Ja.quote:Op zondag 17 september 2006 23:02 schreef Bengeltje het volgende:
De Finale
The Simpsons vs Friends
Wat zal Arcee balen.![]()
Nog maar 28 mensen hebben we nodigquote:Op woensdag 20 september 2006 16:00 schreef DJKoster het volgende:
Vlug geteld:
The Simpsons (38) - Friends (66)
Iedereen op de Simpsons stemmen dus
He bah, eerst de beste serie eruit dankzij die matige vrienden, en nu de second best thing ook nog...quote:Op woensdag 20 september 2006 16:00 schreef DJKoster het volgende:
Vlug geteld:
The Simpsons (38) - Friends (66)
Iedereen op de Simpsons stemmen dus
Ja, de race is over denk ikquote:Op woensdag 20 september 2006 15:08 schreef Mike het volgende:
*schop*
Ik mis nog wat stemmers uit de eerdere rondes.
Die 66 mensen vinden Friends ook alleen grappig door de lachbandquote:Op woensdag 20 september 2006 22:52 schreef Weakling het volgende:
The Simpsons
Tis precies de finale geworden die ik in de eerste ronde voorspeld had ... en precies de winnaar die ik niet wil vrees ik ... kan potdomme niet meer die online video vinden waar ze bij een complete aflevering van Friends de lachband/publiek eruit gefilterd hebben, daarin zie je pas hoe ongrappig die serie is ...
Nee, jij denkt dat mensen live aan het lachen zijn in de showquote:Op woensdag 20 september 2006 22:52 schreef Weakling het volgende:
Tis precies de finale geworden die ik in de eerste ronde voorspeld had ... en precies de winnaar die ik niet wil vrees ik ... kan potdomme niet meer die online video vinden waar ze bij een complete aflevering van Friends de lachband/publiek eruit gefilterd hebben, daarin zie je pas hoe ongrappig die serie is ...
Laten we eerlijk zijn, Friends is ook veel geloofwaardiger dan The Simpsons. Gele tekenfilmfiguurtjes tegen zes normale, echte mensen in een te duur appartementencomplex.quote:Op woensdag 20 september 2006 23:36 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik denk dat het grensverleggende en gewaagde Friends het gaat halen van het moralistische The Simpsons.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |