Dat zie ik dagelijksquote:
zien ja! maar doe je er ook wat mee?quote:
Dat snap ikquote:Op dinsdag 26 september 2006 16:08 schreef Lord Dreamer het volgende:
misschien krijg je die vanavond als ze de mail leest ? niet iedereen zit 24/7 de mail te lezen
Genegeerd worden door port 25quote:Op dinsdag 26 september 2006 15:42 schreef SunChaser het volgende:
Ik heb ook geen rfeply
not mie... maar goed, ik merk het wel of hij strakkies in het overzicht staat...quote:
Zo om en nabij 22:00 uur ja, dan wordt het topic in ieder geval gesloten...mogelijk start ik eerder met plaatsen, want het zijn er zoooooo veelquote:Op dinsdag 26 september 2006 19:16 schreef blomst het volgende:
Nog geen foto's te zien zie ik
Of worden ze pas na 22.00uur geplaatst?
Thanks, als ik radeloos ben weet ik je te vinden, haha (gaat wel lukken hoorquote:Op dinsdag 26 september 2006 19:57 schreef Phoenixx het volgende:
An: je mag evt. ook wel een vrachtje mailtjes naar mij sturen.... dan help ik wel effe met uploaden
quote:Op dinsdag 26 september 2006 19:58 schreef G-string het volgende:
Ik, zei de gek.![]()
waarom doe ik dit soort dingen ook altijd op de laatste minuut?![]()
Edit: wat doe ik hier eigenlijk nog? fotograferen moet ik!!![]()
Mailtje is (net) verstuurd hoor, RUUUUUUUUUIIIIIIIIIM binnen de tijd...quote:
(indien het nr 8 was sowwiequote:Op dinsdag 26 september 2006 21:51 schreef Schanulleke het volgende:
Nou, ik heb ook mijn inzending gedaan. Hopen dat er volgende maand een onderwerp is waarbij niet elk 'origineel' idee dat ik heb 10 keer langs komt![]()
Wat voor een idioot stuurt dan ook kleuren in!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |