Beetje laat misschien, maar toch. Ik vind het een leuk plaatje, maar dat ligt meer aan het onderwerp dan aan de foto imho. Niet dat dat erg is trouwens, er is op zich niets mis mee om leuke dingen neutraal vast te leggen. Hooguit bekruipt me dan het gevoel dat er meer uit te halen zou zijn. Maar dat is alleen een gevoel, en niet gebaseerd op objectieve factoren.quote:
Gewoon een lavalamp met op de achtergrond een gekleurde muur en daarna nog wat spelen met de kleurinstellingenquote:Op zondag 24 september 2006 18:55 schreef wonderer het volgende:
Ik vind die eerst wel heel mooi, eigenlijk... hoe heb je dat gedaan?
Ik vind juist de derde de minst mooie.quote:Op zondag 24 september 2006 18:16 schreef Chanty het volgende:
Ok hier wat probeersels van mijWelke denken jullie? Mijn voorkeur gaat uit naar nummer 3, maar toch nog lichte twijfel...
Ok waarom en welke vindt jij het beste?quote:Op zondag 24 september 2006 20:00 schreef k_man het volgende:
[..]
Ik vind juist de derde de minst mooie.
1!quote:Op zondag 24 september 2006 18:16 schreef Chanty het volgende:
Ok hier wat probeersels van mijWelke denken jullie? Mijn voorkeur gaat uit naar nummer 3, maar toch nog lichte twijfel...
Nou afgezien van dat ik ze alledrie mooi vind (anders had ik ze hier niet gepost), dacht ikzelf aan nummer 3 omdat daar nog iets van scherpte diepte inzit.quote:Op zondag 24 september 2006 20:22 schreef Puckzzz het volgende:
trouwens ik ben benieuwd waarom je 3 de beste vind. 2 geeft zoveel meer diepte doordat de hele veer in een rondje loopt. Kleur mag nog wat saturatie, dat wel
Persoonlijk vind ik nummer 2 het mooistquote:Op zondag 24 september 2006 18:16 schreef Chanty het volgende:
IMO is dat juist hetgeen wat de beweging van het beeld geeft. Makkelijk was geweest als het voorste deel van de spiraal scherp was. Een statisch geheel. Maar juist door op het achterste gedeelte scherp te stellen komt er extra beweging in. Kijk eens naar wat de helling en de onscherpte doet. Wat verwacht je dat er in een volgende frame van dit onderwerp gebeurd. Dat is de uitdaging van deze foto.quote:Op maandag 25 september 2006 01:19 schreef releaze het volgende:
Ik vind vooral de kleuren op foto 3 het gaafst, maar jammer dat ie niet goed scherp/onscherp is, imo. Het contrast op de derde spettert er vanaf.
Ja ik ben nu echt op het punt beland dat ik ze alledrie even mooi vindquote:Op maandag 25 september 2006 10:42 schreef Puckzzz het volgende:
Zoveel foto's, zoveel meningen Chanty. Gewoon die foto insturen die je zelf het mooist vind.
Can't please 'm all!
* Puckzzz heeft ingestuurd
Mijn 2 cents: de derde is nix imo, rood overheerst je onderwerp. De 2e ook minder, omdat blauw te dicht bij de kleur van je onderwerp ligt. De eerste dusquote:Op maandag 25 september 2006 10:53 schreef Chanty het volgende:
Ja ik ben nu echt op het punt beland dat ik ze alledrie even mooi vindIk ga gewoon ienemienemutte doen
![]()
Te laat, het lot heeft bepaaldquote:Op maandag 25 september 2006 11:15 schreef freud het volgende:
[..]
Mijn 2 cents: de derde is nix imo, rood overheerst je onderwerp. De 2e ook minder, omdat blauw te dicht bij de kleur van je onderwerp ligt. De eerste dus, heeft iets lekker retro's going.
Heb nog niks gemaaktquote:Op maandag 25 september 2006 19:15 schreef An24 het volgende:
Luitjes,
Ik heb toch al zeker 35 foto's binnen (upload gaat morgen dus wat tijd kosten). Maar morgen om tien uur sluit ik dus de boel, dus wees er snel bij![]()
WAAAAAAT....wil je me gek hebben of zoquote:Op maandag 25 september 2006 11:17 schreef Chanty het volgende:
[..]
Te laat, het lot heeft bepaald
Ik stel voor dat we voortaan gewoon drie foto's mogen insturen![]()
En dan alles ook nog in hoge resolutie..quote:Op maandag 25 september 2006 19:16 schreef An24 het volgende:
[..]
WAAAAAAT....wil je me gek hebben of zo![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 25 september 2006 19:16 schreef An24 het volgende:
[..]
WAAAAAAT....wil je me gek hebben of zo![]()
![]()
![]()
Ja, wat is dat de laatste dagen? Krijg ook regelmatig sql db errors, en traaage reloads hier. Hm, dit is vast niet het goede topic hiervoor... maareh, kan me wel voorstellen dat het uploaden ook niet zo wil...quote:Op maandag 25 september 2006 20:32 schreef An24 het volgende:
Nou, het uploaden naar de server van fok gaat erg traag, dat gaat vandaag niet lukken.
Net als dezequote:Op maandag 25 september 2006 23:45 schreef prupke het volgende:
[..]
Vooral veel gekleurde kabeltjes ...heeeeel veeeeelll
Vond hem niet mooi genoeg voor de wedstrijd, maar wel leuk verderquote:Op dinsdag 26 september 2006 00:04 schreef prupke het volgende:
Dat zijn er ook een boel en meer kleurtjes
Dan had je voor drieluik moeten stemmen...quote:Op maandag 25 september 2006 11:17 schreef Chanty het volgende:
[..]
Te laat, het lot heeft bepaald
Ik stel voor dat we voortaan gewoon drie foto's mogen insturen![]()
Dan had ie ertussen moeten staanquote:Op dinsdag 26 september 2006 01:12 schreef k_man het volgende:
[..]
Dan had je voor drieluik moeten stemmen...![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |