quote:Op zaterdag 16 september 2006 11:29 schreef moussy het volgende:
ik heb er nog 1, die ik eventueel wel voor de koper op wil halen.
http://0223.paginamarkt.n(...)tje-den-/135555.html
ik ook, het heeft iets knus' en ik heb een kind wat eigenlijk alleen maar met hout wil spelen. Maar we hebben ale en keuken en Cas wil altijd graag met écht eten/drinken knoeien en das zonde van zo'n houten keuken.quote:Op zaterdag 16 september 2006 11:40 schreef Rewimo het volgende:
Ik vind dat houten speelgoed altijd zo leuk om te zien
Buik is behoorlijk pijnlijk, vooral opstaan, strekken en bukken doen zeer. Vanavond voor ik ga slapen ga ik wel pijnstillers innemen. Overdag doe ik dat liever niet om me niet te forceren. Vanmorgen viel het mee qua verkleuring maar zo te voelen wordt de boel nu aardig blauw.quote:Op zaterdag 16 september 2006 20:07 schreef melonovy het volgende:
Hoe is het met jou Rewimo en je buik?
Dat weet ik nog niet, dan moet ik eerst klaar zijn met afvallenquote:Op zaterdag 16 september 2006 22:26 schreef jessie het volgende:
Rewimo je krijgt toch ook nog een buikwandcorrectie, waneer is die dan? En ik hoop dat de pijn snel minder is.
Nee hoor, die zijn gelukkig heel soepelquote:Op zaterdag 16 september 2006 23:00 schreef livelink het volgende:
Was het geen probleem met je werkgever, Rewimo?
Jordy krijgt ook het keukentje dat ik op de foto liet zien, maar zijn overgroot opa hoorde dat we opzoek waren naar een keukentje en heeft er zelf een gemaakt.quote:Op zaterdag 16 september 2006 22:26 schreef jessie het volgende:
Githa dat keukentje was toch eerst ook veel hoger?(dat was toch van die foto wat ik zo leuk vond wat op dat van Caronline leek?) Word het winkeltje dat nu ook nog? Dat is wat makkelijker met staan enzo. Ik vind het keukentje wel heel super hoor. Jammer dat de spijkers erdoorheen kwamen![]()
Nee geen garantie meerquote:Op zaterdag 16 september 2006 19:50 schreef melonovy het volgende:
Zo kun je ook (voor een) TV kijken ja. Balen is dat, heb je nog garantie op dat ding?
Z'n gangetje. Hij is aan 't opknappen van de operatie. Wond steekt nog wel, maar over het algemeen voelt ie zich redelijk.quote:Op maandag 18 september 2006 14:33 schreef Rewimo het volgende:
E.T., hoe gaat het met je schoonvader?
Die wil ik... maar dan weet ik nu nog niet welke maatquote:Op maandag 18 september 2006 14:31 schreef E.T. het volgende:
rainbowbabies heeft slofsokken (toch?)
edit: gevonden:
[afbeelding]
ja, die zijn ook leuk maar ik zoek veel simpelere. zouden wel eens van die 'falke sokken' kunnen zijn inderdaad. (even gegoogled en ze leken hier wel op.quote:Op maandag 18 september 2006 14:31 schreef E.T. het volgende:
rainbowbabies heeft slofsokken (toch?)
edit: gevonden:
[afbeelding]
offtopic, ik heb in het Sonja Bakker topic op jouw post gereageert.quote:Op maandag 18 september 2006 14:51 schreef m@x het volgende:
Bij de Zeeman hadden ze een tijdje terug slofsokken van Superman. Heel stoer en maar 2,99 of zoiets.
Hier verkopen ze die op de markt, zo'n sokkenkraam. In alle maten voor 5,95....quote:Op maandag 18 september 2006 14:22 schreef bixister het volgende:
ik had voor piet vorig jaar van die slofsokken van iemand gekregen, die vond ik ideaal. (met iets antislipperigs onder de zool) hij loopt nooit zo lekker (raar scheef) op die slofjes met harde zooltjes. iemand enig idee waar ze die slofsokken verkopen? die van vorig jaar passen echt niet meer.
maandag hebben we weer een afspraak met het gastouderbureau en een vrouw van 26 die al jarenlang bij een gezin op kindjes past. ze was geinteresseert en we gaan kennis maken. dus ik ben benieuwd, das ook iemand die thuis bij ons wil oppassenquote:Op maandag 18 september 2006 20:47 schreef Lois het volgende:
Belaan, hoe is het ondertussen met je oppasprobleem??
Ikke, maar ja...quote:Op dinsdag 19 september 2006 00:09 schreef Leah het volgende:
Nog iemand wakker?? Of ben ik de enige nachtbraker hier?
Daar ligt het helaas niet aan Jessiequote:Op dinsdag 19 september 2006 20:34 schreef jessie het volgende:
Je bent volgens mij ook elk weekend wel iets aan het doen.
Ja.... en als ik die mevoruw zo zie, is het ook zo gedaan. Wat een slank lichaam heeft die zeg...Maar ik ben benieuwd naar het resultaat. Krijg je ook een eet-advies of is het alleen fietsen in een vacuum..quote:Op dinsdag 19 september 2006 20:51 schreef Lois het volgende:
Kijk eens waar ik net ingelegen heb? [afbeelding]
* Lois gaat de strijd tegen de kilo's aan en dat ga ik zo eens proberen.
Ik kreeg een folder inde bus met een wel heel voordelige kennismakingsaanbieding dus de komende 5 weken fiets ik 2 keer per week in een vacuum. Lachen joh, dat ding bouwt dus steeds de druk op en weer af, echt een supergeinig gevoel. Je mag 2 uur vooraf niet eten, wist ik niet, en ik had gelijk door waarom dat isZo val je vanzelf af
![]()
Precies dat jaquote:Op dinsdag 19 september 2006 20:57 schreef chacama het volgende:
En welke resultaten geven ze af..... 5 weken 5-7 kilo....of nog meer???
Ik was heel slank ja, met een grote nadruk op was. Dat was ook grotendeels te wijten aan bereveel stress en angstaanvallen.Mede door de antidepressiva (voor angstaanvallen) en gewoon emo-eten (vanwege toestanden hier) is het de laatste 1,5 jaar snel bergafwaarts gegaan. En nu, nu mijn maatje 42- 44 ( brrr echt doodeng om te zeggenquote:Op dinsdag 19 september 2006 20:57 schreef jessie het volgende:
Maarre Lois, ik vond jou altijd juist zo slank ! Nou ja altijd ik heb je 2 keer gezien ofzoStrijd tegen kilo's, kan me er niks bij voorstellen.
Maar op deze manier lijkt het me wel heel leuk om te doen!!!!
Hoe lang moet je het doen enzo? En ga je samen met je zus? En moesten jullie lachen?
Heel herkenbaar. Fleur zit nu op de peuterspeelzaal ook nog in de jongste groep en mist haar vriendjes die een klas hoger zitten. Maar hier scheelt het wel.... er hoeven nog maar 2 peuters naar de basisschool en dan kan ze naar de hogere groep...quote:Op dinsdag 19 september 2006 21:14 schreef livelink het volgende:
Nee, ik kan niet. Ik had al een andere afspraak staan. Wel jammer. Katja is op het moment erg dwars en klikt op dit moment sowieso niet zo lekker met andere kindjes. Ze heeft haar plekje in de 'nieuwe' klas nog niet gevonden. Ze ging altijd om met de oudere kinderen en die zijn nu allemaal naar groep 3.
Ik vrees dat ze dus ook niet zo open zou staan voor Bo nu. Hopelijk is dit echt maar een fase, anders ga ik me echt zorgen maken.
quote:Op dinsdag 19 september 2006 21:38 schreef lady-wrb het volgende:
maar daarom is ze ook zo slank livelink.
ze heeft geen geld meer voor eten
Lees je eens in, zegquote:
een poncho past toch altijd? als je hoofd maar door dat gat kan?quote:Op dinsdag 19 september 2006 21:55 schreef jessie het volgende:
Ik ben weer helemaal sportschool af. Maar ga nu wel steeds Bo op de fiets naar school brengen. Jans achterop, Bo aan mijn binnenkant. Ik denk erzelfs over om een regenjasponcho te kopen zodat ik met regen ook af en toe zo kanEcht lekker effe smorgens vroeg fietsen.
Iemand een tiup waar je niet al te duren regenjasponcho's kan kopen in een maatje meer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |