Daar heeft ie nog nooit over nagedachtquote:Op dinsdag 26 september 2006 03:02 schreef noucky het volgende:
Over andere onderwerpen durft hij geen mening te uiten.
En deze post van jou wel? Reageer zelf eens ontopicquote:Op dinsdag 26 september 2006 02:58 schreef APK het volgende:
[..]
Lees eens terug, het gaat helemaal nergens over.
Tijn wil haar geestelijk brekenquote:
Zo is dat, dat offtopic gezeik van hem is minstens 10% van de totale offtopic oogstquote:Op dinsdag 26 september 2006 03:07 schreef Morwen het volgende:
[..]
En deze post van jou wel? Reageer zelf eens ontopic![]()
Eenschquote:Op dinsdag 26 september 2006 03:09 schreef PC eend het volgende:
[..]
Zo is dat, dat offtopic gezeik van hem is minstens 10% van de totale offtopic oogst
Had ik het tegen jouquote:Op dinsdag 26 september 2006 03:09 schreef PC eend het volgende:
[..]
Zo is dat, dat offtopic gezeik van hem is minstens 10% van de totale offtopic oogst
Het is andersom, Tijn valt op Moniquequote:Op dinsdag 26 september 2006 03:10 schreef noucky het volgende:
Die Mo breekt nog wel een keer, Mo is niet echt gek meer op haar man. Daarom zit ze ook in het huis om dat te willen gaan ontdekken. Tijn is een kandidaat waar ze wel op valt en hoelang kan ze volhouden hem op afstand te gaan houden ?
Zo schat ik dat ook in. Ik zag trouwens toevallig Monique wakker schrikken uit haar droom. Ze zat opeens rechtop met haar hand op haar hart.quote:Op dinsdag 26 september 2006 03:10 schreef noucky het volgende:
Die Mo breekt nog wel een keer, Mo is niet echt gek meer op haar man. Daarom zit ze ook in het huis om dat te willen gaan ontdekken. Tijn is een kandidaat waar ze wel op valt en hoelang kan ze volhouden hem op afstand te gaan houden ?
Optiefen, kloontje!quote:Op dinsdag 26 september 2006 03:12 schreef dreamscape68 het volgende:
waarmee ?
Welkom in de real worldquote:Op dinsdag 26 september 2006 03:13 schreef noucky het volgende:
Soms denk ik dat het net een psychiatrische inrichting is, iedereen heeft zijn/haar problemen
Als we geen problemen hadden dan sliepen we toch alquote:Op dinsdag 26 september 2006 03:13 schreef noucky het volgende:
Soms denk ik dat het net een psychiatrische inrichting is, iedereen heeft zijn/haar problemen
Hu?quote:Op dinsdag 26 september 2006 03:13 schreef golfer het volgende:
[..]
Optiefen, kloontje!
Ga ergens anders even kleuteren?
Dat denk ik ook, gekkehuisquote:Op dinsdag 26 september 2006 03:13 schreef noucky het volgende:
quote:Op dinsdag 26 september 2006 03:08 schreef dreamscape68 het volgende:
seks met een bievak muts op, is ook sex.. wilde ik ff kwijt
met zo'n rietje in je mond??quote:Op dinsdag 26 september 2006 02:58 schreef dreamscape68 het volgende:
jammer dat ik zo langzaam type
Zegquote:Op dinsdag 26 september 2006 03:15 schreef PC eend het volgende:
Dat denk ik ook, gekkehuis![]()
Dat krijg je als de mods geen toezicht meer houden![]()
Ga je nu nog een poging wagen om COS=commentaren op streams te doen, of blijf je offtopic bezig?quote:Op dinsdag 26 september 2006 03:16 schreef dreamscape68 het volgende:
Ik wet niet wie je bedoeld, maar ik neem aan dat kloontje je kwaad heeft gemaakt.... Ik ken kloontje niet, maar moet ne wel lachen om waar dit gesprek (aan mijn kant dan) om gaat...
quote:Op dinsdag 26 september 2006 03:17 schreef Zeehond het volgende:
Whahaha, nu valt E10 compleet door de mand door zijn verhaal met heel andere details te vertellen.
bij die zin wordt ik ffquote:Op dinsdag 26 september 2006 03:20 schreef Bluezz het volgende:
Mo zegt nu waar ze over gedroomd heeft :
'Rob was echt heel erg met de meisjes'.
Ze had het over Rob die iets met meisjes deed....quote:Op dinsdag 26 september 2006 03:25 schreef Coraatje het volgende:
ze wil juist niet zeggen wat ze gedroomd heeft
quote:Op dinsdag 26 september 2006 03:22 schreef n1ek het volgende:
dat was niet haar droom hoor maar een aansluiting op dat hele verhaal van e10
het kwam er op neer dat rob er ook wat van kon toen ze uit elkaar waren..maar daar had ze geen moeite mee
Wat gaat ie slim spelen nu?quote:Op dinsdag 26 september 2006 03:28 schreef dreamscape68 het volgende:
E10 gaat het wel slim spelen, dat had ik niet van dat mannetje verwacht
Voer voor psychologen #2quote:Op dinsdag 26 september 2006 03:32 schreef noucky het volgende:
Ja toch, effen op een rijtje zettend waarom iedereen er zit:
-knip-
Niet verwacht ????????? Als hij met meisjes kan spelen dan kan hij hier ook spelen !!!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 26 september 2006 03:28 schreef dreamscape68 het volgende:
E10 gaat het wel slim spelen, dat had ik niet van dat mannetje verwacht
Ik krijg steeds meer het gevoel dat ze het ook echt is.quote:Op dinsdag 26 september 2006 03:40 schreef noucky het volgende:
Ik krijg steeds meer het gevoel dat Mo zich erg zielig wil gaan voordoen.
het ziin echt witte plekkenquote:Op dinsdag 26 september 2006 03:44 schreef PC eend het volgende:
Mon heeft eelt op haar rug, ja leg dat rob maar eens uit
Ik ook.quote:Op dinsdag 26 september 2006 03:42 schreef PC eend het volgende:
Ik krijg steeds meer het gevoel dat ze het ook echt is.
Je moet dingen niet ophangen aan leeftijd.... (ik ben 47 en kan ook nog behoorlijk raar doen, zoals snachts naar mensen in een huis kijken)quote:Op dinsdag 26 september 2006 03:45 schreef noucky het volgende:
Ik vind Mo niet zielig, ze wil op kinderachtige wijze alleen maar aandacht.
Tjee die meisjeskamer, wat ging ze uit haar dak. Het mens is 35 !!!!!
Mevrouw hoeft maar te zeuren of ze krijgt het voor mekaar.
Janine is er ook zo eentje maarvergeet Mo ook niet.
ik herken ook bepaalde dingen van mezelf in mo en sabrinaquote:Op dinsdag 26 september 2006 03:48 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Je moet dingen niet ophangen aan leeftijd.... (ik ben 47 en kan ook nog behoorlijk raar doen, zoals snachts naar mensen in een huis kijken)
![]()
Drukke tijden voor de plaatselijke glaszetterquote:Op dinsdag 26 september 2006 03:48 schreef noucky het volgende:
Als je Rob tijdens de live zag, nou als Mo thuiskomt is denk ik het huis te klein daar :-)
LOL ik ben een jaartje ouder als jou en kijken naar dit soort verslavende streams is toch niet gek ?quote:Op dinsdag 26 september 2006 03:48 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Je moet dingen niet ophangen aan leeftijd.... (ik ben 47 en kan ook nog behoorlijk raar doen, zoals snachts naar mensen in een huis kijken)
![]()
Tijn komt wel helpen toch ?quote:Op dinsdag 26 september 2006 03:50 schreef PC eend het volgende:
[..]
Drukke tijden voor de plaatselijke glaszetter![]()
Is niet gek, cora is lief en jij bent geilquote:Op dinsdag 26 september 2006 03:53 schreef noucky het volgende:
gek waarom ik eigenlijk Coraatje hier altijd volg in gesprekken :-) Cora is ook boeiend :-)
lol nou dat valt wel mee hoorquote:Op dinsdag 26 september 2006 03:53 schreef noucky het volgende:
gek waarom ik eigenlijk Coraatje hier altijd volg in gesprekken :-) Cora is ook boeiend :-)
Alleen maatjes dus zeg maarquote:Op dinsdag 26 september 2006 03:57 schreef noucky het volgende:
sorry PC eend, ik denk dat je mij niet snapt. Cora vind ik boeiend omdat we vaak dezelfde gedachtengang hebben over die lui daar in BB. Dat schept een soort band zeg maar :-)
he niet mij een discussie punt maken hoorquote:Op dinsdag 26 september 2006 03:59 schreef PC eend het volgende:
[..]
Alleen maatjes dus zeg maar![]()
Als ik me niet vergis melde jij zelf dat je geil was?
Ik vind het niet verslavend, ik wil me alleen maar gewoon verbazen, ergeren.. en dan vooral waarom mensen zich uberhaupt opgeven voor zo'n programma, en ook wat voor mensen er afgewezen zijn door Hummie.quote:Op dinsdag 26 september 2006 03:50 schreef noucky het volgende:
LOL ik ben een jaartje ouder als jou en kijken naar dit soort verslavende streams is toch niet gek ?
Ik vind het kijken boeiend om te zien hoe mensen eigenlijk met elkaar omgaan.
quote:Op dinsdag 26 september 2006 04:01 schreef noucky het volgende:
Ik ben niet geil, dat zegt PCeend van mij. Ach hij praat denk ik over zichzelf.
quote:Op dinsdag 26 september 2006 02:54 schreef noucky het volgende:
Door al die verhalen krijg ik ook zin aan sex :-)
kom ik weer met me ik... ik heb vanaf de eerste bb ook gebruld ik wil dat ook ,ik kan alleen niet onderbouwen waarom ik dat wil ,gewoon een gevoel denk ,maar sinds ik weet hoe men over bb bewoners praat op forums enzo heb ik zoiets laat maar,en tegelijkertijd wilde ik me dit jaar ook opgeven ,met me nichtje (tante zeggertje van 20) ik dacht zon versie zal der nog wel niet tussen zitten ,maar bedacht me weer dat het mij misscchien niet intreseert wat men over mij zegt ,maar mijn familie kennisen enzoquote:Op dinsdag 26 september 2006 04:01 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik vind het niet verslavend, ik wil me alleen maar gewoon verbazen, ergeren.. en dan vooral waarom mensen zich uberhaupt opgeven voor zo'n programma, en ook wat voor mensen er afgewezen zijn door Hummie.
Hoe mensen met elkaar omgaan weet ik wel.
Ik denk dat ik altijd het goede in een mens wil zien, maar door dit programma er ook weer achter moet komen dat het een ijdele hoop is.quote:Op dinsdag 26 september 2006 04:01 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik vind het niet verslavend, ik wil me alleen maar gewoon verbazen, ergeren.. en dan vooral waarom mensen zich uberhaupt opgeven voor zo'n programma, en ook wat voor mensen er afgewezen zijn door Hummie.
Hoe mensen met elkaar omgaan weet ik wel.
Alsof jij daar boeiend genoeg voor zou zijnquote:Op dinsdag 26 september 2006 04:00 schreef Coraatje het volgende:
[..]
he niet mij een discussie punt maken hoor
gelukkig niet anders krijg ik nog sterallures hoe schrijf je dat nu weer???quote:Op dinsdag 26 september 2006 04:06 schreef PC eend het volgende:
[..]
Alsof jij daar boeiend genoeg voor zou zijn![]()
Op afstand blijf je leuk, wie weet als je daar had gezeten je totaal wordt afgekraakt !!!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 26 september 2006 04:04 schreef Coraatje het volgende:
[..]
kom ik weer met me ik... ik heb vanaf de eerste bb ook gebruld ik wil dat ook ,ik kan alleen niet onderbouwen waarom ik dat wil ,gewoon een gevoel denk ,maar sinds ik weet hoe men over bb bewoners praat op forums enzo heb ik zoiets laat maar,en tegelijkertijd wilde ik me dit jaar ook opgeven ,met me nichtje (tante zeggertje van 20) ik dacht zon versie zal der nog wel niet tussen zitten ,maar bedacht me weer dat het mij misscchien niet intreseert wat men over mij zegt ,maar mijn familie kennisen enzo
wat ik zeg voor mezelf boeit me dat totaal niet ,maar ik ken me omgeving en die zullen daar moeite mee hebben,en ik zou dan ook een stempel op me nichtje drukken want alles wat ik zou doen aan dommigheid of whatever zou ook weer bij haar neer gelegd wordenquote:Op dinsdag 26 september 2006 04:09 schreef noucky het volgende:
[..]
Op afstand blijf je leuk, wie weet als je daar had gezeten je totaal wordt afgekraakt !!!!!!!!!!!!
Schrijf je een keer wat goed, vraag je je af hoe je het schrijftquote:Op dinsdag 26 september 2006 04:07 schreef Coraatje het volgende:
[..]
gelukkig niet anders krijg ik nog sterallures hoe schrijf je dat nu weer???![]()
do i need to say more?quote:Op dinsdag 26 september 2006 04:12 schreef PC eend het volgende:
[..]
Schrijf je een keer wat goed, vraag je je af hoe je het schrijft![]()
Het is dat je het zelf zegtquote:Op dinsdag 26 september 2006 04:14 schreef noucky het volgende:
Als het je niet boeit waarom zou je je dan opgeven, dat snap ik dan niet.
en wie zegt dat je dom bent, ik vind dat je altijd zeer scherpe en goeie opmerkingen hebt.
We zijn wel erg ontopic bezig. Misschien eens praatje ergens anders.
ik weet ook niet waarom als bb begint ik iets heb van ow ik wil dat ook meemaken ,maar dat kriebeld dan gewoon praatje ergens ander prima kan altijd behalve nu want me luikjes vallen langzaam dicht dus trust voor nuquote:Op dinsdag 26 september 2006 04:14 schreef noucky het volgende:
Als het je niet boeit waarom zou je je dan opgeven, dat snap ik dan niet.
en wie zegt dat je dom bent, ik vind dat je altijd zeer scherpe en goeie opmerkingen hebt.
We zijn wel erg ontopic bezig. Misschien eens praatje ergens anders.
Ik ken mezelf erg goedquote:
en tegelijkertijd kan semih nu met een gerusthart marlies nomineren omdat hij nu toch de zekerheid heeft genomineerd te staan,als hij weg moet gaat hij nu toch ,dan maar proberen zoveel mogenlijk mensen mee te nemen ,en je rivalen uit te schakelen ,en te zorgen dat zie ook op de bank komenquote:Op dinsdag 26 september 2006 04:16 schreef noucky het volgende:
Ik ben erg benieuwd wie wie heeft genomineerd. Door de telefoon dat Semih 4 weken genomineerd is zal dat zeker het hele voornemen van nomineren op de kop hebben gezet.
quote:
quote:Op dinsdag 26 september 2006 04:01 schreef noucky het volgende:
Ik ben niet geil, dat zegt PCeend van mij. Ach hij praat denk ik over zichzelf.
Think againquote:Op dinsdag 26 september 2006 02:54 schreef noucky het volgende:
Door al die verhalen krijg ik ook zin aan sex :-)
Als Marlies nu slim is zet ze een sterk iemand erbij, Marlies weet toch niet beter dat ze op de bank zit.quote:Op dinsdag 26 september 2006 04:20 schreef Coraatje het volgende:
[..]
en tegelijkertijd kan semih nu met een gerusthart marlies nomineren omdat hij nu toch de zekerheid heeft genomineerd te staan,als hij weg moet gaat hij nu toch ,dan maar proberen zoveel mogenlijk mensen mee te nemen ,en je rivalen uit te schakelen ,en te zorgen dat zie ook op de bank komen
Je kan het niet laten hequote:
Zie je nou wel dat je geil bent, kinky basterdquote:Op dinsdag 26 september 2006 04:28 schreef noucky het volgende:
Weet je wat ik doe PCeend ? Ik ga morgen wel in bad liggen met mijn eigen eendje :-)
quote:Op dinsdag 26 september 2006 04:33 schreef noucky het volgende:
PC eend, mannen zijn geil, een vrouw zegt dat niet :-)
Jij zat zo in de nek van cora te hijgen, you could have fooled me iddquote:Op dinsdag 26 september 2006 04:44 schreef noucky het volgende:
Ik ben een vrouw PCeend, zeg hat maar effen.
quote:Op dinsdag 26 september 2006 04:51 schreef noucky het volgende:
Dit wordt ontopic, heel fok hoeft niet mee te lezen.
Nog effe kletsen, dan andere uitvlucht.
Hmm dit is echt ontopicquote:Op dinsdag 26 september 2006 04:51 schreef miraculeus het volgende:
Zijn er nog bewoners wakker?
Van Fok of uit het huis?quote:Op dinsdag 26 september 2006 04:56 schreef noucky het volgende:
Bij wie zouden jullie graag in bed kruipen als het kon
Bij jouquote:Op dinsdag 26 september 2006 04:56 schreef noucky het volgende:
Bij wie zouden jullie graag in bed kruipen als het kon
Oh oh oh, PC eend, moet ik dit mijn hele BB gebeuren aanhorenquote:Op dinsdag 26 september 2006 04:58 schreef PC eend het volgende:
[..]
Bij jou
Want jij bent een vrouw en hebt zin in sex
Toch?![]()
Playing hard to getquote:Op dinsdag 26 september 2006 05:00 schreef noucky het volgende:
[..]
Oh oh oh, PC eend, moet ik dit mijn hele BB gebeuren aanhoren![]()
Kan jou wel aanquote:
Slow Chat, daar moet je kletsen als het niet over streams gaat, dat mag hier helemaal nietquote:Op dinsdag 26 september 2006 05:04 schreef noucky het volgende:
Wat is SC dan, ik kijk maar naar cos omdat daar klets is
En dit is zo een beetje een doodzondequote:Op dinsdag 26 september 2006 05:08 schreef noucky het volgende:
Ik ga moven, see you later in BB :-)
Alleen niemand houdt zich eraan.quote:Op dinsdag 26 september 2006 05:08 schreef PC eend het volgende:
[..]
Slow Chat, daar moet je kletsen als het niet over streams gaat, dat mag hier helemaal niet![]()
Het is inderdaad best lastig om tussen al die drollen die de nachtstreamers achterlaten nog iets over de streams te vinden.quote:Op dinsdag 26 september 2006 08:40 schreef arneaux het volgende:
Fijn dat heel COS is volgebaggerd.
Ik heb net het streamverslagtopic doorgelezen, daar staat t goed weggeschreven. Het is alleen een beetje jammer dat we onderhand alles van V-O-L copy/pasten.quote:Op dinsdag 26 september 2006 08:45 schreef pullup het volgende:
[..]
Het is inderdaad best lastig om tussen al die drollen die de nachtstreamers achterlaten nog iets over de streams te vinden.
volgens de talpa site zijn er mensen van bed gewisseld, Janine en Rik liggen in dat tweepersoonsbed van Jeroen en Milica en Jeroen ligt nu in de hoek in het eenpersoonsbedquote:Op dinsdag 26 september 2006 09:44 schreef kleinzusje het volgende:
Wie ligt er naast Jeroen ?
quote:Op dinsdag 26 september 2006 09:51 schreef Verida het volgende:
janine is wezen plassen, er is gisteren genomineerd, dus vandaag hoeft Janine zich niet meer uit te sloven met vroeg brood bakken. helemaal niet doorzichtig hoor
quote:Op dinsdag 26 september 2006 10:12 schreef Capaja het volgende:
of alhier de gehele gebruiksaanwijzing
http://www.degebruiksaanw(...)ksaanwijzingen07.htm
weet niet hoe je dr een mooi linkje van moet maken
en OT : hummie gooi die haan dr eens in !
huilen en schelden gaat dat worden....bridget deed 6 seconden over een knijper dus ze zullen wel een seconde of 10-15 rekenen voor de opdracht per knijper...echter na een halve dag knijpers staan ws de blaren al op je klauwen dus ik voorzie frustraties en jankende mensen met pijnquote:Op dinsdag 26 september 2006 10:36 schreef scanman01 het volgende:
Iedereen slaapt nog steeds.
Wasknijpers maken vandaag? Dat wordt dikke pret op de streams
Top dag.
Zo rap mogelijk,ik wil ze wel zien afzien:)quote:
natte dromen ?quote:Op dinsdag 26 september 2006 11:14 schreef Peter6000 het volgende:
Sabrina vertelt over haar dromen van de afgelopen nacht
Voor Jeroen is ALLES ingewikkeldquote:Op dinsdag 26 september 2006 11:13 schreef pullup het volgende:
Aan het hoofd van Jeroen is te zien dat hij moeite heeft om het verhaal van Sabrina te volgen. En dat is niet omdat het erg ingewikkeld is.
Er waren tijden dat je niet meer je bed in mocht nadat de aan had gekraaidquote:Op dinsdag 26 september 2006 11:16 schreef Peter6000 het volgende:
Marcia is ook weer terug in bed gekropen.
Ze slaapt en ligt het meest van allemaal, volgens mij.
Ze gaat ook altijd als één van de eerste naar bed.
Er zitten nu zelfs sloten op de deuren, beter zou zijn dat elke ochtend de slaapkamers opslot moeten en je de sleutels in moet leveren in het washok of de DBK, zodat je niet meer even tussendoor naar de slaapkamer kanquote:Op dinsdag 26 september 2006 11:26 schreef Marrije het volgende:
[..]
Er waren tijden dat je niet meer je bed in mocht nadat de aan had gekraaid![]()
quote:Op dinsdag 26 september 2006 11:28 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Er zitten nu zelfs sloten op de deuren, beter zou zijn dat elke ochtend de slaapkamers opslot moeten en je de sleutels in moet leveren in het washok of de DBK, zodat je niet meer even tussendoor naar de slaapkamer kan![]()
Hoezo niet? Als ze er tot het einde inzitten en BB duurt gewoon tot vlak voor kerst, dan scheelt er maar een week aan. Of bedoel je dat Etienne er nooit tot het einde in zit?quote:Op dinsdag 26 september 2006 11:40 schreef kleinzusje het volgende:
Je merkt echt dat E10 ouder is geworden ( wijzer ?)
"Als je er uit komt is het bijna 2007"![]()
IK bedoel dat het zooooooooooooooooooo logisch is en hij het vertelt als een oogopenerquote:Op dinsdag 26 september 2006 11:43 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hoezo niet? Als ze er tot het einde inzitten en BB duurt gewoon tot vlak voor kerst, dan scheelt er maar een week aan. Of bedoel je dat Etienne er nooit tot het einde in zit?
Me 2: maar het ging opeens op andere stream over kleuterklassen................ dus moest ff kiezenquote:Op dinsdag 26 september 2006 11:49 schreef Kinga het volgende:
Sorry maar dat gesprek van Etienne en Jeroen is ZO oninteressant...kan het niet volgen gewoon...
in een coma gok ik, heb geen streams maar kan er nooit ver naast zittenquote:Op dinsdag 26 september 2006 11:53 schreef kleinzusje het volgende:
En waar zijn: Tijn, Rik, sjaan en Marcia
Denk je dat Jeroen dat gaat snappen ?quote:Op dinsdag 26 september 2006 11:58 schreef Verida het volgende:
de zusjes maken brood in de vorm van een 2 en een 0 voor etienne
Dat is onderdeel van het feestmaalquote:Op dinsdag 26 september 2006 12:02 schreef Kinga het volgende:
De zusjes verneuken dat brood alleen maar zo..
wacht maar tot marlies haar op de bank zet, dan word ze pas echt boeiendquote:Op dinsdag 26 september 2006 12:15 schreef kleinzusje het volgende:
Sjaan is gepromoveerd: van schoonmaakster tot managerschoonmaakdienst
Ach, dan ga je toch weer terug naar bed ?quote:Op dinsdag 26 september 2006 12:18 schreef paxhalis het volgende:
Dt die knullige suffie jeroen er nog in zit zeg pffffff ik word er ontzettend moe van.
Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeerlijk, super , bizarquote:Op dinsdag 26 september 2006 12:18 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
wacht maar tot marlies haar op de bank zet, dan word ze pas echt boeiend![]()
quote:Op dinsdag 26 september 2006 12:19 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ach, dan ga je toch weer terug naar bed ?![]()
je heb sjaan gemist, jammer hequote:Op dinsdag 26 september 2006 12:22 schreef HiDiHo het volgende:
Wordt er nog gedouched of hoe zit dat?
Oh, is die al geweest, gelukkig maarquote:
Jezus. Ik word zo moe van dit soort opmerkingen.quote:Op dinsdag 26 september 2006 11:44 schreef kleinzusje het volgende:
Weet E10 trouwens wel wat een wasknijper is ?
Ja en zij is dikke vriendin met Marlies?quote:Op dinsdag 26 september 2006 12:26 schreef scanman01 het volgende:
Semih zegt nu zelfs dat hij zich niet kan voorstellen dat Marcia ooit op de bank komt.
Die meid heeft het zeer handig gespeeld in dat huis.
Goed id !quote:Op dinsdag 26 september 2006 12:28 schreef scanman01 het volgende:
Semih en Micheline moeten echt snel uit elkaar. Eén van twee moet er snel uit vind ik.
Lijkt me meteen een stuk leuker worden.
Met iedereen.quote:Op dinsdag 26 september 2006 12:28 schreef itsme het volgende:
[..]
Ja en zij is dikke vriendin met Marlies?
Marlies is de handige pispaal voor de meesten in het 'leuke' groepje dus nee volgens mij krijgt die echt geen steun van Marciaquote:Op dinsdag 26 september 2006 12:28 schreef itsme het volgende:
[..]
Ja en zij is dikke vriendin met Marlies?
dan micheline maar.quote:
Ik word een beetje moe van dat geklef..quote:Op dinsdag 26 september 2006 12:28 schreef scanman01 het volgende:
Semih en Micheline moeten echt snel uit elkaar. Eén van twee moet er snel uit vind ik.
Tuurlijk. Een joker is om een nominatie ongedaan te maken. Dus kan hij de joker inzettenquote:Op dinsdag 26 september 2006 12:26 schreef kleinzusje het volgende:
mag Sem nu een joker kopen ? voor als hij op de bank moet ?????
wat een egoquote:Op dinsdag 26 september 2006 12:29 schreef scanman01 het volgende:
Semoh vergeleek zichzelf, Micheline en Tijn (als ze alledrie op de bank zouden zitten) net even met Argentinie, Brazilie en Duitsland in 1 poule.
Doe dan Micheline maar, met Semih heb je intelligentere gesprekken/ analyses.quote:Op dinsdag 26 september 2006 12:28 schreef scanman01 het volgende:
Van mij ook. Het kan me eigenlijk niets meer schelen wie er wint. Alleen een paar mensen die NIET mogen winnen.quote:Op dinsdag 26 september 2006 12:30 schreef itsme het volgende:
[..]
dan micheline maar.
Maar liever eerst Janine ,Jeroen, een van de zusjes, ach ze mogen er eigenlijk allemaal wel uit.![]()
Heeft ie er 4 ?quote:Op dinsdag 26 september 2006 12:31 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Tuurlijk. Een joker is om een nominatie ongedaan te maken. Dus kan hij de joker inzetten
mee eens.quote:Op dinsdag 26 september 2006 12:30 schreef pullup het volgende:
[..]
Marlies is de handige pispaal voor de meesten in het 'leuke' groepje dus nee volgens mij krijgt die echt geen steun van Marcia
Als je door BB op de bank wordt gezet mag je de joker niet gebruikenquote:Op dinsdag 26 september 2006 12:26 schreef kleinzusje het volgende:
mag Sem nu een joker kopen ? voor als hij op de bank moet ?????
Het verzwakte het later meteen naar SanMarino, Liechtenstein enzo... maar dan slaat het natuurlijk nergens meer op.quote:
Jawel.quote:Op dinsdag 26 september 2006 12:32 schreef natronic het volgende:
[..]
Als je door BB op de bank wordt gezet mag je de joker niet gebruiken
Ok. Wie niet scan?quote:Op dinsdag 26 september 2006 12:31 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Van mij ook. Het kan me eigenlijk niets meer schelen wie er wint. Alleen een paar mensen die NIET mogen winnen.
want? wat heeft hij gedaan?quote:Op dinsdag 26 september 2006 12:35 schreef heksie69 het volgende:
please sanctie voor Tijn...
Joostiquote:Op dinsdag 26 september 2006 12:31 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Van mij ook. Het kan me eigenlijk niets meer schelen wie er wint. Alleen een paar mensen die NIET mogen winnen.
Ik ga haar heel hard af branden als ze zich werkelijk nasty gaat gedragen hoorquote:Op dinsdag 26 september 2006 12:32 schreef itsme het volgende:
[..]
mee eens.
Interesant topic voor voer voor psychologen. De groep zoekt duidelijk een pispaal
Waarom meot marleis de joker kwijt terwijl die Tijn dit allemaal heeft bekofstooft maar erzelf ook een eheft.
Die is bij mij echt heel erg in mijn achting gedaalt.
Ja je hebt een medestander over marlies pullup.![]()
och met micheline heb je weer andere voordeeltjesquote:Op dinsdag 26 september 2006 12:31 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Doe dan Micheline maar, met Semih heb je intelligentere gesprekken/ analyses.
Het enige dat me niet aan hem bevalt, zijn de dominantie trekjes (die ik niet gezien heb, de laatste dagen)
same here. Ik ben van niemand een fan maar probeer ook de positieve kanten van iemand te zien, soms erg moeilijk.quote:Op dinsdag 26 september 2006 12:38 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik ga haar heel hard af branden als ze zich werkelijk nasty gaat gedragen hoorwant een ware fan ben ik niet. (ze is wat kleurloos, Monique is veel leuker)
Voorlopig heeft ze dat nog geen enkele keer gedaan,ze is nog niet eens in de buurt van een sneaky actie geweest en is het enige dat haar te verwijten is mischien dat men weinig hoogte van haar krijgt.
quote:Op dinsdag 26 september 2006 12:39 schreef HiDiHo het volgende:
Stroomstoten op dat bed maken, harder dan ooit !
Ik heb geen hekel aan mensen hoor. Ik vind sommigen gewoon echt niet leuk.quote:Op dinsdag 26 september 2006 12:33 schreef itsme het volgende:
[..]
Ok. Wie niet scan?
Ik weet Tijn heb je een hekel aan, Marlies idem ditto.
wie mogen BB absoluut neit winnen van jou?![]()
Ja, ze heeft grote borsten.quote:Op dinsdag 26 september 2006 12:38 schreef breege het volgende:
[..]
och met micheline heb je weer andere voordeeltjes
Thanks. Ik heb de streams niet aan.quote:Op dinsdag 26 september 2006 12:37 schreef heksie69 het volgende:
[..]
de haan kraait al 5 min nonstop in de slaapkamer en tijn wil zn bed niet uit
het is wel erg maar ik vind niemand leuk. Wil absoluut niet weer zo een saai iemand als winnaar. (zoals een Marcia) maar ik verwacht dat Rik gaat winnen.quote:Op dinsdag 26 september 2006 12:40 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik heb geen hekel aan mensen hoor. Ik vind sommigen gewoon echt niet leuk.
Het rijtje personen die evt wél mogen winnen is kleiner, dus die noem ik maar op.
Ik zou niet heel erg balen als Jeroen of Sabrina zouden winnen. Rik mag eventueel ook nog, maar ik stoor me ook heel vaak aan hem. De rest mag dus absoluut niet winnen.
Preciesquote:Op dinsdag 26 september 2006 12:40 schreef itsme het volgende:
[..]
same here. Ik ben van niemand een fan maar probeer ook de positieve kanten van iemand te zien, soms erg moeilijk.
maar hoeMarlies nu opeens de pispaal van de groep is, nee niet verdient.![]()
Nu dus. De tuin blijft dicht.quote:Op dinsdag 26 september 2006 12:41 schreef BBoon het volgende:
Wanneer komt BB met die sanctie??????
Nuquote:Op dinsdag 26 september 2006 12:41 schreef BBoon het volgende:
Wanneer komt BB met die sanctie??????
Ik ook niet.quote:Op dinsdag 26 september 2006 12:42 schreef itsme het volgende:
[..]
het is wel erg maar ik vind niemand leuk.
Nou Monique wat ik wel goed van haar vind is dat ze wel de confrontatie aan gaat. Dat doet Sabrina weer niet.quote:Op dinsdag 26 september 2006 12:41 schreef pullup het volgende:
Wel mogen winnen: Semih, Monique
Hmm dit groepje is snel kleiner aan het worden.
Neutraal: Marlies, Marcia, Rik, Micheline, Sabrina
Niet:
E10, Tijn , Egbert, Janine, Jeroen
quote:Op dinsdag 26 september 2006 12:44 schreef pullup het volgende:
Heeft Tijn nu de sanctie veroozaakt ?
Janine trok die conclusie, en die lijkt me wel terecht.quote:Op dinsdag 26 september 2006 12:44 schreef pullup het volgende:
O dat zou mooi zijn .quote:Op dinsdag 26 september 2006 12:44 schreef pullup het volgende:
Die is veel te fanatiek (samen met Egbert, Marcia en Micheline) met het spel bezig. Op zich niet negatief natuuriijk, maar ik stoor me er enorm aan.quote:Op dinsdag 26 september 2006 12:44 schreef itsme het volgende:
[..]
Nou Monique wat ik wel goed van haar vind is dat ze wel de confrontatie aan gaat. Dat doet Sabrina weer niet.
En semih vind ik op dit moment wel de meest symphatieke in het huis.
Dus daar kan ik mee elven.
Ik zou me rot lachen als E10 wint, van mij mag hij nog zeker even blijven.
Dat zat ik nou ook te denken Eindelijk een beetje opstand. Als die trouwe volgers heb je ook geen reet aanquote:Op dinsdag 26 september 2006 12:46 schreef kleinzusje het volgende:
Ik vind het wel leuk dat er eindelijk iemand ( tijn) opstandig is naar BB............... beter dan al dat slome meelopen.
Ik zie geen tijn op de streamsquote:Op dinsdag 26 september 2006 12:46 schreef kleinzusje het volgende:
Ik vind het wel leuk dat er eindelijk iemand ( tijn) opstandig is naar BB............... beter dan al dat slome meelopen.
Jij denkt dat het opstandigheid was?quote:Op dinsdag 26 september 2006 12:46 schreef kleinzusje het volgende:
Rik staat tweede, als ik een winnaar moet tippen. Ik denk dat Tijn de SMS'ers inpakt die er gisteren voor gezorgd hebben dat Jeroen mocht blijven.quote:Op dinsdag 26 september 2006 12:42 schreef itsme het volgende:
[..]
het is wel erg maar ik vind niemand leuk. Wil absoluut niet weer zo een saai iemand als winnaar. (zoals een Marcia) maar ik verwacht dat Rik gaat winnen.
De uitslag van gisteren is moeilijk te verklaren. Ik denk dat veel stemmers toch ook de polls op internet hebben gezien. Aangezien Milica overal voor stond, hadden de Milica aanhangers misschien het idee dat het wel goed zat.... en dus minder drang om te bellen. De Jeroen fans hadden door de polls juist wél de drang om te bellen.quote:Op dinsdag 26 september 2006 12:48 schreef Gert het volgende:
[..]
Rik staat tweede, ik denk dat Tijn de SMS'ers inpakt die er gisteren voor gezorgd hebben dat Jeroen mocht blijven.
Ja !!!quote:Op dinsdag 26 september 2006 12:46 schreef BBoon het volgende:
[..]
Dat zat ik nou ook te denken Eindelijk een beetje opstand. Als die trouwe volgers heb je ook geen reet aan![]()
Zeker geen fake.quote:Op dinsdag 26 september 2006 12:50 schreef scanman01 het volgende:
[..]
De uitslag van gisteren is moeilijk te verklaren. Ik denk dat veel stemmers toch ook de polls op internet hebben gezien. Aangezien Milica overal voor stond, hadden de Milica aanhangers misschien het idee dat het wel goed zat.... en dus minder drang om te bellen. De Jeroen fans hadden door de polls juist wél de drang om te bellen.
Dát is volgens mij de verklaring óf het is gewoon echt dikke fake allemaal.
E10: - 'OK, maar wat doet ie in nederland ?'quote:Op dinsdag 26 september 2006 12:50 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ja !!!
Hij maakt bijna altijd het brood, slaapt nooit echt lang en is gewoon open opstandig in plaast van dat geslijm en gedoe..........van dank U BB, sorry BB, fantastttttisssssssssssssssssch BB
Dat zorgt er echt niet voor dat je dan opeens meer stemmen krijgt. Dat kan alleen iets doen wat wél in beeld komt lijkt mij. Komt nog bij dat het verschil tussen Milica en Jeroen in de verschillende polls gewoon vrij groot was. Dat haal je niet eventjes in door een bepaald iets niet uit te zenden.quote:Op dinsdag 26 september 2006 12:52 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Zeker geen fake.
Het enige waar ik wel in kan meegaan, is dat Jeroens opdringerige doorzeuren tijdens het exitdiner totaal niet is getoond op tv.
Als dat wel zou zijn gebeurt, was de uitslag misschien net andersom geweest.
Janine nomineert Tijn zeker niet, volgens mij.quote:Op dinsdag 26 september 2006 12:52 schreef Verida het volgende:
Ja, Egbert, had je maar de regels moeten volgen en Tijn z'n bed uit moeten flikkeren, daarom geldt dit voor iedereen,
Janine zie je denken: nomineren is nog nooit zo makkelijk geweest
Ik zie dit toch anders. Waarom is Milica er nu uit dan en Jeroen niet?quote:Op dinsdag 26 september 2006 12:53 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat zorgt er echt niet voor dat je dan opeens meer stemmen krijgt. Dat kan alleen iets doen wat wél in beeld komt lijkt mij. Komt nog bij dat het verschil tussen Milica en Jeroen in de verschillende polls gewoon vrij groot was. Dat haal je niet eventjes in door een bepaald iets niet uit te zenden.
Dat heb ik dus om 12:50 uur in een post al uitgelegd.quote:Op dinsdag 26 september 2006 12:55 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik zie dit toch anders. Waarom is Milica er nu uit dan en Jeroen niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |