Op afstand blijf je leuk, wie weet als je daar had gezeten je totaal wordt afgekraakt !!!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 26 september 2006 04:04 schreef Coraatje het volgende:
[..]
kom ik weer met me ik... ik heb vanaf de eerste bb ook gebruld ik wil dat ook ,ik kan alleen niet onderbouwen waarom ik dat wil ,gewoon een gevoel denk ,maar sinds ik weet hoe men over bb bewoners praat op forums enzo heb ik zoiets laat maar,en tegelijkertijd wilde ik me dit jaar ook opgeven ,met me nichtje (tante zeggertje van 20) ik dacht zon versie zal der nog wel niet tussen zitten ,maar bedacht me weer dat het mij misscchien niet intreseert wat men over mij zegt ,maar mijn familie kennisen enzo
wat ik zeg voor mezelf boeit me dat totaal niet ,maar ik ken me omgeving en die zullen daar moeite mee hebben,en ik zou dan ook een stempel op me nichtje drukken want alles wat ik zou doen aan dommigheid of whatever zou ook weer bij haar neer gelegd wordenquote:Op dinsdag 26 september 2006 04:09 schreef noucky het volgende:
[..]
Op afstand blijf je leuk, wie weet als je daar had gezeten je totaal wordt afgekraakt !!!!!!!!!!!!
Schrijf je een keer wat goed, vraag je je af hoe je het schrijftquote:Op dinsdag 26 september 2006 04:07 schreef Coraatje het volgende:
[..]
gelukkig niet anders krijg ik nog sterallures hoe schrijf je dat nu weer???![]()
do i need to say more?quote:Op dinsdag 26 september 2006 04:12 schreef PC eend het volgende:
[..]
Schrijf je een keer wat goed, vraag je je af hoe je het schrijft![]()
Het is dat je het zelf zegtquote:Op dinsdag 26 september 2006 04:14 schreef noucky het volgende:
Als het je niet boeit waarom zou je je dan opgeven, dat snap ik dan niet.
en wie zegt dat je dom bent, ik vind dat je altijd zeer scherpe en goeie opmerkingen hebt.
We zijn wel erg ontopic bezig. Misschien eens praatje ergens anders.
ik weet ook niet waarom als bb begint ik iets heb van ow ik wil dat ook meemaken ,maar dat kriebeld dan gewoon praatje ergens ander prima kan altijd behalve nu want me luikjes vallen langzaam dicht dus trust voor nuquote:Op dinsdag 26 september 2006 04:14 schreef noucky het volgende:
Als het je niet boeit waarom zou je je dan opgeven, dat snap ik dan niet.
en wie zegt dat je dom bent, ik vind dat je altijd zeer scherpe en goeie opmerkingen hebt.
We zijn wel erg ontopic bezig. Misschien eens praatje ergens anders.
Ik ken mezelf erg goedquote:
en tegelijkertijd kan semih nu met een gerusthart marlies nomineren omdat hij nu toch de zekerheid heeft genomineerd te staan,als hij weg moet gaat hij nu toch ,dan maar proberen zoveel mogenlijk mensen mee te nemen ,en je rivalen uit te schakelen ,en te zorgen dat zie ook op de bank komenquote:Op dinsdag 26 september 2006 04:16 schreef noucky het volgende:
Ik ben erg benieuwd wie wie heeft genomineerd. Door de telefoon dat Semih 4 weken genomineerd is zal dat zeker het hele voornemen van nomineren op de kop hebben gezet.
quote:
quote:Op dinsdag 26 september 2006 04:01 schreef noucky het volgende:
Ik ben niet geil, dat zegt PCeend van mij. Ach hij praat denk ik over zichzelf.
Think againquote:Op dinsdag 26 september 2006 02:54 schreef noucky het volgende:
Door al die verhalen krijg ik ook zin aan sex :-)
Als Marlies nu slim is zet ze een sterk iemand erbij, Marlies weet toch niet beter dat ze op de bank zit.quote:Op dinsdag 26 september 2006 04:20 schreef Coraatje het volgende:
[..]
en tegelijkertijd kan semih nu met een gerusthart marlies nomineren omdat hij nu toch de zekerheid heeft genomineerd te staan,als hij weg moet gaat hij nu toch ,dan maar proberen zoveel mogenlijk mensen mee te nemen ,en je rivalen uit te schakelen ,en te zorgen dat zie ook op de bank komen
Je kan het niet laten hequote:
Zie je nou wel dat je geil bent, kinky basterdquote:Op dinsdag 26 september 2006 04:28 schreef noucky het volgende:
Weet je wat ik doe PCeend ? Ik ga morgen wel in bad liggen met mijn eigen eendje :-)
quote:Op dinsdag 26 september 2006 04:33 schreef noucky het volgende:
PC eend, mannen zijn geil, een vrouw zegt dat niet :-)
Jij zat zo in de nek van cora te hijgen, you could have fooled me iddquote:Op dinsdag 26 september 2006 04:44 schreef noucky het volgende:
Ik ben een vrouw PCeend, zeg hat maar effen.
quote:Op dinsdag 26 september 2006 04:51 schreef noucky het volgende:
Dit wordt ontopic, heel fok hoeft niet mee te lezen.
Nog effe kletsen, dan andere uitvlucht.
Hmm dit is echt ontopicquote:Op dinsdag 26 september 2006 04:51 schreef miraculeus het volgende:
Zijn er nog bewoners wakker?
Van Fok of uit het huis?quote:Op dinsdag 26 september 2006 04:56 schreef noucky het volgende:
Bij wie zouden jullie graag in bed kruipen als het kon
Bij jouquote:Op dinsdag 26 september 2006 04:56 schreef noucky het volgende:
Bij wie zouden jullie graag in bed kruipen als het kon
Oh oh oh, PC eend, moet ik dit mijn hele BB gebeuren aanhorenquote:Op dinsdag 26 september 2006 04:58 schreef PC eend het volgende:
[..]
Bij jou
Want jij bent een vrouw en hebt zin in sex
Toch?![]()
Playing hard to getquote:Op dinsdag 26 september 2006 05:00 schreef noucky het volgende:
[..]
Oh oh oh, PC eend, moet ik dit mijn hele BB gebeuren aanhoren![]()
Kan jou wel aanquote:
Slow Chat, daar moet je kletsen als het niet over streams gaat, dat mag hier helemaal nietquote:Op dinsdag 26 september 2006 05:04 schreef noucky het volgende:
Wat is SC dan, ik kijk maar naar cos omdat daar klets is
En dit is zo een beetje een doodzondequote:Op dinsdag 26 september 2006 05:08 schreef noucky het volgende:
Ik ga moven, see you later in BB :-)
Alleen niemand houdt zich eraan.quote:Op dinsdag 26 september 2006 05:08 schreef PC eend het volgende:
[..]
Slow Chat, daar moet je kletsen als het niet over streams gaat, dat mag hier helemaal niet![]()
Het is inderdaad best lastig om tussen al die drollen die de nachtstreamers achterlaten nog iets over de streams te vinden.quote:Op dinsdag 26 september 2006 08:40 schreef arneaux het volgende:
Fijn dat heel COS is volgebaggerd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |