quote:Op zaterdag 16 september 2006 11:29 schreef moussy het volgende:
ik heb er nog 1, die ik eventueel wel voor de koper op wil halen.
http://0223.paginamarkt.n(...)tje-den-/135555.html
ik ook, het heeft iets knus' en ik heb een kind wat eigenlijk alleen maar met hout wil spelen. Maar we hebben ale en keuken en Cas wil altijd graag met écht eten/drinken knoeien en das zonde van zo'n houten keuken.quote:Op zaterdag 16 september 2006 11:40 schreef Rewimo het volgende:
Ik vind dat houten speelgoed altijd zo leuk om te zien
Buik is behoorlijk pijnlijk, vooral opstaan, strekken en bukken doen zeer. Vanavond voor ik ga slapen ga ik wel pijnstillers innemen. Overdag doe ik dat liever niet om me niet te forceren. Vanmorgen viel het mee qua verkleuring maar zo te voelen wordt de boel nu aardig blauw.quote:Op zaterdag 16 september 2006 20:07 schreef melonovy het volgende:
Hoe is het met jou Rewimo en je buik?
Dat weet ik nog niet, dan moet ik eerst klaar zijn met afvallenquote:Op zaterdag 16 september 2006 22:26 schreef jessie het volgende:
Rewimo je krijgt toch ook nog een buikwandcorrectie, waneer is die dan? En ik hoop dat de pijn snel minder is.
Nee hoor, die zijn gelukkig heel soepelquote:Op zaterdag 16 september 2006 23:00 schreef livelink het volgende:
Was het geen probleem met je werkgever, Rewimo?
Jordy krijgt ook het keukentje dat ik op de foto liet zien, maar zijn overgroot opa hoorde dat we opzoek waren naar een keukentje en heeft er zelf een gemaakt.quote:Op zaterdag 16 september 2006 22:26 schreef jessie het volgende:
Githa dat keukentje was toch eerst ook veel hoger?(dat was toch van die foto wat ik zo leuk vond wat op dat van Caronline leek?) Word het winkeltje dat nu ook nog? Dat is wat makkelijker met staan enzo. Ik vind het keukentje wel heel super hoor. Jammer dat de spijkers erdoorheen kwamen![]()
Nee geen garantie meerquote:Op zaterdag 16 september 2006 19:50 schreef melonovy het volgende:
Zo kun je ook (voor een) TV kijken ja. Balen is dat, heb je nog garantie op dat ding?
Z'n gangetje. Hij is aan 't opknappen van de operatie. Wond steekt nog wel, maar over het algemeen voelt ie zich redelijk.quote:Op maandag 18 september 2006 14:33 schreef Rewimo het volgende:
E.T., hoe gaat het met je schoonvader?
Die wil ik... maar dan weet ik nu nog niet welke maatquote:Op maandag 18 september 2006 14:31 schreef E.T. het volgende:
rainbowbabies heeft slofsokken (toch?)
edit: gevonden:
[afbeelding]
ja, die zijn ook leuk maar ik zoek veel simpelere. zouden wel eens van die 'falke sokken' kunnen zijn inderdaad. (even gegoogled en ze leken hier wel op.quote:Op maandag 18 september 2006 14:31 schreef E.T. het volgende:
rainbowbabies heeft slofsokken (toch?)
edit: gevonden:
[afbeelding]
offtopic, ik heb in het Sonja Bakker topic op jouw post gereageert.quote:Op maandag 18 september 2006 14:51 schreef m@x het volgende:
Bij de Zeeman hadden ze een tijdje terug slofsokken van Superman. Heel stoer en maar 2,99 of zoiets.
Hier verkopen ze die op de markt, zo'n sokkenkraam. In alle maten voor 5,95....quote:Op maandag 18 september 2006 14:22 schreef bixister het volgende:
ik had voor piet vorig jaar van die slofsokken van iemand gekregen, die vond ik ideaal. (met iets antislipperigs onder de zool) hij loopt nooit zo lekker (raar scheef) op die slofjes met harde zooltjes. iemand enig idee waar ze die slofsokken verkopen? die van vorig jaar passen echt niet meer.
maandag hebben we weer een afspraak met het gastouderbureau en een vrouw van 26 die al jarenlang bij een gezin op kindjes past. ze was geinteresseert en we gaan kennis maken. dus ik ben benieuwd, das ook iemand die thuis bij ons wil oppassenquote:Op maandag 18 september 2006 20:47 schreef Lois het volgende:
Belaan, hoe is het ondertussen met je oppasprobleem??
Ikke, maar ja...quote:Op dinsdag 19 september 2006 00:09 schreef Leah het volgende:
Nog iemand wakker?? Of ben ik de enige nachtbraker hier?
Daar ligt het helaas niet aan Jessiequote:Op dinsdag 19 september 2006 20:34 schreef jessie het volgende:
Je bent volgens mij ook elk weekend wel iets aan het doen.
Ja.... en als ik die mevoruw zo zie, is het ook zo gedaan. Wat een slank lichaam heeft die zeg...Maar ik ben benieuwd naar het resultaat. Krijg je ook een eet-advies of is het alleen fietsen in een vacuum..quote:Op dinsdag 19 september 2006 20:51 schreef Lois het volgende:
Kijk eens waar ik net ingelegen heb? [afbeelding]
* Lois gaat de strijd tegen de kilo's aan en dat ga ik zo eens proberen.
Ik kreeg een folder inde bus met een wel heel voordelige kennismakingsaanbieding dus de komende 5 weken fiets ik 2 keer per week in een vacuum. Lachen joh, dat ding bouwt dus steeds de druk op en weer af, echt een supergeinig gevoel. Je mag 2 uur vooraf niet eten, wist ik niet, en ik had gelijk door waarom dat isZo val je vanzelf af
![]()
Precies dat jaquote:Op dinsdag 19 september 2006 20:57 schreef chacama het volgende:
En welke resultaten geven ze af..... 5 weken 5-7 kilo....of nog meer???
Ik was heel slank ja, met een grote nadruk op was. Dat was ook grotendeels te wijten aan bereveel stress en angstaanvallen.Mede door de antidepressiva (voor angstaanvallen) en gewoon emo-eten (vanwege toestanden hier) is het de laatste 1,5 jaar snel bergafwaarts gegaan. En nu, nu mijn maatje 42- 44 ( brrr echt doodeng om te zeggenquote:Op dinsdag 19 september 2006 20:57 schreef jessie het volgende:
Maarre Lois, ik vond jou altijd juist zo slank ! Nou ja altijd ik heb je 2 keer gezien ofzoStrijd tegen kilo's, kan me er niks bij voorstellen.
Maar op deze manier lijkt het me wel heel leuk om te doen!!!!
Hoe lang moet je het doen enzo? En ga je samen met je zus? En moesten jullie lachen?
Heel herkenbaar. Fleur zit nu op de peuterspeelzaal ook nog in de jongste groep en mist haar vriendjes die een klas hoger zitten. Maar hier scheelt het wel.... er hoeven nog maar 2 peuters naar de basisschool en dan kan ze naar de hogere groep...quote:Op dinsdag 19 september 2006 21:14 schreef livelink het volgende:
Nee, ik kan niet. Ik had al een andere afspraak staan. Wel jammer. Katja is op het moment erg dwars en klikt op dit moment sowieso niet zo lekker met andere kindjes. Ze heeft haar plekje in de 'nieuwe' klas nog niet gevonden. Ze ging altijd om met de oudere kinderen en die zijn nu allemaal naar groep 3.
Ik vrees dat ze dus ook niet zo open zou staan voor Bo nu. Hopelijk is dit echt maar een fase, anders ga ik me echt zorgen maken.
quote:Op dinsdag 19 september 2006 21:38 schreef lady-wrb het volgende:
maar daarom is ze ook zo slank livelink.
ze heeft geen geld meer voor eten
Lees je eens in, zegquote:
een poncho past toch altijd? als je hoofd maar door dat gat kan?quote:Op dinsdag 19 september 2006 21:55 schreef jessie het volgende:
Ik ben weer helemaal sportschool af. Maar ga nu wel steeds Bo op de fiets naar school brengen. Jans achterop, Bo aan mijn binnenkant. Ik denk erzelfs over om een regenjasponcho te kopen zodat ik met regen ook af en toe zo kanEcht lekker effe smorgens vroeg fietsen.
Iemand een tiup waar je niet al te duren regenjasponcho's kan kopen in een maatje meer?
zou ik dan niet meteen mijn hele was weg kunnen gooien dan?quote:Op dinsdag 19 september 2006 22:03 schreef jessie het volgende:
Nou ja ik kan me voorstellend at je kleine en grote ponco's hebt ofzo. Maar de hema daar kom ik geregeld, eens even neuzen daar.
Lady-wrb in de wasmachien?
Nou, het is voorzover ik heb gemerkt alleen bij 1 paar schoenen. Wel vreemd want het zijn leren schoenen en bij een ander stel van kunststof heeft ie nergens last vanquote:Op dinsdag 19 september 2006 22:04 schreef lady-wrb het volgende:
heeftie van die zweetvoeten ?
dan moet je 's avonds zijn voeten wassen en insmeren met zinkzalf.
De Dieetclub werkt beter hè?quote:Op dinsdag 19 september 2006 22:10 schreef Sjeen het volgende:
Bij Ladyline/Bodystyling ben ik heel veel afgevallen... Zeker een maandsalarisKilo's en centimeters raakte ik er helaas niet echt kwijt...
en jij hebt geen resultaatsgarantie gehad dan? ... daar promoten ze iig mee op hun site.quote:Op dinsdag 19 september 2006 22:10 schreef Sjeen het volgende:
Bij Ladyline/Bodystyling ben ik heel veel afgevallen... Zeker een maandsalarisKilo's en centimeters raakte ik er helaas niet echt kwijt...
Voor mij absoluut!quote:
Nou, ik moet niet liegen, ben wel wat afgevallen... Maar toen stierf mijn schoonmama en ben ik gestopt (ook omdat het me te duur werd) en zaten alle kilo's er binnen no time weer aan. En meer zelfs nog... Maar ik had dan ook moeten doorgaan, twee keer per week voor de rest van mijn leven tegen veel geld. Althans dat was wat ze voorschreven daarquote:Op dinsdag 19 september 2006 22:13 schreef Githa het volgende:
[..]
en jij hebt geen resultaatsgarantie gehad dan? ... daar promoten ze iig mee op hun site.
Oiquote:Op dinsdag 19 september 2006 22:26 schreef chacama het volgende:
Meneer Chacama, zoals je het zo mooi zegt Rewino, heeft gisteren tijdens het werk zijn enkel gebroken. Hij was bezig om takken te sjouwen en stapt met kracht naar achter om de takken los te trekken en verstapt zich zodanig dat zijn enkel omklapt. Nou, heeft ie enorm stevige werkschoenen, maar die hebben helaas niet geholpen.... erg spijtig.
Hoelang duurt het voordat jouw buik weer terug is in zijn eigen proporties...? Ben erg nieuwsgierig voor de toekomst.
Zweetvoeten......volgens mij heeft Sjeen daar ook ervaring mee.....
*gaat slapen om zich psychisch en physiek op morgen voor te bereiden
Kan me nog een paar rode schoenen herinneren.......of mag ik dat niet zeggen...quote:Op dinsdag 19 september 2006 22:28 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Oi![]()
Niet meer in dit huis, daar isoverheen gegroeid
![]()
Da's balen, daar zal ie wel een tijdje zoet mee zijnquote:Op dinsdag 19 september 2006 22:26 schreef chacama het volgende:
Meneer Chacama, zoals je het zo mooi zegt Rewino, heeft gisteren tijdens het werk zijn enkel gebroken. Hij was bezig om takken te sjouwen en stapt met kracht naar achter om de takken los te trekken en verstapt zich zodanig dat zijn enkel omklapt. Nou, heeft ie enorm stevige werkschoenen, maar die hebben helaas niet geholpen.... erg spijtig.
3-6 maanden, maar ik hoop dat die zwelling wat eerder verdwijntquote:Hoelang duurt het voordat jouw buik weer terug is in zijn eigen proporties...? Ben erg nieuwsgierig voor de toekomst.
een soort offerte. Zou inderdaad wel prettig zijn.quote:Op dinsdag 19 september 2006 22:29 schreef Githa het volgende:
Wat ik ook wel minder vind, is dat ze helemaal geen prijsindicatie geven.
Per persoon verschillend, daar kan ik met wel iets bij voorstellen, maar persoonlijk zou ik wel een soort van indicatie willen.
Ow die... dat was een ramp inderdaad. Dat is nooit meer goed gekomenquote:Op dinsdag 19 september 2006 22:29 schreef chacama het volgende:
[..]
Kan me nog een paar rode schoenen herinneren.......of mag ik dat niet zeggen...
In een van de laatste Allerhandes stond een artikeltje over soda (achterin,misschien op de site te vinden). Voor stinkende laarsen raadden zij aan droge soda in de schoen te doen. Een beetje heen en weer husselen en een nachtje laten staan.quote:Op dinsdag 19 september 2006 22:01 schreef lady-wrb het volgende:
weet iemand misschien hoe je een penetrante zweetvoetenlucht uit (bokshand)schoenen krijgt?
ik heb al een topic lopen in sport, maar ik dacht dat hier eigenlijk de kenners van huismiddeltjes moeten zitten.
de conventionele middelen (oust, van die zweetschoenenspray en oude kranten) helpen niet.
loop een beetje achter maar volgens mij heb je dezelfde keuken als Tazz en ik!!quote:Op zondag 17 september 2006 21:38 schreef Belana het volgende:
dankjewel poemojn, ik ga het meteen even opslaan
we willen dan meteen de keuken ook doen. daar hebben we nu parket liggen maar dat is gewoon niet praktisch en eigenlijk is het 1 ruimte geworden (het oude kozijn is eruit gehaald, dus het is 1 ruimte geworden, zie hier )
Ik heb gezegd dat het spoed was en mn ziektekostenverzekeraar aan de telefoon had gehadquote:Op woensdag 20 september 2006 09:18 schreef Githa het volgende:
Misschien een gaatje vrij gekomen![]()
Wel raar dat je gewoon een week moet wachten op een afspraak, dat treffen wij hier gelukkig nooit.
dit ís spoed.quote:Op woensdag 20 september 2006 09:44 schreef texelonia het volgende:
Maar als zij vol zitten kunnen ze er toch ook niks aan doen? En spoed heeft sowieso voorrang, lijkt me logisch.
Dat kinderen meteen terecht kunnen is idd wel een beetje apart...
Ja...quote:Op woensdag 20 september 2006 18:00 schreef reese.com het volgende:
Oeh dat ziet er pijnlijk uit Rewimo. Is dat het ook?
Gevalletje spoed met toestemmming van de ziektekostenverzekeringquote:Op woensdag 20 september 2006 09:20 schreef moussy het volgende:
Ik heb gezegd dat het spoed was en mn ziektekostenverzekeraar aan de telefoon had gehad
Echt. Zie eerder deze week ergens. Waar bemoei ik me mee trouwensquote:Op woensdag 20 september 2006 20:05 schreef just me het volgende:
[..]
Gevalletje spoed met toestemmming van de ziektekostenverzekering
echt spoed of beetje spoed gemaakt ?
Ik had 'm niet voor niets achter een linkje gezetquote:Op woensdag 20 september 2006 20:18 schreef Syrena het volgende:
Rewimo: Aaaaauuuwwwwwww!! Ik werd echt een beetje naar van de foto, arme jij en arme buik.
Ik had je voor de operatie al om een foto van na willen vragenquote:Op woensdag 20 september 2006 20:20 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ik had 'm niet voor niets achter een linkje gezet
Nou sorry dat ik niet alles bij kan houden hoor Syrena, ik zit toevallig vanavond even achter de pc en wou even belangstellend naar Moussy toe zijn !quote:Op woensdag 20 september 2006 20:18 schreef Syrena het volgende:
Echt. Zie eerder deze week ergens. Waar bemoei ik me mee trouwensje kan wel zien dat ik op assertiviteitscursus zit
![]()
volgens de verzekering spoed, volgens mij nog eng, dus geen spoed, kop in het zandquote:Op woensdag 20 september 2006 20:05 schreef just me het volgende:
[..]
Gevalletje spoed met toestemmming van de ziektekostenverzekering
echt spoed of beetje spoed gemaakt ?
Jakkie wat vervelend Moussy. En toch.... je brengt het als nog 'grappig'. Ik moet (bijna) altijd lachen om je posts. Je hebt een leuke manier van dingen brengen.quote:Op woensdag 20 september 2006 21:22 schreef moussy het volgende:
[..]
volgens de verzekering spoed, volgens mij nog eng, dus geen spoed, kop in het zand
ik had even een zetje nodig om die afspraak te maken.
Verder heb ik vandaag 1 van mn katten in moeten laten slapen en die hebben ik saampjes met de kinderen naar het huisdierencrematorium gebracht, heel emo en zwaar was het.
Rewimo, ik heb je buik gezien, je lijkt wel een toverballetje.
Je kunt trouwens niet bijlezen want het hele verhaal is inmiddels onherkenbaar gemaaktquote:Op woensdag 20 september 2006 21:18 schreef just me het volgende:
Nou sorry dat ik niet alles bij kan houden hoor Syrena, ik zit toevallig vanavond even achter de pc en wou even belangstellend naar Moussy toe zijn !
Is het een assertiviteitscursus of een agressiviteitscursus die je volgt![]()
Joh, wat rot van je katquote:Op woensdag 20 september 2006 21:22 schreef moussy het volgende:
volgens de verzekering spoed, volgens mij nog eng, dus geen spoed, kop in het zand
ik had even een zetje nodig om die afspraak te maken.
Verder heb ik vandaag 1 van mn katten in moeten laten slapen en die hebben ik saampjes met de kinderen naar het huisdierencrematorium gebracht, heel emo en zwaar was het.
Rewimo, ik heb je buik gezien, je lijkt wel een toverballetje.
heb ik niet. ze zijn nu naar de drukker om het logo dr op te laten drukken.quote:
Een voor-shot heb ik ook wel hoorquote:Op woensdag 20 september 2006 20:28 schreef Syrena het volgende:
Ik had je voor de operatie al om een foto van na willen vragenmaar het leek me niet zo gepast
![]()
Ben erg benieuwd hoe het er over een paar maanden uitziet, ik zal duimen dat het zo mooi wordt als je hoopt
En dan een voor- en na- shot!![]()
quote:Op woensdag 20 september 2006 21:35 schreef Rewimo het volgende:
Je kunt trouwens niet bijlezen want het hele verhaal is inmiddels onherkenbaar gemaakt
Dat is een aardig stukje reizen volgens mij.quote:Op woensdag 20 september 2006 22:00 schreef gnoompje het volgende:
ik ga lekker naar mijn bedje toe want moet morgen weer werken. Heb 2 koopavonden achter elkaar en aangezien het bedrijf in Amsterdam staat ben ik niet gelijk weer in boskoop als ik klaar ben.
Oh ja Anitra jij wilde weten of het bevalt.
Het bevalt prima. Ik zit daar helemaal op mijn plek. heb het werk eerder gedaan zo'n 5 jaar terug dus het is alsof ik thuis kom
quote:Op woensdag 20 september 2006 21:18 schreef just me het volgende:
[..]
Nou sorry dat ik niet alles bij kan houden hoor Syrena, ik zit toevallig vanavond even achter de pc en wou even belangstellend naar Moussy toe zijn !
Is het een assertiviteitscursus of een agressiviteitscursus die je volgt![]()
Er is niks mis met een Mady onderbroek! Cute stoeipakje ookquote:Op woensdag 20 september 2006 21:39 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Een voor-shot heb ik ook wel hoor
Kun je hier ergens vinden ('t is een kikkerplaatje dus ik kan 'm niet linken)
Niet schrikken van de tweede fotoDie is extreem charmant
![]()
Hahaha ja dat doe ik ook, maar de kapper moet me knippenquote:Op donderdag 21 september 2006 20:14 schreef Rewimo het volgende:
Huh, haarverf kopen en dan naar de kapper? Kun je dan toch net zo goed zelf doen?
O, okee, ik snapte er al niks vanquote:Op donderdag 21 september 2006 20:17 schreef Syrena het volgende:
Hahaha ja dat doe ik ook, maar de kapper moet me knippenDat durf ik zelf niet....nog niet.
Ik heb ook een mega uitgroei en ik wil mijn haar een tint donkerder, vandaar mijn wilde spurt naar de Kruidvat (aanbieding met vijf euro korting!)
Ja voor mij is zelf verven idd vanzelfsprekend, vandaar dat het er wat vreemd stond.quote:Op donderdag 21 september 2006 20:23 schreef Rewimo het volgende:
[..]
O, okee, ik snapte er al niks vanIk verf het ook altijd zelf
Maar knippen inderdaad niet
Ik wil weer kort eigenlijk. Ook al ga ik dan geheid weer zeuren dat het TE kort is en ik eruitzie als een lesbo. Nu zie ik eruit als iemand die bij een bibliotheek achter de balie zitquote:Op donderdag 21 september 2006 20:24 schreef moussy het volgende:
Mooi Cattie!!
Peet is naar de dierenarts, nu met Donna, ze heeft wat met dr "goede" oog![]()
Ik wil trouwens ook iets met mn haar, ik weet alleen niet wat, ik heb nu te veel coupe burgertrut ook al heb ik fietstassen en een opel
Die komt zodra we samenwonen en genoeg verdienen. En een droger. De afwasmachine heb ik 'm al voor omgeluld en die droger gaat me ook wel lukkenquote:
dé tip voor het snel wegwerken van afwas uit eigen werk; Zorgen dat het keukenkastje onder je spoelbak leeg isquote:Op donderdag 21 september 2006 20:26 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ja voor mij is zelf verven idd vanzelfsprekend, vandaar dat het er wat vreemd stond.
Ik ga inderdaad maar afwassen (ik wil NOOIT meer een keuken in m'n woonkamerAlles meurt meteen en je kunt de afwas niet uit het zicht zetten als het veel is).
Dit is de beste tip ever. Bij mij wordt het dan de oppas van Fleur, maar ik ga het zeker eens proberen....quote:Op donderdag 21 september 2006 20:33 schreef moussy het volgende:
[..]
dé tip voor het snel wegwerken van afwas uit eigen werk; Zorgen dat het keukenkastje onder je spoelbak leeg isen dan met een boodschappenkrat met afwas naar je moeder rijden, omdat die wel eena fwasmachine heeft
![]()
Wat mooiquote:Op donderdag 21 september 2006 16:42 schreef cattie het volgende:
Ff pimpen met het cadeautje wat ik zomaar van mijn man kreeg!
[afbeelding]
Het is een calla. Die bloem zat in mijn trouwboeket. Andere stellen hebben "hun" liedje, wij hebben "onze" bloem. We zijn beiden dol op deze bloem. Ik vind het zo lief van hem!
Foto van ons met trouwboeket:
[afbeelding]
Koop een afdruiprek! Veel hygiënischerquote:Op donderdag 21 september 2006 20:44 schreef Syrena het volgende:
Zo, het bestek is geweekt, ik ga weer drogen
Ik heb een man (ja, die ene die nu met zijn poot in het gips zit) die altijd heeft geroepen dat er hier geen afwasmachine in huis komt. Ik heb toen geantwoord prima, maar dan doe jij dus altijd de afwas. Is altijd goed gegaan....tot nu.... en wat zou ik nu toch overhebben voor zo'n ding. Ik begin nu zo ongeveer een beetje te begrijpen (met de nadruk op een beetje) wat het is om twee banen te hebben....of hoe het leven vroeger was. Ik sta op om 7 uur, zorg voor mezelf, Fleur en mijn vent. Probeer ergens tussendoor nog te eten en breng om half negen Fleur naar de oppas of de PSZ. Daarna heb ik even rust. Drink een kop koffie en ga door naar de zaak. Die houdt me bezig tot half zes. Dan Fleur ophalen, eten koken, AFWASSEN, Fleur aandacht geven en daarna in bed doen. Koffie en thee maken en uiteindelijk zo rond deze tijd op de bank neerploffen....en in dit geval met een mok warme melk, want ik moet even de rust vinden om zo meteen naar bed te gaan....quote:Op donderdag 21 september 2006 21:00 schreef Rewimo het volgende:
Ik heb m'n eerste wasmachine ook van mijn moeder gekregenEn de tweede van mijn vader... geërfd
Ik vond Peet al lastig toen terwijl ik niet eens zwanger benquote:Op donderdag 21 september 2006 21:36 schreef reese.com het volgende:
Nou zeg dames. Kan me voorstellen dat als je zo ver in je zwangerschap zit en je man dan in een rolstoel zit met een gebroken been en dus niks kan, dat het dan toch behoorlijk zwaar kan zijn.
quote:Op donderdag 21 september 2006 21:40 schreef Brighteyes het volgende:
Mss is een klaag en zeur topic niet eens zo'n slecht idee idd.
quote:Op donderdag 21 september 2006 21:39 schreef Leah het volgende:
Ik denk dat het meer het hoge dagboekgehalte/voornamelijk klaagpost gedrag is.
Ik denk weleens dat er toch echt een stoomafblaastopic moet komen hier, hoef je niet zo te scrollen.
Nog 1???quote:Op donderdag 21 september 2006 21:40 schreef Brighteyes het volgende:
Mss is een klaag en zeur topic niet eens zo'n slecht idee idd.
He nou zeg Lois, ik wilde er juist gaan posten dat ik zo'n onbedwingbare dorst hebquote:
ja godverdomme, ben je nou helemaal besodemieterdquote:
En niet te vergeten: een mooie banner bovenin.quote:Op donderdag 21 september 2006 21:43 schreef Icaä het volgende:
Leuk idee. Kunnen we ook variëren thema's, bijvoorbeeld zwangerschapskwalen, huishoudelijk werk, vrienden en mannen en, schoonfamilie, geldkwesties, al dan niet ingebeelde ziektes....
quote:Op donderdag 21 september 2006 21:43 schreef beefcake het volgende:
He nou zeg Lois, ik wilde er juist gaan posten dat ik zo'n onbedwingbare dorst heb
Ik stel deel 1 voor, Klaag, jank en zeik hier over uw OUD usersquote:Op donderdag 21 september 2006 21:43 schreef Icaä het volgende:
Leuk idee. Kunnen we ook variëren thema's, bijvoorbeeld zwangerschapskwalen, huishoudelijk werk, vrienden en mannen en, schoonfamilie, geldkwesties, al dan niet ingebeelde ziektes....
URL?quote:Op donderdag 21 september 2006 21:45 schreef Leah het volgende:
Nou, ik moet eerlijk zeggen dat er op het vivaforum een erg leuk topic loopt over je kinderen achter het behang plakken. Echt hilarisch, maar 't is denk ik te hard voor hier.
En een live teller, hoeveel klagers al geweest zijn, en hoeveel op dat moment aanwezig zijn.quote:Op donderdag 21 september 2006 21:45 schreef Spuuglokje het volgende:
En niet te vergeten: een mooie banner bovenin.
Ik ga er even lekker voor zitten...quote:Op donderdag 21 september 2006 21:45 schreef moussy het volgende:
[..]
Ik stel deel 1 voor, Klaag, jank en zeik hier over uw OUD usersAh toe, mag ik beginnen?
Ja, hoe lang je al boos bent op je manquote:Op donderdag 21 september 2006 21:45 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
En niet te vergeten: een mooie banner bovenin.
alleen als ie in oud mag natuurlijjk, we blijven de hormonale kutnijdwijvenquote:Op donderdag 21 september 2006 21:46 schreef Lois het volgende:
[..]
Ik ga er even lekker voor zitten...
[afbeelding]
Later op de avond, anders valt het weer zo dood hierquote:
Wie wil zijn kind nu achter het behang plakken, hoe ontaard kan je zijnquote:Op donderdag 21 september 2006 21:45 schreef Leah het volgende:
Nou, ik moet eerlijk zeggen dat er op het vivaforum een erg leuk topic loopt over je kinderen achter het behang plakken. Echt hilarisch, maar 't is denk ik te hard voor hier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |