club vingerplantquote:Op dinsdag 26 september 2006 02:34 schreef dreamscape68 het volgende:
hahaha.. Tijn had wel een mooie beschijfing.
U bent nog vruchtbaar?quote:Op dinsdag 26 september 2006 02:35 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ook dat ik nu buikpijn heb en ik een knuffel nodig heb![]()
Klotezooi, vrouwzijn is soms echt kut.
Sorry voor het offtopic, maar dit mag gewoon ff![]()
Wrijf het er maar in!!quote:Op dinsdag 26 september 2006 02:36 schreef dreamscape68 het volgende:
pms morwen?
Scanman! Er valt iemand Tijn af! Hup, spring op de bres voor degenen die afgezeken worden op Fok!quote:Op dinsdag 26 september 2006 02:37 schreef scanman01 het volgende:
Hoe Tijn die dingen ook uitspreekt hè....
"En naast me wordt iemand gewoon afgezógen"
Uit zijn mond klinkt het gewoon ranzig, terwijl hij dus doet voorkomen alsof hij zo'n keurig liefhebbend mannetje is.
quote:
dat viel mij ook op en semih verteld het als iets mooisquote:Op dinsdag 26 september 2006 02:37 schreef scanman01 het volgende:
Hoe Tijn die dingen ook uitspreekt hè....
"En naast me wordt iemand gewoon afgezógen"
Uit zijn mond klinkt het gewoon ranzig, terwijl hij dus doet voorkomen alsof hij zo'n keurig liefhebbend mannetje is.
Had je plannen ofzoquote:
Precies. Ze gebruiken de woorden net even iets anders en drukken het anders uit.quote:Op dinsdag 26 september 2006 02:39 schreef Coraatje het volgende:
[..]
dat viel mij ook op en semih verteld het als iets moois
quote:Op dinsdag 26 september 2006 02:39 schreef Morwen het volgende:
[..]
Had je plannen ofzo![]()
En geef die knuffel ander steek ik naalden in je poppetje![]()
Volgens mij zijn ze dat U2U aan het uitvechten.quote:Op dinsdag 26 september 2006 02:26 schreef PC eend het volgende:
[..]
Coos APK krijgt ruzie met zijn kloon![]()
Ik voel een vers topic aankomen.quote:
nou komt het ik zit er helemaal klaar voorquote:Op dinsdag 26 september 2006 02:45 schreef latevogel het volgende:
ow jee ..Jeroen gaat was spannends vertellen
Meetypen graag want ik heb geen geluid.quote:Op dinsdag 26 september 2006 02:45 schreef Coraatje het volgende:
[..]
nou komt het ik zit er helemaal klaar voor
quote:
Thanx, maatje, gaat vast weer beter danquote:Op dinsdag 26 september 2006 02:48 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
![]()
Hoop dat je je morgen weer beter voelt.Ik ga naar bed, nog even op de Palm streamen en dan
![]()
![]()
ik kan dat niet meetypen hoorquote:Op dinsdag 26 september 2006 02:46 schreef Coos het volgende:
[..]
Meetypen graag want ik heb geen geluid.![]()
Is het nou zo moeilijk om dit soort geleuter in het SC topic te posten?quote:Op dinsdag 26 september 2006 02:51 schreef Morwen het volgende:
Thanx, maatje, gaat vast weer beter danSlaap lekker
![]()
dit is zo mega maf dat je ff vergeet mee te tikkenquote:Op dinsdag 26 september 2006 02:46 schreef Coos het volgende:
[..]
Meetypen graag want ik heb geen geluid.![]()
Coos is er vast blij meequote:Op dinsdag 26 september 2006 02:52 schreef dreamscape68 het volgende:
wat ben ik in godsnaam aan het lullen.. sorry
Does rustig, joh, ik ben al de hele tijd OT hoorquote:Op dinsdag 26 september 2006 02:53 schreef APK het volgende:
[..]
Is het nou zo moeilijk om dit soort geleuter in het SC topic te posten?
zoals ik tijn nu hoor vind ik hem op dat gebied ook nog een ventje hoorquote:Op dinsdag 26 september 2006 02:55 schreef noucky het volgende:
Wat me opvalt is dat E10 door al die verhalen toch nog echt een jochie is :-)
Hij is de player van zwollequote:Op dinsdag 26 september 2006 02:55 schreef noucky het volgende:
Wat me opvalt is dat E10 door al die verhalen toch nog echt een jochie is :-)
Lees eens terug, het gaat helemaal nergens over.quote:Op dinsdag 26 september 2006 02:55 schreef Morwen het volgende:
Does rustig, joh, ik ben al de hele tijd OT hoor1 of 2 posts Offtopic kan geen kwaad
![]()
Tsja, heb je ff?quote:Op dinsdag 26 september 2006 02:57 schreef dreamscape68 het volgende:
[..]
En wie is Coos.. met een "C"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |