Meetypen graag want ik heb geen geluid.quote:Op dinsdag 26 september 2006 02:45 schreef Coraatje het volgende:
[..]
nou komt het ik zit er helemaal klaar voor
quote:
Thanx, maatje, gaat vast weer beter danquote:Op dinsdag 26 september 2006 02:48 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
![]()
Hoop dat je je morgen weer beter voelt.Ik ga naar bed, nog even op de Palm streamen en dan
![]()
![]()
ik kan dat niet meetypen hoorquote:Op dinsdag 26 september 2006 02:46 schreef Coos het volgende:
[..]
Meetypen graag want ik heb geen geluid.![]()
Is het nou zo moeilijk om dit soort geleuter in het SC topic te posten?quote:Op dinsdag 26 september 2006 02:51 schreef Morwen het volgende:
Thanx, maatje, gaat vast weer beter danSlaap lekker
![]()
dit is zo mega maf dat je ff vergeet mee te tikkenquote:Op dinsdag 26 september 2006 02:46 schreef Coos het volgende:
[..]
Meetypen graag want ik heb geen geluid.![]()
Coos is er vast blij meequote:Op dinsdag 26 september 2006 02:52 schreef dreamscape68 het volgende:
wat ben ik in godsnaam aan het lullen.. sorry
Does rustig, joh, ik ben al de hele tijd OT hoorquote:Op dinsdag 26 september 2006 02:53 schreef APK het volgende:
[..]
Is het nou zo moeilijk om dit soort geleuter in het SC topic te posten?
zoals ik tijn nu hoor vind ik hem op dat gebied ook nog een ventje hoorquote:Op dinsdag 26 september 2006 02:55 schreef noucky het volgende:
Wat me opvalt is dat E10 door al die verhalen toch nog echt een jochie is :-)
Hij is de player van zwollequote:Op dinsdag 26 september 2006 02:55 schreef noucky het volgende:
Wat me opvalt is dat E10 door al die verhalen toch nog echt een jochie is :-)
Lees eens terug, het gaat helemaal nergens over.quote:Op dinsdag 26 september 2006 02:55 schreef Morwen het volgende:
Does rustig, joh, ik ben al de hele tijd OT hoor1 of 2 posts Offtopic kan geen kwaad
![]()
Tsja, heb je ff?quote:Op dinsdag 26 september 2006 02:57 schreef dreamscape68 het volgende:
[..]
En wie is Coos.. met een "C"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |