abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 25 september 2006 @ 22:20:46 #1
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_42125082
Topic geschiedenis - NWS
9/11-complot of *-->niet<--*? #01 [NWS]
9/11-complot of *-->niet<--*? #02 [NWS]
9/11-complot of *-->niet<--*? #03 [NWS]
9/11-complot of *-->niet<--*? #04 [NWS]
9/11-complot of *-->niet<--*? #05 [NWS]
9/11-complot of *-->niet<--*? #06 [NWS]
9/11-complot of *-->niet<--*? #07 [NWS]
9/11-complot of *-->niet<--*? #08 [NWS]
9/11-complot of *-->niet<--*? #09 [NWS]
9/11-complot of *-->niet<--*? #10 [NWS]
9/11-complot of *-->niet<--*? #11 [NWS]
quote:
Op maandag 25 september 2006 19:44 schreef mouzzer het volgende:
*lol* Had je niet gezien dat een van mijn quotes van Bill Cosby was Als je je nou eens ging richten op het echt verdiepen in de materie ipv conspirancy sites te copy/pasten. Als je zegt dat je dat de laatste 3 jaar echt dingen hebt nagelopn en gechecked heb je blijkbaar op de verkeerde plek gekeken.

Ik kan je vertellen ik heb open gestaan (en sta nogsteeds open) voor zo ongeveer alle claims en conspirancy theorieen die de laatste 5 jaar het licht hebben gezien. Door mij echt te verdiepen in de materie en verder te kijken dan alleen conspirancy sites en de manier hoe zij hun (dis) informatie brengen en feiten bewust weglaten om hun claim te kunnen blijven ondersteunen ben ik voor mezelf tot de conclusie gekomen wat ik de waarheid vind bij bepaalde gebeurtenissen op 9/11. Die conclusie is gebaseerd op onderbouwde feiten van betrouwbare bronnen en die binnen de grenzen van de natuurkunde vallen. Ik claim nergens dat ik precies weet wat er allemaal die dag is gebeurd, ik zeg nergens dat ik het officiele verhaal 100% geloof (want dat doe ik niet), je zal mij niet kunnen betrappen op het geven van misleidende informatie (ik kan alle claims onderbouwen met goede bronnen).

Ik heb absoluut mijn vraagtekens bij bepaalde gebeurtenissen van die dag, ik ben er na 5 jaar ook wel achter dat er dingen absoluut niet kloppen met het 'officiele verhaal.' Maar als ik de stupidiiteit van de LC waarheid nogsteeds gepost zie worden waaronder dingen die echt al jaren geleden met feiten weerlegd zijn dan denk ik jongen waar ben je mee bezig met zo'n arrogante houding van ik weet hoe het wel precies zit (wat zo post je) en jullie zijn schaapjes van Bush maar ondertussen echte feiten blijven negeren.. Nou gaap gaap zo ging het 4 jaar geleden hier al aan toe en toen werden ook keiharde bewijzen genegeerd om hun waarheid maar in stand te houden. Dan kan je wel leuk allemaal quotes gaan posten om zogenaamd intelligent over te komen maar kijk eens echt in de spiegel en naar je eigen posts, ben je echt op zoek naar de echte waarheid of alleen naar bewijs die jouw eigen waarheid steunen? Zoals ik al zei ik sta open voor alle claims en theorieen maar ik kijk en zoek verder dan alleen de originele claim en dat zou jij ook moeten. Wat als er iemand is die niet openstaan voor andere informatie dan die gegeven op de conspirancy sites dan ben jij het wel en dan ben je in mijn ogen niet opzoek naar de waarheid.

Press for Truth is idd een goede docu waar ze echt uitgaan van daadwerkelijke feiten en een goed begin als je net komt kijken in het 9/11 conspirancy verhaal maar 9-11 mysteries nee zolang je het verschil niet zit tussen die 2 waren de laatste 3 jaar van je onderzoek niet goed besteed.

What a man believes upon grossly insufficient evidence is an index into his desires -- desires of which he himself is often unconscious. If a man is offered a fact which goes against his instincts, he will scrutinize it closely, and unless the evidence is overwhelming, he will refuse to believe it. If, on the other hand, he is offered something which affords a reason for acting in accordance to his instincts, he will accept it even on the slightest evidence. The origin of myths is explained in this way. - Bertrand Russell:
Ventileer dan je mening. Door jouw en Evil_Jur wordt alleen maar riducule gereageerd op de bronovergoten reacties van Pietje77. Maar met eigen meningen en bronnen kom jullie niet echt.

En hebben jullie Who Killed John O'Neill nu gezien?!

[ Bericht 41% gewijzigd door Drugshond op 30-09-2006 11:05:10 ]
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_42125163
quote:
Op maandag 25 september 2006 22:20 schreef Lambiekje het volgende:

Wat is daar allemaal te zien?
pi_42125235
quote:
Door jouw en Evil_Jur wordt alleen maar riducule gereageerd op de bronovergoten reacties van Pietje77. Maar met eigen meningen en bronnen kom jullie niet echt.

´´Pietje´´ is een windbuil die met de meest achterhaalde onzin komt aanzetten en nu eerst maar eens, zoals beloofd, wat leugens aan het licht moet brengen voor ik nog verder op hem inga.

Kun je even in eigen woorden vertellen waar die documentaire over gaat? Want ik heb hem niet gezien.
Zelden schryf ik wat ik wil, en nooit wat 'n ander wil.
pi_42125342
Waarom hield de overheid de telefoonsgesprekken geheim ?
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
pi_42125386
quote:
Op maandag 25 september 2006 22:26 schreef Meki het volgende:

Waarom hield de overheid de telefoonsgesprekken geheim ?
Omdat ze superwoedend zijn op Fok!.

Wat bedoel je precies?
pi_42125401
Doe even realitisch Lambiekje, hij heeft nog geen enkele bron aangedragen behalve links naar PrisonPlanet en docu's van de complot-kant. Ook bij jou is het duidelijk dat je niet niet veel kaas hebt gegeten van gedegen onderzoek en bronnenkritiek, maar je snapt toch wel dat dat geen acceptabele bronnen zijn in een discussie over deze kwestie? Zeker interessant als anekdote, maar alleen daarop kan een discussie niet draaien.

Kom zelf met feiten, onderbouw ze, leg ze uit en discussieer hier over de conclusie die je eraan verbindt.
pi_42125431
quote:
Op maandag 25 september 2006 22:27 schreef Apropos het volgende:

[..]

Omdat ze superwoedend zijn op Fok!.

Wat bedoel je precies?

de brandweergesprekken het zwarte doos en de gesprekken in de vliegtuig
pi_42125515
quote:
Op maandag 25 september 2006 22:28 schreef Meki het volgende:

[..]

de brandweergesprekken het zwarte doos en de gesprekken in de vliegtuig
Ik heb wel een vaag vermoeden wat je bedoelt, maar ik ga je slordigheid niet belonen door er ernstig op in te gaan. Omschrijf nu eens precies wat je bedoelt. Zo zijn we er tenslotte ook achtergekomen dat je het mis had wat betreft alle overige aspecten van die dag.
pi_42125574
Even een snel tvp'tje.
Bananenyoghurt...
pi_42125663
quote:
Op maandag 25 september 2006 22:30 schreef Apropos het volgende:

[..]

Ik heb wel een vaag vermoeden wat je bedoelt, maar ik ga je slordigheid niet belonen door er ernstig op in te gaan. Omschrijf nu eens precies wat je bedoelt. Zo zijn we er tenslotte ook achtergekomen dat je het mis had wat betreft alle overige aspecten van die dag.
ik zal alvast beginnen met het zwarte doos

waar is die zwarte doos ?
pi_42125704
quote:
Op maandag 25 september 2006 22:34 schreef Meki het volgende:

[..]

Welke precies? Ik neem aan dat niet alle vliegtuigen gebruik maakten van een en dezelfde zwarte doos.
pi_42125790
quote:
Op maandag 25 september 2006 22:34 schreef Meki het volgende:

[..]

quote:
Op maandag 25 september 2006 22:34 schreef Apropos het volgende:

[..]

Welke precies? Ik neem aan dat niet alle vliegtuigen gebruik maakten van een en dezelfde zwarte doos.
* Popcorn pakt...
Bananenyoghurt...
pi_42125802
quote:
Op maandag 25 september 2006 22:34 schreef Apropos het volgende:

[..]

de zwarte doos van de vliegtuig 93 en vliegtuig van de WTC
  maandag 25 september 2006 @ 22:38:01 #14
103219 OpenYourMind
Question Everything
pi_42125837
quote:
Op maandag 25 september 2006 22:24 schreef Apropos het volgende:

[..]

´´Pietje´´ is een windbuil die met de meest achterhaalde onzin komt aanzetten en nu eerst maar eens, zoals beloofd, wat leugens aan het licht moet brengen voor ik nog verder op hem inga.

Kun je even in eigen woorden vertellen waar die documentaire over gaat? Want ik heb hem niet gezien.
Een wat versimpelde samenvatting...

Who Killed John O'Neill

http://video.google.nl/videoplay?docid=-3781113200636275190&q=o%27neill

Een groot deel van de film bestaat uit droge feiten. Het andere deel bestaat uit het speculeren en het komen tot een goed onderbouwde samenzweringstheorie waarin de hoofdpersoon met zichzelf (in verschillende personage) in discussie gaat. Heel veel informatie in de film is echter meer dan alleen een samenzweringstheorie, het is een weergave van feiten. Deze feiten worden in de film aan elkaar gekoppeld en vormen een theorie. De uiteindelijke samenzwering die geopperd wordt in deze film is zeer goed uitgewerkt maar nog niet alles omvattend. De samenzweringstheorie over Al Qaida als drugssmokkelaars en bewakers van de opium handel met medewerking van de CIA (afghanistan produceert 90% van de opium wereldwijd) zit waarschijnlijk niet ver af van de werkelijkheid. Dat 9/11 is uitgevoerd (inside job of let it happen) met als doel het kunnen voortzetten van de wereldwijde drugssmokkel is voor mij echter te kort door de bocht en dit kan ik niet als volledig motief aanvaarden. Naar mijn mening speelt geopolitiek en de schaarser wordende grondstoffen een nog veel grotere rol.

De link naar mijn orginele post met de naar mijn mening belangrijkste documentaires.

911 complot of niet deeltje 11
"And if all others accepted the lie which the Party imposed - if all records told the same tale - then the lie passed into history and became truth. Who controls the past controls the future, who controls the present controls the past."
pi_42126033
quote:
Op maandag 25 september 2006 22:37 schreef Meki het volgende:

[..]

de zwarte doos van de vliegtuig 93

http://edition.cnn.com/in(...).flight93/index.html
pi_42126093
Hield de overheid die geheim ? In welke zin ?
pi_42126109
Dank, OpenYourMind.
pi_42126139
quote:
Op maandag 25 september 2006 22:37 schreef Meki het volgende:

[..]

de zwarte doos van de vliegtuig 93 en vliegtuig van de WTC
De FDR en CVR van United 93 zijn gewoon gevonden hoor. Sterker nog, nabestaanden hebben tijdens een rechtszaak opnames van de CVR te horen gekregen. (bron: onder andere Wikipedia)

De recorders uit beide torens heerst wat verdeeldheid over. Een aantal mensen claims (vaak aan de hand van één enkele bron) dat ze wel gevonden zouden zijn, maar achtergehouden. Afgezien van deze ene bron is er naar mijn weten geen bewijs dat ze teruggevonden zijn in de puinhopen van het wtc.
Bananenyoghurt...
pi_42126181
quote:
Op maandag 25 september 2006 22:43 schreef Apropos het volgende:
Tot het proces, sindsdien is de transcriptie openbaar.
pi_42126214
quote:
Op maandag 25 september 2006 22:43 schreef Apropos het volgende:
ze hebben het geheim gehouden tot 2005 en daarna vrij gegeven

ook al hebben ze beelden daarvan maar dat is verwerkt
als het echt was waarom maken ze die zwarte doos niet openbaar
pi_42126277
quote:
Op maandag 25 september 2006 22:46 schreef Meki het volgende:

[..]

Lees je wel wat je zelf typt? Ze hebben het dus vrijgegeven, openbaar gemaakt.
pi_42126401
quote:

[..]

Ja, dus? Dat wilde je toch ook?
quote:
Wat voor beelden heb je het over?
quote:
De overheid mag de opnames van de vluchtrecorders niet zomaar vrijgeven, aangezien deze eigendom zijn van de vliegtuigmaatschappij (United dus).
Bananenyoghurt...
pi_42126412
quote:

[..]

`´Verwerkt?´´
Heb je het nu nog steeds over dezelfde zwarte doos? Die is op verzoek van de nabestaanden verzegeld:

A transcript was later released, but the recording will not be released because of relatives' objections

http://www.telegraph.co.u(...)006/04/13/wuaf13.xml
pi_42126416
quote:
Op maandag 25 september 2006 22:47 schreef Evil_Jur het volgende:

[..]

Lees je wel wat je zelf typt? Ze hebben het dus vrijgegeven, openbaar gemaakt.
pas na jaren later

ze hebben er alles aangedaan om hun teksten / beelden erin te zetten
pi_42126445
quote:
Op maandag 25 september 2006 22:51 schreef Meki het volgende:

[..]

pas na jaren later

Bron?
pi_42126461
quote:
Op maandag 25 september 2006 22:51 schreef groningerstudent het volgende:

[..]

Ja, dus? Dat wilde je toch ook?
[..]

Wat voor beelden heb je het over?
[..]

De overheid mag de opnames van de vluchtrecorders niet zomaar vrijgeven, aangezien deze eigendom zijn van de vliegtuigmaatschappij (United dus).
het is een ramp en USA geeft ze jaren later pas openbaar
het is een ramp dat we konden voorkomen als de Amerikaanse regering Bush niet had gesteund
pi_42126474
quote:
Op maandag 25 september 2006 22:51 schreef Apropos het volgende:

[..]

Bron?
neem dat van mij maar aan
pi_42126490
quote:

[..]

pas na jaren later

Het was je toch hopelijk bekend dat bewijsmateriaal in principe nooit voor de rechtszaak wordt vrijgegeven aan derden? Niks vreemds aan het feit dat het niet eerder naar buiten kwam, want het was bewijsmateriaal in een lopende zaak. Dit geldt in principe voor elke zaak!
Bananenyoghurt...
pi_42126519
quote:
Op maandag 25 september 2006 22:52 schreef Meki het volgende:

[..]

Al was je hoogbegaafd...
pi_42126531
quote:

[..]

Als ik van iemand niet iets zomaar aanneem, ben jij het wel...
Bananenyoghurt...
pi_42126564
quote:
het is een ramp dat we konden voorkomen als de Amerikaanse regering Bush niet had gesteund
Blijf alsjeblieft weg als je van plan bent een nog groter arsenaal aan onzin in te zetten.
pi_42126729
quote:

[..]

Ventileer dan je mening. Door jouw en Evil_Jur wordt alleen maar riducule gereageerd op de bronovergoten reacties van Pietje77. Maar met eigen meningen en bronnen kom jullie niet echt.

Ben je nu echt zo dom of is dit gewoon een spelletje? Ik zeg toch dat mijn conclusies gebaseerd heb op daadwerkelijke feiten en betrouwbare bronnen. Mijn conclusies = mijn mening! En dan zeggen dat ik niet met een eigen mening en bronnen kom? Dat heb ik in zo ongeveer elke post gedaan! Ik heb 10 keer aan jouw gevraagd om een bron en je kwam met niks. In wat voor soort werkelijkheid leef jij eigenlijk, begrijpend lezen nooit gehad op school? Snap je niet dat je op deze manier ongelofelijk dom overkomt. Alles draai je om, complete posts vol met feiten en bronnen negeer je en nu durf je te zeggen dat ik niet met bronnen kom? Echt heel zielig gedrag. Ja ik heb enig sarcasme in mijn posts verwerkt maar met de manier hoe jij hier reageert vraag je daar ook om.

Nee ik heb die film nog niet gezien, nog niet aan toegekomen. Heb jij alle bronnen gelezen die ik gepost heb, ik denk het niet wat je begon al te klagen als de index verkeerd stond.

Trouwens hier reageert het NIST op enkele vragen die je had:
http://wtc.nist.gov/pubs/factsheets/faqs_8_2006.htm

Pas op het is wel een.gov bron dus waarschijnlijk een complot en er zit geen index bij dus waarschijnlijk hebben ze ook totaal geen vakkennis om deze uitspraken te doen. (idd dit is ook sarcasme)
pi_42127398
quote:

[..]

pas na jaren later

Je bent echt zo dom he? FDR's en CVR's bevatten geen beelden flapdrol. Ze bevatten data en geluidsopname. Daarnaast moest er een proces gevoerd worden. De politie geeft toch ook niet bewijs vrij voor ze de verdachte veroordeeld hebben!

[ Bericht 0% gewijzigd door Evil_Jur op 25-09-2006 23:19:20 ]
pi_42127508
quote:
Op maandag 25 september 2006 23:13 schreef Evil_Jur het volgende:

[..]

Je bent echt zo dom he? FDR's en CVR's bevatten geen beelden flaprdrol. Ze bevatten data en geluidsopname. Daarnaast moest er een proces gevoerd worden. De politie geeft toch ook niet bewijs vrij voor ze de verdachte veroordeeld hebben!
Dat begon me net te dagen toen ik het nog eens overlas. Geen wonder dat het zo lang verborgen bleef, het is een hele klus die beelden erin te verwerken.
pi_42128653
quote:
Op maandag 25 september 2006 09:57 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Hier een betere uitleg waarom de torens instorten.
Eindelijk een bron en een mening! Wel met ik zeggen dat janedoe0911.tripod en billardballs niet echt wetenschappelijk overkomt maar ik geef je de voordeel van de twijfel, dit zou dus een beter uitleg zijn waarom de torens instortte.. De zogenaamde biljartbal theorie, ze zit goed met de snelheid waarmee een biljartbal van de toren zou vallen, helaas vergeet ze 'Transfer of Momentum'. Een nogal belangrijk onderdeel wil ze haar theorie wel laten kloppen, hij klopt dus niet als je precies wilt weten waarom die theorie niet klopt lees deze analyse van Dr. Greening: http://www.911myths.com/WTCREPORT.pdf

Sammenvatting: As Greening points out in his paper, the speed of the collapse increased as the floors above collected the floors below. These are not impacts as you would find on a highway. These impacts are being sped up by gravity

Greening heeft tevens het rapport van de NIST ge-analyseerd en vond daarin ook eigenaardigheden, deze bespreekt hij hier: http://www.911myths.com/NISTREPORT.pdf
quote:
Ik weet niet hoeveel bronnen jy nog hebt. Maar er zijn tientallen betrouwbaardere bronnen aangeleverd, dan dat GoodScience websitetje van jouw. Misschien niet door mij specifiek maar pietje77 is aardig bezig. En dat trek je ook in twijfel net zoals al die andere ignoreknakkers op het forum.
Pietje77 is niet aardig bezig, enige wat hij doet is conspirancy sites te copy/pasten zonder zelf kritisch naar de informatie te kijken. Ik barst nog van de bronnen, wat dacht je van deze: http://www.debunking911.com/paper.htm

Zie die lijst van namen in de Editorial Board, zijn dat ook allemaal ignorieknakkers?
quote:
Leg my dan is uit waarom er in de inleiding van die site, zo overduidelijk Good Science bij moet staan. "Dat is net of er staat "Je moet me wel geloven, want ik spreek de waarheid"
Als zou het, dat ik in de ignore fase zit. Jy bent toch echt in ridicule fase. Net zoals de media/kranten.
Blijkbaar begrijp je niet wat Good Science is, iets wat mij niet verbaast eigenlijk. Het is tevens de reden waarom Steven Jones niet meer mag lesgeven. Good Science (zie: http://www.ucmp.berkeley.edu/diapsids/buzz/dinoscience.html) is op een goede manier wetenschap bedrijven, dus niet slechte research of doelbewust feiten weglaten waardoor je doelbebwust mensen aan het misleiden bent, zoals Jones dus heeft gedaan. Iets wat z'n collega's hem niet in dank hebben afgenomen. Deze site geeft dus aan welke fouten Jones (en de NIST) hebben gemaakt en waar ze dus niet Good Science (goede wetenschap) bedreven. Dus nu je dit weet lees de site nog even door misschien snap je het dan beter: http://www.jnani.org/mrking/writings/911/king911.htm

Durf eens te relativeren en open te staan voor andere meningen en probeer voornamelijk echte feiten te scheiden van veronderstellingen. En neem de tijd om informatie in je op te nemen, durf ook vraagtekens te zetten bij wat jij denkt wat de waarheid is en aan de hand van die vraagtekens en de gegeven informatie in de laatste paar topics echt objectief naar de materie te kijken. Happy reading.
  dinsdag 26 september 2006 @ 00:12:17 #36
152102 pietje77
David Rockefeller
pi_42129479
Heb weer eens een flink wat stukken van andere bronnen zitten lezen, echt geweldig hoe de waarheid de leugen afmaakt! (ook al is de leugen nog zo snel.............

Geniet alvast een stukje mee:
PM's Benjamin Chertoff is a cousin of Michael Chertoff?
Benjamin's mother in Pelham, New York, however, was more willing to talk. Asked if Benjamin was related to the new Secretary of Homeland Security, Judy said, "Yes, of course, he is a cousin." Read More
Grassroots InfoMedia found many errors and outright lies in Popular Mechanics 9/11 so called debunking of conspiracy facts. Grassroots InfoMedia has learned that the March 2005 issue of Popular Mechanics (PM) plumbs new depths of nepotism and Hearst-style "yellow journalism" with its cover story about 9/11. PM's senior researcher, 25-year-old Benjamin Chertoff, authored a propagandistic cover story entitled "Debunking 9/11 Lies" which seeks to discredit all independent 9/11 research that challenges the official version of events. Benjamin Chertoff is the cousin of Michael Chertoff, a former Assistant Attorney General and the new Secretary of the Department of Homeland Security.Read More Michael Chertoff has ties to the financiers of the Sept. 11 attacks Read More Ex-KGB and STASI Chiefs To Work Under Chertoff. Read More Why have Soviet secret service 'KGB', General Yevgeni Primakov, as well as Markus Wolfe, the ex-boss of the ''STASI'', the equally feared former East German 'State Security Police' been hired by - and for - the US Government.? Read More

Benjamin Chertoff author of the now infamous Popular Mechanics "Debunking 9/11 Lies" where PM lies about the facts surrounding 9/11, was not a qualified expert according to his resume that Grassroots InfoMedia discovered on-line. Ben's degree in Bachelor of Arts, New York University, 2002 with an Individualized major; Concentration in European literature and history, hardly qualifies him on the physics aspects of 9/11, and neither do any of the 5 jobs he has had since 2001. See Resume from "Way Back" cache. See Resume cached on this site.BRON voor de gebruikelijk feitencheck http://www.freedomisforeverybody.org/debunkPopMech4.php
Die site is niet alleen super informatief, maar ook nog grappig! wat zijn het toch een stelletje witwassende schuldige ratten zeg... bah ( zie ook youtube: loose change (un)popularmechanics debat (probeer te tellen waar ze geen antwoord opgeven en hoevaak ze aan foto's refereren die NIEMAND mag zien haha

edit: *nog een stukje history van popular mechanics volgt snel*
"That men do not learn very much from the lessons of history is the most important of all the lessons that History has to teach."
-Aldous Huxley
  dinsdag 26 september 2006 @ 00:20:11 #37
52357 Lambiekje
pi_42129684
quote:
Op maandag 25 september 2006 22:28 schreef Evil_Jur het volgende:
Doe even realitisch Lambiekje, hij heeft nog geen enkele bron aangedragen behalve links naar PrisonPlanet en docu's van de complot-kant. Ook bij jou is het duidelijk dat je niet niet veel kaas hebt gegeten van gedegen onderzoek en bronnenkritiek, maar je snapt toch wel dat dat geen acceptabele bronnen zijn in een discussie over deze kwestie? Zeker interessant als anekdote, maar alleen daarop kan een discussie niet draaien.

Kom zelf met feiten, onderbouw ze, leg ze uit en discussieer hier over de conclusie die je eraan verbindt.
Waarom zijn jullie bronnen dan wel acceptabel. Die paar sites die ik als tegen arguement had gezien op Pietje77 was ik nu ook niet echt van onder de indruk. Die bronnen waar jullie het over hebben wordt vaak in verband gebracht met belangeverstrellingen.

Alex Jones is kennelijk dus geen goede bron. mmmm

Wat ik ook al ergens eerder heb gezegd. Is dat ik erg moeite heb met de zogenaamde experts. Welke bron is nu 'betrouwbaar'. In mijn optiek is Alex Jones wel degelijke een goede referentie punt. Maar kennelijk zien jullie dat anders.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  dinsdag 26 september 2006 @ 00:48:41 #38
52357 Lambiekje
pi_42130395
quote:
Op maandag 25 september 2006 22:59 schreef mouzzer het volgende:

[..]

Ben je nu echt zo dom of is dit gewoon een spelletje? Ik zeg toch dat mijn conclusies gebaseerd heb op daadwerkelijke feiten en betrouwbare bronnen. Mijn conclusies = mijn mening! En dan zeggen dat ik niet met een eigen mening en bronnen kom? Dat heb ik in zo ongeveer elke post gedaan! Ik heb 10 keer aan jouw gevraagd om een bron en je kwam met niks. In wat voor soort werkelijkheid leef jij eigenlijk, begrijpend lezen nooit gehad op school? Snap je niet dat je op deze manier ongelofelijk dom overkomt. Alles draai je om, complete posts vol met feiten en bronnen negeer je en nu durf je te zeggen dat ik niet met bronnen kom? Echt heel zielig gedrag. Ja ik heb enig sarcasme in mijn posts verwerkt maar met de manier hoe jij hier reageert vraag je daar ook om.

Nee ik heb die film nog niet gezien, nog niet aan toegekomen. Heb jij alle bronnen gelezen die ik gepost heb, ik denk het niet wat je begon al te klagen als de index verkeerd stond.

Trouwens hier reageert het NIST op enkele vragen die je had:
http://wtc.nist.gov/pubs/factsheets/faqs_8_2006.htm

Pas op het is wel een.gov bron dus waarschijnlijk een complot en er zit geen index bij dus waarschijnlijk hebben ze ook totaal geen vakkennis om deze uitspraken te doen. (idd dit is ook sarcasme)
Nee geen spelletje. Ben alleen benieuwd wat je nu wel en niet van het offiicieel verhaal geloofd. Ik heb nog steeds het idee dat je het volledig ondersteund op een paar punten na dan. Nu durf je dus nog steeds niet jouw conclussies te trekken over het geheel. Je praat er om heen. Ik geloof direct dat je je verdiept in het geheel. Maar je zegt alleen daadwerkelijke feiten en betrouwbare bronnen.. Feiten die volgens Pietje77 al weer weerlegt waren. En PM/gov zijn geen betrouwbare bronnen. En tevens heb ik dus vraagtekens bij de zogenaamde experts van allerlei unversiteiten. S. Jones ben ik ook niet helemaal overtuigd of wat die finse 'expert' beweerd.

Waarom wordt eigenlijk Rick Siegels docu niet behandeld door NIST. Dit zegt zo veel meer dan al die andere videos. Hij hij heeft nog al cruciale dingen vast gelegd. Of de bevingdingen in 911 Mysteries waarbij rare dingen zijn gevonden met de funderingen van het gehele plateau.

Die ene website waarbij ik de index raar vind had ik al op een andere site nagenoeg 1op1 gezien. Dat ik dat niet direct meldde was om dat ik die niet meer terug kan vinden ( en nog steeds niet). En dacht van hier moet ik toch echt even wel een link bij plaatsen. Vind het namelijk wel apart dat een website over good science gecopied wordt. Dat even terzijde.

Die gov site is weerlegd door allerlei experts. Zelf vind ik de antwoorden suggestief en niet bevredigend met wat er allemaal gevonden is op groundzero. Het past gewoon niet goed over het geheel. Dus wat ik ook al eerder heb gezegd de experts spreken elkaar constant tegen.

Daarnaast is dan ook nog die rare verspreking van Bush. Ja ik weet het is niet direct gelinkt aan de torens. Maar het impliceerd wel wat.
  dinsdag 26 september 2006 @ 00:54:02 #39
52357 Lambiekje
pi_42130545
quote:

[..]

het is een ramp en USA geeft ze jaren later pas openbaar
Ho wacht. Als we Kerry hadden gehad was het ook gebeurd. Deze boerenpiemel is ook gewoon lid van die een club S&B. Maar mijn vermoeden is dat Bush wat meer foute connecties heeft. En dus wel aan de macht moest door 'mannen achter de schermen'
  dinsdag 26 september 2006 @ 01:01:46 #40
52357 Lambiekje
pi_42130744
quote:
Op maandag 25 september 2006 23:45 schreef mouzzer het volgende:

[..]

Eindelijk een bron en een mening! Wel met ik zeggen dat janedoe0911.tripod en billardballs niet echt wetenschappelijk overkomt maar ik geef je de voordeel van de twijfel, dit zou dus een beter uitleg zijn waarom de torens instortte.. De zogenaamde biljartbal theorie, ze zit goed met de snelheid waarmee een biljartbal van de toren zou vallen, helaas vergeet ze 'Transfer of Momentum'. Een nogal belangrijk onderdeel wil ze haar theorie wel laten kloppen, hij klopt dus niet als je precies wilt weten waarom die theorie niet klopt lees deze analyse van Dr. Greening: http://www.911myths.com/WTCREPORT.pdf

Sammenvatting: As Greening points out in his paper, the speed of the collapse increased as the floors above collected the floors below. These are not impacts as you would find on a highway. These impacts are being sped up by gravity

Greening heeft tevens het rapport van de NIST ge-analyseerd en vond daarin ook eigenaardigheden, deze bespreekt hij hier: http://www.911myths.com/NISTREPORT.pdf
[..]

Pietje77 is niet aardig bezig, enige wat hij doet is conspirancy sites te copy/pasten zonder zelf kritisch naar de informatie te kijken. Ik barst nog van de bronnen, wat dacht je van deze: http://www.debunking911.com/paper.htm

Zie die lijst van namen in de Editorial Board, zijn dat ook allemaal ignorieknakkers?
[..]

Blijkbaar begrijp je niet wat Good Science is, iets wat mij niet verbaast eigenlijk. Het is tevens de reden waarom Steven Jones niet meer mag lesgeven. Good Science (zie: http://www.ucmp.berkeley.edu/diapsids/buzz/dinoscience.html) is op een goede manier wetenschap bedrijven, dus niet slechte research of doelbewust feiten weglaten waardoor je doelbebwust mensen aan het misleiden bent, zoals Jones dus heeft gedaan. Iets wat z'n collega's hem niet in dank hebben afgenomen. Deze site geeft dus aan welke fouten Jones (en de NIST) hebben gemaakt en waar ze dus niet Good Science (goede wetenschap) bedreven. Dus nu je dit weet lees de site nog even door misschien snap je het dan beter: http://www.jnani.org/mrking/writings/911/king911.htm

Durf eens te relativeren en open te staan voor andere meningen en probeer voornamelijk echte feiten te scheiden van veronderstellingen. En neem de tijd om informatie in je op te nemen, durf ook vraagtekens te zetten bij wat jij denkt wat de waarheid is en aan de hand van die vraagtekens en de gegeven informatie in de laatste paar topics echt objectief naar de materie te kijken. Happy reading.
Die biljartbal site heeft het toch echt wel over Momentum.

Die berkley link werkt niet.
  dinsdag 26 september 2006 @ 01:10:51 #41
152102 pietje77
David Rockefeller
pi_42130958
Er word ook door een expert onder ede verklaard dat de stemmachines "gemaakt" waren voor fraude, of zeer fraude gevoelig. zoiets, geloof in Freedom to Fascism. Als je dan ook de bedrijven die de software en de stemmachines maken bekijkt was dat weer zeer direct aan Bush gelinkt.
Ook hoe de Bush campagne leidster over de hertelling ging "katherin Harris .( heks)
en dat de hertelling werd stopgezet, het overduidelijk aangetoonde schrappen van 50.000+ negers ( die allemaal Gore stemmen (95%).
Het is wel zo'n verschrikkelijke beerput..... ongeloofelijk.... echt niet te geloven( ik heb nog geen 5% van de issues aan kunnen tikken)
"That men do not learn very much from the lessons of history is the most important of all the lessons that History has to teach."
-Aldous Huxley
pi_42132397
-Het Amerikaanse bedrijfsleven met z'n experts staat voor het grootste deel aan de kant van de huidige regering omdat hij hun belangen behartigd. - Dit maakt de rapporten van de zogenaamde experts minder betrouwbaar als hier wordt voorgesteld .

Gelukkig zijn er dankzij internet al vrij snel een aantal belangrijke leugens van de Bush admin blootgelegd ,en er is bewijs voor . bv het 9/11 commission report bevat zuivere leugens ,dan is het volslagen logisch dat men alles rondom 9/11 in twijfel gaat trekken , daar vragen ze om .

De amerikanen worden nu gelukkig langzaam wakker en beseffen dat ze genaaid zijn door hun regering .
pi_42132803
Hoort dit niet in TRU? Wat een onzin zeg.
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
  dinsdag 26 september 2006 @ 08:49:37 #44
52357 Lambiekje
pi_42133669
quote:
Op maandag 25 september 2006 23:13 schreef Evil_Jur het volgende:

[..]

Je bent echt zo dom he? FDR's en CVR's bevatten geen beelden flapdrol. Ze bevatten data en geluidsopname. Daarnaast moest er een proces gevoerd worden. De politie geeft toch ook niet bewijs vrij voor ze de verdachte veroordeeld hebben!
Ik snap best wat hij bedoelt en jullie ook. Is dat er met de geluidsopnamen geknutseld zou kunnen zijn. Tevens met de vluchtgegevens. Wie verteld me of het waar is wat ze maanden en maanden later vrijgeven. Wij in NL krijgen al zwaar gephotoshopte plaatjes te zien van Dafur en dergelijke. Eigenlijk is geen enkele foto in de krant/tijdschrift nog de werkelijkheid. Waar hebben we het dan nog over.

Ze hadden gewoon per direct als ze zwartedoos hadden gevonden de boel openbaar maken. Nu is er dus weer veel ruimte voor speculatie.
pi_42133681
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 00:20 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Waarom zijn jullie bronnen dan wel acceptabel. Die paar sites die ik als tegen arguement had gezien op Pietje77 was ik nu ook niet echt van onder de indruk. Die bronnen waar jullie het over hebben wordt vaak in verband gebracht met belangeverstrellingen.

Alex Jones is kennelijk dus geen goede bron. mmmm

Wat ik ook al ergens eerder heb gezegd. Is dat ik erg moeite heb met de zogenaamde experts. Welke bron is nu 'betrouwbaar'. In mijn optiek is Alex Jones wel degelijke een goede referentie punt. Maar kennelijk zien jullie dat anders.
Kom zeg, je bent toch geen kind? Alex Jones is al jaren een populaire complot-theorist. Zijn motivatie ligt in het laten geloven dat de overheid achter de aanslagen zit. Natuurlijk is hij geen geschikte bron, je hebt het zelf al over belangenverstrengeling, hoe noem je dat dan?
pi_42133831
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 08:49 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Ik snap best wat hij bedoelt en jullie ook. Is dat er met de geluidsopnamen geknutseld zou kunnen zijn. Tevens met de vluchtgegevens. Wie verteld me of het waar is wat ze maanden en maanden later vrijgeven. Wij in NL krijgen al zwaar gephotoshopte plaatjes te zien van Dafur en dergelijke. Eigenlijk is geen enkele foto in de krant/tijdschrift nog de werkelijkheid. Waar hebben we het dan nog over.

Ze hadden gewoon per direct als ze zwartedoos hadden gevonden de boel openbaar maken. Nu is er dus weer veel ruimte voor speculatie.
Dat kan toch niet? De recorders zijn eigendom van de luchtvaartmaatschappij, deze kan ze vrijgeven nadat het onderzoek voltooid is, in dit geval werd er echter een uitzondering gemaakt en mocht de familie in april 2002 de opnames al horen. In 2003 werden verdere details over de opnames bekend gemaakt. In dit geval was er ook sprake van een juridisch proces, waardoor het onmogelijk is om die banden eerder vrij te geven. De exacte transcriptie is na dat proces publiekelijk toegankelijk geworden.
pi_42135796
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 08:49 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

En dat is dus tevens het grote probleem hier. Wat er vanaf nu ook nog vrijgegeven gaat worden, alles zal met argusogen door de complotdenkers worden gewantrouwd, hoe juist het vrijgegeven materiaal ook moge zijn. Ofwel, harde gegevens die van de overheid komen zijn niet te vertrouwen, maar gegevens die niet van de overheid komen (en dus speculatief zullen zijn) zijn blijkbaar wel een goede bron. Klassiek voorbeeld van overheidsparanoia, als je het mij vraagt.
Bananenyoghurt...
  dinsdag 26 september 2006 @ 11:59:55 #48
52357 Lambiekje
pi_42137254
M
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 10:51 schreef groningerstudent het volgende:

[..]

En dat is dus tevens het grote probleem hier. Wat er vanaf nu ook nog vrijgegeven gaat worden, alles zal met argusogen door de complotdenkers worden gewantrouwd, hoe juist het vrijgegeven materiaal ook moge zijn. Ofwel, harde gegevens die van de overheid komen zijn niet te vertrouwen, maar gegevens die niet van de overheid komen (en dus speculatief zullen zijn) zijn blijkbaar wel een goede bron. Klassiek voorbeeld van overheidsparanoia, als je het mij vraagt.
Maar waarom wordt alles in beslag genomen en pas jaren later vrijgegeven. Als je toch onschuldig bent.?!?
pi_42138322
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 11:59 schreef Lambiekje het volgende:

Maar waarom wordt alles in beslag genomen en pas jaren later vrijgegeven. Als je toch onschuldig bent.?!?
Waarom zou het publiek alles moeten weten van politie overheid en anderen onderzoeken?
Het is Nederland ook niet zo dat je van alles wat de politie en de overheid onderzoekt op de hoogte wordt gehouden. Daar zoek je toch ook geen complot achter?
  dinsdag 26 september 2006 @ 13:00:59 #50
52357 Lambiekje
pi_42138847
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 12:41 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Waarom zou het publiek alles moeten weten van politie overheid en anderen onderzoeken?
Het is Nederland ook niet zo dat je van alles wat de politie en de overheid onderzoekt op de hoogte wordt gehouden. Daar zoek je toch ook geen complot achter?
Nee maar onze zaken worden wel vaak erg beschaamende opgelost. En je schuldig gepraat. W. Viets bijvoorbeeld.
Peter R. heeft z'n handen vol aan onze politiemisstanden.
pi_42139588
Maar feit blijft dat in principe nooit iets vrijgegeven wordt voor een onderzoek is afgerond. Het was al een hoge uitzondering dat de nabestaanden van flight 93 binnen enkele maanden na de crash de opnames te horen kregen.
pi_42140670
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 13:00 schreef Lambiekje het volgende:

Nee maar onze zaken worden wel vaak erg beschaamende opgelost. En je schuldig gepraat. W. Viets bijvoorbeeld.
Peter R. heeft z'n handen vol aan onze politiemisstanden.
Tja, als je alleen maar kijkt naar de dingen die Peter R. de Vries aanpakt en niet naar al die andere dingen waar Peter R. niks aan gedaan heeft omdat dat wel goed was gegaan, dan kun je idd wel stellen dat bepaalde zaken beschamend worden aangepakt.

Kunnen we nu dit rookgordijn weer wegblazen en het over echte dingen hebben? Bijvoorbeeld dat jij eindelijk eens een keer met duidelijk bronnen aankomt waarom 9/11 een complot was?
pi_42156221
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 00:48 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Nee geen spelletje. Ben alleen benieuwd wat je nu wel en niet van het offiicieel verhaal geloofd. Ik heb nog steeds het idee dat je het volledig ondersteund op een paar punten na dan. Nu durf je dus nog steeds niet jouw conclussies te trekken over het geheel.
Als je opgelet had dan had je gezien dat ik vooral vraagtekens heb bij hoeveel voorkennis de VS had, wat wisten ze nu echt en hebben ze het laten gebeuren. Gezien het huidige bewijs is het daar moeilijk een conclusie aan te verbinden omdat er nog zoveel onduidelijk is. Mijn mening is dat de VS wel meer wisten dan dat ze toe hebben gegeven maar is dat bewijs dat ze er zelf achter zitten nee. De' they let it happen' vind ik een aannemelijke theorie gezien de huidige feiten maar ik ga niet zeggen ja ik weet dat ze het hebben laten gebeuren omdat daar om dit moment geen echt goed bewijs voor is. Ik ga niet conclusies trekken over iets waar ik geen zekerheid over heb.

Trouwens de they let it happen theorie is sowieso al veel aannemelijker dan de they did it themselves theorie. Want kom op het is toch veel makkelijker andere mensen het vuile werk laten opknappen en daar dan misbruik van maken dan alles zelf moeten plannen, explosieven plaatsen etc. met de mogelijkheid dat er iets misgaat of iemand uit de school klapt (met deze laatste theorie zouden er echt duizenden mensen van op de hoogte moeten zijn).
quote:
Je praat er om heen.
? Ik reageerde geeneens op jou. Daarnaast als er iemand omheen praat ben jij het, ik vroeg 10 keer om een bron of echt bewijs je lulde er 10 keer omheen en begon over iets anders, dat is pas er omheen praten. Ken je die uitdrukking met die pot en ketel?
quote:
Ik geloof direct dat je je verdiept in het geheel. Maar je zegt alleen daadwerkelijke feiten en betrouwbare bronnen.. Feiten die volgens Pietje77 al weer weerlegt waren. En PM/gov zijn geen betrouwbare bronnen. En tevens heb ik dus vraagtekens bij de zogenaamde experts van allerlei unversiteiten. S. Jones ben ik ook niet helemaal overtuigd of wat die finse 'expert' beweerd.
Kom dan met een voorbeeld waarin duidelijk wordt dat de feiten die ik naar voren bracht volgens pietje77 alweer weerlegd waren? Waarom verschuil je je nu trouwens achter Pietje77? Volgens pietje77 al weer weerlegd waren uhm was jij het niet die hier aan het schreeuwen was dat jij de echte waarheid wist?

Dat jij overheids sites en instanties geen betrouwbare bronnen vindt is jou probleem, komt op mij heel paranoide over. Trust nobody! Dat je de mensen van universiteiten nu ook al zogenaamde experts noemt toont wel aan dat je echt niet geintreseerd bent in de waarheid. Als jij hartproblemen hebt ga je toch ook niet naar de tandarts nee je gaat naar iemand met vakkennis, de bronnen die ik aanbreng zijn mensen met vakkennis. De schreeuwers van de meeste conspirancy sites zijn verre van dat Steven Jones is ook niet iemand met vakkennis. De manier waarop hij wetenschap bedreef in zijn 9/11 analyse heeft hem z'n baan gekost en niet vanwege zijn conclusies maar de manier waarop hij tot die conclusies kwam.
quote:
Waarom wordt eigenlijk Rick Siegels docu niet behandeld door NIST. Dit zegt zo veel meer dan al die andere videos. Hij hij heeft nog al cruciale dingen vast gelegd. Of de bevingdingen in 911 Mysteries waarbij rare dingen zijn gevonden met de funderingen van het gehele plateau.
Waarom zou de NIST dat doen, het is een .gov site dus je zou ze toch niet geloven? Wat als ze iets vonden wat wel jouw mening steunt zijn ze dan wel opeens belangrijk?
quote:
Die ene website waarbij ik de index raar vind had ik al op een andere site nagenoeg 1op1 gezien. Dat ik dat niet direct meldde was om dat ik die niet meer terug kan vinden ( en nog steeds niet). En dacht van hier moet ik toch echt even wel een link bij plaatsen. Vind het namelijk wel apart dat een website over good science gecopied wordt. Dat even terzijde.
Je snapte niet wat Good Science inhield (en volgens mij nogsteeds niet), je viel de site aan op het uiterlijk niet op de inhoud dus probeer en nu niet weer omheen te lullen. Waarom is het apart dat een site die laat zien op wat voor een verkeerde manier de conspirancy aanhangers met bewijs en feiten omgaan gekopieerd wordt? Des te meer mensen er achter komen hoe dom die conspirancy theorieen echt zijn des te beter toch? Al die conspirancy sites kopieren ook allemaal info van elkaar zonder er zelf bij na te denken, je komt dezelfde fouten continu tegen.
quote:
Die gov site is weerlegd door allerlei experts. Zelf vind ik de antwoorden suggestief en niet bevredigend met wat er allemaal gevonden is op groundzero. Het past gewoon niet goed over het geheel. Dus wat ik ook al eerder heb gezegd de experts spreken elkaar constant tegen.
KOM EENS MET BEWIJS DAN! Hoe dom ben je nou werkelijk? Nu begin je weer dingen te roepen die je niet kan onderbouwen, laat mij zien waar die bevindingen door experts met vakkennis duidelijk weerlegd zijn. Kom op dit is je kans proof me wrong!! De experts spreken elkaar niet tegen die zijn het met elkaar eens, mensen die het niet willen of kunnen begrijpen spreken hun conclusies tegen. Dus nogmaals proof me wrong, kom met bewijs, verschuil je niet achter copy/paste Pietje en laat zien dat jouw eigen mening ook gebaseerd is op feiten. Ik heb tientallen bronnen gegeven waar je je in kan verdiepen om antwoorden te vinden op je vraagtekens. Ik merk dat je je ik weet de echte waarheid geschreeuw al aan het downgraden bent maar kom op je had zo vele claims waarvan je zeker was dus kom een met bewijs dan of zeg dat je het gewoon niet weet (of eerder niet snapt).
quote:
Daarnaast is dan ook nog die rare verspreking van Bush. Ja ik weet het is niet direct gelinkt aan de torens. Maar het impliceerd wel wat.
Bush impliceerde helemaal niets met die toespraak, Jij WILT dat hij wat impliceerde. Als je echt objectief naar de tekst kijkt dan zie je dat hij zich totaal niet versprak. Hij vertelde over de informatie de ze gekregen hadden uit een aangehouden terroristenleider van Al Quada. Dat KSM verteld had dat er plannen waren om een gebouw in de VS aan te vallen door er explosieven in te laten ontploffen (zou idd de eerste keer in de geschiedenis dat terroristen een bom in een gebouw laten ontploffen! NOT!) en hoe ze degene die dat moesten uitvoeren geinstrueerd hadden. Door die informatie hebben ze die aanslag dus waarschijnlijk voorkomen (misschien komt hij nog?). Nergens wordt er gesproken over het WTC, nergens wordt er gesproken over vliegtuigen, nergers wordt er gesproken over 9/11. Als jij denkt dat 9/11 de enige aanslag was die Al Quada in de planning had dan ben je echt heel dom. Selectief lezen is ook een vak he, jij leest niet wat er staat jij leest wat je wilt dat er staat en dat is dat de VS overal achter zit.
pi_42156529
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 01:01 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Die biljartbal site heeft het toch echt wel over Momentum.

Die berkley link werkt niet.
Kom je eindelijk met iets van een onderbouwde mening met een bronvermelding waarop ik laat zien dat je bron een belangrijk gegeven overslaat waaruit dus blijkt dat je mening verkeerd is en wat is je antwoord daarop... Die biljartbal site heeft het toch echt wel over Momentum. Nee het is duidelijk jij staat echt achter je conclusies, jij weet idd de echte waarheid..Veel geschreeuw maar uiteindelijk weinig inhoud dus. Het ging trouwens niet over Momentum het ging over Transfer of Momentum.

Voor jou nogmaals de site waarin Good Science wordt uitgelegd: http://www.ucmp.berkeley.edu/diapsids/buzz/dinoscience.html

En vooral dit stuk is hetgene waar de conspirancy 'experts' het onderspit delven tegenover echt experts:
Acceptance of scientific ideas is based on a process of publication and peer review. To become a legitimate theory (but still not established fact), a hypothesis must be subjected to the approval of a scientist's peers and published in an accredited scientific journal. This process keeps the charlatans out of science (well, it is supposed to, at least, ha ha). Most significantly, this helps to maintain science as a process rather than a gradual accumulation of facts, ever creeping forward towards omniscience. Theories tend to persist until a better theory is proposed and gains broad acceptance, rather than new theories being proposed for every tiny fact that is deduced.

Another brief example of non-science is the unpublished hypothesis. Wild, controversial hypotheses (often in the form of television "sound bites") are hungrily accepted by the public (who cannot be blamed for not knowing better). For ideas to become accepted in the scientific community, ideas must be published (undergoing the process of peer review) to separate the good science from the bad science. Even still, some not-so-good science still leaks into publications, so scientists must think critically when reviewing other's work.
pi_42156676
Is het niet vreemd, dat er altijd een discussie is over de vliegtuigen, zwarte dozen en GSM?-gesprekken, die in Pensylvania en het Pentagon zijn neergestort.

What about the two other planes ? ? ?
pi_42156759
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 23:26 schreef squealmaster het volgende:
What about the two other planes ? ? ?
What about the other two planes ???
  dinsdag 26 september 2006 @ 23:31:48 #57
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_42156853
quote:
pas na jaren later

Slecht voorbereid dan zeg, dat hadden ze natuurlijk ook gewoon vantevoren kunnen doen.
Ik ga naar huis.
pi_42156935
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 23:31 schreef nietzman het volgende:

[..]

Slecht voorbereid dan zeg, dat hadden ze natuurlijk ook gewoon vantevoren kunnen doen.
Ja zeg, die Amerikanen kunnen ook niet alles. Ze moesten ook al in een week of wat het hele kantoorpand van explosieven voorzien.
pi_42157053
Terror Storm van Alex Jones gecensureerd door Google ! ! !

Hoezo, vrijheid van meningsuiting ? ? ?

http://www.prisonplanet.c(...)googlecensorship.htm
pi_42157130
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 23:28 schreef Apropos het volgende:

[..]

What about the other two planes ???
Weet je wel, die TWEE met passegiers en al, in de twin towers zijn gevlogen ! ! !
pi_42157168
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 23:40 schreef squealmaster het volgende:

[..]

Weet je wel, die TWEE met passagiers en al, in de twin towers zijn gevlogen ! ! !
Wat is er met die TWEE vliegtuigen die in de twin towers zijn gevlogen???

(Vermoeiend, dit.)
  dinsdag 26 september 2006 @ 23:44:01 #62
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_42157243
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 23:34 schreef Apropos het volgende:
Ja zeg, die Amerikanen kunnen ook niet alles. Ze moesten ook al in een week of wat het hele kantoorpand van explosieven voorzien.
Wat dacht je van die hologramprojectoren waarmee ze die honderden mensen die een vliegtuig in het Pentagon zagen vliegen voor de gek hielden. Kost een paar centen!
Ik ga naar huis.
  dinsdag 26 september 2006 @ 23:45:13 #63
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_42157276
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 23:38 schreef squealmaster het volgende:
Terror Storm van Alex Jones gecensureerd door Google ! ! !

Hoezo, vrijheid van meningsuiting ? ? ?

http://www.prisonplanet.c(...)googlecensorship.htm
Als er ook maar iets van Alex' beweringen waar zou zijn had 'ie al lang onder de zoden gelegen.
Ik ga naar huis.
pi_42157313
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 23:41 schreef Apropos het volgende:

[..]

Wat is er met die TWEE vliegtuigen die in de twin towers zijn gevlogen???

(Vermoeiend, dit.)
Ik vindt het zo vreemd, dat je daar helemaal niets over hoord, GSM?-gesprekken, want ik neem aan dat daar ook wel passegiers inzaten die "gebeld " hebben.
pi_42157365
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 23:45 schreef nietzman het volgende:

[..]

Als er ook maar iets van Alex' beweringen waar zou zijn had 'ie al lang onder de zoden gelegen.
Dit heeft toch niets met "conspiracy" te maken, ik bedoel, dat kunnen ze op vandaag makelijk checken, of er geknoeit wordt met internet statestieken ! ! !
pi_42157463
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 23:45 schreef squealmaster het volgende:

[..]

Ik vindt het zo vreemd, dat je daar helemaal niets over hoord, GSM?-gesprekken, want ik neem aan dat daar ook wel passegiers inzaten die "gebeld " hebben.
Heb je wel naar een verklaring gezocht, of vind je het alleen vreemd en is dat voldoende? En waarom staat het woord gebeld tussen aanhalingstekens, die mogelijkheid wijs je van de hand?

(Kap eens met die smileys.)
pi_42157544
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 23:53 schreef Apropos het volgende:

[..]

Heb je wel naar een verklaring gezocht, of vind je het alleen vreemd en is dat voldoende? En waarom staat het woord gebeld tussen aanhalingstekens, die mogelijkheid wijs je van de hand?
quote:
Yes ! ! !

(Kap eens met die smileys.)
WTF !
pi_42157577
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 23:56 schreef squealmaster het volgende:

[..]

[..]

WTF !
Nee, WTC.
pi_42157605
Maar het feit dat er, voor zover bekend, vanuit die toestellen niet gebeld is kan als bewijs dienen dat er uit het andere toestel evenmin gebeld is, of iets van dien aard? Begrijp ik het goed?
pi_42157706
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 23:58 schreef Apropos het volgende:
Maar het feit dat er, voor zover bekend, vanuit die toestellen niet gebeld is kan als bewijs dienen dat er uit het andere toestel evenmin gebeld is, of iets van dien aard? Begrijp ik het goed?
Jesus Christ !!! Zinloos!!!
  woensdag 27 september 2006 @ 00:12:38 #71
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_42157976
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 23:45 schreef squealmaster het volgende:
Hoeveel moeite doe jij uberhaubt om je éigen complot-bullcrap te onderbouwen? Zelfs je eigen kamp vertelt je dat er ook uit die andere twee toestellen gebeld is.
Ik ga naar huis.
pi_42158000
quote:
Op woensdag 27 september 2006 00:02 schreef squealmaster het volgende:

[..]

Naar beneden kijkend moet ik Jezus gelijk geven.
pi_42158025
Een vraag waar ik al een tijdje mee zit: als het kennelijk helemaal niet zo heet was in die torens, omdat er kennelijk mensen konden rondlopen, waarom sprongen er dan velen naar beneden?
pi_42158135
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 10:51 schreef groningerstudent het volgende:

[..]

Net zo goed is het een illusie dat gegevens die van de overheid komen altijd betrouwbaar zouden . Gegevens van de huidige Amerikaanse regering vertrouw ik zeker niet snel omdat er een hele reeks onwaarheden zijn verkondigd ,weten we nu .

Alleen om deze feiten al is het erg gezond info van de Ameriaanse overheid in twijfel te trekken : http://en.wikipedia.org/wiki/Category:United_States_government_propaganda_organisations

Het werk van overheidsdiensten als het (voormalige) OSI zal toch ergens in moeten zitten.
  woensdag 27 september 2006 @ 00:21:02 #75
152102 pietje77
David Rockefeller
pi_42158164
"9-11 mysteries" wel knap van Giuliani he, dat ie wist wanneer die gebouwen naar beneden kwamen! wel jammer dat al die brandweermannen etc nog steeds de torens ingingen.
"Who killed John O'neill" legt ook even de link tussen Giuliani , WTC7, etc etc.
-Aldous Huxley
  woensdag 27 september 2006 @ 00:21:37 #76
103219 OpenYourMind
Question Everything
pi_42158177
quote:
Op woensdag 27 september 2006 00:02 schreef squealmaster het volgende:

[..]

Apropos stelt een normale vraag hoor! Ik heb echt geen idee waar je naar toe wilt. Als je denkt informatie te hebben die je met anderen wil delen doe dit dan ook en formuleer duidelijk waar het om gaat. Als je dit niet doet kan je beter niet posten.
"And if all others accepted the lie which the Party imposed - if all records told the same tale - then the lie passed into history and became truth. Who controls the past controls the future, who controls the present controls the past."
pi_42158260
quote:
Op woensdag 27 september 2006 00:15 schreef Monidique het volgende:
Een vraag waar ik al een tijdje mee zit: als het kennelijk helemaal niet zo heet was in die torens, omdat er kennelijk mensen konden rondlopen, waarom sprongen er dan velen naar beneden?
het waren de explosieven die afgingen en daarom sprongen ze eruit

het was absoluut geen hiitegolf
pi_42158277
quote:
Op woensdag 27 september 2006 00:25 schreef Meki het volgende:

[..]

het waren de explosieven die afgingen en daarom sprongen ze eruit
Maar er was geen sprake van explosies op het moment dat zij sprongen.
  woensdag 27 september 2006 @ 00:41:38 #79
152102 pietje77
David Rockefeller
pi_42158591
en tja, verklaringen van de verdachte lijken me niet een onafhankelijke bron...... (un)popular mechanics, NIST, 9-11 commission zijn allemaal duidelijk afhankelijk en leugenaars, feiten verdraaiers, censuur, getuigen negeren etc etc
Tevens zijn er 12 boeken(officiële "warren commisie onderzoek") van "onafhankelijke experts" geschreven, die zeggen dat Oswald kennedy in zijn eentje heeft geschoten en 10+ wonden en gaten heeft veroorzaakt. "The magic bullet"(VERZONNEN DOOR ARLEN SPECTER( op basis van onderzoek in de beste laboratoriums ter wereld!), DIE NU VEEL MACHT HEEFT IN DE SENAAT TROUWENS... ( Toen verdedigd door de gehele media, alle "experts, etc etc etc.
Waardoor de BRANDSCHONE Jim Garrison, totaal ZWART EN BELACHELIJK GEMAAKT WERD, terwijl nu, ondanks dat de geschiedenis boeken de leugen herhalen, iedereen weet dat de regering erachter zat.
Tevens is het vele vele malen waarschijnlijker dat de regering deze operatie met militaire precisie uitvoerd dan 18 kapers met stanley messen.....
Om de vele onovertrefbare onafhankelijk brandschone TOPregeringsfunctionarissen(verifieerbaar), insider, cia, fib etc etc die klokkenluiden nog maar even te zwijgen.

En hoe kostelijk "anders hadden ze wel WMD's neergelegd" fantasietjes ook zijn kunnen al dat soort dingen niet omdat dat allemaal TRACEERBAARis (jullie zijnde anthrax natuurlijk al vergeten? nou, de U.S. criminele elementen in de regering niet hoor....

Ook is wat "wij" zeggen in de geschiedenis eerder regel als uitzondering.
Het te slim af zijn van de complete grootste meest geavanceerde defensie ter wereld metstanley messen nog nooit. ( zie de honderden standaard intercepties van de U.S. voorgaande aan 9-11 )
Om maar niet te spreken over de VELE oefeningen waarbij letterlijk geoefend werd om vliegtuigen in gebouwen te boren, ZELFS het WTC(zie voorpagina cia boekje-Loose Change-toegegeven ook...)
Ik ben niet vergeten dat de gehele Bush&co professional liars clan vele vele malen gezegd heeft dat het NOOIT in ze was opgekomen...
Ook AL de keren dat Rumsfeld zich verlult is tekenent ( bv. 093 is NEERGESCHOTENof er zat een RAKET AAN DE BOEINGS die in het WTC vlogen( voor de damage zegt ie zelfs... Onafhankelijk experts denken om geen druppel kerosine verloren te laten gaan zodat het er erg heavy uitzag. Kerosine smelt namelijk geen staal, ook niet na een jaar brand...)
Die propaganda over verzwakking van het staal door verifieerbare afhankelijke "experts" verklaard natuurlijk nooit de NASA metingen van 1100+ graden gemeten dagen en zelfs maanden na 9-11.
Ook het aluminium "regerings-sprookje" is o.a. door de brandschone Prof Steven Jones( Atomic, Molecular, and Optical
Specialty: METAL-CATALYZED FUSION, Archaeometry, Solar energy) in bv. zijn google lezing uitgelegd of op tv(you tube) en meer professoren die op tv hun stelling durven verdedigen:( 9-11 symposium op c-span met 4 professoren + alex Jones is ook zeer informatief( gemaakt voor de leek)

P.S. extremely bad typing day ook al is het normaal ook al niet geweldig excuse moi

Er zijn trouwens inmiddels zeer veel, uiterst zorgvuldige waarheidszoekende sites, met perfecte timeslines( en niet 10+ keer veranderd zoals door alle "highly paid professional liars" ) Zoals bv. http://www.freedomisforeverybody.org/debunkPopMech4.php (deze heren zijn behalve extreem accuraat in zelfs de kleinste debiele leugens van de (un)popular mechanics(lol..)ratten te "exposen" ook nog eens erg grappig zijn!
Verder zijn er veel meer maar deze was echt kostelijk.
Zodra je die leugens kent, word het niveau van screwLC echt lachwekkend, wat slechts een slap anoniem aftreksel is van de professionele propaganda organen.

"Press for Truth" en "9-11 mysteries" zijn in mijn ogen momenteel de beste "to wake up the masses"
Voor diegenen die zelf op onderzoek gaan, hier een klein stukje van de puzzle : http://www.youtube.com/watch?v=7bCALi5Q_Kc&mode=related&search= ( kostelijk en factueel, andere bezoekers van "The Groove" Nixon(grappige geluidstape van), Cheney, Rice, Bush, Bush sr, Reagan, Clinton etc etc (ook zijn er foto's van Reagan en Nixon daar toen ze +- 22 en 26 jaar oud waren ofzo......... in het samenzijn van de plutonium bazen, volgens eigen "opscheppen" is daar het Manhatten project en Star Wars program onstaan). ( Order of Death en Dark Secret inside Bohemian Groove zijn beter beeld en zeer interessant).

Favourietje van mij : http://www.youtube.com/watch?v=Rc7i0wCFf8g ( kijk goed in zijn ogen en naar zijn mimiek, hij zit letterlijk en figuurlijk te likkebaarden) Deze liefhebbende woorden sprak hij uit exact 11 jaar voor 9-11 op 11 sept. 1990....
Was zijn eerste publieke referentie aan de NWO ooit...
Verder is voor iedereen (helemaal na het zien van feiten .bv "Who killed John O'neill) het toch wel duidelijk wat de regering presenteerd als feiten natuurlijk alleen maar lachwekkend etc etc is, en alles genoemd kan worden behalve een feit. Dat mensen dat als feit aannemen en de regering er ook vollebak mee gaan verdedigen is alleen triest en duid op zeeeer beperkt historisch besef.
Eigenlijk het allertriestste is dat de regering geen enkel korreltje houdbaar bewijs heeft geleverd ( alleen heeel veeel gruwelijk keiharde leugens en huge cover up van feiten, censuur, zwaar afhankelijk "onderzoek" de grootste propaganda machine/budget ooit. etc etc etc etc)
En nu mogen "wij" beyond a reasonable doubt bewijzen dat de regering erachter zit, wat overigens nog gaat lukken ook.
Het is de wereld op zijn kop..
Trouwens zou ik van de supergeinformeerde Bush "regerings-sprookje" gelovers/verdedigers aka Al-CIAede believers, ook wel eens willen weten wat ze nu denken van dat alle westerse regeringen grote schulden hebben en aan wie..( om nog maar niet over het volk te spreken.....) net zoals de U.S. etc etc om over de 3e wereld ook maar te zwijgen), zodat we inmiddels allemaal alleen nog maar de rente van de schuld betalen, middels al onze zuurverdiende belastingcentjes, omdat de schuld gewoon veel te groot is...( er zijn nog vele totaal afwijkende punten wat zomaar door iedereen gedachtenloos/begriploos geaccepteerd word.)

Please share and let people check it out!

[ Bericht 1% gewijzigd door pietje77 op 27-09-2006 10:19:36 ]
-Aldous Huxley
pi_42159831
to brainwash the masses bedoel je
jij bent er duidelijk al ingetrapt
pi_42160182
Bedoel je dat je press for the truth onzin vind, Elusive ?
pi_42160184
quote:
Op woensdag 27 september 2006 00:15 schreef Monidique het volgende:
Vanwege de rook is de meest logische verklaring .
  woensdag 27 september 2006 @ 04:34:51 #83
152102 pietje77
David Rockefeller
pi_42160230
bah, ze hadden helaas de "keuze".
Springen is veruit de meest aangename manier...
Ik denk ook dat de zwaar gifige rook van het gebouw met zo'n beetje de meeste computers ter wereld er ook mee te maken heeft. God weet hoeveel ze er hebben zien stikken daar.
Denk niet dat je erg veel van die rommel hoeft in te ademen.... The truth WILL come out! R.I.P.

[ Bericht 5% gewijzigd door pietje77 op 27-09-2006 04:54:08 ]
-Aldous Huxley
  woensdag 27 september 2006 @ 06:10:34 #84
152102 pietje77
David Rockefeller
pi_42160370
Speciaal voor de goedgelovige ongeinformeerde(gepropagandeerde) zieltjes hier even een kleine afleiding:

i.v.m. Fascism volgens mussolini:
"Fascism should more appropriately be called corporatism because it is a merger of state and corporate power."
--Benito Mussolini.

Wat een lieve mensen toch allemaal!
Pietje steekt zijn middelvinger in de lucht en begint terug te "zwaaien" : "Hallo allemaal! hoe gaat het verder?"
-Aldous Huxley
  woensdag 27 september 2006 @ 06:18:41 #85
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_42160380
Oh, Alex Jones is in dienst van de CIA om mensen van het échte complotgebeuren af te leiden.

Wist je niet he!
Ik ga naar huis.
pi_42160424
quote:
Op woensdag 27 september 2006 06:10 schreef pietje77 het volgende:
Speciaal voor de goedgelovige ongeinformeerde(gepropagandeerde) zieltjes hier even een kleine afleiding:

i.v.m. Fascism volgens mussolini:
"Fascism should more appropriately be called corporatism because it is a merger of state and corporate power."
--Benito Mussolini.

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Wat een lieve mensen toch allemaal!
Pietje steekt zijn middelvinger in de lucht en begint terug te "zwaaien" : "Hallo allemaal! hoe gaat het verder?"
Het moeten vast reptielen zijn!
  woensdag 27 september 2006 @ 07:22:06 #87
152102 pietje77
David Rockefeller
pi_42160494
Jullie hanteren weer jullie standaard bronnen zie ik.
Goede beargumentering ook.
Zoek even op wie Alex Jones inmiddels op waarde schatten. Die mensen hebben een onberispelijke reputatie, relevant specialisme wat jullie, is gebleken inmiddels, in 3 levens nog niet zouden presteren. (bv. Ron Paul, Paul Craig Roberts, ministers etc etc etc http://www.prisonplanet.com/Pages/230904_whistleblowers.html
Ook wist ik natuurlijk wel dat de ongeinformeerde/low IQ/ EQ-ertjes hier totaal geen kaas van gegeten hebben maar ik schat toch in redelijk wat mensen wel, of in ieder geval in hun achterhoofd zullen houden.
Verder zijn geheime genootschappen inmiddels wel bekend, alleen zijn bv. Skull&Bones weer witgewassen(aftakking van het 1776 opgerichte Bavarian Illuminatie), al zijn er sindsdien via Golden Dawn etc vele aftakingen, opsplitsingen geweest dat zelfs voor de historici en bloedlijn- en occultspecialisten goed zoeken geweest. Het gaat uiteraard allemaal veel verder terug en algemeen geaccepteerd en gedocumenteerd, je hoort er alleen niks over.
Zo komen de Rothchilds ook uit die genootschappen en bezitten inmiddels ons totale bankstelsel(geld). (Eigenlijk geen prioriteit, hoewel het er alles mee te maken heeft, alles is namelijk "inter-connected" AANTOONBAAR, wel vrij ingewikkelde(onvangrijke) materie helemaal voor de "WTC INSTORTING IS HELEMAAL NORMAAL VERLOPEN" types..
voor diegenen die het interessant vinden (check it out).

P.S. Alex Jones was jaren geleden al verantwoordelijk voor invoering ANTI-PATRIOT ACT wetten in 400+ steden/stadjes. Zal inmiddels wel veel meer zijn.
Ook kun je hem live zien tijdens officiële gemeenteraads vergaderingen waar die zijn aangevraagde 15 minuten spreektijd krijgt( die ga ik nog eens zoeken, zal niet meevallen want hij heeft inmiddels zoveel gedaan, zit in een van zijn films denk ik, anyone?)

Er zijn er inmiddels bijna ontelbaar veel zoals PAUL CRAIG ROBERTS, had ook nooit gedacht dat er zoveel gepropagandeerde mensen "schijt" zouden hebben aan de hoogste klokkenluiders uit de geschiedenis.......zal daarom ook maar weer eens een keer een uitgebreid lijstje maken met allemaal onafhankelijke brandschone experts, die met recht autoriteiten op dit gebied genoemd mogen worden en kwa inside knowledge/ expertise etc etc bijna onovertrefbaar zijn..
Mocht Cheney gaan klokkenluiden overtreft hij het.......

[ Bericht 3% gewijzigd door pietje77 op 27-09-2006 07:39:44 ]
-Aldous Huxley
pi_42162162
pi_42163947
pietje pietje toch
ik wens je nog veel sterkte in je leven, jij komt er nog wel
pi_42166400
Die gemeenteraadsvergadering met AJ heb ik gezien op Google video, was overigens onderdeel van een van zijn docu's.
www.infowars.com
---
"Our government has kept us in a perpetual state of fear -- kept us in a continuous
stampede of patriotic fervor -- with the cry of grave national emergency. Always
there has been some terrible evil at home or some monstrous foreign power that was
going to gobble us up if we did not blindly rally behind it by furnishing the exorbitant
funds demanded. Yet, in retrospect, these disasters seem never to have happened,
seem never to have been quite real."
General Douglas MacArthur, 1957
In2008youwillbeawakened!In2009youwillbetransformed!In2010youwilltranscend.In2011youwillbeenlightened!In2012itwillbeover!
◄█▓▒░talon.punt.nl]░▒▓█►
pi_42166521
Effe een vraagje tussendoor, wat doen al die ouwe quotes ertoe? Wat is dat voor een bewijs dat 9/11 een overheidscomplot is?
Pietje maakt daar al veelvuldig gebruik maar enig nut heeft het in deze discussie niet echt he.
  woensdag 27 september 2006 @ 12:48:40 #92
52357 Lambiekje
pi_42166926
Jezus he Jullie zien het echt niet he.
Wat een ongekende fiducie hebben jullie toch in de regeringen.

Als ik goed heb gelezen was Pietje ook eerst gewoon een 'non-believer' maar dat als je er in verdiept dat je in een beerput terecht komt. En dat je niets anders kan concluderen dat alles een setup is.

Ga nu eerst eens Who Killed John O'neill kijken en lever dan commentaar op alles en nog wat.
  woensdag 27 september 2006 @ 13:09:50 #93
52357 Lambiekje
pi_42167522
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 23:10 schreef mouzzer het volgende:

[..]

Als je opgelet had dan had je gezien dat ik vooral vraagtekens heb bij hoeveel voorkennis de VS had, wat wisten ze nu echt en hebben ze het laten gebeuren. Gezien het huidige bewijs is het daar moeilijk een conclusie aan te verbinden omdat er nog zoveel onduidelijk is. Mijn mening is dat de VS wel meer wisten dan dat ze toe hebben gegeven maar is dat bewijs dat ze er zelf achter zitten nee. De' they let it happen' vind ik een aannemelijke theorie gezien de huidige feiten maar ik ga niet zeggen ja ik weet dat ze het hebben laten gebeuren omdat daar om dit moment geen echt goed bewijs voor is. Ik ga niet conclusies trekken over iets waar ik geen zekerheid over heb.

Trouwens de they let it happen theorie is sowieso al veel aannemelijker dan de they did it themselves theorie. Want kom op het is toch veel makkelijker andere mensen het vuile werk laten opknappen en daar dan misbruik van maken dan alles zelf moeten plannen, explosieven plaatsen etc. met de mogelijkheid dat er iets misgaat of iemand uit de school klapt (met deze laatste theorie zouden er echt duizenden mensen van op de hoogte moeten zijn).
Ik was eerst ook een goedgelove nonbeliever. toen kwamen die eerste videos als Plane Insight en ben ik gaan twijfelen. En dacht ja er is voorkennis en ze hebben het laten gebeuren. Maar als je het feit er bij pakt dat Osama gewoon een actieve CIAagent is. Dan gaat het 'USA-heeft-laten-gebeuren' theorie dus al niet meer op. Als er vervolgens steeds meer videos met allerlei belastente onverklaarbare feiten komen aanzetten als 911Eyewitness(hoboken), 911Mysteries en Who Killed John O'Neill beginnen dingen toch wel op eens op hun plaatst te vallen.

Ik dacht ook eerst 'USA-heeft-laten-gebeuren' theorie. Maar dat is nu gewoon echt niet meer houdbaar. Er is gewoon te veel tegen bewijs.

Met gewone ordinaire natuurkunde en logisch nadenken kunnen de torens gewoon weg niet instorten hoe ze gegaan zijn. Hoe exact gebeurd is weet ik ook niet. Maar de CD-versie is toch echt het aanneemlijkst. Wat ook het best verklaart wat er allemaal gevonden is op groundzero.
quote:
[..]

? Ik reageerde geeneens op jou. Daarnaast als er iemand omheen praat ben jij het, ik vroeg 10 keer om een bron of echt bewijs je lulde er 10 keer omheen en begon over iets anders, dat is pas er omheen praten. Ken je die uitdrukking met die pot en ketel?
[..]

Kom dan met een voorbeeld waarin duidelijk wordt dat de feiten die ik naar voren bracht volgens pietje77 alweer weerlegd waren? Waarom verschuil je je nu trouwens achter Pietje77? Volgens pietje77 al weer weerlegd waren uhm was jij het niet die hier aan het schreeuwen was dat jij de echte waarheid wist?

Dat jij overheids sites en instanties geen betrouwbare bronnen vindt is jou probleem, komt op mij heel paranoide over. Trust nobody! Dat je de mensen van universiteiten nu ook al zogenaamde experts noemt toont wel aan dat je echt niet geintreseerd bent in de waarheid. Als jij hartproblemen hebt ga je toch ook niet naar de tandarts nee je gaat naar iemand met vakkennis, de bronnen die ik aanbreng zijn mensen met vakkennis. De schreeuwers van de meeste conspirancy sites zijn verre van dat Steven Jones is ook niet iemand met vakkennis. De manier waarop hij wetenschap bedreef in zijn 9/11 analyse heeft hem z'n baan gekost en niet vanwege zijn conclusies maar de manier waarop hij tot die conclusies kwam.
[..]
Ik heb ook absoluut geen vertrouwen in onze artsen/ziekenhuizen. Helaas ben je gedoomd om je aan hun over te leveren als je iets mankeert. Als er zo sneu gehandeld wordt in het radboud ziekenhuis. Artsen die elkaar gewoon gaan saboteren. Het is gewoon weg zielig.

Die mensen met vakkennis waar jy het overhebt hebben gefraudeerd met hun CV. Dus wat is nu een betrouwbare bron. Ergens heeft Copy/Paste Pietje een link gegeven naar onderzoek naar de zogenaamde experts waar jullie meeschermen.
quote:
Waarom zou de NIST dat doen, het is een .gov site dus je zou ze toch niet geloven? Wat als ze iets vonden wat wel jouw mening steunt zijn ze dan wel opeens belangrijk?
[..]

Je snapte niet wat Good Science inhield (en volgens mij nogsteeds niet), je viel de site aan op het uiterlijk niet op de inhoud dus probeer en nu niet weer omheen te lullen. Waarom is het apart dat een site die laat zien op wat voor een verkeerde manier de conspirancy aanhangers met bewijs en feiten omgaan gekopieerd wordt? Des te meer mensen er achter komen hoe dom die conspirancy theorieen echt zijn des te beter toch? Al die conspirancy sites kopieren ook allemaal info van elkaar zonder er zelf bij na te denken, je komt dezelfde fouten continu tegen.
[..]

KOM EENS MET BEWIJS DAN! Hoe dom ben je nou werkelijk? Nu begin je weer dingen te roepen die je niet kan onderbouwen, laat mij zien waar die bevindingen door experts met vakkennis duidelijk weerlegd zijn. Kom op dit is je kans proof me wrong!! De experts spreken elkaar niet tegen die zijn het met elkaar eens, mensen die het niet willen of kunnen begrijpen spreken hun conclusies tegen. Dus nogmaals proof me wrong, kom met bewijs, verschuil je niet achter copy/paste Pietje en laat zien dat jouw eigen mening ook gebaseerd is op feiten. Ik heb tientallen bronnen gegeven waar je je in kan verdiepen om antwoorden te vinden op je vraagtekens. Ik merk dat je je ik weet de echte waarheid geschreeuw al aan het downgraden bent maar kom op je had zo vele claims waarvan je zeker was dus kom een met bewijs dan of zeg dat je het gewoon niet weet (of eerder niet snapt).
[..]
De experts spreken elkaar WELDEGELIJK tegen. Alleen wil je de experts, die nu blijkt geen experts zijn, geloven die het officiele NIST aanhangen. En die spreken elkaar niet tegen nee.

Ik krijg steeds meer het idee dat jullie 911 Mysteries, 911 Eyewitnes, Who Killed John O'neill nog niet hebben gezien. En eigenlijk alleen maar blijven hangen bij ScrewLoose Change, wat gewoon ronduit zielig is. Die andere alleen maar afkraken, maar met echt materiaal komen homaar.
quote:
Bush impliceerde helemaal niets met die toespraak, Jij WILT dat hij wat impliceerde. Als je echt objectief naar de tekst kijkt dan zie je dat hij zich totaal niet versprak. Hij vertelde over de informatie de ze gekregen hadden uit een aangehouden terroristenleider van Al Quada. Dat KSM verteld had dat er plannen waren om een gebouw in de VS aan te vallen door er explosieven in te laten ontploffen (zou idd de eerste keer in de geschiedenis dat terroristen een bom in een gebouw laten ontploffen! NOT!) en hoe ze degene die dat moesten uitvoeren geinstrueerd hadden. Door die informatie hebben ze die aanslag dus waarschijnlijk voorkomen (misschien komt hij nog?). Nergens wordt er gesproken over het WTC, nergens wordt er gesproken over vliegtuigen, nergers wordt er gesproken over 9/11. Als jij denkt dat 9/11 de enige aanslag was die Al Quada in de planning had dan ben je echt heel dom. Selectief lezen is ook een vak he, jij leest niet wat er staat jij leest wat je wilt dat er staat en dat is dat de VS overal achter zit.
Ten eerste had ze midden jaren 90 ook allemaal kleine aanslagjes gedaan om de moslims te kunnen beschuldigen. 10 jaar lang zijn ze bezig geweest om ons duidelijk te maken dat moslims slecht zijn. En dat Al-Quada slecht is.
  woensdag 27 september 2006 @ 13:20:32 #94
52357 Lambiekje
pi_42167792
quote:
Op woensdag 27 september 2006 07:22 schreef pietje77 het volgende:
Jullie hanteren weer jullie standaard bronnen zie ik.
Goede beargumentering ook.
Zoek even op wie Alex Jones inmiddels op waarde schatten. Die mensen hebben een onberispelijke reputatie, relevant specialisme wat jullie, is gebleken inmiddels, in 3 levens nog niet zouden presteren. (bv. Ron Paul, Paul Craig Roberts, ministers etc etc etc http://www.prisonplanet.com/Pages/230904_whistleblowers.html
Ook wist ik natuurlijk wel dat de ongeinformeerde/low IQ/ EQ-ertjes hier totaal geen kaas van gegeten hebben maar ik schat toch in redelijk wat mensen wel, of in ieder geval in hun achterhoofd zullen houden.
Verder zijn geheime genootschappen inmiddels wel bekend, alleen zijn bv. Skull&Bones weer witgewassen(aftakking van het 1776 opgerichte Bavarian Illuminatie), al zijn er sindsdien via Golden Dawn etc vele aftakingen, opsplitsingen geweest dat zelfs voor de historici en bloedlijn- en occultspecialisten goed zoeken geweest. Het gaat uiteraard allemaal veel verder terug en algemeen geaccepteerd en gedocumenteerd, je hoort er alleen niks over.
Zo komen de Rothchilds ook uit die genootschappen en bezitten inmiddels ons totale bankstelsel(geld). (Eigenlijk geen prioriteit, hoewel het er alles mee te maken heeft, alles is namelijk "inter-connected" AANTOONBAAR, wel vrij ingewikkelde(onvangrijke) materie helemaal voor de "WTC INSTORTING IS HELEMAAL NORMAAL VERLOPEN" types..
voor diegenen die het interessant vinden (check it out).

P.S. Alex Jones was jaren geleden al verantwoordelijk voor invoering ANTI-PATRIOT ACT wetten in 400+ steden/stadjes. Zal inmiddels wel veel meer zijn.
Ook kun je hem live zien tijdens officiële gemeenteraads vergaderingen waar die zijn aangevraagde 15 minuten spreektijd krijgt( die ga ik nog eens zoeken, zal niet meevallen want hij heeft inmiddels zoveel gedaan, zit in een van zijn films denk ik, anyone?)

Er zijn er inmiddels bijna ontelbaar veel zoals PAUL CRAIG ROBERTS, had ook nooit gedacht dat er zoveel gepropagandeerde mensen "schijt" zouden hebben aan de hoogste klokkenluiders uit de geschiedenis.......zal daarom ook maar weer eens een keer een uitgebreid lijstje maken met allemaal onafhankelijke brandschone experts, die met recht autoriteiten op dit gebied genoemd mogen worden en kwa inside knowledge/ expertise etc etc bijna onovertrefbaar zijn..
Mocht Cheney gaan klokkenluiden overtreft hij het.......
Het heeft geen zin meer. Ook al is er 100% toegeven dat alles in scene is gezet. Willen ze het niet geloven. De media propaganda heeft z;n werk gedaan.

En dat vind ik best wel triest eigenlijk. De intelectueel wil gewoon weg hun ogen niet open. Het past niet in hun referentie kader en wordt hun mind geblokeerd voor nieuwe informatie.

Heb je trouwens me 'wat is nu waar' stelling gezien. Hoe sta jy daar eigenlijk tegen over. Wat kunnen we nu eigenlijk voor waar aannemen. ??
pi_42168492
quote:
Op woensdag 27 september 2006 13:20 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Het heeft geen zin meer. Ook al is er 100% toegeven dat alles in scene is gezet. Willen ze het niet geloven. De media propaganda heeft z;n werk gedaan.

En dat vind ik best wel triest eigenlijk. De intelectueel wil gewoon weg hun ogen niet open. Het past niet in hun referentie kader en wordt hun mind geblokeerd voor nieuwe informatie.
En dat geldt andersom niet? Op 9 november wordt een nieuwe video van het Pentagon vrijgegeven. Stel nou eens dat op die opname duidelijk te zien is dat een vliegtuig zich in de gevel te pletter vliegt. Hoe aannemelijk acht jij het dan dat er allerlei mensen gaan schreeuwen dat het gemanipuleerde beelden zijn? En ik heb het al eerder gezegt: wat de Amerikaanse overheid ook vrijgeeft, gelooft wordt het toch niet. Ongeacht of het nou volledig en naar waarheid is. Het is immers de overheid, dus moet er wel iets achterzitten.

Ik ben het zeker met een aantal mensen eens dat veel complot aanhangers er meer in willen zien dan dat ik denk dat er aan de hand is. In het kort: stel fundamentalisten vind het Westen niet aardig, smeden een plan om een statement te maken en vliegen vervolgens op 11 september 3 gebouwen en de grond in. Dat is de basis van wat er m.i. die dag gebeurd is.

Wil alleen niet zeggen dat ik de overheidsversie zomaar voor 100% aanneem. Net als mouzzer zou ik meer willen weten in hoeverre de dreiging bekend was, en in hoeverre de regering heeft verzuimd de aanslagen af te stoppen. Dat weet ik niet, omdat de betreffende documenten classified zijn.

Ik zal 911 Mysteries, 911 Eyewitnes, en Who Killed John O'neill z.s.m. doornemen, maar daar moet ik nog tijd voor vrij zien te maken. Ik was namelijk geenzins van plan om datgene wat in deze documentaires voorkomt zonder slag of stoot aan te nemen en wil daarvan dus dingen natrekken. En dat vergt nou eenmaal even.
quote:
Heb je trouwens me 'wat is nu waar' stelling gezien. Hoe sta jy daar eigenlijk tegen over. Wat kunnen we nu eigenlijk voor waar aannemen. ??
Ik zal straks even in het betreffende topic reageren.
Bananenyoghurt...
pi_42169033
quote:
Op woensdag 27 september 2006 11:03 schreef Elusive het volgende:
pietje pietje toch
ik wens je nog veel sterkte in je leven, jij komt er nog wel
Wat vinden jullie dan van de Bush admin.'s leugens die er wel degelijk zijn (goed onderbouwd)????????

zoals:
- de gelogen time line in het 9/11 commission report .

-het ontkennen dat men vooraf info had over de op handen zijnde aanslagen -

- het ontkennen van de CIA gevangenen kampen .

-de leugen dat saddam met 9/11 te maken had .

-de leugen dat men niet martelde terwijl ze dat wel,volgens elke definitie van martelen, deden

-de verzonnen redenen in de toespraak van Powel aan de veiligheidsraad . (toegegeven door de schrijver van de toespraak en bijhorend rapport .

enz.
pi_42169382
quote:
Op woensdag 27 september 2006 12:33 schreef calvobbes het volgende:
Effe een vraagje tussendoor, wat doen al die ouwe quotes ertoe? Wat is dat voor een bewijs dat 9/11 een overheidscomplot is?
Pietje maakt daar al veelvuldig gebruik maar enig nut heeft het in deze discussie niet echt he.
Dat er zoveel met oude qoutes van intelligente mensen gegooid wordt is niet meer dan logisch, de mensen die het meest gequote worden zijn degenen die de VS en haar veiligheidsdiensten opgericht/gesticht hebben en hun opmerkingen dienden als het ware als waarschuwingen voor de latere generaties, ze bewijzen ook dat het overgrote deel de mensheid er tot nu toe geen f*ck van heeft geleerd.
In2008youwillbeawakened!In2009youwillbetransformed!In2010youwilltranscend.In2011youwillbeenlightened!In2012itwillbeover!
◄█▓▒░talon.punt.nl]░▒▓█►
pi_42169781
quote:
Op woensdag 27 september 2006 14:04 schreef atmosphere1 het volgende:

[..]

Wat vinden jullie dan van de Bush admin.'s leugens die er wel degelijk zijn (goed onderbouwd)????????

zoals:

-de leugen dat men niet martelde terwijl ze dat wel,volgens elke definitie van martelen, deden

-de verzonnen redenen in de toespraak van Powel aan de veiligheidsraad . (toegegeven door de schrijver van de toespraak en bijhorend rapport .

enz.
Ik kan me niet herinneren dat er hier ook maar iemand is die zegt dat de regering feilloos is. Sterker nog, verre van. Er wordt zonder twijfel gemanipuleerd, gelogen en bedrogen, zoals inderdaad de laatste vier uit jouw rijtje m.i. behoorlijk aannemelijk zijn.

Volgens mij (maar dat zou ik moeten nazoeken) is de ontkenning van het aanwezig zijn van info voor de aanslagen vrij snel rechtgezet. Wat bij die correctie expliciet is gezegd, is dat ze niet genoeg info hadden om de exacte tijd en datum vast te stellen. M.a.w. ze hadden niet genoeg specifieke info om de aanslagen af te stoppen.

Maar dat is wat de overheid zegt. Het probleem is echter dat de informatie die daar opheldering over kan geven classified is. Het valt dan ook niet met zekerheid voor een buitenstaander te controleren. Wat dat betreft zul je mij dus ook nooit durven beweren dat er info achter is gehouden waardoor de aanslag toch kon doorgaan. Ik weet het niet zeker , en ik geloof er niks van als jij zegt dat je het wel zeker weet.

Kwamen de aanslagen goed uit voor Bush? Ja en nee. Op de korte termijn had hij ineens een reden om bijvoorbeeld Irak aan te vallen. Iets wat volgens de geruchten al voor 9/11 op de planning stond. Dus handig van de aanslagen gebruikt gemaakt? Zeker, en daar zullen ook weinig mensen het niet mee eens zijn.

Er is ook een andere kant van het verhaal. Als 9/11 bijvoorbeeld bewust is geplanned door de Amerikaanse overheid om een vergelding te zoeken voor het binnenvallen van Afghanistan en Irak, dan is daar in de voorbereiding nogal te kort geschoten. Vooral m.b.t. Irak, aangezien dit ondertussen Vietnam-achtige trekken begint te krijgen. Bush z'n geloofwaardigheid zat kort geleden op een dieptepunt en steeds meer Amerikanen beginnen ontevreden te raken over de manier waarop de bezetting van Irak plaatsvind. En dit kunnen bij de volgende verkiezingen voor de Republikeinse partij wel eens zware hoofdbrekens worden. Wat dat betreft is de nasleep van de aanslagen een probleem voor Bush.
Bananenyoghurt...
pi_42169843
quote:
Op woensdag 27 september 2006 13:09 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Ik was eerst ook een goedgelove nonbeliever. toen kwamen die eerste videos als Plane Insight en ben ik gaan twijfelen. En dacht ja er is voorkennis en ze hebben het laten gebeuren. Maar als je het feit er bij pakt dat Osama gewoon een actieve CIAagent is.
Wat ben je ook een flapdrol, je blijft maar zaken herhalen die allang onderuitgehaald zijn. Bin Laden was een asset in de jaren 80, maar hij was vlak voor 9/11 echt niet actief.

http://www.911myths.com/html/bin_ladin_met_the_cia.html
pi_42170050
quote:
Op woensdag 27 september 2006 14:04 schreef atmosphere1 het volgende:

[..]

zoals:
Ben ik niet mee bekend, maar wel nieuwsgierig naar, wat is er dan een bewezen leugen?
quote:
Men is nogal een vaag woord. Ik denk dat er vast wel factoren binnen de inlichtingendiensten waren die meer wisten, maar dat kwam om wat voor reden dan ook niet op tijd bij de juiste mensen terecht.
quote:
Boehoe, iedere kleuter weet dat ze bestaan. We hebben allemaal het staartje van de Koude Oorlog meegemaakt. Toen was het nodig, daarvoor was het nodig, nu is het nodig.
quote:
Wie is daar ooit ingetrapt?
quote:
Wederom, iedereen kan bendenken dat en waarom het gebeurd. Het toegeven is juist schadelijk geweest omdat er dan iets van goedkeuring gevraagd lijkt te worden.
quote:

enz.
Je bent volgens mij in de war met Blair, maar daar zijn toch al uitgebreide relletjes, excuses enzovoorts over geweest?

Kennelijk zit niemand er genoeg mee. Ik niet in ieder geval.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')