Ik had inderdaad ook liever een andere serie hier gezien in de finale, en Friends heb ik ook nog nooit wat briljants in gezien.quote:Op zondag 17 september 2006 01:31 schreef Nepthys het volgende:
Friends heb ik wel eens proberen te kijken, maar ik kon er in de verste verte niks aan ontdekken dat ook maar een beetje semi-grappig had kunnen zijn.The Simpsons is dan wel weer een leuke serie, dus die dan maar (maar eigenlijk had ik toch liever South Park zien winnen).
En zo is het precies.quote:Op zondag 17 september 2006 12:20 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Simpsons Zonder enige twijfel.
Friends is echt zo'n serie waar ik de tigste herhaling maar weer eens van kijk, omdat er verder geen reet op tv is. Terwijl Simpsons een serie is waar ik echt voor ga zitten.
Een dergelijk opmerking deevalueert je stem meteenquote:Op zondag 17 september 2006 15:06 schreef -tK- het volgende:
Dat zijn gewoon de series die het meest bekeken worden, en niet zozeer de beste zijn.
begin dan maar vastquote:Op zondag 17 september 2006 18:30 schreef Puzzelaar het volgende:
Als Friends wint, ga ik huilen.
Ik ben echt niet kaal.quote:Op zondag 17 september 2006 21:19 schreef Gorro het volgende:
De Finale
The Simpsons vs Friends
Anders wordt Mr. Burns boos en wordt ik ontslagen...
Danny welquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |