die vind ik idd nog steeds het bestequote:
Ik vind deze ook de mooistequote:
quote:Op donderdag 21 september 2006 09:45 schreef Lord Dreamer het volgende:
sue me voor het verwijderen van de posts.
Ik was het topic kwijt erdoor...quote:Op donderdag 21 september 2006 09:45 schreef Lord Dreamer het volgende:
Opgeschoond, sue me voor het verwijderen van de posts. En stop eens met dat gemier in de marge.
dat doen ze met opzet zodat je gaat bookmarkenquote:Op donderdag 21 september 2006 12:36 schreef Emme-r-tje het volgende:
[..]
Ik was het topic kwijt erdoor...
en dan maken ze uiteindelijk een search voor je bookmarks..quote:Op donderdag 21 september 2006 13:08 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
dat doen ze met opzet zodat je gaat bookmarken
was ook een foute opmerking hoor, die ochtendgroet.quote:Op donderdag 21 september 2006 12:36 schreef Emme-r-tje het volgende:
[..]
Ik was het topic kwijt erdoor...
Lekker kleurig, leuk, en het geeft ook niet dat niet alle punten scherp zijn, maar... dat precies dat potlood vlakbij het midden wel erg puntloos is, dat leidt me af.quote:
erg leuk!!quote:
Ik had het denk ik mooier gevonden als alle potloden scherp waren. Shallow DOF is mooi, maar ik vind het in deze foto een beetje een overkill.quote:
Op zich een goed idee, maar dan blijft er weer zo weinig compositie over. Kweetnie...quote:Op donderdag 21 september 2006 20:43 schreef Elefes het volgende:
Ilford; haal die bovenste ramen er af, zodat je zeg maar 3 kleuren overhoudt.
Ja? Valt dat niet onder Photoshoppen? Nu ja, ik had al *iets* verzadiging gedaan, maar ik zal dan toch nog wat meer met de schuifjes spelen, als het mag van jullie.quote:Op donderdag 21 september 2006 20:44 schreef Tha_Erik het volgende:
En dan misschien een stukje contrast erin, of wat kleurverzadeging. Het lijkt een beetje alsof er een grijze waas overheen zit.
Eens is.quote:Op donderdag 21 september 2006 19:35 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik had het denk ik mooier gevonden als alle potloden scherp waren. Shallow DOF is mooi, maar ik vind het in deze foto een beetje een overkill.
'kee. Even gespeeld, en ook beetje naar Elefes geluisterd heb (bovenkant eraf, maar... onderkant erbij):quote:Op donderdag 21 september 2006 20:56 schreef Tha_Erik het volgende:
Contrast verhogen en met schuifjes spelen mag best.
Waarom wil je er per se wat extra's bij? Ik zou dat hekje er ook afknippen en misschien de foto zelfs vierkant croppen. Mooie dikke zwarte rand erbij voor het contrast...quote:Op donderdag 21 september 2006 22:09 schreef Ilford het volgende:
[..]
'kee. Even gespeeld, en ook beetje naar Elefes geluisterd heb (bovenkant eraf, maar... onderkant erbij):
poging 3
Dat lijkt mij ook het beste voor de plaat.quote:Op donderdag 21 september 2006 22:12 schreef wonderer het volgende:
[..]
Waarom wil je er per se wat extra's bij? Ik zou dat hekje er ook afknippen en misschien de foto zelfs vierkant croppen. Mooie dikke zwarte rand erbij voor het contrast...
die vind ik superquote:
ligt t nu aan mij, of is de JPG compressie wel erg hoog ingesteld?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |