Ja, dat had je idd eerder dit topic al gezegd.quote:Op woensdag 20 september 2006 23:45 schreef TC03 het volgende:
Ik ga voor Friends.
Oh.quote:Op woensdag 20 september 2006 23:46 schreef Mike het volgende:
[..]
Ja, dat had je idd eerder dit topic al gezegd.
Alleen is geloofwaardiger, zeker in dit geval, niet per definitie ook beter.quote:Op woensdag 20 september 2006 23:40 schreef dwerg het volgende:
[..]
Laten we eerlijk zijn, Friends is ook veel geloofwaardiger dan The Simpsons. Gele tekenfilmfiguurtjes tegen zes normale, echte mensen in een te duur appartementencomplex.
Zo raar is het toch niet dat comedies waarbij je makkelijk een losse aflevering kunt kijken populairder zijn dan series waarin je alles moet volgen om er wat aan te hebben?quote:Op donderdag 21 september 2006 12:10 schreef AgeEll het volgende:
toch raar dat dit de finale is. twee comedies
Volgens mij zeg ik nergens dat er live gelachen wordt ...quote:Op woensdag 20 september 2006 23:22 schreef existenz het volgende:
Nee, jij denkt dat mensen live aan het lachen zijn in de show. Zelfs op de nl tv bij alle sketch shows als de lama's is het lachen/publiek geluid erin gemonteerd zodat het goed klinkt....
Voor een groot deel wel. De meeste mensen zijn kuddedieren, als de groep lacht, dan zal het wel grappig zijn en lach ik ook maar. Je zou echt eens die lachbandloze aflevering moeten zien. De grappen die je eerst leuk dacht te vinden doordat anderen lachen, slaan dan helemaal dood.quote:Op woensdag 20 september 2006 23:01 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Die 66 mensen vinden Friends ook alleen grappig door de lachband![]()
idd. Maar goed, de vox populi heeft gesproken.quote:Op donderdag 21 september 2006 19:57 schreef Steve-O het volgende:
Omg friends niet te geloven dat zoiets wint
Wat een kutserie is dat toch
Hoe kun je nou denken dat dat de populairste serie van het forum is?quote:Op donderdag 21 september 2006 20:15 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
Ik was bij aanvang ervan overtuigd dat The Sopranos zou winnen.
Ik denk eigenlijk dat juist niet zoveel mensen zich erin kunnen vinden. Zo'n tournament als dit zorgt er voor dat de grote gemene deler wint. Da's meestal een serie die de meeste mensen wel aardig vinden, maar zelden je favoriet.quote:Op donderdag 21 september 2006 20:15 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
Nou ja, gelukkig kunnen de meeste mensen zich wel vinden in deze uitslag.
Klopt helemaalquote:Op donderdag 21 september 2006 20:23 schreef Mike het volgende:
[..]
Ik denk eigenlijk dat juist niet zoveel mensen zich erin kunnen vinden. Zo'n tournament als dit zorgt er voor dat de grote gemene deler wint. Da's meestal een serie die de meeste mensen wel aardig vinden, maar zelden je favoriet.
Ik was niet geheel zonder vooringenomenheid in mijn aannamequote:Op donderdag 21 september 2006 20:22 schreef Tijn het volgende:
[..]
Hoe kun je nou denken dat dat de populairste serie van het forum is?
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |