Daar heeft ie nog nooit over nagedachtquote:Op dinsdag 26 september 2006 03:02 schreef noucky het volgende:
Over andere onderwerpen durft hij geen mening te uiten.
En deze post van jou wel? Reageer zelf eens ontopicquote:Op dinsdag 26 september 2006 02:58 schreef APK het volgende:
[..]
Lees eens terug, het gaat helemaal nergens over.
Tijn wil haar geestelijk brekenquote:
Zo is dat, dat offtopic gezeik van hem is minstens 10% van de totale offtopic oogstquote:Op dinsdag 26 september 2006 03:07 schreef Morwen het volgende:
[..]
En deze post van jou wel? Reageer zelf eens ontopic![]()
Eenschquote:Op dinsdag 26 september 2006 03:09 schreef PC eend het volgende:
[..]
Zo is dat, dat offtopic gezeik van hem is minstens 10% van de totale offtopic oogst
Had ik het tegen jouquote:Op dinsdag 26 september 2006 03:09 schreef PC eend het volgende:
[..]
Zo is dat, dat offtopic gezeik van hem is minstens 10% van de totale offtopic oogst
Het is andersom, Tijn valt op Moniquequote:Op dinsdag 26 september 2006 03:10 schreef noucky het volgende:
Die Mo breekt nog wel een keer, Mo is niet echt gek meer op haar man. Daarom zit ze ook in het huis om dat te willen gaan ontdekken. Tijn is een kandidaat waar ze wel op valt en hoelang kan ze volhouden hem op afstand te gaan houden ?
Zo schat ik dat ook in. Ik zag trouwens toevallig Monique wakker schrikken uit haar droom. Ze zat opeens rechtop met haar hand op haar hart.quote:Op dinsdag 26 september 2006 03:10 schreef noucky het volgende:
Die Mo breekt nog wel een keer, Mo is niet echt gek meer op haar man. Daarom zit ze ook in het huis om dat te willen gaan ontdekken. Tijn is een kandidaat waar ze wel op valt en hoelang kan ze volhouden hem op afstand te gaan houden ?
Optiefen, kloontje!quote:Op dinsdag 26 september 2006 03:12 schreef dreamscape68 het volgende:
waarmee ?
Welkom in de real worldquote:Op dinsdag 26 september 2006 03:13 schreef noucky het volgende:
Soms denk ik dat het net een psychiatrische inrichting is, iedereen heeft zijn/haar problemen
Als we geen problemen hadden dan sliepen we toch alquote:Op dinsdag 26 september 2006 03:13 schreef noucky het volgende:
Soms denk ik dat het net een psychiatrische inrichting is, iedereen heeft zijn/haar problemen
Hu?quote:Op dinsdag 26 september 2006 03:13 schreef golfer het volgende:
[..]
Optiefen, kloontje!
Ga ergens anders even kleuteren?
Dat denk ik ook, gekkehuisquote:Op dinsdag 26 september 2006 03:13 schreef noucky het volgende:
quote:Op dinsdag 26 september 2006 03:08 schreef dreamscape68 het volgende:
seks met een bievak muts op, is ook sex.. wilde ik ff kwijt
met zo'n rietje in je mond??quote:Op dinsdag 26 september 2006 02:58 schreef dreamscape68 het volgende:
jammer dat ik zo langzaam type
Zegquote:Op dinsdag 26 september 2006 03:15 schreef PC eend het volgende:
Dat denk ik ook, gekkehuis![]()
Dat krijg je als de mods geen toezicht meer houden![]()
Ga je nu nog een poging wagen om COS=commentaren op streams te doen, of blijf je offtopic bezig?quote:Op dinsdag 26 september 2006 03:16 schreef dreamscape68 het volgende:
Ik wet niet wie je bedoeld, maar ik neem aan dat kloontje je kwaad heeft gemaakt.... Ik ken kloontje niet, maar moet ne wel lachen om waar dit gesprek (aan mijn kant dan) om gaat...
quote:Op dinsdag 26 september 2006 03:17 schreef Zeehond het volgende:
Whahaha, nu valt E10 compleet door de mand door zijn verhaal met heel andere details te vertellen.
bij die zin wordt ik ffquote:Op dinsdag 26 september 2006 03:20 schreef Bluezz het volgende:
Mo zegt nu waar ze over gedroomd heeft :
'Rob was echt heel erg met de meisjes'.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |