Daar heeft ie nog nooit over nagedachtquote:Op dinsdag 26 september 2006 03:02 schreef noucky het volgende:
Over andere onderwerpen durft hij geen mening te uiten.
En deze post van jou wel? Reageer zelf eens ontopicquote:Op dinsdag 26 september 2006 02:58 schreef APK het volgende:
[..]
Lees eens terug, het gaat helemaal nergens over.
Tijn wil haar geestelijk brekenquote:
Zo is dat, dat offtopic gezeik van hem is minstens 10% van de totale offtopic oogstquote:Op dinsdag 26 september 2006 03:07 schreef Morwen het volgende:
[..]
En deze post van jou wel? Reageer zelf eens ontopic![]()
Eenschquote:Op dinsdag 26 september 2006 03:09 schreef PC eend het volgende:
[..]
Zo is dat, dat offtopic gezeik van hem is minstens 10% van de totale offtopic oogst
Had ik het tegen jouquote:Op dinsdag 26 september 2006 03:09 schreef PC eend het volgende:
[..]
Zo is dat, dat offtopic gezeik van hem is minstens 10% van de totale offtopic oogst
Het is andersom, Tijn valt op Moniquequote:Op dinsdag 26 september 2006 03:10 schreef noucky het volgende:
Die Mo breekt nog wel een keer, Mo is niet echt gek meer op haar man. Daarom zit ze ook in het huis om dat te willen gaan ontdekken. Tijn is een kandidaat waar ze wel op valt en hoelang kan ze volhouden hem op afstand te gaan houden ?
Zo schat ik dat ook in. Ik zag trouwens toevallig Monique wakker schrikken uit haar droom. Ze zat opeens rechtop met haar hand op haar hart.quote:Op dinsdag 26 september 2006 03:10 schreef noucky het volgende:
Die Mo breekt nog wel een keer, Mo is niet echt gek meer op haar man. Daarom zit ze ook in het huis om dat te willen gaan ontdekken. Tijn is een kandidaat waar ze wel op valt en hoelang kan ze volhouden hem op afstand te gaan houden ?
Optiefen, kloontje!quote:Op dinsdag 26 september 2006 03:12 schreef dreamscape68 het volgende:
waarmee ?
Welkom in de real worldquote:Op dinsdag 26 september 2006 03:13 schreef noucky het volgende:
Soms denk ik dat het net een psychiatrische inrichting is, iedereen heeft zijn/haar problemen
Als we geen problemen hadden dan sliepen we toch alquote:Op dinsdag 26 september 2006 03:13 schreef noucky het volgende:
Soms denk ik dat het net een psychiatrische inrichting is, iedereen heeft zijn/haar problemen
Hu?quote:Op dinsdag 26 september 2006 03:13 schreef golfer het volgende:
[..]
Optiefen, kloontje!
Ga ergens anders even kleuteren?
Dat denk ik ook, gekkehuisquote:Op dinsdag 26 september 2006 03:13 schreef noucky het volgende:
quote:Op dinsdag 26 september 2006 03:08 schreef dreamscape68 het volgende:
seks met een bievak muts op, is ook sex.. wilde ik ff kwijt
met zo'n rietje in je mond??quote:Op dinsdag 26 september 2006 02:58 schreef dreamscape68 het volgende:
jammer dat ik zo langzaam type
Zegquote:Op dinsdag 26 september 2006 03:15 schreef PC eend het volgende:
Dat denk ik ook, gekkehuis![]()
Dat krijg je als de mods geen toezicht meer houden![]()
Ga je nu nog een poging wagen om COS=commentaren op streams te doen, of blijf je offtopic bezig?quote:Op dinsdag 26 september 2006 03:16 schreef dreamscape68 het volgende:
Ik wet niet wie je bedoeld, maar ik neem aan dat kloontje je kwaad heeft gemaakt.... Ik ken kloontje niet, maar moet ne wel lachen om waar dit gesprek (aan mijn kant dan) om gaat...
quote:Op dinsdag 26 september 2006 03:17 schreef Zeehond het volgende:
Whahaha, nu valt E10 compleet door de mand door zijn verhaal met heel andere details te vertellen.
bij die zin wordt ik ffquote:Op dinsdag 26 september 2006 03:20 schreef Bluezz het volgende:
Mo zegt nu waar ze over gedroomd heeft :
'Rob was echt heel erg met de meisjes'.
Ze had het over Rob die iets met meisjes deed....quote:Op dinsdag 26 september 2006 03:25 schreef Coraatje het volgende:
ze wil juist niet zeggen wat ze gedroomd heeft
quote:Op dinsdag 26 september 2006 03:22 schreef n1ek het volgende:
dat was niet haar droom hoor maar een aansluiting op dat hele verhaal van e10
het kwam er op neer dat rob er ook wat van kon toen ze uit elkaar waren..maar daar had ze geen moeite mee
Wat gaat ie slim spelen nu?quote:Op dinsdag 26 september 2006 03:28 schreef dreamscape68 het volgende:
E10 gaat het wel slim spelen, dat had ik niet van dat mannetje verwacht
Voer voor psychologen #2quote:Op dinsdag 26 september 2006 03:32 schreef noucky het volgende:
Ja toch, effen op een rijtje zettend waarom iedereen er zit:
-knip-
Niet verwacht ????????? Als hij met meisjes kan spelen dan kan hij hier ook spelen !!!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 26 september 2006 03:28 schreef dreamscape68 het volgende:
E10 gaat het wel slim spelen, dat had ik niet van dat mannetje verwacht
Ik krijg steeds meer het gevoel dat ze het ook echt is.quote:Op dinsdag 26 september 2006 03:40 schreef noucky het volgende:
Ik krijg steeds meer het gevoel dat Mo zich erg zielig wil gaan voordoen.
het ziin echt witte plekkenquote:Op dinsdag 26 september 2006 03:44 schreef PC eend het volgende:
Mon heeft eelt op haar rug, ja leg dat rob maar eens uit
Ik ook.quote:Op dinsdag 26 september 2006 03:42 schreef PC eend het volgende:
Ik krijg steeds meer het gevoel dat ze het ook echt is.
Je moet dingen niet ophangen aan leeftijd.... (ik ben 47 en kan ook nog behoorlijk raar doen, zoals snachts naar mensen in een huis kijken)quote:Op dinsdag 26 september 2006 03:45 schreef noucky het volgende:
Ik vind Mo niet zielig, ze wil op kinderachtige wijze alleen maar aandacht.
Tjee die meisjeskamer, wat ging ze uit haar dak. Het mens is 35 !!!!!
Mevrouw hoeft maar te zeuren of ze krijgt het voor mekaar.
Janine is er ook zo eentje maarvergeet Mo ook niet.
ik herken ook bepaalde dingen van mezelf in mo en sabrinaquote:Op dinsdag 26 september 2006 03:48 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Je moet dingen niet ophangen aan leeftijd.... (ik ben 47 en kan ook nog behoorlijk raar doen, zoals snachts naar mensen in een huis kijken)
![]()
Drukke tijden voor de plaatselijke glaszetterquote:Op dinsdag 26 september 2006 03:48 schreef noucky het volgende:
Als je Rob tijdens de live zag, nou als Mo thuiskomt is denk ik het huis te klein daar :-)
LOL ik ben een jaartje ouder als jou en kijken naar dit soort verslavende streams is toch niet gek ?quote:Op dinsdag 26 september 2006 03:48 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Je moet dingen niet ophangen aan leeftijd.... (ik ben 47 en kan ook nog behoorlijk raar doen, zoals snachts naar mensen in een huis kijken)
![]()
Tijn komt wel helpen toch ?quote:Op dinsdag 26 september 2006 03:50 schreef PC eend het volgende:
[..]
Drukke tijden voor de plaatselijke glaszetter![]()
Is niet gek, cora is lief en jij bent geilquote:Op dinsdag 26 september 2006 03:53 schreef noucky het volgende:
gek waarom ik eigenlijk Coraatje hier altijd volg in gesprekken :-) Cora is ook boeiend :-)
lol nou dat valt wel mee hoorquote:Op dinsdag 26 september 2006 03:53 schreef noucky het volgende:
gek waarom ik eigenlijk Coraatje hier altijd volg in gesprekken :-) Cora is ook boeiend :-)
Alleen maatjes dus zeg maarquote:Op dinsdag 26 september 2006 03:57 schreef noucky het volgende:
sorry PC eend, ik denk dat je mij niet snapt. Cora vind ik boeiend omdat we vaak dezelfde gedachtengang hebben over die lui daar in BB. Dat schept een soort band zeg maar :-)
he niet mij een discussie punt maken hoorquote:Op dinsdag 26 september 2006 03:59 schreef PC eend het volgende:
[..]
Alleen maatjes dus zeg maar![]()
Als ik me niet vergis melde jij zelf dat je geil was?
Ik vind het niet verslavend, ik wil me alleen maar gewoon verbazen, ergeren.. en dan vooral waarom mensen zich uberhaupt opgeven voor zo'n programma, en ook wat voor mensen er afgewezen zijn door Hummie.quote:Op dinsdag 26 september 2006 03:50 schreef noucky het volgende:
LOL ik ben een jaartje ouder als jou en kijken naar dit soort verslavende streams is toch niet gek ?
Ik vind het kijken boeiend om te zien hoe mensen eigenlijk met elkaar omgaan.
quote:Op dinsdag 26 september 2006 04:01 schreef noucky het volgende:
Ik ben niet geil, dat zegt PCeend van mij. Ach hij praat denk ik over zichzelf.
quote:Op dinsdag 26 september 2006 02:54 schreef noucky het volgende:
Door al die verhalen krijg ik ook zin aan sex :-)
kom ik weer met me ik... ik heb vanaf de eerste bb ook gebruld ik wil dat ook ,ik kan alleen niet onderbouwen waarom ik dat wil ,gewoon een gevoel denk ,maar sinds ik weet hoe men over bb bewoners praat op forums enzo heb ik zoiets laat maar,en tegelijkertijd wilde ik me dit jaar ook opgeven ,met me nichtje (tante zeggertje van 20) ik dacht zon versie zal der nog wel niet tussen zitten ,maar bedacht me weer dat het mij misscchien niet intreseert wat men over mij zegt ,maar mijn familie kennisen enzoquote:Op dinsdag 26 september 2006 04:01 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik vind het niet verslavend, ik wil me alleen maar gewoon verbazen, ergeren.. en dan vooral waarom mensen zich uberhaupt opgeven voor zo'n programma, en ook wat voor mensen er afgewezen zijn door Hummie.
Hoe mensen met elkaar omgaan weet ik wel.
Ik denk dat ik altijd het goede in een mens wil zien, maar door dit programma er ook weer achter moet komen dat het een ijdele hoop is.quote:Op dinsdag 26 september 2006 04:01 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik vind het niet verslavend, ik wil me alleen maar gewoon verbazen, ergeren.. en dan vooral waarom mensen zich uberhaupt opgeven voor zo'n programma, en ook wat voor mensen er afgewezen zijn door Hummie.
Hoe mensen met elkaar omgaan weet ik wel.
Alsof jij daar boeiend genoeg voor zou zijnquote:Op dinsdag 26 september 2006 04:00 schreef Coraatje het volgende:
[..]
he niet mij een discussie punt maken hoor
gelukkig niet anders krijg ik nog sterallures hoe schrijf je dat nu weer???quote:Op dinsdag 26 september 2006 04:06 schreef PC eend het volgende:
[..]
Alsof jij daar boeiend genoeg voor zou zijn![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |