abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Jubileum moderator maandag 18 september 2006 @ 20:47:46 #101
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_41930801
Belaan, hoe is het ondertussen met je oppasprobleem??
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  maandag 18 september 2006 @ 21:13:06 #102
24188 Belana
kloon van belana
pi_41931837
quote:
Op maandag 18 september 2006 20:47 schreef Lois het volgende:
Belaan, hoe is het ondertussen met je oppasprobleem??
maandag hebben we weer een afspraak met het gastouderbureau en een vrouw van 26 die al jarenlang bij een gezin op kindjes past. ze was geinteresseert en we gaan kennis maken. dus ik ben benieuwd, das ook iemand die thuis bij ons wil oppassen
stormy waters...
sailin'
  Jubileum moderator maandag 18 september 2006 @ 21:14:55 #103
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_41931918
En ze weet hoeveel ze gaat verdienen?
Eva ♥ en Iris ♥
  maandag 18 september 2006 @ 21:19:20 #104
24188 Belana
kloon van belana
pi_41932079
ik hoop het
stormy waters...
sailin'
  maandag 18 september 2006 @ 21:28:26 #105
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_41932528
Ik ben echt zooo blij !
Ik ben naar school geweest, en bij het gesprek kwam naar voren dat ik niet meer naar school hoef!
Nu moet ik alleen nog 2 her-proefwerken maken, en als die voldoende zijn, dan mag ik mijn Secretaresse-Diploma ophalen !

En dan is school voorgoed over voor mij!
Wir müssen leben, bis wir sterben!
  maandag 18 september 2006 @ 21:49:35 #106
55928 Suzziieee
Don't fear the reaper!
pi_41933574
Belaan...je bijkeuken ziet er goed uit...mooie ruimte heb je dr bij gekregen zeg

De badkamer hier staat helaas ff stil want mannetje is ziek geweest.Hopelijk kunnen we aankomend weekend weer ff een slag slaan..na 6 weken troep ben ik het nu wel een beetje zat

Rijstebuiltje Gefeliciteerd Succes nog met je laatste 2 proefwerken.Ik begin volgende week woensdag weer met me mbo-4.Gaat via werk...is gelukkig maar een paar dagen,praktijkexamen doen en een theorieexamen en dan weer klaar.Ik vind het niet moeilijk maar vind er ook niets aan... dus echt zin heb ik er niet in..
  dinsdag 19 september 2006 @ 00:09:34 #107
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_41938793
Nog iemand wakker?? Of ben ik de enige nachtbraker hier ?
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
pi_41939975
quote:
Op dinsdag 19 september 2006 00:09 schreef Leah het volgende:
Nog iemand wakker?? Of ben ik de enige nachtbraker hier ?
Ikke, maar ja...
pi_41943028
Rijstebuiltje, lekker , wanneer mag je op voor de her-ren? De finish is in zicht, succes dat laatste stukje!

Belana, hopelijk meer geluk met deze dame!
Fake it till you make it...
pi_41959117
Als iemand zich verveelt en niet weet wat hij/zij vanavond moet doen... ik heb straks (over ruim anderhalf uur) een sollicitatiegesprek en de kriebels beginnen nu te komen. Ben net fris onder de douche vandaan, dus daar zal het niet aan liggen.
maar heb volgende week ook nog een gesprek voor een vacature die ik liever zou vervullen dan deze
Fake it till you make it...
  dinsdag 19 september 2006 @ 20:06:13 #111
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_41960779
belaan, ik hoop dat 't klikt met deze dame en dat je er de komende jaren op kunt rekenen!

En ik vind 't al jammer dat mijn (en Saskia's) favo-leidster van het kdv een andere baan heeft. Maar lid zijn van de oudercommissie heeft ook z'n voordelen.. ik zit in de sollicitatie-commissie voor haar vervangster. (brieven selecteren, gesprekken houden.) Best leuk, zo vaak gebeurt 't niet dat ik een stem heb in een sollicitatieprocedure.

Nijna, succes straks!
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  dinsdag 19 september 2006 @ 20:06:17 #112
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_41960783
He, hoe kan dat? Er heeft niemand gepost op het STB tussen 08:47 en 19:15! Waar is iedereen?
pi_41961189
He Spuug kom je zeker zondag of misschien? Ja he ja he ja he ja he ja he

Het is de laatste tijd zeker rustig he hier.
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
  dinsdag 19 september 2006 @ 20:26:25 #114
144006 chacama
Ondernemend!
pi_41961526
Mag ik even hier neer ploffen..... pfff. Als je vent met een gebroken been op bed ligt, merk je pas hoeveel hij doet.
  dinsdag 19 september 2006 @ 20:28:07 #115
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_41961586
Niets is zeker tot het zeker is, Jessie M'n man vindt eigenlijk dat ik het wat rustiger aan moet doen. Ik ben de laatste tijd namelijk een beetje oververmoeid en ook wel een beetje wisselvallig qua stemmingen (en dat komt doordat ik zo moe ben). Het lijkt me wel héél erg leuk hoor, maar het is wel 2 uur reizen en ik weet pas zondag of ik dat wel 'even' doe, zoals normaal, of dat ik het niet kan opbrengen.
pi_41961803
O echt joh Nou dan moet je er inderdaad maar goed over nadenken. Je bent volgens mij ook elk weekend wel iets aan het doen. Een keer een weekend gewoon niksen is ook wel errug lekker hoor.
Maar persoonlijk zou ik het wel leuk vinden als je dat dan lekker dat weekend erna gaat doen
Het voelt heerlijk!!!!
  dinsdag 19 september 2006 @ 20:45:41 #117
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_41962157
quote:
Op dinsdag 19 september 2006 20:34 schreef jessie het volgende:
Je bent volgens mij ook elk weekend wel iets aan het doen.
Daar ligt het helaas niet aan Jessie daar laad ik wel altijd van op, van leuke dingen doen. En ik weet ook niet zo goed hoe ik het moet uitleggen wat het dan is. Ik voel me gewoon niet helemaal mezelf de laatste tijd. Maar ik ga er maar niet verder op in, in het openbaar, da's nou weer net niet de bedoeling.
pi_41962204
Kus Ik mail je wel even!
Het voelt heerlijk!!!!
  Jubileum moderator dinsdag 19 september 2006 @ 20:51:00 #119
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_41962369
Kijk eens waar ik net ingelegen heb?
* Lois gaat de strijd tegen de kilo's aan en dat ga ik zo eens proberen.
Ik kreeg een folder inde bus met een wel heel voordelige kennismakingsaanbieding dus de komende 5 weken fiets ik 2 keer per week in een vacuum. Lachen joh, dat ding bouwt dus steeds de druk op en weer af, echt een supergeinig gevoel. Je mag 2 uur vooraf niet eten, wist ik niet, en ik had gelijk door waarom dat is Zo val je vanzelf af
Eva ♥ en Iris ♥
  dinsdag 19 september 2006 @ 20:52:50 #120
3011 E.T.
pi_41962455
Niet handig om dus vroeg in de avond een afspraak te hebben

Ziet er wel futuristisch uit.. Ben benieuwd hoe 't gaat bevallen enzo
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  dinsdag 19 september 2006 @ 20:53:33 #121
144006 chacama
Ondernemend!
pi_41962485
quote:
Op dinsdag 19 september 2006 20:51 schreef Lois het volgende:
Kijk eens waar ik net ingelegen heb? [afbeelding]
* Lois gaat de strijd tegen de kilo's aan en dat ga ik zo eens proberen.
Ik kreeg een folder inde bus met een wel heel voordelige kennismakingsaanbieding dus de komende 5 weken fiets ik 2 keer per week in een vacuum. Lachen joh, dat ding bouwt dus steeds de druk op en weer af, echt een supergeinig gevoel. Je mag 2 uur vooraf niet eten, wist ik niet, en ik had gelijk door waarom dat is Zo val je vanzelf af
Ja.... en als ik die mevoruw zo zie, is het ook zo gedaan. Wat een slank lichaam heeft die zeg...Maar ik ben benieuwd naar het resultaat. Krijg je ook een eet-advies of is het alleen fietsen in een vacuum..
  Jubileum moderator dinsdag 19 september 2006 @ 20:54:32 #122
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_41962525
Nee er zit een heel dieet bij, met een speciaal extra aanvulling nog op de dagen dat je traint. Naja aanvulling, eigenlijk mag je dan gewoon nog minder, behalve water daar mag je altijd veel van.
Eva ♥ en Iris ♥
  dinsdag 19 september 2006 @ 20:57:12 #123
144006 chacama
Ondernemend!
pi_41962614
En welke resultaten geven ze af..... 5 weken 5-7 kilo....of nog meer???
pi_41962634
Wauw Lois, volgens mij bezorgd dat ding je het eerste halfuur een lachkick waardoor je ook weer extra calorien verbrand.

Maarre Lois, ik vond jou altijd juist zo slank ! Nou ja altijd ik heb je 2 keer gezien ofzo Strijd tegen kilo's, kan me er niks bij voorstellen.
Maar op deze manier lijkt het me wel heel leuk om te doen!!!!
Hoe lang moet je het doen enzo? En ga je samen met je zus? En moesten jullie lachen?
Het voelt heerlijk!!!!
  Jubileum moderator dinsdag 19 september 2006 @ 21:04:58 #125
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_41962917
quote:
Op dinsdag 19 september 2006 20:57 schreef chacama het volgende:
En welke resultaten geven ze af..... 5 weken 5-7 kilo....of nog meer???
Precies dat ja
quote:
Op dinsdag 19 september 2006 20:57 schreef jessie het volgende:
Maarre Lois, ik vond jou altijd juist zo slank ! Nou ja altijd ik heb je 2 keer gezien ofzo Strijd tegen kilo's, kan me er niks bij voorstellen.
Maar op deze manier lijkt het me wel heel leuk om te doen!!!!
Hoe lang moet je het doen enzo? En ga je samen met je zus? En moesten jullie lachen?
Ik was heel slank ja, met een grote nadruk op was. Dat was ook grotendeels te wijten aan bereveel stress en angstaanvallen.Mede door de antidepressiva (voor angstaanvallen) en gewoon emo-eten (vanwege toestanden hier) is het de laatste 1,5 jaar snel bergafwaarts gegaan. En nu, nu mijn maatje 42- 44 ( brrr echt doodeng om te zeggen ) niet meer zo lekker dichtgaat op sommige dagen vond ik het gewoon genoeg.
De AD is afgebouwd, dat was de juiste manier volgens de huisarts om ook echt resultaat te krijgen, en nu wil ik dit gaan proberen. Nou heb ik het doorzettingsvermogen van een nat watje als het op dieten aankomt dus die 5 weken periode is net mooi om te kijken of dit iets voor mij is.
Misschien is het iets, en misschien ben ik gewoon gelukkiger met AD en en niet zo slank lijf, we zullen zien.

Ow en Karin sport al ergens anders, toen zij daarmee begon vond ik het nog niet zo nodig bij mezelf, dus ik ga het alleen doen. Ik moet een goed boek meenemen zei ze, dan kan ik dat tijdens het fietsen lekker lezen
Eva ♥ en Iris ♥
  dinsdag 19 september 2006 @ 21:06:45 #126
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_41962981
Lois, jij kwam op mij ook zo mager over
Dat apparaat

Spuuglokje, luister maar goed naar je man. Oververmoeidheid is niet goed
Aan de andere kant kan zo'n meet natuurlijk weer heel ontspannend zijn.

Nijna, hopelijk verloopt je gesprek lekker. Ook al is het niet je meest favoriete functie, een goed gesprek is altijd lekker.

E.T., volgens mij zit jij in een veel leukere OC dan ik. Wij mogen niet meedoen bij sollicitatieprocedures.

Chacama, doe jij rustig aan en ga niet alles van je man overnemen, hoor. Dan blijft er maar gewoon wat liggen.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_41963086
Kwam jij nou ook livelink? Kunnen Bo en Katja elkaar eindelijk ontmoeten (om bv uiteindelijk helemaal niet te klikken ik zie dat zo voor me )

Nou Lois ik vind het heel knap van je dat je er zo aan begonnen bent hoor
Het voelt heerlijk!!!!
  dinsdag 19 september 2006 @ 21:14:39 #128
37150 livelink
pi_41963222
Nee, ik kan niet. Ik had al een andere afspraak staan. Wel jammer. Katja is op het moment erg dwars en klikt op dit moment sowieso niet zo lekker met andere kindjes. Ze heeft haar plekje in de 'nieuwe' klas nog niet gevonden. Ze ging altijd om met de oudere kinderen en die zijn nu allemaal naar groep 3.

Ik vrees dat ze dus ook niet zo open zou staan voor Bo nu. Hopelijk is dit echt maar een fase, anders ga ik me echt zorgen maken.
  dinsdag 19 september 2006 @ 21:17:22 #129
3011 E.T.
pi_41963347
livelink, dit is ook voor het eerst hoor Het initiatief hiervoor kwam trouwens bij de organisatie vandaan; ouders hebben een hele andere kijk op de kandidaten dan leidinggevenden/collega's. Nou krijg ik zowieso wel het idee dat onze ideeen over 'het beleid' wel serieus worden genomen. (Shit, reminds me.. ik moet nog gebak regelen voor de dag van de leidster, donderdag)
pi_41963405
He wat jammer dat je niet kan!

Maar dat ze de oudere kindjes mist is ook best moeilijk. Bo bloeit er juist door op (krijg meer zelfvertrouwen doordat ze nu niet meer de jongste is en er dus andere kidneren zijn die nog niet alles weten) Maar Bo had ook nog niet echt een band met de kindjes die er weg zijn.

O even heel trots Bo is op de foto geweest Voor het eerst op de schoolfoto alleen zonder dat mama er mee op hoeft , ook een klassefoto. Ze was er zelf ook helemaal trots op. Maar het was ook leuk hoor mam, de fotograaf maakte leuke grapjes. (die van de peuterspeelzaal was nog al een directe man wat ze dus heel erg eng vond en dus niet durfde) Afgesproken dat we mooie lijstjes samen uit gaan zoeken als we ze binnen hebben.
Het voelt heerlijk!!!!
  dinsdag 19 september 2006 @ 21:21:58 #131
144006 chacama
Ondernemend!
pi_41963543
Lois. 5-7 kilo per 5 weken is een vrij normale afvalsituatie als je gezond met eten bezig bent. De combinatie met het sporten zorgt er vooral voor dat de afvalstoffen sneller en beter worden afgevoerd. En dat je lekker strak in je vel komt te zitten. de ervaringsdeskundige heeft gesproken.

Ik heb besloten om het zo rustig mogelijk aan te doen. Maar het zit in de kleine dingen. Manlief was altijd als eerste thuis en kookte terwijl ik onze dochter haalde. En terwijl ik boven met Fleur was om pyjama aan te doen en zo, deed hij de afwas en zorgde ervoor dat er koffie, thee en een fles met warme melk klaar stond. Zo van die kleine dingen.....
  dinsdag 19 september 2006 @ 21:26:20 #132
144006 chacama
Ondernemend!
pi_41963746
quote:
Op dinsdag 19 september 2006 21:14 schreef livelink het volgende:
Nee, ik kan niet. Ik had al een andere afspraak staan. Wel jammer. Katja is op het moment erg dwars en klikt op dit moment sowieso niet zo lekker met andere kindjes. Ze heeft haar plekje in de 'nieuwe' klas nog niet gevonden. Ze ging altijd om met de oudere kinderen en die zijn nu allemaal naar groep 3.

Ik vrees dat ze dus ook niet zo open zou staan voor Bo nu. Hopelijk is dit echt maar een fase, anders ga ik me echt zorgen maken.
Heel herkenbaar. Fleur zit nu op de peuterspeelzaal ook nog in de jongste groep en mist haar vriendjes die een klas hoger zitten. Maar hier scheelt het wel.... er hoeven nog maar 2 peuters naar de basisschool en dan kan ze naar de hogere groep...
  dinsdag 19 september 2006 @ 21:26:55 #133
37150 livelink
pi_41963766
Sterkte ermee, Chacama.

E.T., wij mogen geen gebak geven voor de dag van de leidsters. Er is namelijk nogal een strikt anti-suiker beleid. Wij houden het dus bij een cadeautje en worstjes in bladerdeeg voor de leidsters en alle kinderen die er op dat moment zijn.

Wat goed van Bo dat ze nu zonder tranen op de foto is gegaan hoewel ik die betraande foto's eigenlijk wel heel lief vond
  dinsdag 19 september 2006 @ 21:27:39 #134
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_41963802
Lois, dat ding lijkt wel een futuristische uitgave van wat ze bij Ladyline hadden (hebben?)! Ben benieuwd naar je ervaringen.

Jessie, ik heb de retourmail eindelijk af
  dinsdag 19 september 2006 @ 21:34:24 #135
37150 livelink
pi_41964150
Heb jij ervaring met Ladyline, Spuuglokje? Ik heb twee buurvrouwen die via Ladyline zijn gaan afvallen en de resultaten zijn echt spectaculair. En eentje is nu al een dik jaar hardstikke slank, dus het lijkt wel een goede formule te zijn.
Alleen de prijs vond ik niet zo leuk.
  † In Memoriam † dinsdag 19 september 2006 @ 21:38:37 #136
37843 lady-wrb
kortaf
pi_41964365
maar daarom is ze ook zo slank livelink.
ze heeft geen geld meer voor eten
  † In Memoriam † dinsdag 19 september 2006 @ 21:39:18 #137
37843 lady-wrb
kortaf
pi_41964397
ik ga 4 oktober met mijn zoon van 7 naar het theater
we gaan naar VOF de kunst.
daar is hij groot fan van
  Jubileum moderator dinsdag 19 september 2006 @ 21:39:50 #138
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_41964423
Ladyline, dat ken ik eigenlijk helemaal niet. Ik ga gelijk google-en

Jessie wat goed van Bo! Ik ben benieuwd hoe de foto's zijn geworden, je gaat ze toch wel showen als ze klaar zijn he?
Eva ♥ en Iris ♥
  dinsdag 19 september 2006 @ 21:42:00 #139
37150 livelink
pi_41964497
quote:
Op dinsdag 19 september 2006 21:38 schreef lady-wrb het volgende:
maar daarom is ze ook zo slank livelink.
ze heeft geen geld meer voor eten
Dat ik daar nou niet zelf op was gekomen.

Jouw zoon van 7 heeft trouwens een goede smaak. Ik heb het schandalig genoeg nog altijd over Katja en Job , maar jullie vergeven het me vast wel.
  † In Memoriam † dinsdag 19 september 2006 @ 21:46:04 #140
37843 lady-wrb
kortaf
  Jubileum moderator dinsdag 19 september 2006 @ 21:49:01 #141
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_41964819
Dat ladyline ziet er ook goed uit zeg! Gelukkig zit het hier niet in de buurt, anders ging ik nog twijfelen
Eva ♥ en Iris ♥
pi_41964879
Tuurlijk ga ik ze showen.

O wij gaan in okt naar Jacobus wieman (poppenspeler echt een aanrader) En naar Dirk schele.
http://www.jeugdtheaterhofplein.nl/peuter06/
Het voelt heerlijk!!!!
  dinsdag 19 september 2006 @ 21:50:59 #143
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_41964932
Ik heb ooit geladylined ja. Maar ik verbrandde mijn voeten bijna aan dat kacheltje binnen in die tank, omdat ik gewoon te lange benen had voor dat apparaat. Het werkt hoor, maar ik vond die meetvrouwen zúlke tangen, dat ik er beroerd van werd als ik er weer heen moest.
  dinsdag 19 september 2006 @ 21:52:33 #144
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_41964997
En even ter info: het effect is al lang en breed uitgewerkt hoor. Ik moet nodig weer eens wat gaan doen. Vrijdag ga ik een poging wagen om voor het eerst in jaren weer eens naar een sportschool te gaan. Hopelijk zet ik door.
pi_41965135
Ik ben weer helemaal sportschool af. Maar ga nu wel steeds Bo op de fiets naar school brengen. Jans achterop, Bo aan mijn binnenkant. Ik denk erzelfs over om een regenjasponcho te kopen zodat ik met regen ook af en toe zo kan Echt lekker effe smorgens vroeg fietsen.
Iemand een tiup waar je niet al te duren regenjasponcho's kan kopen in een maatje meer?
Het voelt heerlijk!!!!
  dinsdag 19 september 2006 @ 21:56:20 #146
37150 livelink
pi_41965203
quote:
Op dinsdag 19 september 2006 21:46 schreef lady-wrb het volgende:
wie zijn katja en job?
Lees je eens in, zeg
Katja is terug te vinden bij de Kleuters en Job bij de peuters. Meer hints geef ik niet.

Bij mij mogen/moeten er ook eigenlijk wel wat kilo's af. Maar de moed ontbreekt me nog om er echt iets aan te gaan doen. En ik ben bang voor het jojo-effect. Ik heb nog nooit gelijnd. Dat is de reden dat ik de buurvrouwen in de gaten houd, maar zoals gezegd, nog geen tekenen van jojo's daar.
  † In Memoriam † dinsdag 19 september 2006 @ 21:56:52 #147
37843 lady-wrb
kortaf
pi_41965232
oei dirk schele, daar krijg je mij nou met geen 10 paarden naar toe
luca vroeger wel trouwens. hoe de stand van zaken nu is weet ik niet.
hij is helemaal gek van VOF de kunst en in het byzonder van nol havens.
ik ben dan ook bezig om voor sinterklaas de dvd "apenkooien" voor hem te kopen.
we hebben er al 1 en die is een grote hit.
  † In Memoriam † dinsdag 19 september 2006 @ 21:58:33 #148
37843 lady-wrb
kortaf
pi_41965317
quote:
Op dinsdag 19 september 2006 21:55 schreef jessie het volgende:
Ik ben weer helemaal sportschool af. Maar ga nu wel steeds Bo op de fiets naar school brengen. Jans achterop, Bo aan mijn binnenkant. Ik denk erzelfs over om een regenjasponcho te kopen zodat ik met regen ook af en toe zo kan Echt lekker effe smorgens vroeg fietsen.
Iemand een tiup waar je niet al te duren regenjasponcho's kan kopen in een maatje meer?
een poncho past toch altijd? als je hoofd maar door dat gat kan?
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 19 september 2006 @ 22:00:33 #149
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_41965409
chacama, wat is er gebeurd met meneer chacama?

Ik had vanavond mijn collega op bezoek, lekker zitten kleppen en Casualty gekeken (hoera, mijn dvd-recorder neemt eindelijk op wat ie op moet nemen ). Ze heeft even mijn prachtige buik bewonderd Rood, blauw, geel en 2x zo dik als voorheen...
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  dinsdag 19 september 2006 @ 22:00:39 #150
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_41965417
Ik heb laatst bij de Hema een regenjas gekocht, maat XXL, die voor mij zelfs heel ruim zit. Volgens mij hebben ze daar ook poncho's!
  † In Memoriam † dinsdag 19 september 2006 @ 22:01:02 #151
37843 lady-wrb
kortaf
pi_41965441
weet iemand misschien hoe je een penetrante zweetvoetenlucht uit (bokshand)schoenen krijgt?
ik heb al een topic lopen in sport, maar ik dacht dat hier eigenlijk de kenners van huismiddeltjes moeten zitten.
de conventionele middelen (oust, van die zweetschoenenspray en oude kranten) helpen niet.
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 19 september 2006 @ 22:02:44 #152
13151 crew  Rewimo
pi_41965540
Hee, dan lees ik even mee. Christan, eh mijn zoon van 5, heeft ook een paar schoenen met een lucht waar je u tegen zegt
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_41965594
Nou ja ik kan me voorstellend at je kleine en grote ponco's hebt ofzo. Maar de hema daar kom ik geregeld, eens even neuzen daar.

Lady-wrb in de wasmachien?
Het voelt heerlijk!!!!
  † In Memoriam † dinsdag 19 september 2006 @ 22:04:44 #154
37843 lady-wrb
kortaf
pi_41965658
heeftie van die zweetvoeten ?
dan moet je 's avonds zijn voeten wassen en insmeren met zinkzalf.
  † In Memoriam † dinsdag 19 september 2006 @ 22:06:26 #155
37843 lady-wrb
kortaf
pi_41965740
quote:
Op dinsdag 19 september 2006 22:03 schreef jessie het volgende:
Nou ja ik kan me voorstellend at je kleine en grote ponco's hebt ofzo. Maar de hema daar kom ik geregeld, eens even neuzen daar.

Lady-wrb in de wasmachien?
zou ik dan niet meteen mijn hele was weg kunnen gooien dan?
bovendien weet ik niet of ze af zullen geven.
ik zat zelf te denken aan een sodasopje ofzo
maar echt, die dingen zijn binnen niet te houden. de hele kamer is vergeven van de stank. ze hangen nu al een paar dagen buiten. en zelfs dan moet je niet in de buurt komen
pi_41965801
Doe je ze met handdoeken in de wasmachien
Het voelt heerlijk!!!!
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 19 september 2006 @ 22:07:52 #157
13151 crew  Rewimo
pi_41965803
quote:
Op dinsdag 19 september 2006 22:04 schreef lady-wrb het volgende:
heeftie van die zweetvoeten ?
dan moet je 's avonds zijn voeten wassen en insmeren met zinkzalf.
Nou, het is voorzover ik heb gemerkt alleen bij 1 paar schoenen. Wel vreemd want het zijn leren schoenen en bij een ander stel van kunststof heeft ie nergens last van
  Licht Ontvlambaar dinsdag 19 september 2006 @ 22:10:33 #158
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_41965912
Bij Ladyline/Bodystyling ben ik heel veel afgevallen... Zeker een maandsalaris Kilo's en centimeters raakte ik er helaas niet echt kwijt...
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  † In Memoriam † dinsdag 19 september 2006 @ 22:10:37 #159
37843 lady-wrb
kortaf
pi_41965919
raar is dat he?
heb ik ook wel eens gehad. ik had ooit twee paar dezelfde schoenen. een paar witte en een paar zwarte. en in de witte had ik echt enorme zweetvoeten. stinken die dingen, niet normaal. en in die zwarte nergens last van. heel raar. die witte heb ik dus maar weggegooid, want ik schaamde me kapot voor die stinkbommen. wel zonde, want het waren hele dure schoenen van dat hele zachte leer.
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 19 september 2006 @ 22:12:05 #160
13151 crew  Rewimo
pi_41966003
quote:
Op dinsdag 19 september 2006 22:10 schreef Sjeen het volgende:
Bij Ladyline/Bodystyling ben ik heel veel afgevallen... Zeker een maandsalaris Kilo's en centimeters raakte ik er helaas niet echt kwijt...
De Dieetclub werkt beter hè?
  † In Memoriam † dinsdag 19 september 2006 @ 22:13:39 #161
81992 Githa
pi_41966078
quote:
Op dinsdag 19 september 2006 22:10 schreef Sjeen het volgende:
en jij hebt geen resultaatsgarantie gehad dan? ... daar promoten ze iig mee op hun site.
  dinsdag 19 september 2006 @ 22:26:41 #162
144006 chacama
Ondernemend!
pi_41966746
Meneer Chacama, zoals je het zo mooi zegt Rewino, heeft gisteren tijdens het werk zijn enkel gebroken. Hij was bezig om takken te sjouwen en stapt met kracht naar achter om de takken los te trekken en verstapt zich zodanig dat zijn enkel omklapt. Nou, heeft ie enorm stevige werkschoenen, maar die hebben helaas niet geholpen.... erg spijtig.

Hoelang duurt het voordat jouw buik weer terug is in zijn eigen proporties...? Ben erg nieuwsgierig voor de toekomst.

Zweetvoeten......volgens mij heeft Sjeen daar ook ervaring mee.....

*gaat slapen om zich psychisch en physiek op morgen voor te bereiden
  Licht Ontvlambaar dinsdag 19 september 2006 @ 22:27:11 #163
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_41966767
quote:
Op dinsdag 19 september 2006 22:12 schreef Rewimo het volgende:

[..]

De Dieetclub werkt beter hè?
Voor mij absoluut!
quote:
Op dinsdag 19 september 2006 22:13 schreef Githa het volgende:

[..]

en jij hebt geen resultaatsgarantie gehad dan? ... daar promoten ze iig mee op hun site.
Nou, ik moet niet liegen, ben wel wat afgevallen... Maar toen stierf mijn schoonmama en ben ik gestopt (ook omdat het me te duur werd) en zaten alle kilo's er binnen no time weer aan. En meer zelfs nog... Maar ik had dan ook moeten doorgaan, twee keer per week voor de rest van mijn leven tegen veel geld. Althans dat was wat ze voorschreven daar
  Licht Ontvlambaar dinsdag 19 september 2006 @ 22:28:07 #164
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_41966814
quote:
Op dinsdag 19 september 2006 22:26 schreef chacama het volgende:
Meneer Chacama, zoals je het zo mooi zegt Rewino, heeft gisteren tijdens het werk zijn enkel gebroken. Hij was bezig om takken te sjouwen en stapt met kracht naar achter om de takken los te trekken en verstapt zich zodanig dat zijn enkel omklapt. Nou, heeft ie enorm stevige werkschoenen, maar die hebben helaas niet geholpen.... erg spijtig.

Hoelang duurt het voordat jouw buik weer terug is in zijn eigen proporties...? Ben erg nieuwsgierig voor de toekomst.

Zweetvoeten......volgens mij heeft Sjeen daar ook ervaring mee.....

*gaat slapen om zich psychisch en physiek op morgen voor te bereiden
Oi

Niet meer in dit huis, daar is overheen gegroeid
  dinsdag 19 september 2006 @ 22:29:22 #165
144006 chacama
Ondernemend!
pi_41966873
quote:
Op dinsdag 19 september 2006 22:28 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Oi

Niet meer in dit huis, daar is overheen gegroeid
Kan me nog een paar rode schoenen herinneren.......of mag ik dat niet zeggen...
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 19 september 2006 @ 22:29:51 #166
13151 crew  Rewimo
pi_41966901
quote:
Op dinsdag 19 september 2006 22:26 schreef chacama het volgende:
Da's balen, daar zal ie wel een tijdje zoet mee zijn
quote:
3-6 maanden, maar ik hoop dat die zwelling wat eerder verdwijnt
  † In Memoriam † dinsdag 19 september 2006 @ 22:29:57 #167
81992 Githa
pi_41966903
Wat ik ook wel minder vind, is dat ze helemaal geen prijsindicatie geven.
Per persoon verschillend, daar kan ik met wel iets bij voorstellen, maar persoonlijk zou ik wel een soort van indicatie willen.
  dinsdag 19 september 2006 @ 22:31:13 #168
144006 chacama
Ondernemend!
pi_41966968
quote:
Op dinsdag 19 september 2006 22:29 schreef Githa het volgende:
Wat ik ook wel minder vind, is dat ze helemaal geen prijsindicatie geven.
Per persoon verschillend, daar kan ik met wel iets bij voorstellen, maar persoonlijk zou ik wel een soort van indicatie willen.
een soort offerte. Zou inderdaad wel prettig zijn.
  † In Memoriam † dinsdag 19 september 2006 @ 22:32:16 #169
81992 Githa
pi_41967016
AI, Chacama... beterschap voor je man en sterkte voor jou offuh heb je dat niet nodig...
  Licht Ontvlambaar dinsdag 19 september 2006 @ 22:40:38 #170
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_41967395
quote:
Op dinsdag 19 september 2006 22:29 schreef chacama het volgende:

[..]

Kan me nog een paar rode schoenen herinneren.......of mag ik dat niet zeggen...
Ow die... dat was een ramp inderdaad. Dat is nooit meer goed gekomen Lag aan de schoenen en het feit dat ik er geen sokken in droeg
pi_41974201
quote:
Op dinsdag 19 september 2006 22:01 schreef lady-wrb het volgende:
weet iemand misschien hoe je een penetrante zweetvoetenlucht uit (bokshand)schoenen krijgt?
ik heb al een topic lopen in sport, maar ik dacht dat hier eigenlijk de kenners van huismiddeltjes moeten zitten.
de conventionele middelen (oust, van die zweetschoenenspray en oude kranten) helpen niet.
In een van de laatste Allerhandes stond een artikeltje over soda (achterin,misschien op de site te vinden). Voor stinkende laarsen raadden zij aan droge soda in de schoen te doen. Een beetje heen en weer husselen en een nachtje laten staan.
"No hay mal que por bien no venga" Geen ongeluk zo groot, of er is altijd nog wel een geluk bij
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 20 september 2006 @ 08:32:15 #172
13151 crew  Rewimo
pi_41974231
Een jaar geleden werden Troel en ik geopereerd Er zwerft nu ruim 100 kilo minder van ons hier over het forum
  woensdag 20 september 2006 @ 08:59:21 #173
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_41974584
Is het alweer een jaar geleden? Wat een mijlpaal!
  woensdag 20 september 2006 @ 09:07:43 #174
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_41974715
Jeetje een jaar joh! Wat gaat het toch hard met dat soort dingen.
  woensdag 20 september 2006 @ 09:10:53 #175
152171 leentje2907
Mahre's & Ninthe'
pi_41974757
quote:
Op zondag 17 september 2006 21:38 schreef Belana het volgende:
dankjewel poemojn, ik ga het meteen even opslaan
we willen dan meteen de keuken ook doen. daar hebben we nu parket liggen maar dat is gewoon niet praktisch en eigenlijk is het 1 ruimte geworden (het oude kozijn is eruit gehaald, dus het is 1 ruimte geworden, zie hier )
loop een beetje achter maar volgens mij heb je dezelfde keuken als Tazz en ik!!
  † In Memoriam † woensdag 20 september 2006 @ 09:11:51 #176
81992 Githa
pi_41974771
Het jaar is hard gegaan, maar jij ook Rewimo! ...weer een dag om je super trots te voelen
  † In Memoriam † woensdag 20 september 2006 @ 09:15:32 #177
7074 moussy
kuttekop
pi_41974838
Schiet mij maar lek, ik bel vanmorgen naar de huisarts, toen was er volgende week pas plek, zei ik het anders te gaan regelen, wat niet lukte, ik bel terug, kan ik morgen om 8 uur al

Rewimo, een jaar al wat gaat het hard!
Je zou er haast een boek over schrijven!
  † In Memoriam † woensdag 20 september 2006 @ 09:18:24 #178
81992 Githa
pi_41974889
Misschien een gaatje vrij gekomen
Wel raar dat je gewoon een week moet wachten op een afspraak, dat treffen wij hier gelukkig nooit.
  † In Memoriam † woensdag 20 september 2006 @ 09:20:04 #179
7074 moussy
kuttekop
pi_41974917
quote:
Op woensdag 20 september 2006 09:18 schreef Githa het volgende:
Misschien een gaatje vrij gekomen
Wel raar dat je gewoon een week moet wachten op een afspraak, dat treffen wij hier gelukkig nooit.
Ik heb gezegd dat het spoed was en mn ziektekostenverzekeraar aan de telefoon had gehad
  † In Memoriam † woensdag 20 september 2006 @ 09:22:02 #180
81992 Githa
pi_41974944
ahaaaaaaaaaa
Eigenlijk te zot dat je het zo moet doen.
pi_41975022
Hier kan je ineens altijd meteen terecht als het om je kind gaat. Aan de ene kant wel fijn natuurlijk. Meer ergens vind ik het ook een beetje raar.
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_41975367
Maar als zij vol zitten kunnen ze er toch ook niks aan doen? En spoed heeft sowieso voorrang, lijkt me logisch.

Dat kinderen meteen terecht kunnen is idd wel een beetje apart...
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 20 september 2006 @ 09:50:40 #183
13151 crew  Rewimo
pi_41975435
Mijn huisarts heeft bij spoed altijd wel een plekje gelukkig
  † In Memoriam † woensdag 20 september 2006 @ 10:41:31 #184
37843 lady-wrb
kortaf
pi_41976593
jaaaa mijn broeken-project is klaar

mooi nu kan ik eindelijk weer eens wat anders gaan doen.
  woensdag 20 september 2006 @ 11:41:19 #185
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_41978309
Wat voor een broekenproject?
  † In Memoriam † woensdag 20 september 2006 @ 12:35:15 #186
37843 lady-wrb
kortaf
pi_41979810
ik heb broeken gemaakt voor een salsa dansclub
  † In Memoriam † woensdag 20 september 2006 @ 13:31:55 #187
7074 moussy
kuttekop
pi_41981355
quote:
Op woensdag 20 september 2006 09:44 schreef texelonia het volgende:
Maar als zij vol zitten kunnen ze er toch ook niks aan doen? En spoed heeft sowieso voorrang, lijkt me logisch.

Dat kinderen meteen terecht kunnen is idd wel een beetje apart...
dit ís spoed.

foto lady wrb?
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 20 september 2006 @ 17:20:39 #188
13151 crew  Rewimo
pi_41987948
Voor de liefhebbers

Mijn bont en blauwe buik
pi_41988971
Oeh dat ziet er pijnlijk uit Rewimo. Is dat het ook?
Syllables govern the world
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 20 september 2006 @ 18:14:43 #190
13151 crew  Rewimo
pi_41989322
quote:
Op woensdag 20 september 2006 18:00 schreef reese.com het volgende:
Oeh dat ziet er pijnlijk uit Rewimo. Is dat het ook?
Ja...
pi_41989581
Hmm stomme vraag

Sterkte ermee!
Syllables govern the world
  woensdag 20 september 2006 @ 18:31:07 #192
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_41989727
Alle kleuren van de regenboog!
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 20 september 2006 @ 18:35:13 #193
13151 crew  Rewimo
pi_41989834
't Ziet er wel schilderachtig uit
  † In Memoriam † woensdag 20 september 2006 @ 20:05:40 #194
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_41992738
quote:
Op woensdag 20 september 2006 09:20 schreef moussy het volgende:

Ik heb gezegd dat het spoed was en mn ziektekostenverzekeraar aan de telefoon had gehad
Gevalletje spoed met toestemmming van de ziektekostenverzekering

echt spoed of beetje spoed gemaakt ?
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
  † In Memoriam † woensdag 20 september 2006 @ 20:16:42 #195
43556 miss_dynastie
pi_41993176
Au, rewimo
pi_41993263
quote:
Op woensdag 20 september 2006 20:05 schreef just me het volgende:

[..]

Gevalletje spoed met toestemmming van de ziektekostenverzekering

echt spoed of beetje spoed gemaakt ?
Echt. Zie eerder deze week ergens. Waar bemoei ik me mee trouwens je kan wel zien dat ik op assertiviteitscursus zit

Daar is het overigens echt erg gezellig allemaal aardige mensen die niks naars over anderen durven te zeggen, ik voel me er helemaal thuis (vast omdat we pas vier lessen hebben gehad haha!).

Oja, en ik heb mijn fitnessabonnement opgezegd

Rewimo: Aaaaauuuwwwwwww!! Ik werd echt een beetje naar van de foto, arme jij en arme buik.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 20 september 2006 @ 20:20:36 #197
13151 crew  Rewimo
pi_41993386
quote:
Op woensdag 20 september 2006 20:18 schreef Syrena het volgende:
Rewimo: Aaaaauuuwwwwwww!! Ik werd echt een beetje naar van de foto, arme jij en arme buik.
Ik had 'm niet voor niets achter een linkje gezet
pi_41993679
quote:
Op woensdag 20 september 2006 20:20 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Ik had 'm niet voor niets achter een linkje gezet
Ik had je voor de operatie al om een foto van na willen vragen maar het leek me niet zo gepast
Ben erg benieuwd hoe het er over een paar maanden uitziet, ik zal duimen dat het zo mooi wordt als je hoopt
En dan een voor- en na- shot!
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_41994303
Dat ziet er pijnlijk uit Rewimo.

Moussy

Wat een weertje he. Vandaag hebben de meiden poffertjes gebakken op de club en de rest van de middag heerlijk in de speeltuin gespeeld. En ik met de andere meoders lekker op een speeltuinbankie zitten kletsen en dommelen
Het voelt heerlijk!!!!
  woensdag 20 september 2006 @ 20:45:09 #200
103793 kozakken
Living the life
pi_41994421
Even een voor Mous en thuisfront
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')