Dat was de vorige rondequote:Op zondag 17 september 2006 00:08 schreef Morpheus2002 het volgende:
The Simpsons vind ik gruwelijk slecht en totaal niet grappig. South Park daarentegen
friends heeft een heel ander doel. puur vermaak. dat staat volledig los van het feit dat simpsons te correct is.quote:Op zondag 17 september 2006 00:12 schreef Mike het volgende:
Bizar dat iemand die voor Friends kiest als argument gebruikt dat The Simpsons te braaf is.
Zie mijn posts in de halve finale en de verwijten die hij me maaktquote:Op zondag 17 september 2006 00:12 schreef Mike het volgende:
Bizar dat iemand die voor Friends kiest als argument gebruikt dat The Simpsons te braaf is.
Wat is het doel dan van The Simpsons?quote:Op zondag 17 september 2006 00:14 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
friends heeft een heel ander doel. puur vermaak. dat staat volledig los van het feit dat simpsons te correct is.
Elke amerikaanse serie heeft een moralistische ondertoon, ook Friends.. Gelukkig weten ze die bij Friends goed te verbergen, zodat deze niet zo erg opvalt als bij The Simpsons.quote:Op zondag 17 september 2006 00:14 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
friends heeft een heel ander doel. puur vermaak. dat staat volledig los van het feit dat simpsons te correct is.
ook vermaak natuurlijk. maar soms, áls ze proberen er iets politieks in te stoppen, mist het z'n doel vind ik.quote:Op zondag 17 september 2006 00:15 schreef Mike het volgende:
[..]
Wat is het doel dan van The Simpsons?
Niet alleen 24. Vooral ook South Park en in een eerder stadium Married With Children.quote:Op zondag 17 september 2006 00:14 schreef existenz het volgende:
[..]
Zie mijn posts in de halve finale en de verwijten die hij me maakt![]()
![]()
Hij is gewoon boos omdat 24 er (terecht) uit ligt.
Laten we het er maar ophouden dat we het daar oneens over zijn (acteren en verhaal)quote:Op zondag 17 september 2006 00:17 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Niet alleen 24. Vooral ook South Park en in een eerder stadium Married With Children.
Maar 24 staat bij qua acteerprestaties, spanning en verhaal ver boven alles.
Ik kan zo een sloot series uit zelfs de nominatierondes opnoemen die boven 24 staan qua alles.quote:Op zondag 17 september 2006 00:17 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Niet alleen 24. Vooral ook South Park en in een eerder stadium Married With Children.
Maar 24 staat bij qua acteerprestaties, spanning en verhaal ver boven alles.
Niet over beginnen.. Zinloze discussiequote:Op zondag 17 september 2006 00:25 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ik kan zo een sloot series uit zelfs de nominatierondes opnoemen die boven 24 staan qua alles.
quote:Op zondag 17 september 2006 00:25 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ik kan zo een sloot series uit zelfs de nominatierondes opnoemen die boven 24 staan qua alles.
Inderdaad..Het is al duidelijk, slotje, Friends heeft gewonnen.quote:Op zondag 17 september 2006 00:36 schreef __Saviour__ het volgende:
als we deze resultaten tot nu toe even extrapoleren is de winnaar al duidelijk![]()
Goede humor is ook niet aan jou besteed, ga lekker Samsam kijken ofzo.quote:
Ik had inderdaad ook liever een andere serie hier gezien in de finale, en Friends heb ik ook nog nooit wat briljants in gezien.quote:Op zondag 17 september 2006 01:31 schreef Nepthys het volgende:
Friends heb ik wel eens proberen te kijken, maar ik kon er in de verste verte niks aan ontdekken dat ook maar een beetje semi-grappig had kunnen zijn.The Simpsons is dan wel weer een leuke serie, dus die dan maar (maar eigenlijk had ik toch liever South Park zien winnen).
En zo is het precies.quote:Op zondag 17 september 2006 12:20 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Simpsons Zonder enige twijfel.
Friends is echt zo'n serie waar ik de tigste herhaling maar weer eens van kijk, omdat er verder geen reet op tv is. Terwijl Simpsons een serie is waar ik echt voor ga zitten.
Een dergelijk opmerking deevalueert je stem meteenquote:Op zondag 17 september 2006 15:06 schreef -tK- het volgende:
Dat zijn gewoon de series die het meest bekeken worden, en niet zozeer de beste zijn.
begin dan maar vastquote:Op zondag 17 september 2006 18:30 schreef Puzzelaar het volgende:
Als Friends wint, ga ik huilen.
Ik ben echt niet kaal.quote:Op zondag 17 september 2006 21:19 schreef Gorro het volgende:
De Finale
The Simpsons vs Friends
Anders wordt Mr. Burns boos en wordt ik ontslagen...
Danny welquote:
Sja, ik moet al heel wat jaar met lede ogen aanzien dat Pulp Fiction de populairste film op FOK isquote:Op maandag 18 september 2006 01:04 schreef mcyodogg het volgende:
Dus wat ik de meest afschuwelijke serie ooit vind, gaat op FOK! de meest populaire worden.
Daar ziet het wel naar uit ja...quote:Op maandag 18 september 2006 01:04 schreef mcyodogg het volgende:
Dus wat ik de meest afschuwelijke serie ooit vind, gaat op FOK! de meest populaire worden.
Hetzelfde.quote:Op zondag 17 september 2006 01:31 schreef Nepthys het volgende:
The Simpsons
Friends heb ik wel eens proberen te kijken, maar ik kon er in de verste verte niks aan ontdekken dat ook maar een beetje semi-grappig had kunnen zijn.The Simpsons is dan wel weer een leuke serie, dus die dan maar (maar eigenlijk had ik toch liever South Park zien winnen).
Ja.quote:Op zondag 17 september 2006 23:02 schreef Bengeltje het volgende:
De Finale
The Simpsons vs Friends
Wat zal Arcee balen.![]()
Nog maar 28 mensen hebben we nodigquote:Op woensdag 20 september 2006 16:00 schreef DJKoster het volgende:
Vlug geteld:
The Simpsons (38) - Friends (66)
Iedereen op de Simpsons stemmen dus
He bah, eerst de beste serie eruit dankzij die matige vrienden, en nu de second best thing ook nog...quote:Op woensdag 20 september 2006 16:00 schreef DJKoster het volgende:
Vlug geteld:
The Simpsons (38) - Friends (66)
Iedereen op de Simpsons stemmen dus
Ja, de race is over denk ikquote:Op woensdag 20 september 2006 15:08 schreef Mike het volgende:
*schop*
Ik mis nog wat stemmers uit de eerdere rondes.
Die 66 mensen vinden Friends ook alleen grappig door de lachbandquote:Op woensdag 20 september 2006 22:52 schreef Weakling het volgende:
The Simpsons
Tis precies de finale geworden die ik in de eerste ronde voorspeld had ... en precies de winnaar die ik niet wil vrees ik ... kan potdomme niet meer die online video vinden waar ze bij een complete aflevering van Friends de lachband/publiek eruit gefilterd hebben, daarin zie je pas hoe ongrappig die serie is ...
Nee, jij denkt dat mensen live aan het lachen zijn in de showquote:Op woensdag 20 september 2006 22:52 schreef Weakling het volgende:
Tis precies de finale geworden die ik in de eerste ronde voorspeld had ... en precies de winnaar die ik niet wil vrees ik ... kan potdomme niet meer die online video vinden waar ze bij een complete aflevering van Friends de lachband/publiek eruit gefilterd hebben, daarin zie je pas hoe ongrappig die serie is ...
Laten we eerlijk zijn, Friends is ook veel geloofwaardiger dan The Simpsons. Gele tekenfilmfiguurtjes tegen zes normale, echte mensen in een te duur appartementencomplex.quote:Op woensdag 20 september 2006 23:36 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik denk dat het grensverleggende en gewaagde Friends het gaat halen van het moralistische The Simpsons.
Ja, dat had je idd eerder dit topic al gezegd.quote:Op woensdag 20 september 2006 23:45 schreef TC03 het volgende:
Ik ga voor Friends.
Oh.quote:Op woensdag 20 september 2006 23:46 schreef Mike het volgende:
[..]
Ja, dat had je idd eerder dit topic al gezegd.
Alleen is geloofwaardiger, zeker in dit geval, niet per definitie ook beter.quote:Op woensdag 20 september 2006 23:40 schreef dwerg het volgende:
[..]
Laten we eerlijk zijn, Friends is ook veel geloofwaardiger dan The Simpsons. Gele tekenfilmfiguurtjes tegen zes normale, echte mensen in een te duur appartementencomplex.
Zo raar is het toch niet dat comedies waarbij je makkelijk een losse aflevering kunt kijken populairder zijn dan series waarin je alles moet volgen om er wat aan te hebben?quote:Op donderdag 21 september 2006 12:10 schreef AgeEll het volgende:
toch raar dat dit de finale is. twee comedies
Volgens mij zeg ik nergens dat er live gelachen wordt ...quote:Op woensdag 20 september 2006 23:22 schreef existenz het volgende:
Nee, jij denkt dat mensen live aan het lachen zijn in de show. Zelfs op de nl tv bij alle sketch shows als de lama's is het lachen/publiek geluid erin gemonteerd zodat het goed klinkt....
Voor een groot deel wel. De meeste mensen zijn kuddedieren, als de groep lacht, dan zal het wel grappig zijn en lach ik ook maar. Je zou echt eens die lachbandloze aflevering moeten zien. De grappen die je eerst leuk dacht te vinden doordat anderen lachen, slaan dan helemaal dood.quote:Op woensdag 20 september 2006 23:01 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Die 66 mensen vinden Friends ook alleen grappig door de lachband![]()
idd. Maar goed, de vox populi heeft gesproken.quote:Op donderdag 21 september 2006 19:57 schreef Steve-O het volgende:
Omg friends niet te geloven dat zoiets wint
Wat een kutserie is dat toch
Hoe kun je nou denken dat dat de populairste serie van het forum is?quote:Op donderdag 21 september 2006 20:15 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
Ik was bij aanvang ervan overtuigd dat The Sopranos zou winnen.
Ik denk eigenlijk dat juist niet zoveel mensen zich erin kunnen vinden. Zo'n tournament als dit zorgt er voor dat de grote gemene deler wint. Da's meestal een serie die de meeste mensen wel aardig vinden, maar zelden je favoriet.quote:Op donderdag 21 september 2006 20:15 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
Nou ja, gelukkig kunnen de meeste mensen zich wel vinden in deze uitslag.
Klopt helemaalquote:Op donderdag 21 september 2006 20:23 schreef Mike het volgende:
[..]
Ik denk eigenlijk dat juist niet zoveel mensen zich erin kunnen vinden. Zo'n tournament als dit zorgt er voor dat de grote gemene deler wint. Da's meestal een serie die de meeste mensen wel aardig vinden, maar zelden je favoriet.
Ik was niet geheel zonder vooringenomenheid in mijn aannamequote:Op donderdag 21 september 2006 20:22 schreef Tijn het volgende:
[..]
Hoe kun je nou denken dat dat de populairste serie van het forum is?
quote:
Daar heb je een punt.quote:Op donderdag 21 september 2006 20:23 schreef Mike het volgende:
[..]
Ik denk eigenlijk dat juist niet zoveel mensen zich erin kunnen vinden. Zo'n tournament als dit zorgt er voor dat de grote gemene deler wint. Da's meestal een serie die de meeste mensen wel aardig vinden, maar zelden je favoriet.
Yep, denk dat dat het ook is. Nou ben ik wel tevreden met Friendsquote:Op donderdag 21 september 2006 20:23 schreef Mike het volgende:
Er moeten vaker schaduwtoernooien gehouden worden (waar iedereen dus een lijstje van 10 of 20 ofzo inlevert). Maar ja, waarschijnlijk krijg je dan alsnog het gemiddelde en er moet maar iemand zijn die dat wil tellenquote:Op donderdag 21 september 2006 20:23 schreef Mike het volgende:
[..]
Das gevaarlijk he, hier reclame maken voro dat toernooi. Voor je het weet gaat iedereen op de film stemmen ipv op het boekquote:Op donderdag 21 september 2006 20:52 schreef Isabeau het volgende:
[spam]
En nu allemaal naar Stephen King Tournament - Voorronde
[/spam]
Eh, da's waar. Darn! Had ik niet aan gedachtquote:Op donderdag 21 september 2006 21:22 schreef ranja het volgende:
Das gevaarlijk he, hier reclame maken voro dat toernooi. Voor je het weet gaat iedereen op de film stemmen ipv op het boek
Stand by me.quote:Op donderdag 21 september 2006 21:31 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Eh, da's waar. Darn! Had ik niet aan gedachtHet gaat dus om de boeken! Anders wint The Shawshank Redemption zeker
![]()
Shawshank en green mile danquote:Op donderdag 21 september 2006 21:31 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Eh, da's waar. Darn! Had ik niet aan gedachtHet gaat dus om de boeken! Anders wint The Shawshank Redemption zeker
![]()
Precies. Mediocrity wins again.quote:Op donderdag 21 september 2006 20:23 schreef Mike het volgende:
[..]
Maar in de breedte wel de populairste op Fok. In de zee der matigheid valt Friends nu eenmaal als een lichttoren op. Niet door de enorme klasse, maar het is nu eenmaal erg toegankelijk en erg gemakkelijk met een lage instapdrempel. En het is ook vrij vluchtig, zodat het ook na de 25e herhaling kijkbaar blijft.quote:Op donderdag 21 september 2006 23:31 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Precies. Mediocrity wins again.Best een leuke serie maar verreweg niet het beste wat ooit op tv is geweest.
Wat hij zegt.. topideequote:Op donderdag 21 september 2006 23:41 schreef Godlike02 het volgende:
Een sub tournament
Beste drama serie
Beste comedy serie
Beste cartoon
Beste aktie serie
maar een idee.![]()
Dat klopt.quote:Op donderdag 21 september 2006 23:44 schreef Mike het volgende:
Het zou wel heel raar zijn als Friends niet het comedy-tournament zou winnen, want deze serie heeft nu alle andere series al verslagen.
Hm dan krijg je weer van die series die aan 3 toernooien meedoen.... of discussies of 24 nou wel of niet komisch is en zo...quote:Op donderdag 21 september 2006 23:41 schreef Godlike02 het volgende:
Een sub tournament
Beste drama serie
Beste comedy serie
Beste cartoon
Beste aktie serie
maar een idee.![]()
24 is bloedserieusquote:Op donderdag 21 september 2006 23:48 schreef ranja het volgende:
[..]
Hm dan krijg je weer van die series die aan 3 toernooien meedoen.... of discussies of 24 nou wel of niet komisch is en zo...
Serie mag alleen meedoen in zijn main categorie... Lekker simpel.. 24 is dus actie in dit geval.quote:Op donderdag 21 september 2006 23:48 schreef ranja het volgende:
[..]
Hm dan krijg je weer van die series die aan 3 toernooien meedoen.... of discussies of 24 nou wel of niet komisch is en zo...
Dat hoeft toch niet perse? Ik denk dat je misschien over 1 of 2 series zou struikelen.quote:Op donderdag 21 september 2006 23:51 schreef existenz het volgende:
[..]
Serie mag alleen meedoen in zijn main categorie... Lekker simpel.. 24 is dus actie in dit geval.
Dat zou misschien nog wel eens anders kunnen uitpakken hoor, al hoewel de halve finale wel weer: south park, friends, simpsons, seinfeld zou worden.quote:Op donderdag 21 september 2006 23:44 schreef Mike het volgende:
Het zou wel heel raar zijn als Friends niet het comedy-tournament zou winnen, want deze serie heeft nu alle andere series al verslagen.
Ja, paar seconde later dacht ik al aan: Desperate House Wives. Die is niet zo heel snel in een kastje te stoppenquote:Op donderdag 21 september 2006 23:51 schreef Mordreth het volgende:
[..]
Dat hoeft toch niet perse? Ik denk dat je misschien over 1 of 2 series zou struikelen.
True true.. maar dan is het toch niet erg om een paar dubbelen te hebben? Krijg je gewoon zoiets als: Desperate Housewives was de winnaar in catergorie blabla en blablaquote:Op donderdag 21 september 2006 23:52 schreef existenz het volgende:
[..]
Ja, paar seconde later dacht ik al aan: Desperate House Wives. Die is niet zo heel snel in een kastje te stoppen
Nee, inderdaad. Maar het moet wel duidelijk zijn dat die serie in die categorien thuis hoort... 24 hoort dus absoluut NIET thuis in comedy, maar drama is weer een discussie punt bij 24. Op zich wel interessant op te organiseren iegquote:Op donderdag 21 september 2006 23:55 schreef Mordreth het volgende:
[..]
True true.. maar dan is het toch niet erg om een paar dubbelen te hebben? Krijg je gewoon zoiets als: Desperate Housewives was de winnaar in catergorie blabla en blabla
Ik doe het niet.quote:Op donderdag 21 september 2006 23:56 schreef existenz het volgende:
[..]
Nee, inderdaad. Maar het moet wel duidelijk zijn dat die serie in die categorien thuis hoort... 24 hoort dus absoluut NIET thuis in comedy, maar drama is weer een discussie punt bij 24. Op zich wel interessant op te organiseren ieg
Mijn gedachten ookquote:Op donderdag 21 september 2006 23:56 schreef existenz het volgende:
[..]
Nee, inderdaad. Maar het moet wel duidelijk zijn dat die serie in die categorien thuis hoort... 24 hoort dus absoluut NIET thuis in comedy, maar drama is weer een discussie punt bij 24. Op zich wel interessant op te organiseren ieg
Als we er een goede opzet voor kunnen maken, wil ik me best als vrijwilliger beschikbaar stellenquote:Op donderdag 21 september 2006 23:57 schreef Mordreth het volgende:
[..]
Mijn gedachten ook. Zullen we ons dan maar als vrijwilliger beschikbaar stellen?
Blèh.quote:Op donderdag 21 september 2006 19:52 schreef Mike het volgende:
114 mensen deden in deze finale mee en dat leverde de volgende eindstand op:
The Simpsons vs Friends 45 - 69
De winnaar is dus:
[afbeelding]
Uhm, 24 is gewoon een drama-serie hoor. Kijk maar eens een keertje, tis echt niet alleen maar (tieten) schieten en helikoptersquote:Op donderdag 21 september 2006 23:56 schreef existenz het volgende:
[..]
En ER/House een westernquote:Op vrijdag 22 september 2006 01:25 schreef Richardfun het volgende:
[..]
Uhm, 24 is gewoon een drama-serie hoor. Kijk maar eens een keertje, tis echt niet alleen maar (tieten) schieten en helikopters
Geef me je mailadres/msn evenquote:Op vrijdag 22 september 2006 00:00 schreef existenz het volgende:
[..]
Als we er een goede opzet voor kunnen maken, wil ik me best als vrijwilliger beschikbaar stellen
Eensch!quote:Op donderdag 21 september 2006 23:41 schreef Godlike02 het volgende:
Een sub tournament
Beste drama serie
Beste comedy serie
Beste cartoon
Beste aktie serie
maar een idee.![]()
Shit, dus door jou hebben The Simpsons verlorenquote:Op vrijdag 22 september 2006 11:00 schreef Liejannuh het volgende:
Shit! Vergeten te stemmen!
Mike, je had ook een reminder moeten plaatsen in OO.![]()
Sorry! The Simpsons is echt veel leuker dan dat suffe Friends. Friends was de eerste paar seizoenen leuk, maar het werd wel heeeeeeeeeeeel saai!quote:Op vrijdag 22 september 2006 11:09 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Shit, dus door jou hebben The Simpsons verloren![]()
En mocht je een sub-tournament willen houden, vergeet dan de categorie SciFi niet
Ik ook wel. Ondanks dat het niet mijn favoriet was, zijn er een hele hoop series afgevallen die ik nog erger vond ...quote:Op vrijdag 22 september 2006 11:35 schreef Sanne het volgende:
Ik kan wel leven met Friends als winnaar.
En zo denk ik er ook over!quote:Op donderdag 21 september 2006 20:52 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Yep, denk dat dat het ook is. Nou ben ik wel tevreden met FriendsNiet de beste serie die ik ken, maar wel een serie die ik altijd graag heb gekeken.
Mike bedankt voor de organisatie!
[..]
Je hebt mailquote:
Morele winnaar is gewoon een synoniem voor verliezer.quote:Op vrijdag 22 september 2006 11:18 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Sorry! The Simpsons is echt veel leuker dan dat suffe Friends. Friends was de eerste paar seizoenen leuk, maar het werd wel heeeeeeeeeeeel saai!
The Simpsons is gewoon altijd leuk.
Kortom: Friends is de feitelijke winnaar, The Simpsons is de morele winnaar!
....die serie heeft al lang gewonnenquote:Op woensdag 13 december 2006 18:02 schreef Jojoortje het volgende:
Friends natuurlijk!
Oepsquote:Op woensdag 13 december 2006 18:06 schreef Isabeau het volgende:
[..]
....die serie heeft al lang gewonnen![]()
Al een half haar terug ofzoquote:Op woensdag 13 december 2006 18:06 schreef Isabeau het volgende:
[..]
....die serie heeft al lang gewonnen![]()
Same herequote:Op woensdag 13 december 2006 21:16 schreef Richardfun het volgende:
Ik dacht al, wat doet deze weer in m'n MyAT
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |