quote:Op woensdag 13 september 2006 12:42 schreef Isabeau het volgende:
De Halve Finales
Friends vs 24
The Simpsons vs South Park
Eentje maar.quote:Op woensdag 13 september 2006 12:51 schreef UIO_AMS het volgende:
Ik geloof dat ik een paar rondes gemist heb.
Dat was voor mij de doorslaggevende reden om die ander te kiezenquote:Op woensdag 13 september 2006 12:51 schreef UIO_AMS het volgende:
The Simpsons vs South Park (lastig, maar vanwege grofheid deze keuze)
Ik heb ook niet veel moeite met een eventuele winst van The Simpsons.quote:Op woensdag 13 september 2006 13:00 schreef Isabeau het volgende:
Dat was voor mij de doorslaggevende reden om die ander te kiezen![]()
En ook omdat ik vaak doorzap als ik langs Southpark zap, maar regelmatig blijf kijken als The Simpsons langs komen.
De kwartfinale zeker gemist, maar die ronde ervoor volgens mij alleen een herinneringsbericht. Al kan ik mij vergissen. Ik word oud.quote:
Liefquote:
John Stamos' older brother Richardquote:Op woensdag 13 september 2006 13:21 schreef __Saviour__ het volgende:
Ik hoop dat South Park gaat winnen van The Simpsons. Simsons is ook wel leuk, maar blijft veel te correct. SP kan tenminste pas echt tegen dingen aanschoppen.
Van The Simpsons vind ik ook al die celebrity optredens jammer. Dat is alleen maar pure show en die worden altijd zo overduidelijk geintroduceerd. "Hoi, ik ben <bekende naam>". Of "Kijk nou, het is <bekende naam>!". Als er al bekenden nagedaan in Southpark worden, worden ze vaak juist enorm in de zeik genomen.
quote:Op woensdag 13 september 2006 12:31 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Friends vs 24
24 is een overschatte gehypte serie waarbij het niet leuk is om 1 aflevering los te zien. Een aflevring Friends kun je altijd bekijken daar voor hoef je het verhaal niet te volgen.
Simpsons is wat meer sufisticated
Tijnquote:Op woensdag 13 september 2006 15:09 schreef Tijn het volgende:
Friends vs 24
quote:Op woensdag 13 september 2006 13:28 schreef SaintOfKillers het volgende:
De Halve Finales
Friends vs 24
Maakt me niet echt veel uit, maar een uitschakeling van 24 door Friends zou mensen irriteren die ik graag geïrriteerd wil zien.
Ik vind ze beiden leuk, maar South Park is té afhankelijk van de grofheid, neem dat weg en er schiet niet veel meer over. En zie ook motiviatie duel 1.
quote:Op woensdag 13 september 2006 16:41 schreef -Mo- het volgende:
Friends vs 24
Mijn twee favoriete series. Voor mij dus de finale. Vind het ook erg moeilijk om te kiezen, maar ik kies toch voor Friends. Sorry mede 24-fans die mij dit gaan kwalijk nemen, maar ik heb alle afleveringen van Friends al zó vaak gezien en ik blijf er om lachen. Bij 24 ligt voor mij de rewacht value wat lager.![]()
Lijkt? Dat is gewoon zo. Wellicht geen toeval dat de avatar van de leider van het tournament van The Simpsons isquote:het lijkt wel alsof the simpsons elke ronde tegen een zwakke serie wordt geplaatst*stemt voor southpark
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |