Oke ..maar waarom geloofd de meerderheid dan in de officiele bullshit van 911. Of met JFK. Als je er logisch over nadenkt klopt er geen ene flikker van. Worden we niet gebrainwashd door de media. ??!quote:Op woensdag 27 september 2006 01:33 schreef NeoTribalist het volgende:
Waar de meerderheid het over eens is als zijnde waar, is waar. In het collectieve subjectieve bewustzijn
Omdat de meerheid te druk bezig is met het zich verplaatsen van a naar b, physiek of psychisch. Dat word ook wel "een leven" genoemd.quote:Op woensdag 27 september 2006 01:36 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Oke ..maar waarom geloofd de meerderheid dan in de officiele bullshit van 911. Of met JFK. Als je er logisch over nadenkt klopt er geen ene flikker van. Worden we niet gebrainwashd door de media. ??!
offtopic: Doet me denken aan het collectief onbewustequote:Op woensdag 27 september 2006 01:33 schreef NeoTribalist het volgende:
Waar de meerderheid het over eens is als zijnde waar, is waar. In het collectieve subjectieve bewustzijn
Onbewerkt geluid en beeld ben ik wel mee eens.quote:Op woensdag 27 september 2006 01:36 schreef SpecialK het volgende:
Niks kan als 100% waarheid worden bestempeld maar de volgende dingen komen in de buurt:
Dicht bij 100% betrouwbaarheid:
- Onbewerkt beeldmateriaal en geluidmateriaal.
- Onafhankelijk wetenschappelijk onderzoek.
- Logische gevolgtrekking uit deze bronnen.
Enigzins betrouwbaar:
- Grote nieuwsbronnen zoals BBC en in mindere mate CNN
- Kranten
- Ooggetuigenverklaringen
Compleet niet betrouwbaar:
- In elkaar geflansde documentaires
- Bewerkt beeldmateriaal
- Als je dingen hoort van aliens of hogere wezens die telepatisch contact met je zoeken (zie eric julien)
hehe .. dat had ik als 6 jarig kind al als vragen. Dacht dat ze tegenwoordig met die lazer technieken toch aardig kunnen bepalen. Op wiki zijn wel leuke oogkleurafwijkingen te melden.quote:Op woensdag 27 september 2006 01:50 schreef Moon_of_74 het volgende:
Het kleurenspectrum valt ook onder de natuurkunde toch? in hoeverre ziet rood er voor jou hetzelfde uit als voor mij? 't is dat ze me van jongs af aan gezegd hebben dat 'dat' rood is.
Maar voor t zelfde geldt wat voor jou rood is, is voor mij blauw.
precies.....ik heb de vraag dus nog steedsquote:Op woensdag 27 september 2006 01:55 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
hehe .. dat had ik als 6 jarig kind al als vragen. Dacht dat ze tegenwoordig met die lazer technieken toch aardig kunnen bepalen. Op wiki zijn wel leuke oogkleurafwijkingen te melden.
In ieder geval is het wel voor iedereen dezelfde frequentie die de kleuren afgeven. Wat vervolgens de receptoren, zenuwen en hersenen er mee doen...
hersenen is mijn studie --> dus waarom niet nog een leuk voorbeeldje. In sommige culturen bestaat de kleur groen helemaal niet, die wordt hetzelfde gevonden als de kleur blauw en groen/blauw is bij hun gewoon 1 kleur.quote:Op woensdag 27 september 2006 01:55 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
hehe .. dat had ik als 6 jarig kind al als vragen. Dacht dat ze tegenwoordig met die lazer technieken toch aardig kunnen bepalen. Op wiki zijn wel leuke oogkleurafwijkingen te melden.
In ieder geval is het wel voor iedereen dezelfde frequentie die de kleuren afgeven. War vervolgens de receptoren, zenuwen en hersenen er mee doen...
sowieso is 1984 van Orwell leuk boek om te lezen om te zien wat er met waarheid gedaan kan worden. Belangrijke rol hierin speelt ook taal (als je bijvoorbeeld het woord "verdraagzaamheid" niet kent, dan zal je dat ook nooit nastreven) en geschiedenis (wie zegt dat het echt waar is dat wij 2e WO hadden).quote:Op woensdag 27 september 2006 02:03 schreef Moon_of_74 het volgende:
[..]
precies.....ik heb de vraag dus nog steedsook over smaak en geur.
En hadden ze me de eerste 5 jaar van mn leven (visueel) verteld '1+1=3' dan had ik nu een groot probleem. wat is '2' en wat is 'twee'?.
ik hoorde anders net van ET dat deze stelling niet klopt en dus wel betrouwbaar isquote:Op woensdag 27 september 2006 01:36 schreef SpecialK het volgende:
Compleet niet betrouwbaar:
- Als je dingen hoort van aliens of hogere wezens die telepatisch contact met je zoeken (zie eric julien)
Eric Julien . had vorig jaar grootse voorspelling gedaan dat wereld zou vergaan. Hij heeft het 2 keer bijgesteld met een paar dagen te smokkelen. Maar er is niets gebeurd.quote:Op woensdag 27 september 2006 04:22 schreef 19patje72 het volgende:
[..]
ik hoorde anders net van ET dat deze stelling niet klopt en dus wel betrouwbaar is![]()
Wat eigenlijk het ergste is iedereen vind het allemaal maar best. Maar onder tussen betalen we ons wel scheel aan de benzine.quote:Op woensdag 27 september 2006 10:45 schreef RickySway het volgende:
"truth, like evil, is a point of view"
Wat is waarheid, wat is goed wat is slecht. Is het niet hoe je maar net tegen het gehele plaatje aan kijkt?
Wij, de westerse wereld, zijn slecht en goddeloos volgens de één. Ondertussen roepen wij hun weer 'terroristen'... wat ons huidige "label" is voor "Bad Guys" basically. En waarom? Omdat het WTC instortte door 2 vliegtuigen evenals de zwaarbewapende bunker genaamd pentagon die een deel van het pand deed instorten.
waarheid?
Bush roept dat Osama het deed, valt Saddam aan en maakt een rapport over het tragische gebeuren dat zo vol met onduidelijkheden en inconcistencies zit dat er alleen maar meer vragen bedacht worden.
Ondertussen roepen anderen a.d.h.v. filmbeelden en mogelijke filmverhaaltheoriën dat Bush zelf zorgdde voor het instortten en de pentagon aanval, om zo een oorlog te beginnen met als doel het domineren van de laatste natuurlijke energiebronnen (olie, afghanistan)
Inderdaad ..... wat is nog waar ?
Kranten schrijven wat de meeste winst opbrengt. de Prive post de ergste foto's voor dezelfde reden. USA doet hetzelfde. Geen Kyoto ondersteuning omdat dat slecht is voor het land, een War on Terror die uit de maten loopt om olie. UK volgt natuurlijk dit trouwe maatje van hen, want zo blijf je rijk .. en Nederland is als het schoothondje van bush. Wat de hell doen wij in Afghanistan anyway!?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |