abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 21 september 2006 @ 20:14:15 #251
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_42025234
Huh, haarverf kopen en dan naar de kapper? Kun je dan toch net zo goed zelf doen?
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_42025360
quote:
Op donderdag 21 september 2006 20:14 schreef Rewimo het volgende:
Huh, haarverf kopen en dan naar de kapper? Kun je dan toch net zo goed zelf doen?
Hahaha ja dat doe ik ook, maar de kapper moet me knippen Dat durf ik zelf niet....nog niet.

Ik heb ook een mega uitgroei en ik wil mijn haar een tint donkerder, vandaar mijn wilde spurt naar de Kruidvat (aanbieding met vijf euro korting!)
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_42025422
En nu zit ik dus bomvol adrenaline (naar de stad gaan is nog niet helemaal vanzelfsprekend voor me ) en er staat een afwas van twee dagen maar daaaaaarrr heb ik nu geen zin in.
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_42025469
die afwas daar kan je lekker al je energie in krijt en je even op afreageren

cattie: mooie hanger!!! en wat lief!
Zoals ma kamper piet zegt:
~~ * * eeN DaG NieT LEVEN ~~ IS DaG NieT LacHT TOCHT ? * * ~~
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 21 september 2006 @ 20:23:20 #255
13151 crew  Rewimo
pi_42025571
quote:
Op donderdag 21 september 2006 20:17 schreef Syrena het volgende:
Hahaha ja dat doe ik ook, maar de kapper moet me knippen Dat durf ik zelf niet....nog niet.

Ik heb ook een mega uitgroei en ik wil mijn haar een tint donkerder, vandaar mijn wilde spurt naar de Kruidvat (aanbieding met vijf euro korting!)
O, okee, ik snapte er al niks van Ik verf het ook altijd zelf Maar knippen inderdaad niet
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  † In Memoriam † donderdag 21 september 2006 @ 20:24:37 #256
7074 moussy
kuttekop
pi_42025628
Mooi Cattie!!

Peet is naar de dierenarts, nu met Donna, ze heeft wat met dr "goede" oog

Ik wil trouwens ook iets met mn haar, ik weet alleen niet wat, ik heb nu te veel coupe burgertrut ook al heb ik fietstassen en een opel
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_42025681
quote:
Op donderdag 21 september 2006 20:23 schreef Rewimo het volgende:

[..]

O, okee, ik snapte er al niks van Ik verf het ook altijd zelf Maar knippen inderdaad niet
Ja voor mij is zelf verven idd vanzelfsprekend, vandaar dat het er wat vreemd stond.
Ik ga inderdaad maar afwassen (ik wil NOOIT meer een keuken in m'n woonkamer Alles meurt meteen en je kunt de afwas niet uit het zicht zetten als het veel is).
pi_42025718
Leve de afwasmachine
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_42025796
quote:
Op donderdag 21 september 2006 20:24 schreef moussy het volgende:
Mooi Cattie!!

Peet is naar de dierenarts, nu met Donna, ze heeft wat met dr "goede" oog

Ik wil trouwens ook iets met mn haar, ik weet alleen niet wat, ik heb nu te veel coupe burgertrut ook al heb ik fietstassen en een opel
Ik wil weer kort eigenlijk. Ook al ga ik dan geheid weer zeuren dat het TE kort is en ik eruitzie als een lesbo. Nu zie ik eruit als iemand die bij een bibliotheek achter de balie zit .
Maar kort=echtscheiding denk ik. En ik vind langer ook wel leuk. Als het geen zweterig weer is en het niet zo in m'n gezicht hangt en en en.... Misschien moet ik eens helemaal kaal
pi_42025806
Pffff. Ik plof weer even neer. En om niet te zeuren sla ik het verhaal over vandaag en mijn huilbui van net even over en zeg dus het volgende:

Een bezoek aan de kapper met alles erop en er aan zou denk ik helemaal niet eens zo'n gek plan zijn voor me. Of een verwenmiddag bij een beaty-salon. Even geen moederende huisvrouw, ondernemer, baby-fabriek..... gewoon even Chacama zijn en niet hoeven of moeten.....gewoon alleen maar mogen.

Oeps zit ik tussen de regels door toch te klagen.... sorry.... het zit gewoon even hoog....

Heb trouwens vol verwondering naar een lachende hond gekeken hier
pi_42025828
quote:
Op donderdag 21 september 2006 20:27 schreef snoopy het volgende:
Leve de afwasmachine
Die komt zodra we samenwonen en genoeg verdienen. En een droger. De afwasmachine heb ik 'm al voor omgeluld en die droger gaat me ook wel lukken
  † In Memoriam † donderdag 21 september 2006 @ 20:33:11 #262
7074 moussy
kuttekop
pi_42025948
quote:
Op donderdag 21 september 2006 20:26 schreef Syrena het volgende:

[..]

Ja voor mij is zelf verven idd vanzelfsprekend, vandaar dat het er wat vreemd stond.
Ik ga inderdaad maar afwassen (ik wil NOOIT meer een keuken in m'n woonkamer Alles meurt meteen en je kunt de afwas niet uit het zicht zetten als het veel is).
dé tip voor het snel wegwerken van afwas uit eigen werk; Zorgen dat het keukenkastje onder je spoelbak leeg is en dan met een boodschappenkrat met afwas naar je moeder rijden, omdat die wel eena fwasmachine heeft
pi_42026002
quote:
Op donderdag 21 september 2006 20:33 schreef moussy het volgende:

[..]

dé tip voor het snel wegwerken van afwas uit eigen werk; Zorgen dat het keukenkastje onder je spoelbak leeg is en dan met een boodschappenkrat met afwas naar je moeder rijden, omdat die wel eena fwasmachine heeft
Dit is de beste tip ever. Bij mij wordt het dan de oppas van Fleur, maar ik ga het zeker eens proberen....
pi_42026390
Ik moet juist onder de invloed van mijn moeder uit mensen!

Ze was laatst hier (ik stond toevallig net af te wassen trouwens), zegt ze ineens: Heb je een emmer?!
Dus ik zeg ja, en wijs haar de emmer. Draai ik me even later om, staat ze m'n ramen te lappen
Oké, ze waren echt brandschoon, maar ik vroeg me wel af hoe lang ze dat al had willen doen Ik mocht eerst ook geen wasmachine kopen, ik kon haar de was wel brengen.... (toen deed ze dus de was voor haar eigen gezin, mijn oom en mijn demente en zieke oma....) Daar heb ik dus een stokje voor gestoken en zelf een kekke machine gekocht. Ze heeft er wel een groot deel van betaald traditie, heeft haar moeder ook bij haar gedaan.

Zo, het bestek is geweekt, ik ga weer drogen
  † In Memoriam † donderdag 21 september 2006 @ 20:47:09 #265
43556 miss_dynastie
pi_42026512
quote:
Op donderdag 21 september 2006 16:42 schreef cattie het volgende:
Ff pimpen met het cadeautje wat ik zomaar van mijn man kreeg!
[afbeelding]
Het is een calla. Die bloem zat in mijn trouwboeket. Andere stellen hebben "hun" liedje, wij hebben "onze" bloem. We zijn beiden dol op deze bloem. Ik vind het zo lief van hem!
Foto van ons met trouwboeket:
[afbeelding]
Wat mooi !
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 21 september 2006 @ 21:00:13 #266
13151 crew  Rewimo
pi_42027039
Ik heb m'n eerste wasmachine ook van mijn moeder gekregen En de tweede van mijn vader... geërfd
pi_42027087
quote:
Op donderdag 21 september 2006 20:44 schreef Syrena het volgende:
Zo, het bestek is geweekt, ik ga weer drogen
Koop een afdruiprek! Veel hygiënischer
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_42027329
quote:
Op donderdag 21 september 2006 21:00 schreef Rewimo het volgende:
Ik heb m'n eerste wasmachine ook van mijn moeder gekregen En de tweede van mijn vader... geërfd
Ik heb een man (ja, die ene die nu met zijn poot in het gips zit) die altijd heeft geroepen dat er hier geen afwasmachine in huis komt. Ik heb toen geantwoord prima, maar dan doe jij dus altijd de afwas. Is altijd goed gegaan....tot nu.... en wat zou ik nu toch overhebben voor zo'n ding. Ik begin nu zo ongeveer een beetje te begrijpen (met de nadruk op een beetje) wat het is om twee banen te hebben....of hoe het leven vroeger was. Ik sta op om 7 uur, zorg voor mezelf, Fleur en mijn vent. Probeer ergens tussendoor nog te eten en breng om half negen Fleur naar de oppas of de PSZ. Daarna heb ik even rust. Drink een kop koffie en ga door naar de zaak. Die houdt me bezig tot half zes. Dan Fleur ophalen, eten koken, AFWASSEN, Fleur aandacht geven en daarna in bed doen. Koffie en thee maken en uiteindelijk zo rond deze tijd op de bank neerploffen....en in dit geval met een mok warme melk, want ik moet even de rust vinden om zo meteen naar bed te gaan....

Dus die machine zou best wel welkom zijn nu....gewoon voor het idee dat ik dat dan ff niet hoef te doen...
  donderdag 21 september 2006 @ 21:28:08 #269
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_42028038
Tjonge jonge wat heb jij het zwaar, Chacama. Dat 'probeer ergens tussendoor nog te eten' klinkt ook zo lekker zielig. Wat dacht je van een kwartiertje eerder opstaan, scheelt een hoop gestress en ergernis. En dat 'Fleur aandacht geven' brrrrr alsof je het over een of ander project hebt. En dat 'ik moet even de rust vinden om zo meteen naar bed te gaan', oeh, sorry, maar je klaagpost strijkt me behoorlijk tegen de haren in.
  donderdag 21 september 2006 @ 21:32:10 #270
109497 Icaä
Are you proud of who I am
pi_42028185
Mijn hemel Chacama, je gaat hier toch niet met droge ogen zitten beweren dat het feit dat je de afwas moet, je bijna over het randje gooit?

Je hebt een kind en een baan. Deal with it. Net als zoveel andere mensen. Waaronder ik, ja.
I'll meet you on the other side
I'll meet you in the light
pi_42028360
Nou zeg dames. Kan me voorstellen dat als je zo ver in je zwangerschap zit en je man dan in een rolstoel zit met een gebroken been en dus niks kan, dat het dan toch behoorlijk zwaar kan zijn.
Syllables govern the world
  † In Memoriam † donderdag 21 september 2006 @ 21:37:27 #272
7074 moussy
kuttekop
pi_42028418
quote:
Op donderdag 21 september 2006 21:36 schreef reese.com het volgende:
Nou zeg dames. Kan me voorstellen dat als je zo ver in je zwangerschap zit en je man dan in een rolstoel zit met een gebroken been en dus niks kan, dat het dan toch behoorlijk zwaar kan zijn.
Ik vond Peet al lastig toen terwijl ik niet eens zwanger ben Magoe, ik werkte niet full time en de kinderen bleven gewoon bij Peet.
  donderdag 21 september 2006 @ 21:39:42 #273
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_42028537
Ik denk dat het meer het hoge dagboekgehalte/voornamelijk klaagpost gedrag is.
Ik denk weleens dat er toch echt een stoomafblaastopic moet komen hier, hoef je niet zo te scrollen .
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
  donderdag 21 september 2006 @ 21:40:43 #274
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_42028579
Mss is een klaag en zeur topic niet eens zo'n slecht idee idd.
  Jubileum moderator donderdag 21 september 2006 @ 21:41:58 #275
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_42028623
quote:
Op donderdag 21 september 2006 21:40 schreef Brighteyes het volgende:
Mss is een klaag en zeur topic niet eens zo'n slecht idee idd.
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')