Marjo - in scene gezetquote:Op maandag 28 augustus 2006 20:38 schreef ElizabethR het volgende:
1. Marjo - 5 punten
2. Robbedoeseos300d - 4 punten
3. Miss-S - 3 punten
4. Schanulleke - 2 punten
5. oYo - 1 punt
quote:Op dinsdag 19 september 2006 14:02 schreef Elefes het volgende:
[..]
Ik denk dat het niet bedoeld wordt zoals je het nu interpreteert. Ik snap wel een beetje wat Puckzzz wil zeggen (zo niet, dan is dit mijn visie er op).
Het gaat er meer om dat mensen een foto vinden die ze gemaakt hebben, waar dan achteraf toevallig kleuren op blijken te staan en die dan insturen voor de wedstrijd. Dus dan is de foto niet gemaakt met de intentie een foto van kleuren te maken en spelen de kleuren meestal ook maar een bijrol(letje).
Wat jij beschrijft, dat je dus iets ziet met kleuren en daar dan een zo mooi/goed mogelijke foto van probeert te maken met de kleuren als thema, is iets heel anders en is naar mijn mening juist erg geschikt voor de wedstrijd. Zo zijn de laatste drie foto's die ik hier eerder postte ook genomen; ik was daar en zag opeens allerlei kleuren en ben daarmee aan de slag gegaan.
Discussie is juist leuk, en het is juist wat Fok! zo leuk maakt. Ik kan me wel iets voorstellen bij de denkwijze van Puckzz en Elefes. Dat is ook hoe ik zelf wedstrijdfoto's maak. Sterker nog, dat is voor mij de hele lol van meedoen aan zo'n wedstrijd: een foto verzinnen bij het thema. Maar als er een prachtige toevalstreffer bij de resultaten zit, vind ik het geen probleem om daar op te stemmen.quote:Op dinsdag 19 september 2006 14:59 schreef Tha_Erik het volgende:
Wát een discussie zeg. Iedereen heeft toch wel z'n voorkeuren en dat zal allemaal gewoon blijken bij het stemmen.
dus we kunnen nu wel om een slotje gaan roepen en wachten tot alle inzendingen in het topic staan?quote:Op dinsdag 19 september 2006 14:59 schreef Tha_Erik het volgende:
Wát een discussie zeg. Iedereen heeft toch wel z'n voorkeuren en dat zal allemaal gewoon blijken bij het stemmen.
Terwijl dit toch echt niet bij de rest van je betoog aansluit. De lokatie is bewust opgezocht, omdat het er zo kleurig is. De compositie is bewust zo gemaakt vanwege het gekleurde houtsnijwerk en de knalrode pilaar (het was immers logischer geweest de foto gewoon recht van voren te maken, veel meer gefocussed op het beeld). Ik heb m'n best gedaan zo goed mogelijk aan m'n knoppen te draaien en na te denken bij wat ik deed....... wat wil je dan nog meer?quote:Op dinsdag 19 september 2006 09:45 schreef Puckzzz het volgende:
Dit is een foto die imho toevallig kleurig is.
als ik dat niet weet kan ik dat niet zien he? voor mij is het meer een soort vakantiefoto, maar ik heb uit eerdere posts al wel begrepen dat je in de omgeving woont?quote:Op dinsdag 19 september 2006 15:33 schreef Gaoxing het volgende:
[..]
Terwijl dit toch echt niet bij de rest van je betoog aansluit. De lokatie is bewust opgezocht, omdat het er zo kleurig is. De compositie is bewust zo gemaakt vanwege het gekleurde houtsnijwerk en de knalrode pilaar (het was immers logischer geweest de foto gewoon recht van voren te maken, veel meer gefocussed op het beeld). Ik heb m'n best gedaan zo goed mogelijk aan m'n knoppen te draaien en na te denken bij wat ik deed....... wat wil je dan nog meer?
De discussie is ook geen oproep om daar niet op stemmen, dat zou wel vd gekke zijn.quote:Op dinsdag 19 september 2006 15:14 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Discussie is juist leuk, en het is juist wat Fok! zo leuk maakt. Ik kan me wel iets voorstellen bij de denkwijze van Puckzz en Elefes. Dat is ook hoe ik zelf wedstrijdfoto's maak. Sterker nog, dat is voor mij de hele lol van meedoen aan zo'n wedstrijd: een foto verzinnen bij het thema. Maar als er een prachtige toevalstreffer bij de resultaten zit, vind ik het geen probleem om daar op te stemmen.
ahh, maar ik zeg niet dat je er maar wat op los kiekt toch?quote:Op dinsdag 19 september 2006 16:03 schreef Gaoxing het volgende:
Het gaat me erom dat voor jou een vakantiefoto (en nee, dat is het inderdaad niet) automatisch een kiekje is, waarbij het meer een kwestie van geluk is hoe het onderwerp erop komt te staan, dan dat het te maken heeft met de (eventueel beperkte) kunde en ervaring van de fotograaf. Dat klopt toch niet helemaal met wat je elders zegt? Jouw 'ding' is veel meer de studio, het mijne meer de straat, maar dat hoeft toch niet te zeggen dat ik er maar wat op los kiek? Of was je oordeel alleen gebaseerd op het exotische onderwerp?
Had van 1 + 1 kennelijk 3 gemaaktquote:veel van die 'spontane' foto's zijn per ongeluk geschoten en bij thuiskomst blijkt het een leuk plaatje
Die van mij was echt een toevallige foto die werd genomen toen we in Azie wat nieuwe kantoorpanden waren aan het bekijken met partners. Wel gecropt natuurlijk.quote:Op dinsdag 19 september 2006 14:56 schreef Puckzzz het volgende:
mijn laatste post :
even over jouw punten van vorige maand:
[..]
oYo - toevallig of in scene gezet?
er staan in die wedstrijd juist veel toevallige foto's maar toch geef jij je stemmen op de geënsceneerde.
Tja, wat vind jij nou eigenlijk geënsceneerd dan? Ik heb het over studiowerk.quote:Op dinsdag 19 september 2006 14:56 schreef Puckzzz het volgende:
mijn laatste post :
even over jouw punten van vorige maand:
[..]
Marjo - in scene gezet
Robbedoes - model speciaal zo neergezet
Miss-s - in scene gezet
Schanulleke - genomen om de mooie schaduwen
oYo - toevallig of in scene gezet?
er staan in die wedstrijd juist veel toevallige foto's maar toch geef jij je stemmen op de geënsceneerde.
ken ik je niet van vroeger)quote:Op dinsdag 19 september 2006 20:45 schreef Ymke het volgende:
Ik geef alleen punten aan vrienden en goede bekenden
Sorry , ik was vergeten dat jij een hotbeep ben , jij krijgt de meestequote:
Snel een foto zoekt, ik krijg puntenquote:Op dinsdag 19 september 2006 20:58 schreef Ymke het volgende:
[..]
Sorry , ik was vergeten dat jij een hotbeep ben , jij krijgt de meeste![]()
Gewoon een van je zw fotos insturen Verzin ik wel een goede motivatie waarom zw kleur isquote:Op dinsdag 19 september 2006 21:16 schreef blomst het volgende:
[..]
Snel een foto zoekt, ik krijg punten![]()
nee punten geven gaat gewoon in een topic. men geeft soms hun motivatie soms ook niet.quote:Op dinsdag 19 september 2006 22:29 schreef releaze het volgende:
Ach, al deze elementen komen aan bod bij het stemmen denk ik dan. De een gaat voor de sfeer op het plaatje, de ander gaat voor de techniek. Uiteindelijk heeft de foto met de meeste punten gemiddeld de beste score op al deze vlakken, wat iemand dan persoonlijk vindt.. ja, dat blijft anoniem. (denk ik, toch? Is de eerste keer dat de wedstrijden me zijn opgevallen, vreemd eigenlijk, kijk wel regelmatig in de foto topics (niet reageren maar goed)
Maar als ik zo de fotos die ik heb gezien in mn achterhoofd hou dan vind ik het heel moeilijk om daar al een favoriet uit te kiezen. Er zaten een paar prachtplaatjes bij die ieder weer op een andere manier aanspreken.. Moeilijk moeilijk
hmmmmz, ik dacht ook dat het hier over geënsceneerd ging eigenlijk. Voor zover ik weet hebben hier 6 fotografen een eigen studio, 2 daarvan heb ik nog nooit mee zien doen aan de wedstrijd, 1 ervan heb ik nog nooit studiowerk zien insturen voor de wedstrijd, blijven er 3 over die dat (incidenteel) wel doen. Tel ik voor de aardigheid mezelf er even bij op (ik heb wel flitsers, maar geen studio en heb die flitsers welgeteld 1x gebruikt voor een wedstrijdfoto), dan kom je op 4, en dan nog incidenteel. Dan hebben we het dus over een wel erg klein groepje. Tenzij je de definitie van studiowerk gaat oprekken, maar dan kom je imho toch al heel snel weer bij 'geënsceneerd' uit en valt bijvoorbeeld Marjo's foto van vorige maand er ook onder.quote:Op dinsdag 19 september 2006 19:55 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Tja, wat vind jij nou eigenlijk geënsceneerd dan? Ik heb het over studiowerk.
Ja het is goed hoor, jij hebt volkomen en ontegenzeggelijk en altijd gelijk.quote:
Jemig!! Een studio bezitten of studiowerk maken is nogal een verschil hoor. Ik heb geen studio, toch maak ik soms studiowerk. Pffffffffquote:Op woensdag 20 september 2006 08:21 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
hmmmmz, ik dacht ook dat het hier over geënsceneerd ging eigenlijk. Voor zover ik weet hebben hier 6 fotografen een eigen studio, 2 daarvan heb ik nog nooit mee zien doen aan de wedstrijd, 1 ervan heb ik nog nooit studiowerk zien insturen voor de wedstrijd, blijven er 3 over die dat (incidenteel) wel doen. Tel ik voor de aardigheid mezelf er even bij op (ik heb wel flitsers, maar geen studio en heb die flitsers welgeteld 1x gebruikt voor een wedstrijdfoto), dan kom je op 4, en dan nog incidenteel. Dan hebben we het dus over een wel erg klein groepje. Tenzij je de definitie van studiowerk gaat oprekken, maar dan kom je imho toch al heel snel weer bij 'geënsceneerd' uit en valt bijvoorbeeld Marjo's foto van vorige maand er ook onder.
Rustig maar hoor.quote:Op woensdag 20 september 2006 09:01 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Jemig!! Een studio bezitten of studiowerk maken is nogal een verschil hoor. Ik heb geen studio, toch maak ik soms studiowerk. Pffffffff
* Echt weg is nu
Als ik die post lees, gaat het jou toch ook om geënsceneerd? Maar op het moment dat Puckzz je erop wijst dat je stemgedrag anders is, gaat het opeens om 'studiowerk'. Terwijl er -en dat is dus de essentie van mijn post- geen wezenlijk verschil ik tussen werk dat in een studio gemaakt is en werk dat buiten een studio geënsceneerd is. Ik heb het idee dat je je in allerlei bochten aan het wringen bent om je oorspronkelijke zwart-wit-standpunt vast te houden, terwijl het imho toch geen schande is om te erkennen dat ook jij in staat bent tot het herkennen van grijstinten.quote:Op dinsdag 19 september 2006 13:48 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Wat een kul!! Als je ergens bent, op een festival, of op een braderie, of in een dierentuin, of in een winkelstraat of waar dan ook, en je loopt je eigen het schompes voor de beste posities, stelt je camera telkens zo goed mogelijk in, probeert vanuit allerlei hoeken het beste plaatje te maken dat mogelijk is in die omstandigheden, dan doe je net zoveel werk als iemand die in een studiootje of in zijn keuken een paar glazen kapot laat vallen of iemand die een kleurplaatje volkleurt hoor!!
Ik heb altijd meer bewondering voor mensen die gebruik moeten maken van de omstandigheden waar ze zich op dat moment in bevinden en daar wereldplaten schieten, dan voor mensen die een hele zondag kunnen uittrekken om 1000 foto's te maken van hetzelfde onderwerp in een geënsceneerde setting, net zolang tot er eentje bij zit die de moeite waard is.
Die studiofotografen hebben tijd zat, de ' spontane' fotografen moeten briljant zien te zijn in weinig tijd en met de omstandigheden zoals die zich aandienen.
quote:Op dinsdag 19 september 2006 15:14 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Discussie is juist leuk, en het is juist wat Fok! zo leuk maakt. Ik kan me wel iets voorstellen bij de denkwijze van Puckzz en Elefes. Dat is ook hoe ik zelf wedstrijdfoto's maak. Sterker nog, dat is voor mij de hele lol van meedoen aan zo'n wedstrijd: een foto verzinnen bij het thema. Maar als er een prachtige toevalstreffer bij de resultaten zit, vind ik het geen probleem om daar op te stemmen.
vanwaar die agressie? Ik zeg alleen dat V. V. het goed verwoord?quote:Op woensdag 20 september 2006 09:00 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ja het is goed hoor, jij hebt volkomen en ontegenzeggelijk en altijd gelijk.
![]()
Zoals ik al zei, geen zin meer in discussie. Andere gezichtspunten en opvattingen over bepaalde termen die mijlenver uit elkaar staan nodigen alleen maar uit tot grimmige discussie en daar heb ik geen zin in.
foto 1 Ynske, de andere is imho iets te rommelig.quote:Op woensdag 20 september 2006 09:43 schreef Ynske het volgende:
moggeh wat een discussie...
toch waag ik het er nog eens op om te vragen wat de rest denkt van deze foto's
1
2
om mee mee te doen...
quote:Op woensdag 20 september 2006 10:24 schreef Mukie het volgende:
Ik heb nu al zin in de volgende wedstrijd
Ik heb nog veel kleurenfoto's gemaakt met mijn analoge spiegelreflexcamera.quote:Op woensdag 20 september 2006 10:25 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
hoho, eerst nog discussiëren over de stemming.
![]()
1 is tof Ynskequote:Op woensdag 20 september 2006 09:43 schreef Ynske het volgende:
moggeh wat een discussie...
toch waag ik het er nog eens op om te vragen wat de rest denkt van deze foto's
1
2
om mee mee te doen...
Het idee is kei leuk maar zou idd de foto van een andere hoek nemen, misschien op de grond leggen en erboven hangen zodat je echt alleen het witte vlak met kleurtjes ziet.quote:
ik zou de fietsen er nog afcroppen op de laatste en dan is hij primaquote:Op woensdag 20 september 2006 15:08 schreef SunChaser het volgende:
Zo, even geschift.
Zit nog te twijfelen tussen een aantal foto´s, welke ik zal insturen.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Welke vinden jullie het sterkst?
die vind ik idd nog steeds het bestequote:
Ik vind deze ook de mooistequote:
quote:Op donderdag 21 september 2006 09:45 schreef Lord Dreamer het volgende:
sue me voor het verwijderen van de posts.
Ik was het topic kwijt erdoor...quote:Op donderdag 21 september 2006 09:45 schreef Lord Dreamer het volgende:
Opgeschoond, sue me voor het verwijderen van de posts. En stop eens met dat gemier in de marge.
dat doen ze met opzet zodat je gaat bookmarkenquote:Op donderdag 21 september 2006 12:36 schreef Emme-r-tje het volgende:
[..]
Ik was het topic kwijt erdoor...
en dan maken ze uiteindelijk een search voor je bookmarks..quote:Op donderdag 21 september 2006 13:08 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
dat doen ze met opzet zodat je gaat bookmarken
was ook een foute opmerking hoor, die ochtendgroet.quote:Op donderdag 21 september 2006 12:36 schreef Emme-r-tje het volgende:
[..]
Ik was het topic kwijt erdoor...
Lekker kleurig, leuk, en het geeft ook niet dat niet alle punten scherp zijn, maar... dat precies dat potlood vlakbij het midden wel erg puntloos is, dat leidt me af.quote:
erg leuk!!quote:
Ik had het denk ik mooier gevonden als alle potloden scherp waren. Shallow DOF is mooi, maar ik vind het in deze foto een beetje een overkill.quote:
Op zich een goed idee, maar dan blijft er weer zo weinig compositie over. Kweetnie...quote:Op donderdag 21 september 2006 20:43 schreef Elefes het volgende:
Ilford; haal die bovenste ramen er af, zodat je zeg maar 3 kleuren overhoudt.
Ja? Valt dat niet onder Photoshoppen? Nu ja, ik had al *iets* verzadiging gedaan, maar ik zal dan toch nog wat meer met de schuifjes spelen, als het mag van jullie.quote:Op donderdag 21 september 2006 20:44 schreef Tha_Erik het volgende:
En dan misschien een stukje contrast erin, of wat kleurverzadeging. Het lijkt een beetje alsof er een grijze waas overheen zit.
Eens is.quote:Op donderdag 21 september 2006 19:35 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik had het denk ik mooier gevonden als alle potloden scherp waren. Shallow DOF is mooi, maar ik vind het in deze foto een beetje een overkill.
'kee. Even gespeeld, en ook beetje naar Elefes geluisterd heb (bovenkant eraf, maar... onderkant erbij):quote:Op donderdag 21 september 2006 20:56 schreef Tha_Erik het volgende:
Contrast verhogen en met schuifjes spelen mag best.
Waarom wil je er per se wat extra's bij? Ik zou dat hekje er ook afknippen en misschien de foto zelfs vierkant croppen. Mooie dikke zwarte rand erbij voor het contrast...quote:Op donderdag 21 september 2006 22:09 schreef Ilford het volgende:
[..]
'kee. Even gespeeld, en ook beetje naar Elefes geluisterd heb (bovenkant eraf, maar... onderkant erbij):
poging 3
Dat lijkt mij ook het beste voor de plaat.quote:Op donderdag 21 september 2006 22:12 schreef wonderer het volgende:
[..]
Waarom wil je er per se wat extra's bij? Ik zou dat hekje er ook afknippen en misschien de foto zelfs vierkant croppen. Mooie dikke zwarte rand erbij voor het contrast...
die vind ik superquote:
ligt t nu aan mij, of is de JPG compressie wel erg hoog ingesteld?quote:
Beetje laat misschien, maar toch. Ik vind het een leuk plaatje, maar dat ligt meer aan het onderwerp dan aan de foto imho. Niet dat dat erg is trouwens, er is op zich niets mis mee om leuke dingen neutraal vast te leggen. Hooguit bekruipt me dan het gevoel dat er meer uit te halen zou zijn. Maar dat is alleen een gevoel, en niet gebaseerd op objectieve factoren.quote:
Gewoon een lavalamp met op de achtergrond een gekleurde muur en daarna nog wat spelen met de kleurinstellingenquote:Op zondag 24 september 2006 18:55 schreef wonderer het volgende:
Ik vind die eerst wel heel mooi, eigenlijk... hoe heb je dat gedaan?
Ik vind juist de derde de minst mooie.quote:Op zondag 24 september 2006 18:16 schreef Chanty het volgende:
Ok hier wat probeersels van mijWelke denken jullie? Mijn voorkeur gaat uit naar nummer 3, maar toch nog lichte twijfel...
Ok waarom en welke vindt jij het beste?quote:Op zondag 24 september 2006 20:00 schreef k_man het volgende:
[..]
Ik vind juist de derde de minst mooie.
1!quote:Op zondag 24 september 2006 18:16 schreef Chanty het volgende:
Ok hier wat probeersels van mijWelke denken jullie? Mijn voorkeur gaat uit naar nummer 3, maar toch nog lichte twijfel...
Nou afgezien van dat ik ze alledrie mooi vind (anders had ik ze hier niet gepost), dacht ikzelf aan nummer 3 omdat daar nog iets van scherpte diepte inzit.quote:Op zondag 24 september 2006 20:22 schreef Puckzzz het volgende:
trouwens ik ben benieuwd waarom je 3 de beste vind. 2 geeft zoveel meer diepte doordat de hele veer in een rondje loopt. Kleur mag nog wat saturatie, dat wel
Persoonlijk vind ik nummer 2 het mooistquote:Op zondag 24 september 2006 18:16 schreef Chanty het volgende:
IMO is dat juist hetgeen wat de beweging van het beeld geeft. Makkelijk was geweest als het voorste deel van de spiraal scherp was. Een statisch geheel. Maar juist door op het achterste gedeelte scherp te stellen komt er extra beweging in. Kijk eens naar wat de helling en de onscherpte doet. Wat verwacht je dat er in een volgende frame van dit onderwerp gebeurd. Dat is de uitdaging van deze foto.quote:Op maandag 25 september 2006 01:19 schreef releaze het volgende:
Ik vind vooral de kleuren op foto 3 het gaafst, maar jammer dat ie niet goed scherp/onscherp is, imo. Het contrast op de derde spettert er vanaf.
Ja ik ben nu echt op het punt beland dat ik ze alledrie even mooi vindquote:Op maandag 25 september 2006 10:42 schreef Puckzzz het volgende:
Zoveel foto's, zoveel meningen Chanty. Gewoon die foto insturen die je zelf het mooist vind.
Can't please 'm all!
* Puckzzz heeft ingestuurd
Mijn 2 cents: de derde is nix imo, rood overheerst je onderwerp. De 2e ook minder, omdat blauw te dicht bij de kleur van je onderwerp ligt. De eerste dusquote:Op maandag 25 september 2006 10:53 schreef Chanty het volgende:
Ja ik ben nu echt op het punt beland dat ik ze alledrie even mooi vindIk ga gewoon ienemienemutte doen
![]()
Te laat, het lot heeft bepaaldquote:Op maandag 25 september 2006 11:15 schreef freud het volgende:
[..]
Mijn 2 cents: de derde is nix imo, rood overheerst je onderwerp. De 2e ook minder, omdat blauw te dicht bij de kleur van je onderwerp ligt. De eerste dus, heeft iets lekker retro's going.
Heb nog niks gemaaktquote:Op maandag 25 september 2006 19:15 schreef An24 het volgende:
Luitjes,
Ik heb toch al zeker 35 foto's binnen (upload gaat morgen dus wat tijd kosten). Maar morgen om tien uur sluit ik dus de boel, dus wees er snel bij![]()
WAAAAAAT....wil je me gek hebben of zoquote:Op maandag 25 september 2006 11:17 schreef Chanty het volgende:
[..]
Te laat, het lot heeft bepaald
Ik stel voor dat we voortaan gewoon drie foto's mogen insturen![]()
En dan alles ook nog in hoge resolutie..quote:Op maandag 25 september 2006 19:16 schreef An24 het volgende:
[..]
WAAAAAAT....wil je me gek hebben of zo![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 25 september 2006 19:16 schreef An24 het volgende:
[..]
WAAAAAAT....wil je me gek hebben of zo![]()
![]()
![]()
Ja, wat is dat de laatste dagen? Krijg ook regelmatig sql db errors, en traaage reloads hier. Hm, dit is vast niet het goede topic hiervoor... maareh, kan me wel voorstellen dat het uploaden ook niet zo wil...quote:Op maandag 25 september 2006 20:32 schreef An24 het volgende:
Nou, het uploaden naar de server van fok gaat erg traag, dat gaat vandaag niet lukken.
Net als dezequote:Op maandag 25 september 2006 23:45 schreef prupke het volgende:
[..]
Vooral veel gekleurde kabeltjes ...heeeeel veeeeelll
Vond hem niet mooi genoeg voor de wedstrijd, maar wel leuk verderquote:Op dinsdag 26 september 2006 00:04 schreef prupke het volgende:
Dat zijn er ook een boel en meer kleurtjes
Dan had je voor drieluik moeten stemmen...quote:Op maandag 25 september 2006 11:17 schreef Chanty het volgende:
[..]
Te laat, het lot heeft bepaald
Ik stel voor dat we voortaan gewoon drie foto's mogen insturen![]()
Dan had ie ertussen moeten staanquote:Op dinsdag 26 september 2006 01:12 schreef k_man het volgende:
[..]
Dan had je voor drieluik moeten stemmen...![]()
Dat zie ik dagelijksquote:
zien ja! maar doe je er ook wat mee?quote:
Dat snap ikquote:Op dinsdag 26 september 2006 16:08 schreef Lord Dreamer het volgende:
misschien krijg je die vanavond als ze de mail leest ? niet iedereen zit 24/7 de mail te lezen
Genegeerd worden door port 25quote:Op dinsdag 26 september 2006 15:42 schreef SunChaser het volgende:
Ik heb ook geen rfeply
not mie... maar goed, ik merk het wel of hij strakkies in het overzicht staat...quote:
Zo om en nabij 22:00 uur ja, dan wordt het topic in ieder geval gesloten...mogelijk start ik eerder met plaatsen, want het zijn er zoooooo veelquote:Op dinsdag 26 september 2006 19:16 schreef blomst het volgende:
Nog geen foto's te zien zie ik
Of worden ze pas na 22.00uur geplaatst?
Thanks, als ik radeloos ben weet ik je te vinden, haha (gaat wel lukken hoorquote:Op dinsdag 26 september 2006 19:57 schreef Phoenixx het volgende:
An: je mag evt. ook wel een vrachtje mailtjes naar mij sturen.... dan help ik wel effe met uploaden
quote:Op dinsdag 26 september 2006 19:58 schreef G-string het volgende:
Ik, zei de gek.![]()
waarom doe ik dit soort dingen ook altijd op de laatste minuut?![]()
Edit: wat doe ik hier eigenlijk nog? fotograferen moet ik!!![]()
Mailtje is (net) verstuurd hoor, RUUUUUUUUUIIIIIIIIIM binnen de tijd...quote:
(indien het nr 8 was sowwiequote:Op dinsdag 26 september 2006 21:51 schreef Schanulleke het volgende:
Nou, ik heb ook mijn inzending gedaan. Hopen dat er volgende maand een onderwerp is waarbij niet elk 'origineel' idee dat ik heb 10 keer langs komt![]()
Wat voor een idioot stuurt dan ook kleuren in!
*even snel gluurt naar de hoeveelheid plaatjes voor deze maand*quote:Op dinsdag 26 september 2006 22:08 schreef Vliegvrager het volgende:
En wel allemaal psies tegelijk derop zetten he. Anders is het nog oneerlijk.
ssssstttt ben bezigquote:Op dinsdag 26 september 2006 22:08 schreef Vliegvrager het volgende:
En wel allemaal psies tegelijk derop zetten he. Anders is het nog oneerlijk.
Per tien ook goed?quote:Op dinsdag 26 september 2006 22:15 schreef Phoenixx het volgende:
[..]
*even snel gluurt naar de hoeveelheid plaatjes voor deze maand*
Als An die allemaal psies tegelijk wil posten, gaat de database geheid wéér over de rooie!!
de naam staat erboven... dan is het toch makkelijk te onthoudenquote:Op dinsdag 26 september 2006 22:54 schreef k_man het volgende:
Zou je misschien iets duidelijker kunnen maken welke naam bij welke foto hoort?
De naam staat boven de foto's, maar de afstand naar de foto erboven is precies gelijk, dus beetje verwarrend zo.
Dat zei ik al ja.quote:Op dinsdag 26 september 2006 22:56 schreef prupke het volgende:
de naam staat erboven... dan is het toch makkelijk te onthouden
Net zoals mensen uit hun slaap houden?quote:Op dinsdag 26 september 2006 22:59 schreef k_man het volgende:
[..]
Dat zei ik al ja.Als je goed oplet zie je dat.
Maar als je halverwege een post met tien foto's zit en ff snel je stem wilt bepalen is het niet al te duidelijk. En je zou toch niet willen dat de stemmen voor jou bij een ander terecht komen?
Kleine moeite om het even aan te passen.
Ik zie je foto er niet tussen staan, of kijk ik er nu compleet naast.quote:Op woensdag 27 september 2006 00:04 schreef Emme-r-tje het volgende:
Ben benieuwd of ik ook nog een "troost"-puntje krijg van iemand...
Het zijn ook zoveel foto's deze keer...quote:Op woensdag 27 september 2006 00:06 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ik zie je foto er niet tussen staan, of kijk ik er nu compleet naast.![]()
edit: ik keek ernaast.
erm nee dat probeer ik liever niet uit met glasvezelquote:Op dinsdag 26 september 2006 12:30 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
zien ja! maar doe je er ook wat mee?
bijvoorbeeld 'per ongeluk' een stekkertje 1 slot(ding) verderop erin prikken en kijken wat de effecten zijn? Volgens mij is dat hoe Breuls te werk gaat
quote:
Je foto is helaas niet scherp en wat flets, maar het idee is zeker leuk!quote:Op woensdag 27 september 2006 00:04 schreef Emme-r-tje het volgende:
Ben benieuwd of ik ook nog een "troost"-puntje krijg van iemand...
dank u voor de punten!quote:Op woensdag 27 september 2006 10:48 schreef freud het volgende:
[..]zitten veel erg goeie tussen deze keer!
Kunnen we uit je top 3 concluderen dat je een kinderwens hebt?quote:Op woensdag 27 september 2006 14:01 schreef Elefes het volgende:
Ook gestemd, er waren nog een paar foto's die ik mooi vond dus het was wel even moeilijk..
quote:Op woensdag 27 september 2006 14:13 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Kunnen we uit je top 3 concluderen dat je een kinderwens hebt?
Ben alsnog benieuwd ja! Van mij geen punten vanwege de rozequote:Op woensdag 27 september 2006 17:01 schreef Ymke het volgende:
Puckzzz waarom heb je niet die met die tomaat ingestuurd , lekker vloekende kleuren
Ireth was jij dat nou vanmiddag bij de netto ,op een steen een mandarijntje aan het eten met je dochter?quote:
Ja!quote:Op woensdag 27 september 2006 20:26 schreef Ymke het volgende:
[..]
Ireth was jij dat nou vanmiddag bij de netto ,op een steen een mandarijntje aan het eten met je dochter?
Ik herkende je dochterquote:Op woensdag 27 september 2006 20:29 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ja!![]()
(kutmandarijn had ze van een medewerker gekregen, heb ik daar een half uur velletjes zitten pullekenVorige week kreeg ze tenminste nog een makkelijke banaan! )
Zal ik zeker doen nu ik weet dat jij het inderdaad bent , t lijkt me ook zo sullig om de verkeerde aan te sprekenquote:
Ik heb het voor de wedstrijd van juni aangedragen, maar toen werd het niet gekozen..quote:Op woensdag 27 september 2006 21:28 schreef SunChaser het volgende:
Ik ga de laatste drie niet redden, dus daar gaat weer een kans op drieluik komende maand
Hm, de *laatste* drie, daar steven ik wel op af. Wordt lastig om bij de *eerste* drie te eindigen.quote:Op woensdag 27 september 2006 21:28 schreef SunChaser het volgende:
Ik ga de laatste drie niet redden, dus daar gaat weer een kans op drieluik komende maand
Dan maak je toch gewoon voor jezelf een schitterende drieluik en dan laat je hem hier zienquote:Op woensdag 27 september 2006 21:28 schreef SunChaser het volgende:
Missschien he kunnen we wel een suggestie topic openen voor onderwerpen?quote:Op donderdag 28 september 2006 00:10 schreef Ireth het volgende:
Ik loop al maanden met "voorgevel" (van een gebouw, ja !!!) in mijn hoofd als potentieel onderwerp... maar ik geraak maar niet bij de nul uit de buurt qua punten
Niet iedereen hoorquote:Op donderdag 28 september 2006 11:58 schreef Mukie het volgende:
mwah een extra topic ? Iedereen leest het hier toch
omdat de (en vooral mijn) meningen erg verdeeld waren welke in te sturen, dus heb op een gegeven moment maar gewoon de knoop doorgehakt. Ik zie nu wel dat het de verkeerde knoop was, maar och...quote:Op woensdag 27 september 2006 17:01 schreef Ymke het volgende:
Puckzzz waarom heb je niet die met die tomaat ingestuurd , lekker vloekende kleuren
Puckzz sterkte en beterschap voor je vriend.quote:Op donderdag 28 september 2006 13:18 schreef Puckzzz het volgende:
zal zo ff gauw stemmen. mijn vriend ligt momenteel bij te komen van een spoedoperatie, dus moet zo weer terug naar het z'huis.
Leverde vorige keer idd hele leuke foto's op.quote:Op donderdag 28 september 2006 00:21 schreef snakelady het volgende:
Ik loop als maanden met industrie in mijn gedachten als onderwerp, maar dat komt misschien omdat ik op een industrieterein woon.
Is die al vaker geweest?quote:Op donderdag 28 september 2006 17:34 schreef k_man het volgende:
[..]
Leverde vorige keer idd hele leuke foto's op.
Omdat ik nog niet beter wistquote:Op donderdag 28 september 2006 21:43 schreef Ilford het volgende:
Wonderer (1 punt): hadden twee punten kunnen zijn, de kleuren zijn er, maar de compositie had van mij spannender gemogen (waarom precies in het midden?)
Dat deed ik vorige keer ook en toen kwam je met stomme onderwerpenquote:Op donderdag 28 september 2006 12:34 schreef Schanulleke het volgende:
Als iemand nou bij de top 3 zit en echt geen idee heeft kan hij of zij altijd nog een nummertje tussen de 1 en de (voorlopig) 17 noemen
De kunst is om van een bagger/ruk onderwerp toch een leuke boeiende foto te makenquote:Op donderdag 28 september 2006 21:57 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Dat deed ik vorige keer ook en toen kwam je met stomme onderwerpen
Wat dat betreft is dat wel gelukt idd, leuke inzendingen met kutonderwerpenquote:Op donderdag 28 september 2006 22:00 schreef prupke het volgende:
[..]
De kunst is om van een bagger/ruk onderwerp toch een leuke boeiende foto te maken
Jij noemde gewoon het verkeerde nummer. Dom van je.quote:Op donderdag 28 september 2006 21:57 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Dat deed ik vorige keer ook en toen kwam je met stomme onderwerpen
Onder welk nummer staat drieluik?quote:Op donderdag 28 september 2006 23:08 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Jij noemde gewoon het verkeerde nummer. Dom van je.
Beterschap voor de manquote:Op donderdag 28 september 2006 13:18 schreef Puckzzz het volgende:
zal zo ff gauw stemmen. mijn vriend ligt momenteel bij te komen van een spoedoperatie, dus moet zo weer terug naar het z'huis.
3luik is zo oudbolligquote:Op donderdag 28 september 2006 23:12 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Onder welk nummer staat drieluik?
En?quote:
geen idee... maar om dat nu als onderwerp voor de wedstrijd te nemen...quote:Op donderdag 28 september 2006 23:32 schreef prupke het volgende:
[..]
Is het miereneuken of mierenneuken??
ik heb er de macrolens niet voor iigquote:Op donderdag 28 september 2006 23:39 schreef Emme-r-tje het volgende:
[..]
geen idee... maar om dat nu als onderwerp voor de wedstrijd te nemen...![]()
Die van mij ff lenenquote:Op donderdag 28 september 2006 23:41 schreef prupke het volgende:
[..]
ik heb er de macrolens niet voor iig
Hey ik ben helemaal niet eenkennigquote:Op donderdag 28 september 2006 23:42 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Die van mij ff lenenMoet je wel een Canon vasthouden
OKquote:Op donderdag 28 september 2006 23:43 schreef prupke het volgende:
[..]
Hey ik ben helemaal niet eenkennig
dus graag...
knijnen mag dat ook die zijn er ws veel meer dan mieren die neuken over miereneukersquote:Op donderdag 28 september 2006 23:45 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
OKIk zal de tussenringen inpakken....mag jij op zoek gaan naar neukende mieren
het is stom...zonder Gquote:Op vrijdag 29 september 2006 07:35 schreef SunChaser het volgende:
[..]
En het staat zo stgom als je dat bv op het schoolplein of in de supermarkt zegt.
Heb je al verdachten?quote:Op vrijdag 29 september 2006 19:26 schreef Ghostbuster het volgende:
Word er trouwens wel is gecheckt door modjes,of er niet met kloontjes word gestemd?
Stel die vraag dan niet gelijkquote:
Als jij een kloon-scan voor me regelt, ga ik alles checkenquote:Op vrijdag 29 september 2006 19:26 schreef Ghostbuster het volgende:
Word er trouwens wel is gecheckt door modjes,of er niet met kloontjes word gestemd?
Een FA kan toch altijd op klonen scannenquote:Op vrijdag 29 september 2006 20:37 schreef Phoenixx het volgende:
[..]
Als jij een kloon-scan voor me regelt, ga ik alles checken
Yep - maar je vroeg om "modjes" en die kunnen dat dus niet...quote:Op vrijdag 29 september 2006 20:59 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Een FA kan toch altijd op klonen scannen
55 stemmers, zet maar een extra sterke pot koffiequote:Op vrijdag 29 september 2006 22:04 schreef An24 het volgende:
[..]
En tellen, dat kan nog ff duren, het zijn namelijk nogal wat deelnemers![]()
niet zo treurenquote:
Waar is dat ding van gemaakt ? tapijt ?quote:Op vrijdag 29 september 2006 22:16 schreef CompuMess het volgende:
Terwijl de modjes aan het tellen zijn heb ik hier nog iets om naar te kijken...
Mijn inzending is een close-up van dit ding, het staat in het Science Museum in Londen...
[afbeelding]
En wie zegt dan dat het kloontjes zijn?quote:Op vrijdag 29 september 2006 19:26 schreef Ghostbuster het volgende:
Tapijt, vilt, leer, stof... er zat werkelijk van alles en nogwat in!quote:Op vrijdag 29 september 2006 22:22 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
Waar is dat ding van gemaakt ? tapijt ?
Mijn vriendin heeft een excel sheetje bijgehoudenquote:Op vrijdag 29 september 2006 22:04 schreef An24 het volgende:
[..]
En tellen, dat kan nog ff duren, het zijn namelijk nogal wat deelnemers![]()
Ik heb niks gedaan, deed mijn exel-reken-bestandjequote:Op vrijdag 29 september 2006 23:30 schreef blomst het volgende:
Kziens, Vliegvrager Tha Erik en Ynske van harte gefeliciteerd.![]()
En ik maar 23 punten tellen, maar an24 wees me er maar 18 toe![]()
Maar toch heb ik 23 puntenquote:Op vrijdag 29 september 2006 23:36 schreef An24 het volgende:
[..]
Ik heb niks gedaan, deed mijn exel-reken-bestandje![]()
ckeck, je hebt gelijk, ik pas je even aan (handig bij zo'n bestandje, kan je fout snel opzoeken en recht zetten) Goed dat je me erop gewezen hebtquote:
Inderdaadquote:Op vrijdag 29 september 2006 23:50 schreef blomst het volgende:
Volgens mij heeft marjo 29 punten.
meer ga ik niet na tellen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |