quote:Op donderdag 21 september 2006 21:39 schreef Leah het volgende:
Ik denk dat het meer het hoge dagboekgehalte/voornamelijk klaagpost gedrag is.
Ik denk weleens dat er toch echt een stoomafblaastopic moet komen hier, hoef je niet zo te scrollen.
Nog 1???quote:Op donderdag 21 september 2006 21:40 schreef Brighteyes het volgende:
Mss is een klaag en zeur topic niet eens zo'n slecht idee idd.
He nou zeg Lois, ik wilde er juist gaan posten dat ik zo'n onbedwingbare dorst hebquote:
ja godverdomme, ben je nou helemaal besodemieterdquote:
En niet te vergeten: een mooie banner bovenin.quote:Op donderdag 21 september 2006 21:43 schreef Icaä het volgende:
Leuk idee. Kunnen we ook variëren thema's, bijvoorbeeld zwangerschapskwalen, huishoudelijk werk, vrienden en mannen en, schoonfamilie, geldkwesties, al dan niet ingebeelde ziektes....
quote:Op donderdag 21 september 2006 21:43 schreef beefcake het volgende:
He nou zeg Lois, ik wilde er juist gaan posten dat ik zo'n onbedwingbare dorst heb
Ik stel deel 1 voor, Klaag, jank en zeik hier over uw OUD usersquote:Op donderdag 21 september 2006 21:43 schreef Icaä het volgende:
Leuk idee. Kunnen we ook variëren thema's, bijvoorbeeld zwangerschapskwalen, huishoudelijk werk, vrienden en mannen en, schoonfamilie, geldkwesties, al dan niet ingebeelde ziektes....
URL?quote:Op donderdag 21 september 2006 21:45 schreef Leah het volgende:
Nou, ik moet eerlijk zeggen dat er op het vivaforum een erg leuk topic loopt over je kinderen achter het behang plakken. Echt hilarisch, maar 't is denk ik te hard voor hier.
En een live teller, hoeveel klagers al geweest zijn, en hoeveel op dat moment aanwezig zijn.quote:Op donderdag 21 september 2006 21:45 schreef Spuuglokje het volgende:
En niet te vergeten: een mooie banner bovenin.
Ik ga er even lekker voor zitten...quote:Op donderdag 21 september 2006 21:45 schreef moussy het volgende:
[..]
Ik stel deel 1 voor, Klaag, jank en zeik hier over uw OUD usersAh toe, mag ik beginnen?
Ja, hoe lang je al boos bent op je manquote:Op donderdag 21 september 2006 21:45 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
En niet te vergeten: een mooie banner bovenin.
alleen als ie in oud mag natuurlijjk, we blijven de hormonale kutnijdwijvenquote:Op donderdag 21 september 2006 21:46 schreef Lois het volgende:
[..]
Ik ga er even lekker voor zitten...
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |