Ik heb gezegd dat het spoed was en mn ziektekostenverzekeraar aan de telefoon had gehadquote:Op woensdag 20 september 2006 09:18 schreef Githa het volgende:
Misschien een gaatje vrij gekomen![]()
Wel raar dat je gewoon een week moet wachten op een afspraak, dat treffen wij hier gelukkig nooit.
dit ís spoed.quote:Op woensdag 20 september 2006 09:44 schreef texelonia het volgende:
Maar als zij vol zitten kunnen ze er toch ook niks aan doen? En spoed heeft sowieso voorrang, lijkt me logisch.
Dat kinderen meteen terecht kunnen is idd wel een beetje apart...
Ja...quote:Op woensdag 20 september 2006 18:00 schreef reese.com het volgende:
Oeh dat ziet er pijnlijk uit Rewimo. Is dat het ook?
Gevalletje spoed met toestemmming van de ziektekostenverzekeringquote:Op woensdag 20 september 2006 09:20 schreef moussy het volgende:
Ik heb gezegd dat het spoed was en mn ziektekostenverzekeraar aan de telefoon had gehad
Echt. Zie eerder deze week ergens. Waar bemoei ik me mee trouwensquote:Op woensdag 20 september 2006 20:05 schreef just me het volgende:
[..]
Gevalletje spoed met toestemmming van de ziektekostenverzekering
echt spoed of beetje spoed gemaakt ?
Ik had 'm niet voor niets achter een linkje gezetquote:Op woensdag 20 september 2006 20:18 schreef Syrena het volgende:
Rewimo: Aaaaauuuwwwwwww!! Ik werd echt een beetje naar van de foto, arme jij en arme buik.
Ik had je voor de operatie al om een foto van na willen vragenquote:Op woensdag 20 september 2006 20:20 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ik had 'm niet voor niets achter een linkje gezet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |