Dat zie ik dagelijksquote:
zien ja! maar doe je er ook wat mee?quote:
Dat snap ikquote:Op dinsdag 26 september 2006 16:08 schreef Lord Dreamer het volgende:
misschien krijg je die vanavond als ze de mail leest ? niet iedereen zit 24/7 de mail te lezen
Genegeerd worden door port 25quote:Op dinsdag 26 september 2006 15:42 schreef SunChaser het volgende:
Ik heb ook geen rfeply
not mie... maar goed, ik merk het wel of hij strakkies in het overzicht staat...quote:
Zo om en nabij 22:00 uur ja, dan wordt het topic in ieder geval gesloten...mogelijk start ik eerder met plaatsen, want het zijn er zoooooo veelquote:Op dinsdag 26 september 2006 19:16 schreef blomst het volgende:
Nog geen foto's te zien zie ik
Of worden ze pas na 22.00uur geplaatst?
Thanks, als ik radeloos ben weet ik je te vinden, haha (gaat wel lukken hoorquote:Op dinsdag 26 september 2006 19:57 schreef Phoenixx het volgende:
An: je mag evt. ook wel een vrachtje mailtjes naar mij sturen.... dan help ik wel effe met uploaden
quote:Op dinsdag 26 september 2006 19:58 schreef G-string het volgende:
Ik, zei de gek.![]()
waarom doe ik dit soort dingen ook altijd op de laatste minuut?![]()
Edit: wat doe ik hier eigenlijk nog? fotograferen moet ik!!![]()
Mailtje is (net) verstuurd hoor, RUUUUUUUUUIIIIIIIIIM binnen de tijd...quote:
(indien het nr 8 was sowwiequote:Op dinsdag 26 september 2006 21:51 schreef Schanulleke het volgende:
Nou, ik heb ook mijn inzending gedaan. Hopen dat er volgende maand een onderwerp is waarbij niet elk 'origineel' idee dat ik heb 10 keer langs komt![]()
Wat voor een idioot stuurt dan ook kleuren in!
*even snel gluurt naar de hoeveelheid plaatjes voor deze maand*quote:Op dinsdag 26 september 2006 22:08 schreef Vliegvrager het volgende:
En wel allemaal psies tegelijk derop zetten he. Anders is het nog oneerlijk.
ssssstttt ben bezigquote:Op dinsdag 26 september 2006 22:08 schreef Vliegvrager het volgende:
En wel allemaal psies tegelijk derop zetten he. Anders is het nog oneerlijk.
Per tien ook goed?quote:Op dinsdag 26 september 2006 22:15 schreef Phoenixx het volgende:
[..]
*even snel gluurt naar de hoeveelheid plaatjes voor deze maand*
Als An die allemaal psies tegelijk wil posten, gaat de database geheid wéér over de rooie!!
de naam staat erboven... dan is het toch makkelijk te onthoudenquote:Op dinsdag 26 september 2006 22:54 schreef k_man het volgende:
Zou je misschien iets duidelijker kunnen maken welke naam bij welke foto hoort?
De naam staat boven de foto's, maar de afstand naar de foto erboven is precies gelijk, dus beetje verwarrend zo.
Dat zei ik al ja.quote:Op dinsdag 26 september 2006 22:56 schreef prupke het volgende:
de naam staat erboven... dan is het toch makkelijk te onthouden
Net zoals mensen uit hun slaap houden?quote:Op dinsdag 26 september 2006 22:59 schreef k_man het volgende:
[..]
Dat zei ik al ja.Als je goed oplet zie je dat.
Maar als je halverwege een post met tien foto's zit en ff snel je stem wilt bepalen is het niet al te duidelijk. En je zou toch niet willen dat de stemmen voor jou bij een ander terecht komen?
Kleine moeite om het even aan te passen.
Ik zie je foto er niet tussen staan, of kijk ik er nu compleet naast.quote:Op woensdag 27 september 2006 00:04 schreef Emme-r-tje het volgende:
Ben benieuwd of ik ook nog een "troost"-puntje krijg van iemand...
Het zijn ook zoveel foto's deze keer...quote:Op woensdag 27 september 2006 00:06 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ik zie je foto er niet tussen staan, of kijk ik er nu compleet naast.![]()
edit: ik keek ernaast.
erm nee dat probeer ik liever niet uit met glasvezelquote:Op dinsdag 26 september 2006 12:30 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
zien ja! maar doe je er ook wat mee?
bijvoorbeeld 'per ongeluk' een stekkertje 1 slot(ding) verderop erin prikken en kijken wat de effecten zijn? Volgens mij is dat hoe Breuls te werk gaat
quote:
Je foto is helaas niet scherp en wat flets, maar het idee is zeker leuk!quote:Op woensdag 27 september 2006 00:04 schreef Emme-r-tje het volgende:
Ben benieuwd of ik ook nog een "troost"-puntje krijg van iemand...
dank u voor de punten!quote:Op woensdag 27 september 2006 10:48 schreef freud het volgende:
[..]zitten veel erg goeie tussen deze keer!
Kunnen we uit je top 3 concluderen dat je een kinderwens hebt?quote:Op woensdag 27 september 2006 14:01 schreef Elefes het volgende:
Ook gestemd, er waren nog een paar foto's die ik mooi vond dus het was wel even moeilijk..
quote:Op woensdag 27 september 2006 14:13 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Kunnen we uit je top 3 concluderen dat je een kinderwens hebt?
Ben alsnog benieuwd ja! Van mij geen punten vanwege de rozequote:Op woensdag 27 september 2006 17:01 schreef Ymke het volgende:
Puckzzz waarom heb je niet die met die tomaat ingestuurd , lekker vloekende kleuren
Ireth was jij dat nou vanmiddag bij de netto ,op een steen een mandarijntje aan het eten met je dochter?quote:
Ja!quote:Op woensdag 27 september 2006 20:26 schreef Ymke het volgende:
[..]
Ireth was jij dat nou vanmiddag bij de netto ,op een steen een mandarijntje aan het eten met je dochter?
Ik herkende je dochterquote:Op woensdag 27 september 2006 20:29 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ja!![]()
(kutmandarijn had ze van een medewerker gekregen, heb ik daar een half uur velletjes zitten pullekenVorige week kreeg ze tenminste nog een makkelijke banaan! )
Zal ik zeker doen nu ik weet dat jij het inderdaad bent , t lijkt me ook zo sullig om de verkeerde aan te sprekenquote:
Ik heb het voor de wedstrijd van juni aangedragen, maar toen werd het niet gekozen..quote:Op woensdag 27 september 2006 21:28 schreef SunChaser het volgende:
Ik ga de laatste drie niet redden, dus daar gaat weer een kans op drieluik komende maand
Hm, de *laatste* drie, daar steven ik wel op af. Wordt lastig om bij de *eerste* drie te eindigen.quote:Op woensdag 27 september 2006 21:28 schreef SunChaser het volgende:
Ik ga de laatste drie niet redden, dus daar gaat weer een kans op drieluik komende maand
Dan maak je toch gewoon voor jezelf een schitterende drieluik en dan laat je hem hier zienquote:Op woensdag 27 september 2006 21:28 schreef SunChaser het volgende:
Missschien he kunnen we wel een suggestie topic openen voor onderwerpen?quote:Op donderdag 28 september 2006 00:10 schreef Ireth het volgende:
Ik loop al maanden met "voorgevel" (van een gebouw, ja !!!) in mijn hoofd als potentieel onderwerp... maar ik geraak maar niet bij de nul uit de buurt qua punten
Niet iedereen hoorquote:Op donderdag 28 september 2006 11:58 schreef Mukie het volgende:
mwah een extra topic ? Iedereen leest het hier toch
omdat de (en vooral mijn) meningen erg verdeeld waren welke in te sturen, dus heb op een gegeven moment maar gewoon de knoop doorgehakt. Ik zie nu wel dat het de verkeerde knoop was, maar och...quote:Op woensdag 27 september 2006 17:01 schreef Ymke het volgende:
Puckzzz waarom heb je niet die met die tomaat ingestuurd , lekker vloekende kleuren
Puckzz sterkte en beterschap voor je vriend.quote:Op donderdag 28 september 2006 13:18 schreef Puckzzz het volgende:
zal zo ff gauw stemmen. mijn vriend ligt momenteel bij te komen van een spoedoperatie, dus moet zo weer terug naar het z'huis.
Leverde vorige keer idd hele leuke foto's op.quote:Op donderdag 28 september 2006 00:21 schreef snakelady het volgende:
Ik loop als maanden met industrie in mijn gedachten als onderwerp, maar dat komt misschien omdat ik op een industrieterein woon.
Is die al vaker geweest?quote:Op donderdag 28 september 2006 17:34 schreef k_man het volgende:
[..]
Leverde vorige keer idd hele leuke foto's op.
Omdat ik nog niet beter wistquote:Op donderdag 28 september 2006 21:43 schreef Ilford het volgende:
Wonderer (1 punt): hadden twee punten kunnen zijn, de kleuren zijn er, maar de compositie had van mij spannender gemogen (waarom precies in het midden?)
Dat deed ik vorige keer ook en toen kwam je met stomme onderwerpenquote:Op donderdag 28 september 2006 12:34 schreef Schanulleke het volgende:
Als iemand nou bij de top 3 zit en echt geen idee heeft kan hij of zij altijd nog een nummertje tussen de 1 en de (voorlopig) 17 noemen
De kunst is om van een bagger/ruk onderwerp toch een leuke boeiende foto te makenquote:Op donderdag 28 september 2006 21:57 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Dat deed ik vorige keer ook en toen kwam je met stomme onderwerpen
Wat dat betreft is dat wel gelukt idd, leuke inzendingen met kutonderwerpenquote:Op donderdag 28 september 2006 22:00 schreef prupke het volgende:
[..]
De kunst is om van een bagger/ruk onderwerp toch een leuke boeiende foto te maken
Jij noemde gewoon het verkeerde nummer. Dom van je.quote:Op donderdag 28 september 2006 21:57 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Dat deed ik vorige keer ook en toen kwam je met stomme onderwerpen
Onder welk nummer staat drieluik?quote:Op donderdag 28 september 2006 23:08 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Jij noemde gewoon het verkeerde nummer. Dom van je.
Beterschap voor de manquote:Op donderdag 28 september 2006 13:18 schreef Puckzzz het volgende:
zal zo ff gauw stemmen. mijn vriend ligt momenteel bij te komen van een spoedoperatie, dus moet zo weer terug naar het z'huis.
3luik is zo oudbolligquote:Op donderdag 28 september 2006 23:12 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Onder welk nummer staat drieluik?
En?quote:
geen idee... maar om dat nu als onderwerp voor de wedstrijd te nemen...quote:Op donderdag 28 september 2006 23:32 schreef prupke het volgende:
[..]
Is het miereneuken of mierenneuken??
ik heb er de macrolens niet voor iigquote:Op donderdag 28 september 2006 23:39 schreef Emme-r-tje het volgende:
[..]
geen idee... maar om dat nu als onderwerp voor de wedstrijd te nemen...![]()
Die van mij ff lenenquote:Op donderdag 28 september 2006 23:41 schreef prupke het volgende:
[..]
ik heb er de macrolens niet voor iig
Hey ik ben helemaal niet eenkennigquote:Op donderdag 28 september 2006 23:42 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Die van mij ff lenenMoet je wel een Canon vasthouden
OKquote:Op donderdag 28 september 2006 23:43 schreef prupke het volgende:
[..]
Hey ik ben helemaal niet eenkennig
dus graag...
knijnen mag dat ook die zijn er ws veel meer dan mieren die neuken over miereneukersquote:Op donderdag 28 september 2006 23:45 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
OKIk zal de tussenringen inpakken....mag jij op zoek gaan naar neukende mieren
het is stom...zonder Gquote:Op vrijdag 29 september 2006 07:35 schreef SunChaser het volgende:
[..]
En het staat zo stgom als je dat bv op het schoolplein of in de supermarkt zegt.
Heb je al verdachten?quote:Op vrijdag 29 september 2006 19:26 schreef Ghostbuster het volgende:
Word er trouwens wel is gecheckt door modjes,of er niet met kloontjes word gestemd?
Stel die vraag dan niet gelijkquote:
Als jij een kloon-scan voor me regelt, ga ik alles checkenquote:Op vrijdag 29 september 2006 19:26 schreef Ghostbuster het volgende:
Word er trouwens wel is gecheckt door modjes,of er niet met kloontjes word gestemd?
Een FA kan toch altijd op klonen scannenquote:Op vrijdag 29 september 2006 20:37 schreef Phoenixx het volgende:
[..]
Als jij een kloon-scan voor me regelt, ga ik alles checken
Yep - maar je vroeg om "modjes" en die kunnen dat dus niet...quote:Op vrijdag 29 september 2006 20:59 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Een FA kan toch altijd op klonen scannen
55 stemmers, zet maar een extra sterke pot koffiequote:Op vrijdag 29 september 2006 22:04 schreef An24 het volgende:
[..]
En tellen, dat kan nog ff duren, het zijn namelijk nogal wat deelnemers![]()
niet zo treurenquote:
Waar is dat ding van gemaakt ? tapijt ?quote:Op vrijdag 29 september 2006 22:16 schreef CompuMess het volgende:
Terwijl de modjes aan het tellen zijn heb ik hier nog iets om naar te kijken...
Mijn inzending is een close-up van dit ding, het staat in het Science Museum in Londen...
[afbeelding]
En wie zegt dan dat het kloontjes zijn?quote:Op vrijdag 29 september 2006 19:26 schreef Ghostbuster het volgende:
Tapijt, vilt, leer, stof... er zat werkelijk van alles en nogwat in!quote:Op vrijdag 29 september 2006 22:22 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
Waar is dat ding van gemaakt ? tapijt ?
Mijn vriendin heeft een excel sheetje bijgehoudenquote:Op vrijdag 29 september 2006 22:04 schreef An24 het volgende:
[..]
En tellen, dat kan nog ff duren, het zijn namelijk nogal wat deelnemers![]()
Ik heb niks gedaan, deed mijn exel-reken-bestandjequote:Op vrijdag 29 september 2006 23:30 schreef blomst het volgende:
Kziens, Vliegvrager Tha Erik en Ynske van harte gefeliciteerd.![]()
En ik maar 23 punten tellen, maar an24 wees me er maar 18 toe![]()
Maar toch heb ik 23 puntenquote:Op vrijdag 29 september 2006 23:36 schreef An24 het volgende:
[..]
Ik heb niks gedaan, deed mijn exel-reken-bestandje![]()
ckeck, je hebt gelijk, ik pas je even aan (handig bij zo'n bestandje, kan je fout snel opzoeken en recht zetten) Goed dat je me erop gewezen hebtquote:
Inderdaadquote:Op vrijdag 29 september 2006 23:50 schreef blomst het volgende:
Volgens mij heeft marjo 29 punten.
meer ga ik niet na tellen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |