Onder welk nummer staat drieluik?quote:Op donderdag 28 september 2006 23:08 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Jij noemde gewoon het verkeerde nummer. Dom van je.
Beterschap voor de manquote:Op donderdag 28 september 2006 13:18 schreef Puckzzz het volgende:
zal zo ff gauw stemmen. mijn vriend ligt momenteel bij te komen van een spoedoperatie, dus moet zo weer terug naar het z'huis.
3luik is zo oudbolligquote:Op donderdag 28 september 2006 23:12 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Onder welk nummer staat drieluik?
En?quote:
geen idee... maar om dat nu als onderwerp voor de wedstrijd te nemen...quote:Op donderdag 28 september 2006 23:32 schreef prupke het volgende:
[..]
Is het miereneuken of mierenneuken??
ik heb er de macrolens niet voor iigquote:Op donderdag 28 september 2006 23:39 schreef Emme-r-tje het volgende:
[..]
geen idee... maar om dat nu als onderwerp voor de wedstrijd te nemen...![]()
Die van mij ff lenenquote:Op donderdag 28 september 2006 23:41 schreef prupke het volgende:
[..]
ik heb er de macrolens niet voor iig
Hey ik ben helemaal niet eenkennigquote:Op donderdag 28 september 2006 23:42 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Die van mij ff lenenMoet je wel een Canon vasthouden
OKquote:Op donderdag 28 september 2006 23:43 schreef prupke het volgende:
[..]
Hey ik ben helemaal niet eenkennig
dus graag...
knijnen mag dat ook die zijn er ws veel meer dan mieren die neuken over miereneukersquote:Op donderdag 28 september 2006 23:45 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
OKIk zal de tussenringen inpakken....mag jij op zoek gaan naar neukende mieren
het is stom...zonder Gquote:Op vrijdag 29 september 2006 07:35 schreef SunChaser het volgende:
[..]
En het staat zo stgom als je dat bv op het schoolplein of in de supermarkt zegt.
Heb je al verdachten?quote:Op vrijdag 29 september 2006 19:26 schreef Ghostbuster het volgende:
Word er trouwens wel is gecheckt door modjes,of er niet met kloontjes word gestemd?
Stel die vraag dan niet gelijkquote:
Als jij een kloon-scan voor me regelt, ga ik alles checkenquote:Op vrijdag 29 september 2006 19:26 schreef Ghostbuster het volgende:
Word er trouwens wel is gecheckt door modjes,of er niet met kloontjes word gestemd?
Een FA kan toch altijd op klonen scannenquote:Op vrijdag 29 september 2006 20:37 schreef Phoenixx het volgende:
[..]
Als jij een kloon-scan voor me regelt, ga ik alles checken
Yep - maar je vroeg om "modjes" en die kunnen dat dus niet...quote:Op vrijdag 29 september 2006 20:59 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Een FA kan toch altijd op klonen scannen
55 stemmers, zet maar een extra sterke pot koffiequote:Op vrijdag 29 september 2006 22:04 schreef An24 het volgende:
[..]
En tellen, dat kan nog ff duren, het zijn namelijk nogal wat deelnemers![]()
niet zo treurenquote:
Waar is dat ding van gemaakt ? tapijt ?quote:Op vrijdag 29 september 2006 22:16 schreef CompuMess het volgende:
Terwijl de modjes aan het tellen zijn heb ik hier nog iets om naar te kijken...
Mijn inzending is een close-up van dit ding, het staat in het Science Museum in Londen...
[afbeelding]
En wie zegt dan dat het kloontjes zijn?quote:Op vrijdag 29 september 2006 19:26 schreef Ghostbuster het volgende:
Tapijt, vilt, leer, stof... er zat werkelijk van alles en nogwat in!quote:Op vrijdag 29 september 2006 22:22 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
Waar is dat ding van gemaakt ? tapijt ?
Mijn vriendin heeft een excel sheetje bijgehoudenquote:Op vrijdag 29 september 2006 22:04 schreef An24 het volgende:
[..]
En tellen, dat kan nog ff duren, het zijn namelijk nogal wat deelnemers![]()
Ik heb niks gedaan, deed mijn exel-reken-bestandjequote:Op vrijdag 29 september 2006 23:30 schreef blomst het volgende:
Kziens, Vliegvrager Tha Erik en Ynske van harte gefeliciteerd.![]()
En ik maar 23 punten tellen, maar an24 wees me er maar 18 toe![]()
Maar toch heb ik 23 puntenquote:Op vrijdag 29 september 2006 23:36 schreef An24 het volgende:
[..]
Ik heb niks gedaan, deed mijn exel-reken-bestandje![]()
ckeck, je hebt gelijk, ik pas je even aan (handig bij zo'n bestandje, kan je fout snel opzoeken en recht zetten) Goed dat je me erop gewezen hebtquote:
Inderdaadquote:Op vrijdag 29 september 2006 23:50 schreef blomst het volgende:
Volgens mij heeft marjo 29 punten.
meer ga ik niet na tellen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |