quote:Op zaterdag 16 september 2006 11:29 schreef moussy het volgende:
ik heb er nog 1, die ik eventueel wel voor de koper op wil halen.
http://0223.paginamarkt.n(...)tje-den-/135555.html
ik ook, het heeft iets knus' en ik heb een kind wat eigenlijk alleen maar met hout wil spelen. Maar we hebben ale en keuken en Cas wil altijd graag met écht eten/drinken knoeien en das zonde van zo'n houten keuken.quote:Op zaterdag 16 september 2006 11:40 schreef Rewimo het volgende:
Ik vind dat houten speelgoed altijd zo leuk om te zien
Buik is behoorlijk pijnlijk, vooral opstaan, strekken en bukken doen zeer. Vanavond voor ik ga slapen ga ik wel pijnstillers innemen. Overdag doe ik dat liever niet om me niet te forceren. Vanmorgen viel het mee qua verkleuring maar zo te voelen wordt de boel nu aardig blauw.quote:Op zaterdag 16 september 2006 20:07 schreef melonovy het volgende:
Hoe is het met jou Rewimo en je buik?
Dat weet ik nog niet, dan moet ik eerst klaar zijn met afvallenquote:Op zaterdag 16 september 2006 22:26 schreef jessie het volgende:
Rewimo je krijgt toch ook nog een buikwandcorrectie, waneer is die dan? En ik hoop dat de pijn snel minder is.
Nee hoor, die zijn gelukkig heel soepelquote:Op zaterdag 16 september 2006 23:00 schreef livelink het volgende:
Was het geen probleem met je werkgever, Rewimo?
Jordy krijgt ook het keukentje dat ik op de foto liet zien, maar zijn overgroot opa hoorde dat we opzoek waren naar een keukentje en heeft er zelf een gemaakt.quote:Op zaterdag 16 september 2006 22:26 schreef jessie het volgende:
Githa dat keukentje was toch eerst ook veel hoger?(dat was toch van die foto wat ik zo leuk vond wat op dat van Caronline leek?) Word het winkeltje dat nu ook nog? Dat is wat makkelijker met staan enzo. Ik vind het keukentje wel heel super hoor. Jammer dat de spijkers erdoorheen kwamen![]()
Nee geen garantie meerquote:Op zaterdag 16 september 2006 19:50 schreef melonovy het volgende:
Zo kun je ook (voor een) TV kijken ja. Balen is dat, heb je nog garantie op dat ding?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |