abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41951840
mijn laatste post :

even over jouw punten van vorige maand:
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 20:38 schreef ElizabethR het volgende:
1. Marjo - 5 punten
2. Robbedoeseos300d - 4 punten
3. Miss-S - 3 punten
4. Schanulleke - 2 punten
5. oYo - 1 punt
Marjo - in scene gezet

Robbedoes - model speciaal zo neergezet

Miss-s - in scene gezet

Schanulleke - genomen om de mooie schaduwen

oYo - toevallig of in scene gezet?

er staan in die wedstrijd juist veel toevallige foto's maar toch geef jij je stemmen op de geënsceneerde.
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
pi_41951930
En ER, dit is toch juist een discussietopic?

ik heb een mening, jij hebt een mening, daar discusieren we over.

lekker toch?
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
  dinsdag 19 september 2006 @ 14:59:55 #3
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_41951964
Wát een discussie zeg. Iedereen heeft toch wel z'n voorkeuren en dat zal allemaal gewoon blijken bij het stemmen.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
  dinsdag 19 september 2006 @ 15:00:54 #4
12280 Mukie
Mukie is lief!
pi_41951999
ik denk dat deze post het het beste verwoord:
quote:
Op dinsdag 19 september 2006 14:02 schreef Elefes het volgende:

[..]

Ik denk dat het niet bedoeld wordt zoals je het nu interpreteert. Ik snap wel een beetje wat Puckzzz wil zeggen (zo niet, dan is dit mijn visie er op).
Het gaat er meer om dat mensen een foto vinden die ze gemaakt hebben, waar dan achteraf toevallig kleuren op blijken te staan en die dan insturen voor de wedstrijd. Dus dan is de foto niet gemaakt met de intentie een foto van kleuren te maken en spelen de kleuren meestal ook maar een bijrol(letje).
Wat jij beschrijft, dat je dus iets ziet met kleuren en daar dan een zo mooi/goed mogelijke foto van probeert te maken met de kleuren als thema, is iets heel anders en is naar mijn mening juist erg geschikt voor de wedstrijd. Zo zijn de laatste drie foto's die ik hier eerder postte ook genomen; ik was daar en zag opeens allerlei kleuren en ben daarmee aan de slag gegaan.
To be conscious that you are ignorant is a great step to knowledge.
Imagination is the one weapon in the war against reality.
pi_41952453
quote:
Op dinsdag 19 september 2006 14:59 schreef Tha_Erik het volgende:
Wát een discussie zeg. Iedereen heeft toch wel z'n voorkeuren en dat zal allemaal gewoon blijken bij het stemmen.
Discussie is juist leuk, en het is juist wat Fok! zo leuk maakt. Ik kan me wel iets voorstellen bij de denkwijze van Puckzz en Elefes. Dat is ook hoe ik zelf wedstrijdfoto's maak. Sterker nog, dat is voor mij de hele lol van meedoen aan zo'n wedstrijd: een foto verzinnen bij het thema. Maar als er een prachtige toevalstreffer bij de resultaten zit, vind ik het geen probleem om daar op te stemmen.
Mijn DeviantART gallery
,
Best volwassen voor mijn geestelijke leeftijd
pi_41952738
quote:
Op dinsdag 19 september 2006 14:59 schreef Tha_Erik het volgende:
dus we kunnen nu wel om een slotje gaan roepen en wachten tot alle inzendingen in het topic staan?

is toch juist leuk al die meningen?
  dinsdag 19 september 2006 @ 15:33:18 #7
2177 Gaoxing
(bijna) altijd gelukkig
pi_41953012
quote:
Op dinsdag 19 september 2006 09:45 schreef Puckzzz het volgende:
Dit is een foto die imho toevallig kleurig is.
Terwijl dit toch echt niet bij de rest van je betoog aansluit. De lokatie is bewust opgezocht, omdat het er zo kleurig is. De compositie is bewust zo gemaakt vanwege het gekleurde houtsnijwerk en de knalrode pilaar (het was immers logischer geweest de foto gewoon recht van voren te maken, veel meer gefocussed op het beeld). Ik heb m'n best gedaan zo goed mogelijk aan m'n knoppen te draaien en na te denken bij wat ik deed....... wat wil je dan nog meer?
pi_41953310
quote:
Op dinsdag 19 september 2006 15:33 schreef Gaoxing het volgende:

[..]

Terwijl dit toch echt niet bij de rest van je betoog aansluit. De lokatie is bewust opgezocht, omdat het er zo kleurig is. De compositie is bewust zo gemaakt vanwege het gekleurde houtsnijwerk en de knalrode pilaar (het was immers logischer geweest de foto gewoon recht van voren te maken, veel meer gefocussed op het beeld). Ik heb m'n best gedaan zo goed mogelijk aan m'n knoppen te draaien en na te denken bij wat ik deed....... wat wil je dan nog meer?
als ik dat niet weet kan ik dat niet zien he? voor mij is het meer een soort vakantiefoto, maar ik heb uit eerdere posts al wel begrepen dat je in de omgeving woont?
  dinsdag 19 september 2006 @ 16:01:16 #9
12280 Mukie
Mukie is lief!
pi_41953823
quote:
Op dinsdag 19 september 2006 15:14 schreef Vliegvrager het volgende:

[..]

Discussie is juist leuk, en het is juist wat Fok! zo leuk maakt. Ik kan me wel iets voorstellen bij de denkwijze van Puckzz en Elefes. Dat is ook hoe ik zelf wedstrijdfoto's maak. Sterker nog, dat is voor mij de hele lol van meedoen aan zo'n wedstrijd: een foto verzinnen bij het thema. Maar als er een prachtige toevalstreffer bij de resultaten zit, vind ik het geen probleem om daar op te stemmen.
De discussie is ook geen oproep om daar niet op stemmen, dat zou wel vd gekke zijn.
Voor een wedstrijd is het leukste om wat nieuws te maken, althans dat is mijn mening. Dat is juist "the fun of it".
  dinsdag 19 september 2006 @ 16:03:40 #10
2177 Gaoxing
(bijna) altijd gelukkig
pi_41953867
Het gaat me erom dat voor jou een vakantiefoto (en nee, dat is het inderdaad niet) automatisch een kiekje is, waarbij het meer een kwestie van geluk is hoe het onderwerp erop komt te staan, dan dat het te maken heeft met de (eventueel beperkte ) kunde en ervaring van de fotograaf. Dat klopt toch niet helemaal met wat je elders zegt? Jouw 'ding' is veel meer de studio, het mijne meer de straat, maar dat hoeft toch niet te zeggen dat ik er maar wat op los kiek? Of was je oordeel alleen gebaseerd op het exotische onderwerp?
  dinsdag 19 september 2006 @ 16:05:55 #11
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_41953945
Zoveel mensen, zoveel foto's

Ik vind het een hele leuke discussie en ik lees graag in dit topic ook weer mee.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  dinsdag 19 september 2006 @ 16:19:42 #12
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_41954364
quote:
Op dinsdag 19 september 2006 16:03 schreef Gaoxing het volgende:
Het gaat me erom dat voor jou een vakantiefoto (en nee, dat is het inderdaad niet) automatisch een kiekje is, waarbij het meer een kwestie van geluk is hoe het onderwerp erop komt te staan, dan dat het te maken heeft met de (eventueel beperkte ) kunde en ervaring van de fotograaf. Dat klopt toch niet helemaal met wat je elders zegt? Jouw 'ding' is veel meer de studio, het mijne meer de straat, maar dat hoeft toch niet te zeggen dat ik er maar wat op los kiek? Of was je oordeel alleen gebaseerd op het exotische onderwerp?
ahh, maar ik zeg niet dat je er maar wat op los kiekt toch?

ik geef jouw foto als voorbeeld, meer niet. dat je 'm wel bewust voor het onderwerp hebt gemaakt heb ik niet meteen gezien, sorrie
  dinsdag 19 september 2006 @ 16:35:29 #13
2177 Gaoxing
(bijna) altijd gelukkig
pi_41954755
quote:
veel van die 'spontane' foto's zijn per ongeluk geschoten en bij thuiskomst blijkt het een leuk plaatje
Had van 1 + 1 kennelijk 3 gemaakt

En ik had 'm niet bewust voor het onderwerp de wedstrijd gemaakt , maar was wel -net een week voor het onderwerp werd aangekondigd ofzo- door Chinatown gefietst vanwege die kleurtjes (en broed nog steeds op een manier om de kleuren van Chinatown-by-night erop te krijgen), en zat erover te denken om wel speciaal voor het onderwerp nog een keer terug te gaan.

Maar helaas, geen tijd (en een gebrek aan moed om nog een keer aan die fietstocht te beginnen). Het afgelopen weekend heeft eigenlijk alleen dit opgeleverd:

[ Bericht 2% gewijzigd door Gaoxing op 19-09-2006 18:40:15 ]
pi_41958486
Over het hele foto maken en studio hebben.
Ik heb geen studio maar ben toch echt een halve schaarse vrije dag bezig geweest om de foto zo op te zetten dat hij mooi is. Niet door soepen mooi gemaakt, maar gewoon door de hele opzet, test foto's, veranderingen etc.

Niet dat spontane foto's niet mooi kunnen zijn maar ook niet studio bezittend prutsende fotografen kunnen er een hoop tijd in stoppen om een mooie foto te maken.
It is a sad day, it is a red day. It is going to be a black day. When the sun rises........
Some day you shall flee, Panted and weak - Master, Passion, Greed.
  dinsdag 19 september 2006 @ 19:07:22 #15
44536 oYo
Coituri te salutant!
pi_41958857
quote:
Op dinsdag 19 september 2006 14:56 schreef Puckzzz het volgende:
mijn laatste post :

[..]

er staan in die wedstrijd juist veel toevallige foto's maar toch geef jij je stemmen op de geënsceneerde.
Die van mij was echt een toevallige foto die werd genomen toen we in Azie wat nieuwe kantoorpanden waren aan het bekijken met partners. Wel gecropt natuurlijk.
pi_41960414
quote:
Op dinsdag 19 september 2006 14:56 schreef Puckzzz het volgende:
mijn laatste post :

[..]

Marjo - in scene gezet

Robbedoes - model speciaal zo neergezet

Miss-s - in scene gezet

Schanulleke - genomen om de mooie schaduwen

Tja, wat vind jij nou eigenlijk geënsceneerd dan? Ik heb het over studiowerk.

Marjo's foto heb ik op 1 gezet omdat ik hem ontzettend grappig vond! Ik vind het niet echt studiowerk, wel geposeerd.
Robbedoes, ik heb zelf ook zulke foto´s gemaakt, en dat alleen maar als de zon spontaan ineens zo fel schijnt en ook nog laag genoeg. Ik vind dat niet echt een in scene gezette foto. Gewoon, juiste moment, juiste plek.
Miss/s heb je gelijk, dat is studiowerk denk ik, maar hij sprak me aan.
Schanulleke is volgens mij een vakantiefoto, maar wel genomen om de mooie lichtinval, zou ik ook gedaan hebben, maar geen studiowerk.
oYo heeft zelf al antwoord gegeven. Ik heb ook wel eens van die toeval foto´s, en die passen soms ook wel in een themareeks.

We verschillen blijkbaar van mening over ´studiowerk, scenes´ en dergelijke, geeft niets hoor.

De foto die ik heb ingezonden is ook een archieffoto. Maar ik heb wel daar staan fotograferen speciaal om de kleuren. Heb 13 opnames gemaakt van mijn onderwerp. In ongeveer één minuut tijd. Steeds net weer in een andere positie of vanuit een andere hoek, rennen geblazen soms, en dan proberen om niet te hijgen en je adem inhouden bij het afdrukken En tussendoor gauw geprobeerd mijn camera nog wat anders in te stellen. Ik heb 12 foto´s gedelete en er is er 1 overgebleven van mijn onderwerp die ik leuk vond. In totaal heb ik 300+ foto´s gemaakt die dag. Er zijn er denk ik 25 a 26 van over die de moeite waard zijn, in mijn ogen dan, een ander kan ze vreselijk vinden. Ik heb wel drie uur lopen fotograferen. Het meeste snapshots.

Ik ben er wel op uit geweest voor deze maandopdracht trouwens. Naar 3 verschillende locaties, en kreeg niet de foto´s die ik wilde. Kan gebeuren. Dus een archieffoto, waar niet toevallig, maar heel bewust nogal wat kleur opstaat.

Dit is er een van, en dan kruip ik echt onder zo'n jongen om zo weinig mogelijk last te hebben van achtergrondruis (publiek, lelijke gebouwen of struiken) en dergelijke. Tot die jongen me bijna van mijn sokken loopt.

[ Bericht 2% gewijzigd door ElizabethR op 19-09-2006 20:01:49 ]
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
  dinsdag 19 september 2006 @ 20:05:56 #17
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_41960771
Ik kijk er eigenlijk nooit na of het studiowerk, spontan werk of wat dan ook voor werk is.

Ik kijk naar de foto en of hij me aanspreekt, waar ik wel van hou is een niet te drukke achtergrond en bij studiowerk is het vaak (eigenlijk altijd) een rustige achtergrond..
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_41962156
Ik geef alleen punten aan vrienden en goede bekenden
How I wish, how I wish you were here.
We're just two lost souls swimming in a fish bowl, year after year,
pi_41962545
quote:
Op dinsdag 19 september 2006 20:45 schreef Ymke het volgende:
Ik geef alleen punten aan vrienden en goede bekenden
ken ik je niet van vroeger)
Goedemorgen :W
pi_41962661
quote:
Op dinsdag 19 september 2006 20:55 schreef blomst het volgende:

[..]

ken ik je niet van vroeger)
Sorry , ik was vergeten dat jij een hotbeep ben , jij krijgt de meeste
pi_41963310
quote:
Op dinsdag 19 september 2006 20:58 schreef Ymke het volgende:

[..]

Sorry , ik was vergeten dat jij een hotbeep ben , jij krijgt de meeste
Snel een foto zoekt, ik krijg punten
pi_41963777
quote:
Op dinsdag 19 september 2006 21:16 schreef blomst het volgende:

[..]

Snel een foto zoekt, ik krijg punten
Gewoon een van je zw fotos insturen Verzin ik wel een goede motivatie waarom zw kleur is
pi_41964025
Soms kan een idee erg goed zijn maar de uitwerking/bewerking net iets minder maar dan vind ik soms nog wel dat die foto dan punten verdiend.
Mij moet een foto aanspreken.
En over de moeite nemen/doen om een foto te maken/nemen hoe je het wil noemen... iedereen doet er toch moeite voor? De een wat meer dan de ander.
Thank Drunk I'm a Goddess!
  dinsdag 19 september 2006 @ 22:29:58 #24
81237 releaze
best of both worlds
pi_41966904
Ach, al deze elementen komen aan bod bij het stemmen denk ik dan. De een gaat voor de sfeer op het plaatje, de ander gaat voor de techniek. Uiteindelijk heeft de foto met de meeste punten gemiddeld de beste score op al deze vlakken, wat iemand dan persoonlijk vindt.. ja, dat blijft anoniem. (denk ik, toch? Is de eerste keer dat de wedstrijden me zijn opgevallen, vreemd eigenlijk, kijk wel regelmatig in de foto topics (niet reageren maar goed)
Maar als ik zo de fotos die ik heb gezien in mn achterhoofd hou dan vind ik het heel moeilijk om daar al een favoriet uit te kiezen. Er zaten een paar prachtplaatjes bij die ieder weer op een andere manier aanspreken.. Moeilijk moeilijk
pi_41974022
quote:
Op dinsdag 19 september 2006 22:29 schreef releaze het volgende:
Ach, al deze elementen komen aan bod bij het stemmen denk ik dan. De een gaat voor de sfeer op het plaatje, de ander gaat voor de techniek. Uiteindelijk heeft de foto met de meeste punten gemiddeld de beste score op al deze vlakken, wat iemand dan persoonlijk vindt.. ja, dat blijft anoniem. (denk ik, toch? Is de eerste keer dat de wedstrijden me zijn opgevallen, vreemd eigenlijk, kijk wel regelmatig in de foto topics (niet reageren maar goed)
Maar als ik zo de fotos die ik heb gezien in mn achterhoofd hou dan vind ik het heel moeilijk om daar al een favoriet uit te kiezen. Er zaten een paar prachtplaatjes bij die ieder weer op een andere manier aanspreken.. Moeilijk moeilijk
nee punten geven gaat gewoon in een topic. men geeft soms hun motivatie soms ook niet.
pi_41974087
quote:
Op dinsdag 19 september 2006 19:55 schreef ElizabethR het volgende:

[..]

Tja, wat vind jij nou eigenlijk geënsceneerd dan? Ik heb het over studiowerk.
hmmmmz, ik dacht ook dat het hier over geënsceneerd ging eigenlijk. Voor zover ik weet hebben hier 6 fotografen een eigen studio, 2 daarvan heb ik nog nooit mee zien doen aan de wedstrijd, 1 ervan heb ik nog nooit studiowerk zien insturen voor de wedstrijd, blijven er 3 over die dat (incidenteel) wel doen. Tel ik voor de aardigheid mezelf er even bij op (ik heb wel flitsers, maar geen studio en heb die flitsers welgeteld 1x gebruikt voor een wedstrijdfoto), dan kom je op 4, en dan nog incidenteel. Dan hebben we het dus over een wel erg klein groepje. Tenzij je de definitie van studiowerk gaat oprekken, maar dan kom je imho toch al heel snel weer bij 'geënsceneerd' uit en valt bijvoorbeeld Marjo's foto van vorige maand er ook onder.
Mijn DeviantART gallery
,
pi_41974146
Wat hij zegt
pi_41974599
quote:
Op woensdag 20 september 2006 08:25 schreef Puckzzz het volgende:
Wat hij zegt
Ja het is goed hoor, jij hebt volkomen en ontegenzeggelijk en altijd gelijk.

Zoals ik al zei, geen zin meer in discussie. Andere gezichtspunten en opvattingen over bepaalde termen die mijlenver uit elkaar staan nodigen alleen maar uit tot grimmige discussie en daar heb ik geen zin in.
pi_41974616
quote:
Op woensdag 20 september 2006 08:21 schreef Vliegvrager het volgende:

[..]

hmmmmz, ik dacht ook dat het hier over geënsceneerd ging eigenlijk. Voor zover ik weet hebben hier 6 fotografen een eigen studio, 2 daarvan heb ik nog nooit mee zien doen aan de wedstrijd, 1 ervan heb ik nog nooit studiowerk zien insturen voor de wedstrijd, blijven er 3 over die dat (incidenteel) wel doen. Tel ik voor de aardigheid mezelf er even bij op (ik heb wel flitsers, maar geen studio en heb die flitsers welgeteld 1x gebruikt voor een wedstrijdfoto), dan kom je op 4, en dan nog incidenteel. Dan hebben we het dus over een wel erg klein groepje. Tenzij je de definitie van studiowerk gaat oprekken, maar dan kom je imho toch al heel snel weer bij 'geënsceneerd' uit en valt bijvoorbeeld Marjo's foto van vorige maand er ook onder.
Jemig!! Een studio bezitten of studiowerk maken is nogal een verschil hoor. Ik heb geen studio, toch maak ik soms studiowerk. Pffffffff

* Echt weg is nu
pi_41975038
quote:
Op woensdag 20 september 2006 09:01 schreef ElizabethR het volgende:

[..]

Jemig!! Een studio bezitten of studiowerk maken is nogal een verschil hoor. Ik heb geen studio, toch maak ik soms studiowerk. Pffffffff

* Echt weg is nu
Rustig maar hoor. Maar wel een beetje jammer dat je nu valt over een miniem dingetje in mijn post, en volledig voorbijgaat aan de strekking ervan. Laten we even terug gaan naar het begin van de discussie (accentueringen heb ik aangebracht):
quote:
Op dinsdag 19 september 2006 13:48 schreef ElizabethR het volgende:

[..]

Wat een kul!! Als je ergens bent, op een festival, of op een braderie, of in een dierentuin, of in een winkelstraat of waar dan ook, en je loopt je eigen het schompes voor de beste posities, stelt je camera telkens zo goed mogelijk in, probeert vanuit allerlei hoeken het beste plaatje te maken dat mogelijk is in die omstandigheden, dan doe je net zoveel werk als iemand die in een studiootje of in zijn keuken een paar glazen kapot laat vallen of iemand die een kleurplaatje volkleurt hoor!!

Ik heb altijd meer bewondering voor mensen die gebruik moeten maken van de omstandigheden waar ze zich op dat moment in bevinden en daar wereldplaten schieten, dan voor mensen die een hele zondag kunnen uittrekken om 1000 foto's te maken van hetzelfde onderwerp in een geënsceneerde setting, net zolang tot er eentje bij zit die de moeite waard is.

Die studiofotografen hebben tijd zat, de ' spontane' fotografen moeten briljant zien te zijn in weinig tijd en met de omstandigheden zoals die zich aandienen.
Als ik die post lees, gaat het jou toch ook om geënsceneerd? Maar op het moment dat Puckzz je erop wijst dat je stemgedrag anders is, gaat het opeens om 'studiowerk'. Terwijl er -en dat is dus de essentie van mijn post- geen wezenlijk verschil ik tussen werk dat in een studio gemaakt is en werk dat buiten een studio geënsceneerd is. Ik heb het idee dat je je in allerlei bochten aan het wringen bent om je oorspronkelijke zwart-wit-standpunt vast te houden, terwijl het imho toch geen schande is om te erkennen dat ook jij in staat bent tot het herkennen van grijstinten.

Jij houdt in principe meer van niet-geënsceneerde foto's, maar sommige wel-geënsceneerde foto's -zoals die van Marjo vorige maand- vind je zo sterk dat je ze toch 5 punten geeft. Lijkt me niet iets waar je je voor in bochten voor hoeft te wringen. Lijkt me ook niets voor grimmige discussies. Ik vind het iig heel herkenbaar:
quote:
Op dinsdag 19 september 2006 15:14 schreef Vliegvrager het volgende:

[..]

Mijn DeviantART gallery
,
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 20 september 2006 @ 09:43:03 #31
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_41975346
moggeh wat een discussie...
toch waag ik het er nog eens op om te vragen wat de rest denkt van deze foto's
1
2
om mee mee te doen...
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_41975450
Foto 1 krijgt vast veel stemmen
pi_41975453
De eerste is de beste
pi_41975509
quote:
Op woensdag 20 september 2006 09:00 schreef ElizabethR het volgende:

[..]

Ja het is goed hoor, jij hebt volkomen en ontegenzeggelijk en altijd gelijk.

Zoals ik al zei, geen zin meer in discussie. Andere gezichtspunten en opvattingen over bepaalde termen die mijlenver uit elkaar staan nodigen alleen maar uit tot grimmige discussie en daar heb ik geen zin in.
vanwaar die agressie? Ik zeg alleen dat V. V. het goed verwoord?

Áls er al een grimmige discussie zou zijn, komt dat zeer zeker niet door mij, mijn woordkeuzes of mijn mening. Jij voelt je kennelijk op 1 of andere manier aangevallen en vind het nodig je te 'verdedigen' terwijl dat absoluut niet het geval is en ook niet nodig. je bent de enige die er zo fel op reageert trouwens.

Als je de discussie niet meer wil of kan voeren omdat ik bij mijn mening blijf en jij bij de jouwe then so be it.
pi_41975547
quote:
Op woensdag 20 september 2006 09:43 schreef Ynske het volgende:
1
2
om mee mee te doen...
foto 1 Ynske, de andere is imho iets te rommelig.
pi_41975559
Eens met voorgaande spreeksters
Mijn DeviantART gallery
,
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 20 september 2006 @ 10:15:28 #37
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_41975909
mijn dank allemaal....
* Ynske strakjes gaat insturen
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  woensdag 20 september 2006 @ 10:23:53 #38
12280 Mukie
Mukie is lief!
pi_41976106
fotoooootje 1
  woensdag 20 september 2006 @ 10:24:13 #39
12280 Mukie
Mukie is lief!
pi_41976116
Ik heb nu al zin in de volgende wedstrijd
pi_41976147
quote:
Op woensdag 20 september 2006 10:24 schreef Mukie het volgende:
Ik heb nu al zin in de volgende wedstrijd
hoho, eerst nog discussiëren over de stemming.
Mijn DeviantART gallery
,
  woensdag 20 september 2006 @ 10:48:10 #41
12280 Mukie
Mukie is lief!
pi_41976789
quote:
Op woensdag 20 september 2006 10:25 schreef Vliegvrager het volgende:

[..]

hoho, eerst nog discussiëren over de stemming.
Ik heb nog veel kleurenfoto's gemaakt met mijn analoge spiegelreflexcamera.
Poeh wat klinkt dat duur

Ben benieuwd ik krijg vandaag de foto's terug

En heb gewoon de smaak te pakken jah
pi_41977217
Ik had ook die foto van je tattoo wel op kunnen sturen, die heeft ook mooie kleurtjes
pi_41980710
Ynske, foto 1 inderdaad Daar kleurt de lucht (neem aan dat dat het is?) lekker mee in de spiegel, wat 'm dus nog meer kleur geeft
The world has three kinds of people: those who make things happen, those who watch what happens, and those who wonder what happened (George Bernard Shaw).
Sieraden en meer, Gingerfantasies.
  woensdag 20 september 2006 @ 13:20:56 #44
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_41981033

Of is deze beterder???
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
pi_41981518
Ik vind die tweede (in de link) leuker Ireth !
De eerste met de pinnetjes is niet zo lekker belicht, en wellicht zou die nog beter kunnen worden door een ander standpunt. Maar de tweede vind ik wel zo leuk .
The world has three kinds of people: those who make things happen, those who watch what happens, and those who wonder what happened (George Bernard Shaw).
pi_41981875
quote:
Op woensdag 20 september 2006 09:43 schreef Ynske het volgende:
1
2
om mee mee te doen...
1 is tof Ynske
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_41983638
quote:
Op woensdag 20 september 2006 13:20 schreef Ireth het volgende:
[afbeelding]

Of is deze beterder???
Het idee is kei leuk maar zou idd de foto van een andere hoek nemen, misschien op de grond leggen en erboven hangen zodat je echt alleen het witte vlak met kleurtjes ziet.

De 2de is ook erg leuk alleen vind kleur er niet echt uitspringen.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  Redactie Frontpage woensdag 20 september 2006 @ 15:08:08 #48
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_41984104
Zo, even geschift.
Zit nog te twijfelen tussen een aantal foto´s, welke ik zal insturen.

Welke vinden jullie het sterkst?

[ Bericht 5% gewijzigd door SunChaser op 20-09-2006 15:31:34 ]
  woensdag 20 september 2006 @ 15:17:26 #49
12280 Mukie
Mukie is lief!
pi_41984397
quote:
Op woensdag 20 september 2006 15:08 schreef SunChaser het volgende:
Zo, even geschift.
Zit nog te twijfelen tussen een aantal foto´s, welke ik zal insturen.
[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Welke vinden jullie het sterkst?
ik zou de fietsen er nog afcroppen op de laatste en dan is hij prima
  Redactie Frontpage woensdag 20 september 2006 @ 15:19:56 #50
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_41984478

zo?

[ Bericht 24% gewijzigd door SunChaser op 20-09-2006 15:32:02 ]
pi_41984814
#3 Sun
  woensdag 20 september 2006 @ 15:31:08 #52
12280 Mukie
Mukie is lief!
pi_41984842
quote:
Op woensdag 20 september 2006 15:19 schreef SunChaser het volgende:
[afbeelding]

zo?
die vind ik idd nog steeds het beste
Maar de fotografen hebben er meer verstand van
  woensdag 20 september 2006 @ 15:35:53 #53
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_41984982
Fotograaf of niet, iedereen kan een voorkeur hebben voor een foto, en het is niet zo dat een fotograaf beter weet wat mooi is .
Hoogachtend,
Erik.
pi_41985307
Een foto is nog altijd gebasseerd op een eerste gevoel / indruk, pas daarna ga je eventueel kijken naar de technische aspecten ervan zoals belichting e.d.

wel is een foto die je op het eerste gevoel mooi vind, vaak technisch ook dik in orde
  woensdag 20 september 2006 @ 16:33:04 #55
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_41986688
En technisch in orde hoeft niet te betekenen dat er per definitie uitgebreid en luxe apparatuur nodig is .
Hoogachtend,
Erik.
pi_41987106
Nee natuurlijk niet!
  woensdag 20 september 2006 @ 16:53:04 #57
52657 pea4fun
valt geen soep van te maken
pi_41987203
@sunchaser nr2
http://www.peaspictorial.com/ Foto's onthouden wat mensen vergeten.
pi_41988361
quote:
Op woensdag 20 september 2006 15:19 schreef SunChaser het volgende:
[afbeelding]

zo?
Ik vind deze ook de mooiste
Alleen nog een tikkeltje meer rechtzetten?
pi_42002059
Nr 5 is de mooiste idd
het enige wat jammer is aan de foto is dat de grafitti een beetje verweerd lijkt.
pi_42007871
Opgeschoond, sue me voor het verwijderen van de posts. En stop eens met dat gemier in de marge.

[ Bericht 28% gewijzigd door Lord Dreamer op 21-09-2006 10:38:11 (edit by LD : duidelijker gemaakt.) ]
It is a sad day, it is a red day. It is going to be a black day. When the sun rises........
pi_42008620
quote:
Op donderdag 21 september 2006 09:45 schreef Lord Dreamer het volgende:
sue me voor het verwijderen van de posts.
Mijn advocaat is met sabbatical
Mijn DeviantART gallery
,
  donderdag 21 september 2006 @ 12:33:23 #62
30156 Emme-r-tje
Bucket is my name...
pi_42011937
#5 is de mooiste naar mijn idee...
  donderdag 21 september 2006 @ 12:36:41 #63
30156 Emme-r-tje
Bucket is my name...
pi_42012022
quote:
Op donderdag 21 september 2006 09:45 schreef Lord Dreamer het volgende:
Opgeschoond, sue me voor het verwijderen van de posts. En stop eens met dat gemier in de marge.
Ik was het topic kwijt erdoor...
pi_42012753
quote:
Op donderdag 21 september 2006 12:36 schreef Emme-r-tje het volgende:

[..]

dat doen ze met opzet zodat je gaat bookmarken
  donderdag 21 september 2006 @ 14:07:38 #65
30156 Emme-r-tje
Bucket is my name...
pi_42014271
quote:
Op donderdag 21 september 2006 13:08 schreef Puckzzz het volgende:

[..]

dat doen ze met opzet zodat je gaat bookmarken
en dan maken ze uiteindelijk een search voor je bookmarks..
pi_42016188
quote:
Op donderdag 21 september 2006 12:36 schreef Emme-r-tje het volgende:

[..]

was ook een foute opmerking hoor, die ochtendgroet.
pi_42020390
pi_42020588
quote:
Op donderdag 21 september 2006 17:39 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
Lekker kleurig, leuk, en het geeft ook niet dat niet alle punten scherp zijn, maar... dat precies dat potlood vlakbij het midden wel erg puntloos is, dat leidt me af.

[ Bericht 1% gewijzigd door Ilford op 21-09-2006 17:46:53 (\"in het midden\" -> \"vlakbij h) ]
pi_42022595
quote:
[afbeelding]
Ik vind 'm leuk
When he shall die, take him and cut him out in little stars and he will make the face of heaven so fine that all the world will be in love with night and pay no worship to the garish sun.
Woeiii - Blog
PdeHoog says: je bent tof O+
pi_42023250
quote:
[afbeelding]
erg leuk!!
pi_42023414

Ik ben voor deze gegaan .
pi_42023633
quote:
[afbeelding]
super, you got my vote
  donderdag 21 september 2006 @ 19:35:56 #73
71919 wonderer
pi_42023921
quote:
[afbeelding]
Ik had het denk ik mooier gevonden als alle potloden scherp waren. Shallow DOF is mooi, maar ik vind het in deze foto een beetje een overkill.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
pi_42024067
Puntjeslijper gaat zoeken
pi_42025392
Nieuwe poging:

Pff, het ziet er op mijn scherm eindelijk weer ongeveer uit als op de dia. Maar wie weet of mijn scherm een beetje realistisch is qua kleurweergave...

Commentaar?
pi_42026365
Ilford; haal die bovenste ramen er af, zodat je zeg maar 3 kleuren overhoudt .
  donderdag 21 september 2006 @ 20:44:32 #77
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_42026404
En dan misschien een stukje contrast erin, of wat kleurverzadeging. Het lijkt een beetje alsof er een grijze waas overheen zit.
Hoogachtend,
Erik.
pi_42026797
quote:
Op donderdag 21 september 2006 20:43 schreef Elefes het volgende:
Ilford; haal die bovenste ramen er af, zodat je zeg maar 3 kleuren overhoudt .
Op zich een goed idee, maar dan blijft er weer zo weinig compositie over. Kweetnie...
quote:
Op donderdag 21 september 2006 20:44 schreef Tha_Erik het volgende:
En dan misschien een stukje contrast erin, of wat kleurverzadeging. Het lijkt een beetje alsof er een grijze waas overheen zit.
Ja? Valt dat niet onder Photoshoppen? Nu ja, ik had al *iets* verzadiging gedaan, maar ik zal dan toch nog wat meer met de schuifjes spelen, als het mag van jullie. Ik ben het wel met je eens, hoor, het mag er nog wat meer af spatten...
  donderdag 21 september 2006 @ 20:56:06 #79
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_42026904
Contrast verhogen en met schuifjes spelen mag best.
Hoogachtend,
Erik.
pi_42027420
quote:
Op donderdag 21 september 2006 19:35 schreef wonderer het volgende:

[..]

Ik had het denk ik mooier gevonden als alle potloden scherp waren. Shallow DOF is mooi, maar ik vind het in deze foto een beetje een overkill.
Eens is.
Mijn DeviantART gallery
,
pi_42030027
quote:
Op donderdag 21 september 2006 20:56 schreef Tha_Erik het volgende:
Contrast verhogen en met schuifjes spelen mag best.
'kee. Even gespeeld, en ook beetje naar Elefes geluisterd heb (bovenkant eraf, maar... onderkant erbij):

poging 3
  donderdag 21 september 2006 @ 22:12:30 #82
71919 wonderer
pi_42030156
quote:
Op donderdag 21 september 2006 22:09 schreef Ilford het volgende:

[..]

'kee. Even gespeeld, en ook beetje naar Elefes geluisterd heb (bovenkant eraf, maar... onderkant erbij):

poging 3
Waarom wil je er per se wat extra's bij? Ik zou dat hekje er ook afknippen en misschien de foto zelfs vierkant croppen. Mooie dikke zwarte rand erbij voor het contrast...
  donderdag 21 september 2006 @ 23:29:18 #83
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_42033678
quote:
Op donderdag 21 september 2006 22:12 schreef wonderer het volgende:

[..]

Waarom wil je er per se wat extra's bij? Ik zou dat hekje er ook afknippen en misschien de foto zelfs vierkant croppen. Mooie dikke zwarte rand erbij voor het contrast...
Dat lijkt mij ook het beste voor de plaat.
Life is what you make it.
pi_42035601
Is dit wat?

pi_42035639
Zelf geschilderd?
pi_42035706
pi_42035986
quote:
Op vrijdag 22 september 2006 00:26 schreef k_man het volgende:
Is dit wat?

[afbeelding]
verstek schilderen?

ik zie 4 muren
ik vind hem leuk.
pi_42036143
Hij is leuk k_meneer
  vrijdag 22 september 2006 @ 09:32:26 #89
12280 Mukie
Mukie is lief!
pi_42039665
quote:
Is dit wat?

[afbeelding]
die vind ik super
pi_42044116
Wow! k_man!! Geweldig! Waar is dat?

Deze gaat zeker puntjes krijgen van mij
  zaterdag 23 september 2006 @ 11:17:24 #91
30156 Emme-r-tje
Bucket is my name...
pi_42071708
quote:
Is dit wat?

[afbeelding]
ligt t nu aan mij, of is de JPG compressie wel erg hoog ingesteld?

Verder wel een tof idee, alleen zou ik links wat croppen, dat vervelende vier-poot-geval wegzetten en misschien (als de muur het toelaat) meer van de voorste muur er op zetten.. maarja, wie ben ik....
  zaterdag 23 september 2006 @ 11:18:14 #92
30156 Emme-r-tje
Bucket is my name...
pi_42071716
Zo, inzending gedaan... Deze komende dagen toch geen tijd om te schieten... denk ik...
  zaterdag 23 september 2006 @ 11:52:41 #93
81237 releaze
best of both worlds
pi_42072344
Gave foto k_man!
  FOK!fotograaf zaterdag 23 september 2006 @ 13:12:12 #94
89055 CompuMess
Bzzz ?!?
pi_42074063
Mooie plaat k_man!

Ik kwam dit geveltje vanochtend tegen in de buurt van Schiphol.

Ja, ik heb ook een zooi spullen om ploaties mee te maken...
Fotooz
- Fotowerk Indian Summer Festivals -
pi_42074567
Leuke kleurtjes! Maar wordt je plaat niet sterker als je de onderkant (gras) voor het grootste gedeelte of er helemaal af cropt ?
  FOK!fotograaf zaterdag 23 september 2006 @ 16:48:00 #96
89055 CompuMess
Bzzz ?!?
pi_42078949
Jawel, dat zal hij zeker worden, maar ik heb al iets ingezonden.
Ik heb hem meer als teaser geplaatst, mocht er nog iemand een onderwerp zoeken, dan is dit misschien wat.

[ Bericht 8% gewijzigd door CompuMess op 23-09-2006 17:09:30 ]
Fotooz
  FOK!fotograaf zaterdag 23 september 2006 @ 17:11:06 #97
89055 CompuMess
Bzzz ?!?
pi_42079588
Of zal ik toch wat anders doen...

keuzes... keuzes...
Fotooz
  zondag 24 september 2006 @ 02:04:49 #98
81237 releaze
best of both worlds
pi_42085186
ik kwam net nog een foto tegen die ik een jaartje of wat gemaakt heb.. vrij kleurig, maar weinig met het onderwerp zelf... cdtjes he

pi_42085403
Ik heb 'm ingestuurd.
pi_42089073
* prupke ook iets ingestuurd heeft
pi_42089517
quote:
Is dit wat?

[afbeelding]
Beetje laat misschien, maar toch. Ik vind het een leuk plaatje, maar dat ligt meer aan het onderwerp dan aan de foto imho. Niet dat dat erg is trouwens, er is op zich niets mis mee om leuke dingen neutraal vast te leggen. Hooguit bekruipt me dan het gevoel dat er meer uit te halen zou zijn. Maar dat is alleen een gevoel, en niet gebaseerd op objectieve factoren.
Mijn DeviantART gallery
,
pi_42090367
Tja, het kiezen van het onderwerp en het oog hebben voor goede onderwerpen is natuurlijk wel de eerste essentiële stap om tot een goede foto te komen.
pi_42093252
Mijn foto is ook verstuurd
pi_42095866
Ik ben ook maar gestopt met aanpassen en heb m'n foto ingezonden.
  zondag 24 september 2006 @ 18:16:36 #105
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_42096161
Ok hier wat probeersels van mij Welke denken jullie? Mijn voorkeur gaat uit naar nummer 3, maar toch nog lichte twijfel...

1

2

3
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
  zondag 24 september 2006 @ 18:55:07 #106
71919 wonderer
pi_42096555
Ik vind die eerst wel heel mooi, eigenlijk... hoe heb je dat gedaan?
  zondag 24 september 2006 @ 19:32:11 #107
52229 Chanty
pi_42097082
quote:
Op zondag 24 september 2006 18:55 schreef wonderer het volgende:
Ik vind die eerst wel heel mooi, eigenlijk... hoe heb je dat gedaan?
Gewoon een lavalamp met op de achtergrond een gekleurde muur en daarna nog wat spelen met de kleurinstellingen
  zondag 24 september 2006 @ 19:35:23 #108
71919 wonderer
pi_42097142
Ik vind hem cool
  zondag 24 september 2006 @ 19:37:37 #109
24708 kzieniks
ook niet met bril
pi_42097170
hierbij mijn foto, net ingezonden

-MUNDUS VULT DECIPI ERGO DECIPIATOR-
pi_42097508
quote:
Op zondag 24 september 2006 18:16 schreef Chanty het volgende:
Ok hier wat probeersels van mij Welke denken jullie? Mijn voorkeur gaat uit naar nummer 3, maar toch nog lichte twijfel...
Ik vind juist de derde de minst mooie.
  zondag 24 september 2006 @ 20:11:13 #111
52229 Chanty
pi_42097704
quote:
Op zondag 24 september 2006 20:00 schreef k_man het volgende:

[..]

Ik vind juist de derde de minst mooie.
Ok waarom en welke vindt jij het beste?
pi_42097842
Het waarom vind ik een lastige vraag hoor. Meer een kwestie van gevoel en die derde spreekt me het minste aan. Welke dan wel? Ik heb een lichte voorkeur voor nummer 2.

[ Bericht 16% gewijzigd door #ANONIEM op 24-09-2006 20:16:16 ]
  zondag 24 september 2006 @ 20:17:40 #113
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_42097877
Chanty, ik vind zoals ze in volgorde staan ook het mooiste, zou voor 1 gaan.

zitten geloof ik echt supergoede inzendingen bij deze keer, word moeilijk stemmen.
  zondag 24 september 2006 @ 20:18:23 #114
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_42097892
#1 Chanty, dat is meteen zo'n plaat waar ik bij na ga denken hoe die is gemaakt!

ow en ik gok op lavalamp

edit, dat zei je dus net
  zondag 24 september 2006 @ 20:22:49 #115
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_42097983
trouwens ik ben benieuwd waarom je 3 de beste vind. 2 geeft zoveel meer diepte doordat de hele veer in een rondje loopt. Kleur mag nog wat saturatie, dat wel
pi_42098406
quote:
1!
  zondag 24 september 2006 @ 21:12:08 #117
52229 Chanty
pi_42099072
quote:
Op zondag 24 september 2006 20:22 schreef Puckzzz het volgende:
trouwens ik ben benieuwd waarom je 3 de beste vind. 2 geeft zoveel meer diepte doordat de hele veer in een rondje loopt. Kleur mag nog wat saturatie, dat wel
Nou afgezien van dat ik ze alledrie mooi vind (anders had ik ze hier niet gepost), dacht ikzelf aan nummer 3 omdat daar nog iets van scherpte diepte inzit.

Nummer 2 vond ik erg mooi vanwege de ronding en de spiegeling, het loopt mooi over vind ik en voor beide geldt dat er veel kleur in zit.

De eerste vond ik ontzettend tof, omdat je inderdaad wel even denkt van: wat is het? Ziet er was spacy uit, alleen twijfelde ik omdat er eigenlijk maar drie kleuren inzitten. Maar goed, dat bezwaar schijnt hier verder niemand te hebben

Ik ga er nog eens goed naar kijken en dan knopen doorhakken, bedankt voor jullie mening
  zondag 24 september 2006 @ 22:28:48 #118
24708 kzieniks
ook niet met bril
pi_42100279
quote:
Persoonlijk vind ik nummer 2 het mooist
pi_42101966
Ik vind nr 2 ook de mooiste chanty
pi_42103327
Ik vind juist nummer drie het mooist, net zoals jij chanty. Maar om een andere reden.

1e foto vind ik redelijk vlak hoewel het een onwerkelijk beeld is. Foto 2 is een prettig plaatje wat het onderwerp documenteert. Maar foto drie "drukt" een beeld naar de toeschouwer toe en daarom vind ik die de beste. Met afstand vind ik nr. 3 de beste omdat daar wat gebeurd.

[ Bericht 4% gewijzigd door JoeDank op 25-09-2006 00:54:32 ]
  maandag 25 september 2006 @ 01:19:06 #121
81237 releaze
best of both worlds
pi_42103954
Ik vind vooral de kleuren op foto 3 het gaafst, maar jammer dat ie niet goed scherp/onscherp is, imo. Het contrast op de derde spettert er vanaf.

Op de eerste foto ook, heel erg leuk om naar te kijken maar de andere twee capturen het onderwerp kleur veel beter.
pi_42104551
quote:
Op maandag 25 september 2006 01:19 schreef releaze het volgende:
Ik vind vooral de kleuren op foto 3 het gaafst, maar jammer dat ie niet goed scherp/onscherp is, imo. Het contrast op de derde spettert er vanaf.
IMO is dat juist hetgeen wat de beweging van het beeld geeft. Makkelijk was geweest als het voorste deel van de spiraal scherp was. Een statisch geheel. Maar juist door op het achterste gedeelte scherp te stellen komt er extra beweging in. Kijk eens naar wat de helling en de onscherpte doet. Wat verwacht je dat er in een volgende frame van dit onderwerp gebeurd. Dat is de uitdaging van deze foto.

Maar een ieder kijkt natuurlijk op zijn eigen wijze naar een plaatje.
  maandag 25 september 2006 @ 07:43:29 #123
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_42106028
Morgen is de laatste dag alweer!

* Puckzzz moet nog inzenden
  maandag 25 september 2006 @ 08:41:24 #124
52229 Chanty
pi_42106420
AAAAAAAAAAHHHHHH Ik heb net besloten en nu lees ik dit allemaal weer en ga ik weer twijfelen Ik ga hier niet meer lezen totdat ik iets heb ingestuurd
  maandag 25 september 2006 @ 10:42:21 #125
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_42107949
Zoveel foto's, zoveel meningen Chanty. Gewoon die foto insturen die je zelf het mooist vind.

Can't please 'm all!

* Puckzzz heeft ingestuurd
  maandag 25 september 2006 @ 10:53:05 #126
52229 Chanty
pi_42108102
quote:
Op maandag 25 september 2006 10:42 schreef Puckzzz het volgende:
Zoveel foto's, zoveel meningen Chanty. Gewoon die foto insturen die je zelf het mooist vind.

Can't please 'm all!

* Puckzzz heeft ingestuurd
Ja ik ben nu echt op het punt beland dat ik ze alledrie even mooi vind Ik ga gewoon ienemienemutte doen
  maandag 25 september 2006 @ 11:12:43 #127
52229 Chanty
pi_42108364
Goed het is 2 geworden. 1 is heel tof maar past vind ik toch minder in het onderwerp. en met ienemienemutte kwam ik op 2 uit
  FOK!fotograaf maandag 25 september 2006 @ 11:15:28 #128
18921 freud
Who's John Galt?
pi_42108402
quote:
Op maandag 25 september 2006 10:53 schreef Chanty het volgende:
Ja ik ben nu echt op het punt beland dat ik ze alledrie even mooi vind Ik ga gewoon ienemienemutte doen
Mijn 2 cents: de derde is nix imo, rood overheerst je onderwerp. De 2e ook minder, omdat blauw te dicht bij de kleur van je onderwerp ligt. De eerste dus , heeft iets lekker retro's going.
Ik nuf je seuk!
Ik hier?
If it's free, you're the product!
  maandag 25 september 2006 @ 11:17:47 #129
52229 Chanty
pi_42108440
quote:
Op maandag 25 september 2006 11:15 schreef freud het volgende:

[..]

Mijn 2 cents: de derde is nix imo, rood overheerst je onderwerp. De 2e ook minder, omdat blauw te dicht bij de kleur van je onderwerp ligt. De eerste dus , heeft iets lekker retro's going.
Te laat, het lot heeft bepaald
Ik stel voor dat we voortaan gewoon drie foto's mogen insturen
pi_42119421
Luitjes,

Ik heb toch al zeker 35 foto's binnen (upload gaat morgen dus wat tijd kosten). Maar morgen om tien uur sluit ik dus de boel, dus wees er snel bij
  maandag 25 september 2006 @ 19:16:09 #131
79550 Ymke
your ghost
pi_42119465
quote:
Op maandag 25 september 2006 19:15 schreef An24 het volgende:
Luitjes,

Ik heb toch al zeker 35 foto's binnen (upload gaat morgen dus wat tijd kosten). Maar morgen om tien uur sluit ik dus de boel, dus wees er snel bij
Heb nog niks gemaakt
pi_42119483
quote:
Op maandag 25 september 2006 11:17 schreef Chanty het volgende:

[..]

WAAAAAAT....wil je me gek hebben of zo
  maandag 25 september 2006 @ 20:01:28 #133
30156 Emme-r-tje
Bucket is my name...
pi_42120699
quote:
Op maandag 25 september 2006 19:16 schreef An24 het volgende:

[..]

En dan alles ook nog in hoge resolutie..
  maandag 25 september 2006 @ 20:26:23 #134
52229 Chanty
pi_42121210
quote:
Op maandag 25 september 2006 19:16 schreef An24 het volgende:

[..]

pi_42121344
Nou, het uploaden naar de server van fok gaat erg traag, dat gaat vandaag niet lukken. Best kans dat er wat langer gewacht moet worden tot de platen in het topic staan
pi_42121568
Je mag ze anders wel op hebjelief neerzetten hoor. Ben nieuwsgierig .
pi_42123941
quote:
Op maandag 25 september 2006 20:32 schreef An24 het volgende:
Nou, het uploaden naar de server van fok gaat erg traag, dat gaat vandaag niet lukken.
Ja, wat is dat de laatste dagen? Krijg ook regelmatig sql db errors, en traaage reloads hier. Hm, dit is vast niet het goede topic hiervoor... maareh, kan me wel voorstellen dat het uploaden ook niet zo wil...
  maandag 25 september 2006 @ 22:48:51 #138
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_42126310
Breuls is aan het knutselen
pi_42126362
quote:
Op maandag 25 september 2006 22:48 schreef Puckzzz het volgende:
Is hem blijkbaar gelukt
pi_42126651
quote:
Op maandag 25 september 2006 22:48 schreef Puckzzz het volgende:
  maandag 25 september 2006 @ 23:22:12 #141
30156 Emme-r-tje
Bucket is my name...
pi_42127749
quote:
Op maandag 25 september 2006 22:57 schreef prupke het volgende:

[..]

[afbeelding]
kleuren
pi_42128641
quote:
Op maandag 25 september 2006 23:22 schreef Emme-r-tje het volgende:

[..]

kleuren
Vooral veel gekleurde kabeltjes ...heeeeel veeeeelll
  maandag 25 september 2006 @ 23:58:35 #143
71919 wonderer
pi_42129130
quote:
Op maandag 25 september 2006 23:45 schreef prupke het volgende:

[..]

Vooral veel gekleurde kabeltjes ...heeeeel veeeeelll
Net als deze

pi_42129270
Dat zijn er ook een boel en meer kleurtjes
  dinsdag 26 september 2006 @ 00:14:09 #145
71919 wonderer
pi_42129520
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 00:04 schreef prupke het volgende:
Dat zijn er ook een boel en meer kleurtjes
Vond hem niet mooi genoeg voor de wedstrijd, maar wel leuk verder
pi_42130996
quote:
Op maandag 25 september 2006 11:17 schreef Chanty het volgende:

[..]

Dan had je voor drieluik moeten stemmen...
  Redactie Frontpage dinsdag 26 september 2006 @ 01:32:17 #147
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_42131306
ook ingestuurd.
  dinsdag 26 september 2006 @ 08:49:29 #148
52229 Chanty
pi_42133665
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 01:12 schreef k_man het volgende:

[..]

Dan had je voor drieluik moeten stemmen...
Dan had ie ertussen moeten staan
  dinsdag 26 september 2006 @ 09:28:19 #149
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_42134214
toch ook nog ff snel wat ingezonden, niet dat ik enige kans maak op een top 10 notering, maar blijf stug meedoen
pi_42134720
Ojee, tot 22.00 uur kan ik inzenden toch?

Damn, ik ben weer eens veel te laat...
Beauty is in the eye of the beholder and it may be necessary from
time to time to give a stupid or misinformed beholder a black eye...
  Redactie Frontpage dinsdag 26 september 2006 @ 10:04:43 #151
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_42134841
Je hebt nog 11 uur en 55 minuten
pi_42135104
Waarvan er nog 7 af gaan vanwege "werken".
Half uur naar huis kachelen.
Uur koken/eten/afwassen.

Dan hou ik nog ruim 3 uur over!
pi_42135624
In gestuurd heeft, reply gehad heeft, nu rustig gaat wachten op de rest van de foto's ben benieuwd.
  dinsdag 26 september 2006 @ 11:56:45 #154
12280 Mukie
Mukie is lief!
pi_42137177
quote:
Op maandag 25 september 2006 22:57 schreef prupke het volgende:

[..]

[afbeelding]
Dat zie ik dagelijks
  dinsdag 26 september 2006 @ 12:30:09 #155
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_42138023
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 11:56 schreef Mukie het volgende:

[..]

Dat zie ik dagelijks
zien ja! maar doe je er ook wat mee?

bijvoorbeeld 'per ongeluk' een stekkertje 1 slot(ding) verderop erin prikken en kijken wat de effecten zijn? Volgens mij is dat hoe Breuls te werk gaat
pi_42142860
Ik heb trouwens wel een foto opgestuurd maar geen reply gehad..?
Krijgt iedereen die, of loopt An wellicht achter..?
  Redactie Frontpage dinsdag 26 september 2006 @ 15:42:12 #157
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_42142904
Ik heb ook geen rfeply
pi_42143657
misschien krijg je die vanavond als ze de mail leest ? niet iedereen zit 24/7 de mail te lezen
pi_42143926
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 16:08 schreef Lord Dreamer het volgende:
misschien krijg je die vanavond als ze de mail leest ? niet iedereen zit 24/7 de mail te lezen
Dat snap ik
Ik las jouw post die om iets voor elf vanochtend gezet is, ik heb mijn mail vanochtend om 0:08 verstuurd, dus dan lijkt het mij onlogisch dat alles goed is gegaan (als jij hem dus rond die tijd verstuurd hebt) .
  dinsdag 26 september 2006 @ 16:35:51 #160
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_42144359
ik heb wel replie
  FOK!fotograaf dinsdag 26 september 2006 @ 16:54:52 #161
18921 freud
Who's John Galt?
pi_42144820
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 15:42 schreef SunChaser het volgende:
Ik heb ook geen rfeply
Genegeerd worden door port 25
Ik nuf je seuk!
Ik hier?
  FOK!fotograaf dinsdag 26 september 2006 @ 18:53:07 #162
89055 CompuMess
Bzzz ?!?
pi_42147591
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 16:35 schreef Puckzzz het volgende:
ik heb wel replie
not mie... maar goed, ik merk het wel of hij strakkies in het overzicht staat...

misschien handig om de volgende keer de namen van inzenders alvast te plaatsen in het westrijdtopic.
Fotooz
  dinsdag 26 september 2006 @ 18:53:50 #163
79550 Ymke
your ghost
pi_42147618
Ben benieuwd waarop ik ga stemmen
pi_42148295
Nog geen foto's te zien zie ik
Of worden ze pas na 22.00uur geplaatst?
pi_42148803
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 19:16 schreef blomst het volgende:
Nog geen foto's te zien zie ik
Of worden ze pas na 22.00uur geplaatst?
Zo om en nabij 22:00 uur ja, dan wordt het topic in ieder geval gesloten...mogelijk start ik eerder met plaatsen, want het zijn er zoooooo veel

-edit- nog een paar gekken die nog insturen naast de 47 andere plaatjes die ik moet uploaden?

[ Bericht 14% gewijzigd door An24 op 26-09-2006 19:49:28 ]
  dinsdag 26 september 2006 @ 19:57:37 #166
15069 Phoenixx
Handle with care
pi_42149521
An: je mag evt. ook wel een vrachtje mailtjes naar mij sturen.... dan help ik wel effe met uploaden
The toes you step on today might be connected to the ass you’re going to kiss tomorrow...
pi_42149574
Ik, zei de gek.

waarom doe ik dit soort dingen ook altijd op de laatste minuut?

Edit: wat doe ik hier eigenlijk nog? fotograferen moet ik!!
pi_42149708
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 19:57 schreef Phoenixx het volgende:
An: je mag evt. ook wel een vrachtje mailtjes naar mij sturen.... dan help ik wel effe met uploaden
Thanks, als ik radeloos ben weet ik je te vinden, haha (gaat wel lukken hoor )
pi_42149731
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 19:58 schreef G-string het volgende:
Ik, zei de gek.

waarom doe ik dit soort dingen ook altijd op de laatste minuut?

Edit: wat doe ik hier eigenlijk nog? fotograferen moet ik!!
je hebt nog twee uur...jahhhh
pi_42150110
Mailtje gehad, tnx An!
pi_42150630
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 20:03 schreef An24 het volgende:

[..]

je hebt nog twee uur...jahhhh
Mailtje is (net) verstuurd hoor, RUUUUUUUUUIIIIIIIIIM binnen de tijd...

An --> <-- Gea
pi_42152129
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 20:16 schreef Elefes het volgende:
Mailtje gehad, tnx An!
You're welcome

@ G-string... vergeven
  dinsdag 26 september 2006 @ 21:50:36 #173
24708 kzieniks
ook niet met bril
pi_42153539
nog 10 minuten

spannend
  dinsdag 26 september 2006 @ 21:51:27 #174
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_42153573
Nou, ik heb ook mijn inzending gedaan. Hopen dat er volgende maand een onderwerp is waarbij niet elk 'origineel' idee dat ik heb 10 keer langs komt
Wat voor een idioot stuurt dan ook kleuren in!
pi_42153624
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 21:51 schreef Schanulleke het volgende:
Nou, ik heb ook mijn inzending gedaan. Hopen dat er volgende maand een onderwerp is waarbij niet elk 'origineel' idee dat ik heb 10 keer langs komt
Wat voor een idioot stuurt dan ook kleuren in!
(indien het nr 8 was sowwie )
pi_42153984
Zo luitjes, inzenden kan niet meer....ik ga mijn best doen de plaatjes te uploaden.. (aangezien ze nog een minuut geleden binnen kwamen )

Geduld wordt beloont, dat beloof ik
pi_42154180
En wel allemaal psies tegelijk derop zetten he. Anders is het nog oneerlijk.
Mijn DeviantART gallery
,
  dinsdag 26 september 2006 @ 22:15:25 #178
15069 Phoenixx
Handle with care
pi_42154413
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 22:08 schreef Vliegvrager het volgende:
*even snel gluurt naar de hoeveelheid plaatjes voor deze maand*

Als An die allemaal psies tegelijk wil posten, gaat de database geheid wéér over de rooie!!
The toes you step on today might be connected to the ass you’re going to kiss tomorrow...
pi_42154511
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 22:08 schreef Vliegvrager het volgende:
ssssstttt ben bezig
pi_42154571
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 22:15 schreef Phoenixx het volgende:

[..]

*even snel gluurt naar de hoeveelheid plaatjes voor deze maand*

Als An die allemaal psies tegelijk wil posten, gaat de database geheid wéér over de rooie!!
Per tien ook goed?
pi_42155617
Zou je misschien iets duidelijker kunnen maken welke naam bij welke foto hoort?

De naam staat boven de foto's, maar de afstand naar de foto erboven is precies gelijk, dus beetje verwarrend zo.
  dinsdag 26 september 2006 @ 22:54:25 #182
27619 victorinox
Big, fuck-off shiny ones
pi_42155627
Victonorinox

Wie is dat.
The thoughts of others screech at them like the forced laughs of a billion art house movie patrons.
IMDb Vote History
pi_42155696
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 22:54 schreef k_man het volgende:
Zou je misschien iets duidelijker kunnen maken welke naam bij welke foto hoort?

De naam staat boven de foto's, maar de afstand naar de foto erboven is precies gelijk, dus beetje verwarrend zo.
de naam staat erboven... dan is het toch makkelijk te onthouden
foto eronder is van de naam erboven
pi_42155804
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 22:56 schreef prupke het volgende:
de naam staat erboven... dan is het toch makkelijk te onthouden
Dat zei ik al ja. Als je goed oplet zie je dat.

Maar als je halverwege een post met tien foto's zit en ff snel je stem wilt bepalen is het niet al te duidelijk. En je zou toch niet willen dat de stemmen voor jou bij een ander terecht komen?

Kleine moeite om het even aan te passen.

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 26-09-2006 22:59:48 ]
  dinsdag 26 september 2006 @ 23:01:10 #185
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_42155887
Kolere het worden nu wel heel veel foto's op 1 pagina door er 10 per post neer te zetten! Scroll me de tandjes
pi_42155944

Beste luitjes,

de foto's zijn vanaf nu allemaal in het wedtrijdtopic te vinden. Daarnaast open ik een nieuw stemtopic.

Zoals jullie zien zijn er erg veel plaatjes geplaatst. Ik kan mij zo voorstellen dat meer mensen durven in te zenden omdat ze niet weten waartegen ze het moeten opnemen. Als dit een succes blijft houden we het dus lekker zo

Veel plezier
pi_42156183
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 22:59 schreef k_man het volgende:

[..]

Dat zei ik al ja. Als je goed oplet zie je dat.

Maar als je halverwege een post met tien foto's zit en ff snel je stem wilt bepalen is het niet al te duidelijk. En je zou toch niet willen dat de stemmen voor jou bij een ander terecht komen?

Kleine moeite om het even aan te passen.
Net zoals mensen uit hun slaap houden?
pi_42156694
Leuke inzendingen .
-edit-
  dinsdag 26 september 2006 @ 23:30:52 #190
30156 Emme-r-tje
Bucket is my name...
pi_42156820
w00t! ik heb gestemd!
  dinsdag 26 september 2006 @ 23:44:41 #191
150677 PKfotografie
www.fotobijbestellen.com
pi_42157261
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 23:30 schreef Emme-r-tje het volgende:
w00t! ik heb gestemd!
ik ook
  dinsdag 26 september 2006 @ 23:45:25 #192
71919 wonderer
pi_42157288
Wat is dat moeilijk zeg... stemmen...
  woensdag 27 september 2006 @ 00:03:38 #193
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_42157738
ik heb ook gestemd.

Was erg moeilijk dit keer.
  woensdag 27 september 2006 @ 00:04:12 #194
30156 Emme-r-tje
Bucket is my name...
pi_42157758
Ben benieuwd of ik ook nog een "troost"-puntje krijg van iemand...
  woensdag 27 september 2006 @ 00:06:37 #195
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_42157826
quote:
Op woensdag 27 september 2006 00:04 schreef Emme-r-tje het volgende:
Ik zie je foto er niet tussen staan, of kijk ik er nu compleet naast.

edit: ik keek ernaast.
  woensdag 27 september 2006 @ 00:08:15 #196
30156 Emme-r-tje
Bucket is my name...
pi_42157867
quote:
Op woensdag 27 september 2006 00:06 schreef snakelady het volgende:

[..]

Ik zie je foto er niet tussen staan, of kijk ik er nu compleet naast.

edit: ik keek ernaast.
Het zijn ook zoveel foto's deze keer...
pi_42161984
Ik heb 3 punten gekregen!!!!

Ik heb nog nooit punten gescoord in een fotowedstrijd...

Al mijn voorgaande records verbroken JIPPIE!
  woensdag 27 september 2006 @ 10:44:55 #198
12280 Mukie
Mukie is lief!
pi_42163525
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 12:30 schreef Puckzzz het volgende:

[..]

zien ja! maar doe je er ook wat mee?

bijvoorbeeld 'per ongeluk' een stekkertje 1 slot(ding) verderop erin prikken en kijken wat de effecten zijn? Volgens mij is dat hoe Breuls te werk gaat
erm nee dat probeer ik liever niet uit met glasvezel
  woensdag 27 september 2006 @ 10:45:17 #199
12280 Mukie
Mukie is lief!
pi_42163534
Stemmen was moeilijk
  FOK!fotograaf woensdag 27 september 2006 @ 10:48:01 #200
18921 freud
Who's John Galt?
pi_42163598
quote:
Op woensdag 27 september 2006 10:45 schreef Mukie het volgende:
Stemmen was moeilijk
zitten veel erg goeie tussen deze keer!
Ik nuf je seuk!
Ik hier?
  FOK!fotograaf woensdag 27 september 2006 @ 10:49:00 #201
18921 freud
Who's John Galt?
pi_42163617
quote:
Op woensdag 27 september 2006 00:04 schreef Emme-r-tje het volgende:
Je foto is helaas niet scherp en wat flets, maar het idee is zeker leuk!
Ik nuf je seuk!
Ik hier?
pi_42163822
quote:
Op woensdag 27 september 2006 10:48 schreef freud het volgende:

[..]

zitten veel erg goeie tussen deze keer!
dank u voor de punten!
chanceless
pi_42166040
ik heb al 1 punt
zitten veel mooie foto's bij, vanavond maar eens goed bekijken en punten geven
pi_42168951
Ook gestemd, er waren nog een paar foto's die ik mooi vond dus het was wel even moeilijk..
pi_42169257
quote:
Op woensdag 27 september 2006 14:01 schreef Elefes het volgende:
Ook gestemd, er waren nog een paar foto's die ik mooi vond dus het was wel even moeilijk..
Kunnen we uit je top 3 concluderen dat je een kinderwens hebt?
Mijn DeviantART gallery
,
pi_42169553
quote:
Op woensdag 27 september 2006 14:13 schreef Vliegvrager het volgende:

[..]

Kunnen we uit je top 3 concluderen dat je een kinderwens hebt?

Ik mag hopen van niet
  woensdag 27 september 2006 @ 16:50:37 #207
71919 wonderer
pi_42172791
Wow, had niet verwacht dat ik boven de 1 punt uit zou komen
pi_42173094
Puckzzz waarom heb je niet die met die tomaat ingestuurd , lekker vloekende kleuren
  woensdag 27 september 2006 @ 20:11:49 #209
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_42178421
Jippie, heb 7 punten.
  woensdag 27 september 2006 @ 20:12:51 #210
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_42178463
  FOK!fotograaf woensdag 27 september 2006 @ 20:19:18 #211
18921 freud
Who's John Galt?
pi_42178731
quote:
Op woensdag 27 september 2006 17:01 schreef Ymke het volgende:
Puckzzz waarom heb je niet die met die tomaat ingestuurd , lekker vloekende kleuren
Ben alsnog benieuwd ja! Van mij geen punten vanwege de roze nagellak ipv rood.
Ik nuf je seuk!
Ik hier?
pi_42178984
quote:
Op woensdag 27 september 2006 20:12 schreef Ireth het volgende:
Ireth was jij dat nou vanmiddag bij de netto ,op een steen een mandarijntje aan het eten met je dochter?
  woensdag 27 september 2006 @ 20:29:30 #213
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_42179067
quote:
Op woensdag 27 september 2006 20:26 schreef Ymke het volgende:

[..]

Ireth was jij dat nou vanmiddag bij de netto ,op een steen een mandarijntje aan het eten met je dochter?
Ja!

(kutmandarijn had ze van een medewerker gekregen, heb ik daar een half uur velletjes zitten pulleken Vorige week kreeg ze tenminste nog een makkelijke banaan! )
pi_42179136
quote:
Op woensdag 27 september 2006 20:29 schreef Ireth het volgende:

[..]

Ja!

(kutmandarijn had ze van een medewerker gekregen, heb ik daar een half uur velletjes zitten pulleken Vorige week kreeg ze tenminste nog een makkelijke banaan! )
Ik herkende je dochter
  woensdag 27 september 2006 @ 20:32:45 #215
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_42179174
Volgende keer ff zwaaien
pi_42179268
quote:
Op woensdag 27 september 2006 20:32 schreef Ireth het volgende:
Volgende keer ff zwaaien
Zal ik zeker doen nu ik weet dat jij het inderdaad bent , t lijkt me ook zo sullig om de verkeerde aan te spreken
  woensdag 27 september 2006 @ 20:41:43 #217
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_42179383
Je wilt niet weten hoevaak ik al heb gevraagd aan wildvreemden "zeg ben jij niet toevallig die of die van daar of daar???"
  woensdag 27 september 2006 @ 20:43:58 #218
71919 wonderer
pi_42179432
Pluspunt is wel, als je het fout hebt, wordt er op Fok geen topic geopend
  Redactie Frontpage woensdag 27 september 2006 @ 21:28:02 #219
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_42180697
Ik ga de laatste drie niet redden, dus daar gaat weer een kans op drieluik komende maand
pi_42180735
quote:
Op woensdag 27 september 2006 21:28 schreef SunChaser het volgende:
Ik ga de laatste drie niet redden, dus daar gaat weer een kans op drieluik komende maand
Ik heb het voor de wedstrijd van juni aangedragen, maar toen werd het niet gekozen..
Het is erg leuk, drieluik! Wie weet doet iemand anders het
  woensdag 27 september 2006 @ 21:37:54 #221
24708 kzieniks
ook niet met bril
pi_42181051
pff, lastig hoor om een keuze te maken ....
maar weer eens alle foto's bekijken

bedankt voor de punten tot zover, gaat beter dan de vorige keren
pi_42181951
quote:
Hm, de *laatste* drie, daar steven ik wel op af. Wordt lastig om bij de *eerste* drie te eindigen.

alweer blij is met van de nul af zijn!
pi_42182476
quote:
Dan maak je toch gewoon voor jezelf een schitterende drieluik en dan laat je hem hier zien
  Redactie Frontpage woensdag 27 september 2006 @ 22:33:50 #224
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_42183273
Nee, ik ga voor de prijs
  donderdag 28 september 2006 @ 00:10:28 #225
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_42186525
Ik loop al maanden met "voorgevel" (van een gebouw, ja !!! ) in mijn hoofd als potentieel onderwerp... maar ik geraak maar niet bij de nul uit de buurt qua punten
pi_42186813
Ik loop als maanden met industrie in mijn gedachten als onderwerp, maar dat komt misschien omdat ik op een industrieterein woon.
  donderdag 28 september 2006 @ 00:24:02 #227
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_42186896
Oei dat heb ik om de hoek zitten! Leuk onderwerp!
  Redactie Frontpage donderdag 28 september 2006 @ 00:24:49 #228
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_42186916
Industrie is ook leuk, kan zowel een terrein zijn als een fabriek met producten op een lopende band
pi_42186981
quote:
Op donderdag 28 september 2006 00:10 schreef Ireth het volgende:
Ik loop al maanden met "voorgevel" (van een gebouw, ja !!! ) in mijn hoofd als potentieel onderwerp... maar ik geraak maar niet bij de nul uit de buurt qua punten
Missschien he kunnen we wel een suggestie topic openen voor onderwerpen?
ik bedoel iedereen heeft ideen waar anderen weer niet opkomen
  donderdag 28 september 2006 @ 11:58:40 #230
12280 Mukie
Mukie is lief!
pi_42195389
mwah een extra topic ? Iedereen leest het hier toch
  donderdag 28 september 2006 @ 11:59:27 #231
12280 Mukie
Mukie is lief!
pi_42195405
ik zag net dat ik ook punten heb gekregen
Sta paf
  donderdag 28 september 2006 @ 12:34:08 #232
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_42196279
Ik hou ook een lijstje bij met onderwerpen die ik zelf verzin en onderwerpen die hier genoemd worden. Als iemand nou bij de top 3 zit en echt geen idee heeft kan hij of zij altijd nog een nummertje tussen de 1 en de (voorlopig) 17 noemen
pi_42196718
quote:
Op donderdag 28 september 2006 11:58 schreef Mukie het volgende:
mwah een extra topic ? Iedereen leest het hier toch
Niet iedereen hoor
Maar het was maar een voorstel hoor..
  donderdag 28 september 2006 @ 13:12:37 #234
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_42197112
quote:
Op woensdag 27 september 2006 17:01 schreef Ymke het volgende:
omdat de (en vooral mijn) meningen erg verdeeld waren welke in te sturen, dus heb op een gegeven moment maar gewoon de knoop doorgehakt. Ik zie nu wel dat het de verkeerde knoop was, maar och...
  donderdag 28 september 2006 @ 13:18:03 #235
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_42197224
zal zo ff gauw stemmen. mijn vriend ligt momenteel bij te komen van een spoedoperatie, dus moet zo weer terug naar het z'huis.
pi_42198865
quote:
Op donderdag 28 september 2006 13:18 schreef Puckzzz het volgende:
zal zo ff gauw stemmen. mijn vriend ligt momenteel bij te komen van een spoedoperatie, dus moet zo weer terug naar het z'huis.
Puckzz sterkte en beterschap voor je vriend.
pi_42201345
Idd Puckzzz, sterkte.
Wel een echte diehard dat je toch nog even tussendoor gaat stemmen
pi_42204227
quote:
Op donderdag 28 september 2006 00:21 schreef snakelady het volgende:
Ik loop als maanden met industrie in mijn gedachten als onderwerp, maar dat komt misschien omdat ik op een industrieterein woon.
Leverde vorige keer idd hele leuke foto's op.
  donderdag 28 september 2006 @ 17:59:20 #239
30156 Emme-r-tje
Bucket is my name...
pi_42205169
quote:
Op donderdag 28 september 2006 10:39 schreef kzieniks het volgende:
...
5. Emmertje ( 1 punt )
Een punt!!!
  donderdag 28 september 2006 @ 18:21:38 #240
24708 kzieniks
ook niet met bril
pi_42205893
quote:
Op donderdag 28 september 2006 17:59 schreef Emme-r-tje het volgende:

[..]

Een punt!!!
graag gedaan
pi_42206654
Oe ik heb ook al 4 puntjes gekregen
pi_42207116
quote:
Op donderdag 28 september 2006 17:34 schreef k_man het volgende:

[..]

Leverde vorige keer idd hele leuke foto's op.
Is die al vaker geweest?
Dat wist ik niet, dus niet zo'n heel origineel idee.
pi_42214229
<rant>Ik probeer het wel makkelijk te maken voor de wedstrijdcoordinatrix , en geef dus punten in het stemtopic, en beargumentatie hier. Dat houdt het stemtopic overzichtelijker en dat telt makkelijker. </rant>

Even een toelichting op mijn stemmen:

Tha_Erik (5 punten): dit is gewoon waar het voor mij om gaat bij kleur. Lekker contrast, en kleuren die van het scherm af spatten (met mijn inzending had ik ook zoiets voor ogen). Geweldig!

Puckzzz (4 punten): ook hier spat eh...letterlijk... de kleur van af.

Blomst (3 punten): Lekker kleurig, en lekker niet in het midden. Alleen... toen ik zei: scherp het een beetje, bedoelde ik alleen de punten van de potloden. Het lijkt alsof je ook wat veel met sharpening van de foto hebt gespeeld? Of is het de jpg compressie die parten speelt?

Raketman (2 punten): Alweer, lekker contrast. Ik zou misschien nog wat anders gecropt hebben.

Wonderer (1 punt): hadden twee punten kunnen zijn, de kleuren zijn er, maar de compositie had van mij spannender gemogen (waarom precies in het midden?)
pi_42214370
Er is een foto bijgekomen, missertje van de regie zoals LD het zegt

Ik heb mijn stemmen dus herzien.
  donderdag 28 september 2006 @ 21:51:52 #245
71919 wonderer
pi_42214645
quote:
Op donderdag 28 september 2006 21:43 schreef Ilford het volgende:
Wonderer (1 punt): hadden twee punten kunnen zijn, de kleuren zijn er, maar de compositie had van mij spannender gemogen (waarom precies in het midden?)
Omdat ik nog niet beter wist En de regel van de derden is niet in steen uitgebeiteld toch? Je kan niet overal een spannende compositie van maken.
pi_42214713
Jammer voor Blinky dit. Niet iedereen zal het tijdig opmerken of zin hebben zn punten te herzien. Is toch een leuke foto. Maar ja, ik zou -gegeven het missertje- ook niet weten wat daar nu nog aan te doen zonder weer anderen te duperen.
Mijn DeviantART gallery
,
  Redactie Frontpage donderdag 28 september 2006 @ 21:57:21 #247
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_42214910
quote:
Op donderdag 28 september 2006 12:34 schreef Schanulleke het volgende:
Als iemand nou bij de top 3 zit en echt geen idee heeft kan hij of zij altijd nog een nummertje tussen de 1 en de (voorlopig) 17 noemen
Dat deed ik vorige keer ook en toen kwam je met stomme onderwerpen
pi_42215098
quote:
Op donderdag 28 september 2006 21:57 schreef SunChaser het volgende:

[..]

De kunst is om van een bagger/ruk onderwerp toch een leuke boeiende foto te maken
  Redactie Frontpage donderdag 28 september 2006 @ 22:02:39 #249
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_42215174
quote:
Op donderdag 28 september 2006 22:00 schreef prupke het volgende:

[..]

De kunst is om van een bagger/ruk onderwerp toch een leuke boeiende foto te maken
Wat dat betreft is dat wel gelukt idd, leuke inzendingen met kutonderwerpen
  donderdag 28 september 2006 @ 23:08:40 #250
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_42218177
quote:
Op donderdag 28 september 2006 21:57 schreef SunChaser het volgende:

[..]

Jij noemde gewoon het verkeerde nummer. Dom van je.
  Redactie Frontpage donderdag 28 september 2006 @ 23:12:29 #251
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_42218300
quote:
Op donderdag 28 september 2006 23:08 schreef Schanulleke het volgende:

[..]

Jij noemde gewoon het verkeerde nummer. Dom van je.
Onder welk nummer staat drieluik?
pi_42218301
quote:
Op donderdag 28 september 2006 13:18 schreef Puckzzz het volgende:
Beterschap voor de man
pi_42218318
quote:
Op donderdag 28 september 2006 23:12 schreef SunChaser het volgende:

[..]

Onder welk nummer staat drieluik?
3luik is zo oudbollig
pi_42218403
quote:
Op donderdag 28 september 2006 23:13 schreef Ymke het volgende:

[..]

3luik is zo oudbollig
oudbollig =ook leuk onderwerp
  Redactie Frontpage donderdag 28 september 2006 @ 23:26:57 #255
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_42218889
quote:
Op donderdag 28 september 2006 23:13 schreef Ymke het volgende:

[..]

3luik is zo oudbollig
Het is oubollig, zonder d.
pi_42219126
quote:
Op donderdag 28 september 2006 23:26 schreef SunChaser het volgende:

[..]

Is het miereneuken of mierenneuken??
pi_42219329
quote:
Op donderdag 28 september 2006 23:26 schreef SunChaser het volgende:

[..]

En?
  donderdag 28 september 2006 @ 23:39:03 #258
30156 Emme-r-tje
Bucket is my name...
pi_42219386
quote:
Op donderdag 28 september 2006 23:32 schreef prupke het volgende:

[..]

Is het miereneuken of mierenneuken??
geen idee... maar om dat nu als onderwerp voor de wedstrijd te nemen...
pi_42219455
quote:
Op donderdag 28 september 2006 23:39 schreef Emme-r-tje het volgende:

[..]

geen idee... maar om dat nu als onderwerp voor de wedstrijd te nemen...
ik heb er de macrolens niet voor iig
pi_42219514
quote:
Op donderdag 28 september 2006 23:41 schreef prupke het volgende:

[..]

ik heb er de macrolens niet voor iig
Die van mij ff lenen Moet je wel een Canon vasthouden
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_42219545
quote:
Op donderdag 28 september 2006 23:42 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Die van mij ff lenen Moet je wel een Canon vasthouden
Hey ik ben helemaal niet eenkennig
dus graag...
pi_42219585
quote:
Op donderdag 28 september 2006 23:43 schreef prupke het volgende:

[..]

Hey ik ben helemaal niet eenkennig
dus graag...
OK Ik zal de tussenringen inpakken....mag jij op zoek gaan naar neukende mieren
pi_42219677
quote:
Op donderdag 28 september 2006 23:45 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

OK Ik zal de tussenringen inpakken....mag jij op zoek gaan naar neukende mieren
knijnen mag dat ook die zijn er ws veel meer dan mieren die neuken over miereneukers
  Redactie Frontpage vrijdag 29 september 2006 @ 07:35:42 #264
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_42223742
quote:
Op donderdag 28 september 2006 23:37 schreef Ymke het volgende:

[..]

En?
En het staat zo stgom als je dat bv op het schoolplein of in de supermarkt zegt.
  vrijdag 29 september 2006 @ 09:42:44 #265
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_42225308
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 07:35 schreef SunChaser het volgende:

[..]

En het staat zo stgom als je dat bv op het schoolplein of in de supermarkt zegt.
het is stom...zonder G
pi_42227310

pi_42232069
Nog eventjes en de winaars zijn bekend
  vrijdag 29 september 2006 @ 14:40:51 #268
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_42232783
Ik ben al helemaal happy met mijn punten.
pi_42239693
Word er trouwens wel is gecheckt door modjes,of er niet met kloontjes word gestemd?
I may be wrong, but it's highly unlikely.
  vrijdag 29 september 2006 @ 19:28:04 #270
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_42239713
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 19:26 schreef Ghostbuster het volgende:
Word er trouwens wel is gecheckt door modjes,of er niet met kloontjes word gestemd?
Heb je al verdachten?
Hoogachtend,
Erik.
pi_42239758
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 19:28 schreef Tha_Erik het volgende:

[..]

Heb je al verdachten?
Stel die vraag dan niet gelijk , ik vroeg het me gewoon af
pi_42239990
Shhhht, eigenlijk zijn er maar drie deelnemers, maar zo is het leuker .
  vrijdag 29 september 2006 @ 20:37:01 #273
15069 Phoenixx
Handle with care
pi_42241441
quote:
Als jij een kloon-scan voor me regelt, ga ik alles checken
pi_42242189
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 20:37 schreef Phoenixx het volgende:

[..]

Als jij een kloon-scan voor me regelt, ga ik alles checken
Een FA kan toch altijd op klonen scannen
  vrijdag 29 september 2006 @ 21:06:28 #275
15069 Phoenixx
Handle with care
pi_42242398
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 20:59 schreef Ghostbuster het volgende:

[..]

Een FA kan toch altijd op klonen scannen
Yep - maar je vroeg om "modjes" en die kunnen dat dus niet...
  Redactie Frontpage vrijdag 29 september 2006 @ 21:54:47 #276
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_42243753
Oja, nog stemmen
pi_42244032
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 21:54 schreef SunChaser het volgende:
Oja, nog stemmen
En tellen, dat kan nog ff duren, het zijn namelijk nogal wat deelnemers
  Redactie Frontpage vrijdag 29 september 2006 @ 22:07:08 #278
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_42244104
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 22:04 schreef An24 het volgende:

[..]

55 stemmers, zet maar een extra sterke pot koffie
  vrijdag 29 september 2006 @ 22:10:12 #279
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_42244194
  FOK!fotograaf vrijdag 29 september 2006 @ 22:16:05 #280
89055 CompuMess
Bzzz ?!?
pi_42244360
Terwijl de modjes aan het tellen zijn heb ik hier nog iets om naar te kijken...
Mijn inzending is een close-up van dit ding, het staat in het Science Museum in Londen...

Fotooz
pi_42244509
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 22:10 schreef Ireth het volgende:
[afbeelding]
niet zo treuren
pi_42244527
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 22:16 schreef CompuMess het volgende:
Terwijl de modjes aan het tellen zijn heb ik hier nog iets om naar te kijken...
Mijn inzending is een close-up van dit ding, het staat in het Science Museum in Londen...

[afbeelding]
Waar is dat ding van gemaakt ? tapijt ?
pi_42244538
quote:
En wie zegt dan dat het kloontjes zijn?
Er kunnen toch meerdere users op 1 adres wonen.
  FOK!fotograaf vrijdag 29 september 2006 @ 22:26:53 #284
89055 CompuMess
Bzzz ?!?
pi_42244653
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 22:22 schreef Lord Dreamer het volgende:

[..]

Waar is dat ding van gemaakt ? tapijt ?
Tapijt, vilt, leer, stof... er zat werkelijk van alles en nogwat in!
Fotooz
pi_42245381
Heeeeelemaal vergeten.............
&lt;a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank"&gt;[b]Vereniging voor weerkunde en klimatologie[/b]&lt;/a&gt;
&lt;a href="http://www.estofex.org/" rel="nofollow" target="_blank"&gt;[b]ESTOFEX[/b]&lt;/a&gt;
  vrijdag 29 september 2006 @ 23:08:54 #286
24708 kzieniks
ook niet met bril
pi_42245691
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 22:04 schreef An24 het volgende:

[..]

Mijn vriendin heeft een excel sheetje bijgehouden
misschien handig voor de volgende keer , alleen dan geen foto's vergeten zodat mensen stemmen kunnen wijzigen
pi_42246135
geduldig wacht
pi_42246142
De winnaar(s)

kzieniks 79

vliegvrager 78

En een gedeelde derde plaats:

Tha Erik 61

Ynske 61

Losminds 44
Compumess 43
freud 41
prupke 28
puckzzz 26
chanty 25
marjo 24
lord dreamer 23
victorinox 23
k_man 21
wonderer 20
snakelady 19
sunchaser 19
Blomst 23
drankdehoer 14
releaze 14
Blinky 11
Dr Droxz 10
schanulleke 10
ilford 9
Raketman 7
Zut-Fun 7
Algje 6
Mukie 6
wouterwashere 6
elefes 5
G-String 5
elizabethr 4
motionman0 4
Theschadow 4
Zapper 4
Emmertje 4
CRASH 3
wodkalime14 3
Martijn877 2
roger_dry 2
Topperrr 2
buurvrouw_rietman 1
Karen71 1
Miss_S 1
phoenixx 1
specialK 1
Auticia 0
Blummeke 0
bubble8 0
ireth 0
Shadow47 0
wurm 0
xith 0

Gefeliciteerd kzieniks en natuurlijk de andere drie winnaars.

Kzieniks: zou je mij een mailtje willen sturen zodat je prijs geregeld kan worden?
En voor alle vier de winnaars: die mogen mij tot een mailtje sturen met ieder 1 onderwerp. (vier lijkt me wel genoeg ) Deze moet uiterlijk 1 oktober binnen zijn.

[ Bericht 1% gewijzigd door An24 op 29-09-2006 23:49:28 ]
pi_42246357
Kziens, Vliegvrager Tha Erik en Ynske van harte gefeliciteerd.

En ik maar 23 punten tellen, maar an24 wees me er maar 18 toe
pi_42246530
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 23:30 schreef blomst het volgende:
Kziens, Vliegvrager Tha Erik en Ynske van harte gefeliciteerd.

En ik maar 23 punten tellen, maar an24 wees me er maar 18 toe
Ik heb niks gedaan, deed mijn exel-reken-bestandje
pi_42246559
Feli winnaars

Toch nog een tiende plaats, best netjes
When he shall die, take him and cut him out in little stars and he will make the face of heaven so fine that all the world will be in love with night and pay no worship to the garish sun.
Woeiii - Blog
pi_42246618
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 23:36 schreef An24 het volgende:

[..]

Ik heb niks gedaan, deed mijn exel-reken-bestandje
Maar toch heb ik 23 punten
pi_42246713
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 23:39 schreef blomst het volgende:

[..]

Zal nog eens kijken dan..
pi_42246733
3 punten
&lt;a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank"&gt;[b]Vereniging voor weerkunde en klimatologie[/b]&lt;/a&gt;
&lt;a href="http://www.estofex.org/" rel="nofollow" target="_blank"&gt;[b]ESTOFEX[/b]&lt;/a&gt;
pi_42246916
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 23:39 schreef blomst het volgende:

[..]

ckeck, je hebt gelijk, ik pas je even aan (handig bij zo'n bestandje, kan je fout snel opzoeken en recht zetten) Goed dat je me erop gewezen hebt

-edit- de rest klopt ook
  vrijdag 29 september 2006 @ 23:48:00 #296
30156 Emme-r-tje
Bucket is my name...
pi_42246975
4 punten!!
  vrijdag 29 september 2006 @ 23:49:27 #297
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_42247032
Proficiat!! Goed gedaan
Die veertjes zullen er fanatastisch uitzien op linnen heb ik zomaar het idee!!!

Op naar de volgende wedstrijd!!!
pi_42247065
Volgens mij heeft marjo 29 punten.
meer ga ik niet na tellen.
  vrijdag 29 september 2006 @ 23:52:30 #299
24708 kzieniks
ook niet met bril
pi_42247135
Bedankt voor de punten

De vorige keren ging het steeds zo slecht, en nu gewoon eerste
Ik ben er heel blij mee
pi_42247275
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 23:50 schreef blomst het volgende:
Volgens mij heeft marjo 29 punten.
meer ga ik niet na tellen.
Inderdaad
Woeiii - Blog
  Redactie Frontpage vrijdag 29 september 2006 @ 23:57:42 #301
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_42247325
Ik ga oolk even tellen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')