Nou sorry dat ik niet alles bij kan houden hoor Syrena, ik zit toevallig vanavond even achter de pc en wou even belangstellend naar Moussy toe zijn !quote:Op woensdag 20 september 2006 20:18 schreef Syrena het volgende:
Echt. Zie eerder deze week ergens. Waar bemoei ik me mee trouwensje kan wel zien dat ik op assertiviteitscursus zit
![]()
volgens de verzekering spoed, volgens mij nog eng, dus geen spoed, kop in het zandquote:Op woensdag 20 september 2006 20:05 schreef just me het volgende:
[..]
Gevalletje spoed met toestemmming van de ziektekostenverzekering
echt spoed of beetje spoed gemaakt ?
Jakkie wat vervelend Moussy. En toch.... je brengt het als nog 'grappig'. Ik moet (bijna) altijd lachen om je posts. Je hebt een leuke manier van dingen brengen.quote:Op woensdag 20 september 2006 21:22 schreef moussy het volgende:
[..]
volgens de verzekering spoed, volgens mij nog eng, dus geen spoed, kop in het zand
ik had even een zetje nodig om die afspraak te maken.
Verder heb ik vandaag 1 van mn katten in moeten laten slapen en die hebben ik saampjes met de kinderen naar het huisdierencrematorium gebracht, heel emo en zwaar was het.
Rewimo, ik heb je buik gezien, je lijkt wel een toverballetje.
Je kunt trouwens niet bijlezen want het hele verhaal is inmiddels onherkenbaar gemaaktquote:Op woensdag 20 september 2006 21:18 schreef just me het volgende:
Nou sorry dat ik niet alles bij kan houden hoor Syrena, ik zit toevallig vanavond even achter de pc en wou even belangstellend naar Moussy toe zijn !
Is het een assertiviteitscursus of een agressiviteitscursus die je volgt![]()
Joh, wat rot van je katquote:Op woensdag 20 september 2006 21:22 schreef moussy het volgende:
volgens de verzekering spoed, volgens mij nog eng, dus geen spoed, kop in het zand
ik had even een zetje nodig om die afspraak te maken.
Verder heb ik vandaag 1 van mn katten in moeten laten slapen en die hebben ik saampjes met de kinderen naar het huisdierencrematorium gebracht, heel emo en zwaar was het.
Rewimo, ik heb je buik gezien, je lijkt wel een toverballetje.
heb ik niet. ze zijn nu naar de drukker om het logo dr op te laten drukken.quote:
Een voor-shot heb ik ook wel hoorquote:Op woensdag 20 september 2006 20:28 schreef Syrena het volgende:
Ik had je voor de operatie al om een foto van na willen vragenmaar het leek me niet zo gepast
![]()
Ben erg benieuwd hoe het er over een paar maanden uitziet, ik zal duimen dat het zo mooi wordt als je hoopt
En dan een voor- en na- shot!![]()
quote:Op woensdag 20 september 2006 21:35 schreef Rewimo het volgende:
Je kunt trouwens niet bijlezen want het hele verhaal is inmiddels onherkenbaar gemaakt
Dat is een aardig stukje reizen volgens mij.quote:Op woensdag 20 september 2006 22:00 schreef gnoompje het volgende:
ik ga lekker naar mijn bedje toe want moet morgen weer werken. Heb 2 koopavonden achter elkaar en aangezien het bedrijf in Amsterdam staat ben ik niet gelijk weer in boskoop als ik klaar ben.
Oh ja Anitra jij wilde weten of het bevalt.
Het bevalt prima. Ik zit daar helemaal op mijn plek. heb het werk eerder gedaan zo'n 5 jaar terug dus het is alsof ik thuis kom
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |