Zo rap mogelijk,ik wil ze wel zien afzien:)quote:
natte dromen ?quote:Op dinsdag 26 september 2006 11:14 schreef Peter6000 het volgende:
Sabrina vertelt over haar dromen van de afgelopen nacht
Voor Jeroen is ALLES ingewikkeldquote:Op dinsdag 26 september 2006 11:13 schreef pullup het volgende:
Aan het hoofd van Jeroen is te zien dat hij moeite heeft om het verhaal van Sabrina te volgen. En dat is niet omdat het erg ingewikkeld is.
Er waren tijden dat je niet meer je bed in mocht nadat de aan had gekraaidquote:Op dinsdag 26 september 2006 11:16 schreef Peter6000 het volgende:
Marcia is ook weer terug in bed gekropen.
Ze slaapt en ligt het meest van allemaal, volgens mij.
Ze gaat ook altijd als één van de eerste naar bed.
Er zitten nu zelfs sloten op de deuren, beter zou zijn dat elke ochtend de slaapkamers opslot moeten en je de sleutels in moet leveren in het washok of de DBK, zodat je niet meer even tussendoor naar de slaapkamer kanquote:Op dinsdag 26 september 2006 11:26 schreef Marrije het volgende:
[..]
Er waren tijden dat je niet meer je bed in mocht nadat de aan had gekraaid![]()
quote:Op dinsdag 26 september 2006 11:28 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Er zitten nu zelfs sloten op de deuren, beter zou zijn dat elke ochtend de slaapkamers opslot moeten en je de sleutels in moet leveren in het washok of de DBK, zodat je niet meer even tussendoor naar de slaapkamer kan![]()
Hoezo niet? Als ze er tot het einde inzitten en BB duurt gewoon tot vlak voor kerst, dan scheelt er maar een week aan. Of bedoel je dat Etienne er nooit tot het einde in zit?quote:Op dinsdag 26 september 2006 11:40 schreef kleinzusje het volgende:
Je merkt echt dat E10 ouder is geworden ( wijzer ?)
"Als je er uit komt is het bijna 2007"![]()
IK bedoel dat het zooooooooooooooooooo logisch is en hij het vertelt als een oogopenerquote:Op dinsdag 26 september 2006 11:43 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hoezo niet? Als ze er tot het einde inzitten en BB duurt gewoon tot vlak voor kerst, dan scheelt er maar een week aan. Of bedoel je dat Etienne er nooit tot het einde in zit?
Me 2: maar het ging opeens op andere stream over kleuterklassen................ dus moest ff kiezenquote:Op dinsdag 26 september 2006 11:49 schreef Kinga het volgende:
Sorry maar dat gesprek van Etienne en Jeroen is ZO oninteressant...kan het niet volgen gewoon...
in een coma gok ik, heb geen streams maar kan er nooit ver naast zittenquote:Op dinsdag 26 september 2006 11:53 schreef kleinzusje het volgende:
En waar zijn: Tijn, Rik, sjaan en Marcia
Denk je dat Jeroen dat gaat snappen ?quote:Op dinsdag 26 september 2006 11:58 schreef Verida het volgende:
de zusjes maken brood in de vorm van een 2 en een 0 voor etienne
Dat is onderdeel van het feestmaalquote:Op dinsdag 26 september 2006 12:02 schreef Kinga het volgende:
De zusjes verneuken dat brood alleen maar zo..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |