Je foto is helaas niet scherp en wat flets, maar het idee is zeker leuk!quote:Op woensdag 27 september 2006 00:04 schreef Emme-r-tje het volgende:
Ben benieuwd of ik ook nog een "troost"-puntje krijg van iemand...
dank u voor de punten!quote:Op woensdag 27 september 2006 10:48 schreef freud het volgende:
[..]zitten veel erg goeie tussen deze keer!
Kunnen we uit je top 3 concluderen dat je een kinderwens hebt?quote:Op woensdag 27 september 2006 14:01 schreef Elefes het volgende:
Ook gestemd, er waren nog een paar foto's die ik mooi vond dus het was wel even moeilijk..
quote:Op woensdag 27 september 2006 14:13 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Kunnen we uit je top 3 concluderen dat je een kinderwens hebt?
Ben alsnog benieuwd ja! Van mij geen punten vanwege de rozequote:Op woensdag 27 september 2006 17:01 schreef Ymke het volgende:
Puckzzz waarom heb je niet die met die tomaat ingestuurd , lekker vloekende kleuren
Ireth was jij dat nou vanmiddag bij de netto ,op een steen een mandarijntje aan het eten met je dochter?quote:
Ja!quote:Op woensdag 27 september 2006 20:26 schreef Ymke het volgende:
[..]
Ireth was jij dat nou vanmiddag bij de netto ,op een steen een mandarijntje aan het eten met je dochter?
Ik herkende je dochterquote:Op woensdag 27 september 2006 20:29 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ja!![]()
(kutmandarijn had ze van een medewerker gekregen, heb ik daar een half uur velletjes zitten pullekenVorige week kreeg ze tenminste nog een makkelijke banaan! )
Zal ik zeker doen nu ik weet dat jij het inderdaad bent , t lijkt me ook zo sullig om de verkeerde aan te sprekenquote:
Ik heb het voor de wedstrijd van juni aangedragen, maar toen werd het niet gekozen..quote:Op woensdag 27 september 2006 21:28 schreef SunChaser het volgende:
Ik ga de laatste drie niet redden, dus daar gaat weer een kans op drieluik komende maand
Hm, de *laatste* drie, daar steven ik wel op af. Wordt lastig om bij de *eerste* drie te eindigen.quote:Op woensdag 27 september 2006 21:28 schreef SunChaser het volgende:
Ik ga de laatste drie niet redden, dus daar gaat weer een kans op drieluik komende maand
Dan maak je toch gewoon voor jezelf een schitterende drieluik en dan laat je hem hier zienquote:Op woensdag 27 september 2006 21:28 schreef SunChaser het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |