verdienen die 3,10?quote:Op donderdag 14 september 2006 21:38 schreef Renesite het volgende:
[..]
4.30 per uur is toch echt al 1.20 meer als een 16 jarige..
Op die school zit ik ook sinds dit jaarquote:Op vrijdag 15 september 2006 10:54 schreef SHERMAN het volgende:
Had niet gezien dat ie vol was.
Maarre, ROC Midden Nederland, Utrecht bij kanaleneiland.
Welkomquote:Op vrijdag 15 september 2006 13:19 schreef LeroyBrown het volgende:
*Meldt als medewerker van 8532 te De Meern. Een mannelijke kassier, de enige bij ons filiaal![]()
Vanavond weer werken![]()
Hoe ben je dat geworden ?quote:Op vrijdag 15 september 2006 14:07 schreef waterreus23 het volgende:
HET IS NU OFFICIEEL ... ... IK BEN KEURMEESTER TIJDENS HET AH WK
![]()
Vorig jaar heeft mijn filiaal de winkelwedstrijd gewonnen, daardoor mag ons filiaal 4 keurmeester leveren gekozen door de VM's en SM. Ze kozen voor mijquote:
Ik ben 17 hequote:Op vrijdag 15 september 2006 11:39 schreef -Sum- het volgende:
[..]
verdienen die 3,10?
maar goed, ik vind het gewoon weinig want volgens mij doe jij hetzelfde werk als ik (counter, kassa en ook soms beetje leidinggeven) en je verdient ruim 3 euro minder per uur. dankzij jou kunnen ze dus een hele 16 jarige erbij in dienst nemen![]()
Whehehehe, enigste man?quote:Op vrijdag 15 september 2006 13:19 schreef LeroyBrown het volgende:
*Meldt als medewerker van 8532 te De Meern. Een mannelijke kassier, de enige bij ons filiaal![]()
Vanavond weer werken![]()
nee ENIGE manquote:Op vrijdag 15 september 2006 17:33 schreef Renesite het volgende:
[..]
Whehehehe, enigste man?
Wij hebben echt 20/15 mannelijken![]()
Heheh, wij hebben veel kerels, wel lachenquote:Op vrijdag 15 september 2006 17:58 schreef -Sum- het volgende:
[..]
nee ENIGE man
maar ik zal het je vergeven door je leeftijd
wij hebben NUL mannen![]()
onze vorige VS kassa was eengozer
daarom valt de huidige trut dubbel tegen
Toen Grolsch in de aanbieding was kregen we een speciale vrachtwagen vol met Grolsch en op die containers was nog wat ander houdbaar spul gelegdquote:Op vrijdag 15 september 2006 18:27 schreef Webgangster het volgende:
Vandaag gewerkt van 3 tot 6, ze wouden me ook nog is tot 9 uur, helaas kon ik niet vanwege verjaardag.
Morgen moest ik van 1 tot half 9, ze wouden me wat eerder hebben vanwege te veel vulling, dus werk nu van 10 tot half 9
In me uppie gelost en geladen, 56 containers, 9 containers HEINIKEN !!! alle heiniken wat we hadden was al op, woow dat is nog eens een actie geweest !!
Ik vind wel dat ik de enige man ben jaquote:Op vrijdag 15 september 2006 17:33 schreef Renesite het volgende:
[..]
Whehehehe, enigste man?
Wij hebben echt 20/15 mannelijken![]()
IK OOKquote:Op vrijdag 15 september 2006 14:07 schreef waterreus23 het volgende:
HET IS NU OFFICIEEL ... ... IK BEN KEURMEESTER TIJDENS HET AH WK
![]()
Ook jouw verwelkom ik dan maarquote:Op zaterdag 16 september 2006 00:22 schreef Bellah het volgende:
Caissiere van AH in Roermond meldt zich
Ik weet niet welk filiaalnr... Wel AH-4Ben ook pas 3 maanden bezig ofzo. Het bevalt me wel! Morgen van 12-18 (terwijl mijn zusje jarig is
geen rekening mee gehouden)
Hoezo goede actie?quote:Op vrijdag 15 september 2006 18:27 schreef Webgangster het volgende:
In me uppie gelost en geladen, 56 containers, 9 containers HEINIKEN !!! alle heiniken wat we hadden was al op, woow dat is nog eens een actie geweest !!
12 - 18.quote:Op zaterdag 16 september 2006 00:22 schreef Bellah het volgende:
Ik weet niet welk filiaalnr... Wel AH-4Ben ook pas 3 maanden bezig ofzo. Het bevalt me wel! Morgen van 12-18 (terwijl mijn zusje jarig is
quote:Op zaterdag 16 september 2006 11:45 schreef Bellah het volgende:
Ik weet het ook niet... Heb ook wel eens van 9-18 gemoeten of van 9-13, of van 17 tot sluiten? Bij ons gaat iedereen gewoon op pauze wanneer ie dat wil (zolang er dan nog genoeg mensen in de winkel zijn zegmaar)
vorige week met onze openingsweek hadden we 1500 kratten amstel ( 2 voor 10 euro)quote:Op zaterdag 16 september 2006 11:25 schreef Rudy-F1 het volgende:
[..]
Hoezo goede actie?
Paar weken geleden hebben we 250 containers Heineken verkocht in 3 dagen..............![]()
Ik wil niet opscheppen ofzo, maar met de Grolsh actie hebben wij ongeveer in een weekje 3500 kratten verkochtquote:Op zaterdag 16 september 2006 13:47 schreef DeTolk het volgende:
[..]
vorige week met onze openingsweek hadden we 1500 kratten amstel ( 2 voor 10 euro)
In 3 dagen 1300 verkocht.
quote:Op zaterdag 16 september 2006 11:25 schreef Rudy-F1 het volgende:
[..]
Hoezo goede actie?
Paar weken geleden hebben we 250 containers Heineken verkocht in 3 dagen..............![]()
Die 250 containers Heineken zijn altijd nog 6.000 kratten.quote:Op zaterdag 16 september 2006 14:15 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Ik wil niet opscheppen ofzo, maar met de Grolsh actie hebben wij ongeveer in een weekje 3500 kratten verkocht.
Geloof me, voor ons filiaal was het echt veel.quote:Op zaterdag 16 september 2006 14:15 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Ik wil niet opscheppen ofzo, maar met de Grolsh actie hebben wij ongeveer in een weekje 3500 kratten verkocht.
Faunasingel 32, Roermond is franchiser AH-4 8687quote:Op zaterdag 16 september 2006 00:22 schreef Bellah het volgende:
franchise dusquote:Op zondag 17 september 2006 09:39 schreef Atlasvlinder het volgende:
[..]
Faunasingel 32, Roermond is franchiser AH-4 8687
![]()
Dat is wel flink klotequote:
personeelsfeest! altijd leuk!quote:Op vrijdag 15 september 2006 12:22 schreef GotC het volgende:
ALBERT HEEEEIJN!
Haha, dus. Vanavond weeeer werken!
En volgende week zondag PERSONEELSFEEST!.
Ik ga diverse filialen keuren in Utrechtquote:Op zaterdag 16 september 2006 00:08 schreef Webgangster het volgende:
Gefeliciteerd iedereen dan maar he (2)
Ik wil wel weten welke filialen jullie gaan keuren
Ben ook benieuwd of jullie mijn filiaal gaan doen..
Ook maar even meteen een kennismaken maken meteen
Ehm, we gaan naar het waterskicentrum hier. Eerst moeten we 'de schat van het Westland' vinden (quote:Op zondag 17 september 2006 14:58 schreef drinkmetmaten het volgende:
[..]
personeelsfeest! altijd leuk!![]()
wat gaan jullie doen? wij hebben de vorige keer geskied!![]()
Hoe ging het eigenlijk verder? Behalve dan wat er in je verhaal stond? Nog wel goed gekomen?quote:Op vrijdag 15 september 2006 18:12 schreef Renesite het volgende:
[..]
Heheh, wij hebben veel kerels, wel lachen
Vandaag kregen we winkelkeuring.
"Alles moet schoon zijn hoor!!"
Yeah right.
Was dat bij de kassa? Dan lijkt het me nog niet eens zo'n drama (kan aan mij liggenquote:.... die gast werkte van 8 tot 14 op 1 kwartier pauze (ik had mazzel dat ik om 13 kon) en tussen 15 en 17 géén. Waar hij wel recht op had.
Niets meer van gehoordquote:Op zondag 17 september 2006 19:04 schreef GotC het volgende:
[..]
Hoe ging het eigenlijk verder? Behalve dan wat er in je verhaal stond? Nog wel goed gekomen?
Op kassa is dat juist kut heb ik het idee, je hebt geen afwisseling en word daar enorm geestdood van. Ik iigquote:[..]
Was dat bij de kassa? Dan lijkt het me nog niet eens zo'n drama (kan aan mij liggen). Ik heb vorige week zaterdag van 12-9 op 20 minuten eetpauze gewerkt, had simpelweg geen tijd om pauze te houden.
Niet van onsquote:Mensen van filiaal 1151..wij krijgen altijd zo veel containers met kratten van jullie, niet gezond. Dat kaartje hangt er dan nog aan, wel grappig
.
Dat hadden wij vorig jaar met de beste Supermarkt van het jaar verkiezing (dus niet AH verkiezing)quote:Op zondag 17 september 2006 19:08 schreef Renesite het volgende:
[..]
Niets meer van gehoordOf ze zijn undercover geweest of we hadden het niet door
![]()
Al zag ik wel iemand wat aantekenen bij de wcrollen, heel maf was dat, was zo weer weg, controleerde verder niets op de kassa afdeling![]()
Dat is waar, daarom doe ik ook geen kassaquote:[..]
Op kassa is dat juist kut heb ik het idee, je hebt geen afwisseling en word daar enorm geestdood van. Ik iig![]()
[..]
Ehm, nog niet gezienquote:Niet van ons
Stort maar in de personeelspot!quote:Op zondag 17 september 2006 16:31 schreef kmaestro het volgende:
onze omzet stijgt al weer
Na de opening van de Jumbo was het ff een weekje met 9 procent ofzo gezakt, maar we stijgen nu al weer flink
Met een beetje mazzel zitten we over een tijdje weer op het niveau van de pijlweek
OMG!quote:Op maandag 18 september 2006 00:35 schreef blrrrt het volgende:
AH komt met eigen tv-programma op Talpa: TopKok!
Eindelijk!
Zo speciaal is het trouwens niet.quote:
Welke opleiding?quote:Op vrijdag 15 september 2006 12:14 schreef Webgangster het volgende:
[..]
Op die school zit ik ook sinds dit jaar![]()
Niet huilen.quote:Op vrijdag 15 september 2006 17:04 schreef csar het volgende:
Beetje zielige en erg kinderachtige naam voor een topic. Wanneer de naam Jumbo genoemd wordt,
vliegen blijkbaar sommige AH'ers bovenop de kast. Terwijl beide winkels uitstekend zijn. Laat elkaar in hun waarde en concentreer je op de eigen toko.
Als je kanalen eiland hebt kan je lachen.quote:Op zondag 17 september 2006 15:03 schreef waterreus23 het volgende:
[..]
Ik ga diverse filialen keuren in UtrechtAls ik meer weet welke filialen meld ik het hier.
Volgende week zondag voetballen tegen een ander AH filiaal![]()
Dit is is mijn tweede jaar. Ik zit nu in N1A.quote:Op maandag 18 september 2006 13:21 schreef Webgangster het volgende:
Sherman, ik doe de ICT opleiding, mijn lokaal op die school is N1D.
Zit jij ook op die school nu dit jaar of zat je erop ?
Hmm wat is je MSN ? Dat in je profiel ?quote:Op maandag 18 september 2006 13:30 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Dit is is mijn tweede jaar. Ik zit nu in N1A.
Zeg even als je hem hebt oke?quote:Op maandag 18 september 2006 14:03 schreef Webgangster het volgende:
[..]
Hmm wat is je MSN ? Dat in je profiel ?
Lijkt me wel leuk om te weten wie je bent aangezien je in het lokaal tegenover mij zit
Merk er niks van.quote:
Ben wel beniehieuwdquote:Op maandag 18 september 2006 18:24 schreef Renesite het volgende:
Ik zag de baas van onze winkelgroep vandaag zitten met onze SM in de kantine, de winkel gaat verbouwen geloof ik![]()
verbouwing/verhuzing is altijd leuk.quote:Op maandag 18 september 2006 18:24 schreef Renesite het volgende:
Ik zag de baas van onze winkelgroep vandaag zitten met onze SM in de kantine, de winkel gaat verbouwen geloof ik![]()
Welke site?quote:Op dinsdag 19 september 2006 15:32 schreef AH-Hamster het volgende:
Hé, de omzetscores van de AHWK staan op de site!!!
Ja ja.quote:Op dinsdag 19 september 2006 15:32 schreef AH-Hamster het volgende:
Hé, de omzetscores van de AHWK staan op de site!!!
Op openbaar terrein lijkt me sterk.quote:Op dinsdag 19 september 2006 17:06 schreef AH-Hamster het volgende:
@ Renesite: hoezo "Ja ja"?
Denk dat ie winkelweb bedoeltquote:Op dinsdag 19 september 2006 17:10 schreef Renesite het volgende:
[..]
Op openbaar terrein lijkt me sterk.
Doe mara nietquote:Op woensdag 20 september 2006 16:44 schreef lenin het volgende:
volgens mij staat het ook op het intranet alleen hoe post je het dan hier. Ik kan niet van een ah computer op internet volgens mij...
Das ook niet de bedoeling...quote:Op woensdag 20 september 2006 16:44 schreef lenin het volgende:
volgens mij staat het ook op het intranet alleen hoe post je het dan hier. Ik kan niet van een ah computer op internet volgens mij...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |