quote:Op dinsdag 26 september 2006 04:33 schreef noucky het volgende:
PC eend, mannen zijn geil, een vrouw zegt dat niet :-)
Jij zat zo in de nek van cora te hijgen, you could have fooled me iddquote:Op dinsdag 26 september 2006 04:44 schreef noucky het volgende:
Ik ben een vrouw PCeend, zeg hat maar effen.
quote:Op dinsdag 26 september 2006 04:51 schreef noucky het volgende:
Dit wordt ontopic, heel fok hoeft niet mee te lezen.
Nog effe kletsen, dan andere uitvlucht.
Hmm dit is echt ontopicquote:Op dinsdag 26 september 2006 04:51 schreef miraculeus het volgende:
Zijn er nog bewoners wakker?
Van Fok of uit het huis?quote:Op dinsdag 26 september 2006 04:56 schreef noucky het volgende:
Bij wie zouden jullie graag in bed kruipen als het kon
Bij jouquote:Op dinsdag 26 september 2006 04:56 schreef noucky het volgende:
Bij wie zouden jullie graag in bed kruipen als het kon
Oh oh oh, PC eend, moet ik dit mijn hele BB gebeuren aanhorenquote:Op dinsdag 26 september 2006 04:58 schreef PC eend het volgende:
[..]
Bij jou
Want jij bent een vrouw en hebt zin in sex
Toch?![]()
Playing hard to getquote:Op dinsdag 26 september 2006 05:00 schreef noucky het volgende:
[..]
Oh oh oh, PC eend, moet ik dit mijn hele BB gebeuren aanhoren![]()
Kan jou wel aanquote:
Slow Chat, daar moet je kletsen als het niet over streams gaat, dat mag hier helemaal nietquote:Op dinsdag 26 september 2006 05:04 schreef noucky het volgende:
Wat is SC dan, ik kijk maar naar cos omdat daar klets is
En dit is zo een beetje een doodzondequote:Op dinsdag 26 september 2006 05:08 schreef noucky het volgende:
Ik ga moven, see you later in BB :-)
Alleen niemand houdt zich eraan.quote:Op dinsdag 26 september 2006 05:08 schreef PC eend het volgende:
[..]
Slow Chat, daar moet je kletsen als het niet over streams gaat, dat mag hier helemaal niet![]()
Het is inderdaad best lastig om tussen al die drollen die de nachtstreamers achterlaten nog iets over de streams te vinden.quote:Op dinsdag 26 september 2006 08:40 schreef arneaux het volgende:
Fijn dat heel COS is volgebaggerd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |