Dat houden ze nooit lang vol.quote:Op woensdag 13 september 2006 19:52 schreef CartWOman het volgende:
Gossie, zie 'm staan.... ik heb echt met 'm te doen. Hij voelt zich schuldig maar is zo overduidelijk verliefd, zoals 'ie Monique nakeek net.
Wat ik al eerder zei: het geklef en geknuffel is vast afgelopen nu.
Ja, een weekopdracht met muziek. Dump 14 doedelzakken het huis in en binnen een week moeten ze foutloos het Wilhelmus spelen.quote:Op woensdag 13 september 2006 19:48 schreef Bocaj het volgende:
BB zou eigenlijk meer met muziek moeten doen....
Flugie staat voor rechtvaardigheid!quote:Op woensdag 13 september 2006 19:53 schreef arneaux het volgende:
WTF. DEze heeft niet eens het juiste nummer Flugel? Lekker bijdehand weer, sjongejongejongejonge. Je bakt er echt niks van.
't is gotfer bijna spannender dan dat hele BB, wie er het eerste een topic opent, en dan wel met het jusite nummer natuurlijk.quote:Op woensdag 13 september 2006 19:53 schreef arneaux het volgende:
WTF. DEze heeft niet eens het juiste nummer Flugel? Lekker bijdehand weer, sjongejongejongejonge. Je bakt er echt niks van.
justitie?quote:Op woensdag 13 september 2006 19:54 schreef PH52 het volgende:
[..]
't is gotfer bijna spannender dan dat hele BB, wie er het eerste een topic opent, en dan wel met het jusite nummer natuurlijk.
Sodemieter op. Lekker makkelijk, dan kan iedereen gewoon at random topics openen en dan zeggen :"Jaa deze was eerder, al klopt er geen zak van." Wat een topmoderatie weer.quote:Op woensdag 13 september 2006 19:53 schreef versabommie het volgende:
[..]
Flugie staat voor rechtvaardigheid!![]()
Geef haar ff de tijd om het nummer te fixen, deze was eerder. Jankerd.quote:Op woensdag 13 september 2006 19:53 schreef arneaux het volgende:
WTF. Deze heeft niet eens het juiste nummer Flugel? Lekker bijdehand weer, sjongejongejongejonge. Je bakt er echt niks van.
Of een nieuwe Thunderdome dubbelaar, leuk voor de streamers ookquote:Op woensdag 13 september 2006 19:53 schreef bbfakir het volgende:
[..]
Ja, een weekopdracht met muziek. Dump 14 doedelzakken het huis in en binnen een week moeten ze foutloos het Wilhelmus spelen.
Dan ben ik maar lekker een jankerd. En nu weer ontopic jongens anders kunnen we mail verwachten.quote:Op woensdag 13 september 2006 19:54 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Geef haar ff de tijd om het nummer te fixen, deze was eerder. Jankerd.![]()
Ach, mijn COS topics zijn ook al een paar keer gesloten terwijl ik toch echt de eerste was (met het juiste nr)quote:Op woensdag 13 september 2006 19:54 schreef arneaux het volgende:
[..]
Sodemieter op. Lekker makkelijk, dan kan iedereen gewoon at random topics openen en dan zeggen :"Jaa deze was eerder, al klopt er geen zak van." Wat een topmoderatie weer.
jouw topicnummer was 913094 dat van Bommie 913093.quote:Op woensdag 13 september 2006 19:54 schreef arneaux het volgende:
[..]
Sodemieter op. Lekker makkelijk, dan kan iedereen gewoon at random topics openen en dan zeggen :"Jaa deze was eerder, al klopt er geen zak van." Wat een topmoderatie weer.
hebben we de foto nog??quote:Op woensdag 13 september 2006 19:55 schreef versabommie het volgende:
E10 zij het nu zelf...hij is extreem rechts maar hij ontkent ...die hand omhoog ...bahbah
en terug aangepast naar het juiste nummerquote:Op woensdag 13 september 2006 19:56 schreef teamlead het volgende:
TT aangepast
quote:Op woensdag 13 september 2006 19:55 schreef versabommie het volgende:
E10 zei het nu zelf...hij is extreem rechts maar hij ontkent ...die hand omhoog ...bahbah
Kijk je voor het eerst ?quote:Op woensdag 13 september 2006 19:57 schreef arneaux het volgende:
Dit is de eerste keer dat in Milicia iets zie doen.
Wat mij betreft om die uitspraak en de rest die hij heeft gedaan, eigenlijk om alles wat uit zijn mond komt!quote:Op woensdag 13 september 2006 19:56 schreef Kinga het volgende:
Ok. Om die uitspraak verdient E10 maandag te vertrekken.
Ik vond het nu al heel wat: ik koester Tijn gewoon, wát een lief mens is datquote:Op woensdag 13 september 2006 19:57 schreef puntoortje het volgende:
o die andere dus!
quote:Op woensdag 13 september 2006 19:57 schreef flugeltje het volgende:
[..]
en terug aangepast naar het juiste nummer
quote:Op woensdag 13 september 2006 19:56 schreef itsme het volgende:
Bedoelt Etienne Janine?
Nee schat van me, het moet 242 zijnquote:Op woensdag 13 september 2006 19:57 schreef flugeltje het volgende:
[..]
en terug aangepast naar het juiste nummer
Dus als ik volgende keer zet : "Hoerenkankertyfus kut. COS 122.", en ik ben eerder, dan magtie van mij open. Lekker bijdehand.quote:Op woensdag 13 september 2006 19:56 schreef flugeltje het volgende:
[..]
jouw topicnummer was 913094 dat van Bommie 913093.
Ergo: Die van Bommie was eerder
...daar sluit ik me helemaal bij aan...die gaat over een tijdje naar huis .... en uiteindelijk bekent ze dat de gevoelens meer zijn dan ze (nu) heeft toegegevenquote:Op woensdag 13 september 2006 19:48 schreef flugeltje het volgende:
Ik zie het nog wel gebeuren dat er ineens iets 'knapt' bij Monique en ze haar huwelijk eraan geeft voor Tijn.
Overigens is dat huwelijk toch al in gevaar...
Monique is gewoon heel lief.. kijk maar eens goed naar haar gezichts uitdrukquote:Op woensdag 13 september 2006 19:58 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik vond het nu al heel wat: ik koester Tijn gewoon, wát een lief mens is dat![]()
Ja, dan blijft ie open. Alleen passen we dan wel even de titel aanquote:Op woensdag 13 september 2006 19:59 schreef arneaux het volgende:
[..]
Dus als ik volgende keer zet : "Hoerenkankertyfus kut. COS 122.", en ik ben eerder, dan magtie van mij open. Lekker bijdehand.
Want ?quote:Op woensdag 13 september 2006 19:59 schreef PH52 het volgende:
[..]
Nee schat van me, het moet 242 zijn
Typisch.quote:Op woensdag 13 september 2006 20:00 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ja, dan blijft ie open. Alleen passen we dan wel even de titel aan
Kijk, zo heb ik ook plezier van mijn topicquote:
Er zijn nu eenmaal zaken die niet te ontkennen zijnquote:Op woensdag 13 september 2006 19:57 schreef Zjaak_Trekhaak het volgende:
Het lijkt er wel heel erg op dat Etienne (en Hilde) zijn ingelicht over hoe het publiek reageerde op zijn extreem-rechtse ideeen, want dat wordt wel heel erg goed gepraat.
Zusjes over Hilde :"Depressieve hoer."quote:Op woensdag 13 september 2006 20:03 schreef kukeleku het volgende:
Hilde over de zussies: "arrogante tutten"![]()
Bij Hilde is er niet veel eer te behalen. Ik denk dat Jeroen Hilde nog onder tafel lult.quote:Op woensdag 13 september 2006 20:04 schreef itsme het volgende:
etienne vind het niet erg dat Hilde en dochter op Monique hebben gestemd en vice versa.
Etienne vind dat sabrina soms te lief is voor iedereen.
Sorry als ik dit gesprek luister dan heb ik toch meer respect voor Etienne dan voor Hilde.
Hij komt wel voor de zusjes op.
Jeroen lult Jeroen nog onder de tafelquote:Op woensdag 13 september 2006 20:05 schreef arneaux het volgende:
[..]
Bij Hilde is er niet veel eer te behalen. Ik denk dat Jeroen Hilde nog onder tafel lult.
quote:Op woensdag 13 september 2006 20:05 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
Jeroen lult Jeroen nog onder de tafel
lol. Nou als ze eenmaal een mening heeft zoals over de zusjes dan blijft ze er wel bij. Die kunnen niets goeds meer doen.quote:Op woensdag 13 september 2006 20:05 schreef arneaux het volgende:
[..]
Bij Hilde is er niet veel eer te behalen. Ik denk dat Jeroen Hilde nog onder tafel lult.
Lekker debiel van ze, zowieso. Met zn tweëen 1 van de populairdere gaan nomineren, waarvan je weet dat verder niemand erop stemt.quote:Op woensdag 13 september 2006 20:07 schreef itsme het volgende:
[..]
lol. Nou als ze eenmaal een mening heeft zoals over de zusjes dan blijft ze er wel bij. Die kunnen niets goeds meer doen.
En het plan van Hilde en dochter is mislukt.
ff aangepast!quote:Op woensdag 13 september 2006 20:06 schreef wolferl het volgende:
Monique zit echt in een groot dilemma, Erin blijven verder rommelen met Tijn, of eruit gaan en me huwelijk en kids redden.
Ik heb echt met dat meiske te doen, als Tijn nu slim is, gaat ie even praten met haar en haar uitleggen da ze beter voor haar huwelijk kan gaan. Bij hem op zijn stramme max kan gaan zitten!
Ja, gek hèquote:Op woensdag 13 september 2006 20:04 schreef itsme het volgende:
Sorry als ik dit gesprek luister dan heb ik toch meer respect voor Etienne dan voor Hilde.
Hij komt wel voor de zusjes op.
heb die eggie ze haar gedaan ofzoquote:Op woensdag 13 september 2006 20:11 schreef arneaux het volgende:
Rik :"Ik ben onder de indruk van mezelf, want Egbert was onder de indruk van mij, dus was ik onder de indruk van mezelf.".
Rik heeft een pot geschaakt.quote:Op woensdag 13 september 2006 20:11 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
heb die eggie ze haar gedaan ofzo![]()
lekkere vrolijke meid weer !quote:
ja, zo moeder zo dochter misschien?quote:Op woensdag 13 september 2006 20:12 schreef versabommie het volgende:
[..]
lekkere vrolijke meid weer !
stop er een meter lul in dan kijkt ze weer vrolijkquote:Op woensdag 13 september 2006 20:12 schreef versabommie het volgende:
[..]
lekkere vrolijke meid weer !
Nee, een jongen moet een beetje geil praten. Dat zei ze, dat was alles dat nodig is.quote:Op woensdag 13 september 2006 20:15 schreef natronic het volgende:
[..]
stop er een meter lul in dan kijkt ze weer vrolijk
ja vind het niet gek dat Jeroentje dan niet in de smaak valtquote:Op woensdag 13 september 2006 20:16 schreef arneaux het volgende:
[..]
Nee, een jongen moet een beetje geil praten. Dat zei ze, dat was alles dat nodig is.
slapenquote:Op woensdag 13 september 2006 20:17 schreef Bocaj het volgende:
Waar zijn de zusjes?
Jeroen kan Aap, Noot, Mies en Vuur net spellen.quote:Op woensdag 13 september 2006 20:17 schreef kukeleku het volgende:
[..]
ja vind het niet gek dat Jeroentje dan niet in de smaak valt![]()
Ik wil nooit van mijn leven een relatie met Janine/marlies... veel te vermoeiendquote:Op woensdag 13 september 2006 20:17 schreef arneaux het volgende:
Is Marlies nu nog steeds aan t slijmen. Pff.
die slapen al, hadden beiden geen honger....quote:Op woensdag 13 september 2006 20:17 schreef Bocaj het volgende:
Waar zijn de zusjes?
...en dan over de tieten klaarkomenquote:Op woensdag 13 september 2006 20:16 schreef arneaux het volgende:
[..]
Nee, een jongen moet een beetje geil praten. Dat zei ze, dat was alles dat nodig is.
http://www.talpa.tv/web/s(...)729/typeofpage=51230quote:Op woensdag 13 september 2006 20:18 schreef Capaja het volgende:
wie heeft wie nu genomineerd dan ???
e10 egbert
hilde mo
janine e10
jeroen tijn
milica monique
monique hilde
rik milica
sabrina hilde
semih hilde
tijn milica
en op wie hebben :
marcel
marcia
marlies
micheline
egbert gestemd dan ?
Reactie Marlies :"Jaa, ik snap het, jaaa, jaa is ook jaa."quote:Op woensdag 13 september 2006 20:18 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Ik wil nooit van mijn leven een relatie met Janine/marlies... veel te vermoeiend![]()
kan een leuk triotje met Feroen worden...jajaquote:Op woensdag 13 september 2006 20:20 schreef arneaux het volgende:
[..]
Reactie Marlies :"Jaa, ik snap het, jaaa, jaa is ook jaa."
Reactie Janine :"Ja ik ook niet hoor, ik vind dat eh, tja ik vind dat gewoon weet je wel."
leuk rijtje, alleen marcel kan niet meer stemmenquote:Op woensdag 13 september 2006 20:18 schreef Capaja het volgende:
e10 egbert
hilde mo
janine e10
jeroen tijn
milica monique
monique hilde
rik milica
sabrina hilde
semih hilde
tijn milica
en op wie hebben :
marcel
marcia
marlies
micheline
egbert gestemd dan ?
Rik heeft toch op Etienne gestemd?quote:Op woensdag 13 september 2006 20:18 schreef Capaja het volgende:
e10 egbert
hilde mo
janine e10
jeroen tijn
milica monique
monique hilde
rik milica
sabrina hilde
semih hilde
tijn milica
en op wie hebben :
marcel
marcia
marlies
micheline
egbert gestemd dan ?
Precies. En omdat Hilde perse Monique wilde nomienren moest haar dochter dat ook.quote:Op woensdag 13 september 2006 20:08 schreef arneaux het volgende:
[..]
Lekker debiel van ze, zowieso. Met zn tweëen 1 van de populairdere gaan nomineren, waarvan je weet dat verder niemand erop stemt.
dankje welquote:Op woensdag 13 september 2006 20:20 schreef n1ek het volgende:
[..]
http://www.talpa.tv/web/s(...)729/typeofpage=51230
alleen Egbert heeft niet gezegd op wie hij gestemd heeft
We kunnen wel melden dat ze het doen maar dat wordt ook vervelend.quote:
ff je geluid aan zetten...weet alleen niet hoe dat moet op een zx 81 dus rtfm!quote:
Al zes jaar een relatie met een jongen... dus minimaal bi. Ik denk 100% hetero.quote:Op woensdag 13 september 2006 20:22 schreef arneaux het volgende:
Wat denken we? Marcia, hetero of homo? Ik denk bi.
Ik had vroeger een c64quote:Op woensdag 13 september 2006 20:28 schreef versabommie het volgende:
[..]
ff je geluid aan zetten...weet alleen niet hoe dat moet op een zx 81 dus rtfm!![]()
Hetzelfde als bij de Sinclair rekenmachine.quote:Op woensdag 13 september 2006 20:28 schreef versabommie het volgende:
[..]
ff je geluid aan zetten...weet alleen niet hoe dat moet op een zx 81 dus rtfm!![]()
dr surrogaatdochter komt er al weer bijzittenquote:Op woensdag 13 september 2006 20:30 schreef itsme het volgende:
nieuwe tafelindeling?
Hilde en milicia aan 1 tafel de rest aan de andere?![]()
Als z alle 4 Monique genomineerd hadden, had Monique ook genomineerd gestaan. Niet dat dat zin heeft, want die gaat er na vanavond helemaal niet meer uit.quote:Op woensdag 13 september 2006 20:22 schreef itsme het volgende:
[..]
Precies. En omdat Hilde perse Monique wilde nomienren moest haar dochter dat ook.
Maar blijkbaar heeft ze dat niet overlegd met de andere 2 van hun groepje.
Moet nog even uitdokteren hoe ze allemaal genomineerd hebben om uit te vogelen of dat zin had gehad. denk het niet.
Dat doen we toch ook als ze het niet doen!quote:Op woensdag 13 september 2006 20:28 schreef bbfakir het volgende:
[..]
We kunnen wel melden dat ze het doen maar dat wordt ook vervelend.
Niets aan de hand dus.
quote:Op woensdag 13 september 2006 20:31 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
dr surrogaatdochter komt er al weer bijzitten
beste comp ooit, c64, zoek er nog steeds 1tje, gewoon voor de fun natuurlijkquote:
HP?quote:Op woensdag 13 september 2006 20:31 schreef Bocaj het volgende:
Waar kun je in nl eigenlijk dat engelse 'Brown Sauce' kopen?
pak de emulatorquote:Op woensdag 13 september 2006 20:32 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
beste comp ooit, c64, zoek er nog steeds 1tje, gewoon voor de fun natuurlijk
Bij de Appie. Alleen grote filialen.quote:Op woensdag 13 september 2006 20:31 schreef Bocaj het volgende:
Waar kun je in nl eigenlijk dat engelse 'Brown Sauce' kopen?
quote:Op woensdag 13 september 2006 20:34 schreef schatje het volgende:
[..]
Bij de Appie. Alleen grote filialen.
Ik lees net bij de appiequote:Op woensdag 13 september 2006 20:33 schreef itsme het volgende:
[..]
HP?
Is volgens mij hetzelfde, maar als ik volgende keer naar Engeland ga wil ik er wel een voor je meenemen? bruine saus.
dat doe ik niet meer, had een oude laptop, ik die emulator geinstalleerd, opnieuw opgestart, kwamer ineens een verdachte brandlucht omhoog, laptop meteen overledenquote:Op woensdag 13 september 2006 20:34 schreef versabommie het volgende:
[..]
pak de emulatorcss64 en dan alle spellen op www.c64.com
![]()
je kan tegenwooridg zelfs online multiplayen ...pitstop!
ontopic: Hilde moeten ze in de vriezer stoppen ipv dat brood!
Ik had vroeger het spel Oberon...quote:Op woensdag 13 september 2006 20:34 schreef versabommie het volgende:
[..]
pak de emulatorcss64 en dan alle spellen op www.c64.com
![]()
je kan tegenwooridg zelfs online multiplayen ...pitstop!
ontopic: Hilde moeten ze in de vriezer stoppen ipv dat brood!
quote:Op woensdag 13 september 2006 20:33 schreef itsme het volgende:
[..]
HP?
Is volgens mij hetzelfde, maar als ik volgende keer naar Engeland ga wil ik er wel een voor je meenemen? bruine saus.
d'r ouwehoerspier ook niet!!quote:Op woensdag 13 september 2006 20:36 schreef demins het volgende:
De ziekte heeft Hilde's kauwspieren iig nog niet aangetast!![]()
Oberon is kewlquote:Op woensdag 13 september 2006 20:37 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Ik had vroeger het spel Oberon...![]()
Lekker eten hebben ze daar bij bb!![]()
quote:Op woensdag 13 september 2006 20:36 schreef demins het volgende:
De ziekte heeft Hilde's kauwspieren iig nog niet aangetast!![]()
Daar ben ik dus niet zo zeker van (had het ook al getypt in het topic tv uitzending, maar nog een keer kan geen kwaad): Monique is een enorme gans om te zeggen dat ze Tijn zo koestert en hem zo'n lief mens vindt. Daarmee is haar man niet gerustgesteld. Bij mij kweken die opmerkingen in elk geval geen goed gevoel. En dat gejank, en tussendoor ginnegappen: "wie opent de vergadering? oh nee, ik moet nu echt ophouden", ja weer ff terug in je rol van arm schaapquote:Op woensdag 13 september 2006 20:31 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als z alle 4 Monique genomineerd hadden, had Monique ook genomineerd gestaan. Niet dat dat zin heeft, want die gaat er na vanavond helemaal niet meer uit.
Ik zie haar nooit vrolijk kijken....quote:Op woensdag 13 september 2006 20:38 schreef Fruitloops het volgende:
is er wat met marcia vandaag? die zit zo sip te kijken
en bedanktquote:
Je het is niet echt een persoonlijkheidquote:Op woensdag 13 september 2006 20:41 schreef n1ek het volgende:
die Jeroen, je moet er ff een tijdje op letten en je hebt weer voldoende gelachen, wat een nietszeggend figuur
goed zoekenquote:Op woensdag 13 september 2006 20:32 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
beste comp ooit, c64, zoek er nog steeds 1tje, gewoon voor de fun natuurlijk
Net ook hebben ze het over pindarotsjes, hij half uur later: 'Ja pindarotsjes, Jaah, euh ja zeker ja!'quote:Op woensdag 13 september 2006 20:42 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Je het is niet echt een persoonlijkheid![]()
En toch een persoonlijkheidsstoornis! Mijn bewondering voor Jeroen neemt toe!quote:Op woensdag 13 september 2006 20:42 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Understatement van het jaar.quote:Op woensdag 13 september 2006 20:42 schreef Bocaj het volgende:
[..]
En run-startquote:Op woensdag 13 september 2006 20:43 schreef D.Rose het volgende:
[..]
goed zoeken
Kennis van mij heeft er laatst op een rommelmarkt eentje gevonden, nieuw in doos, helemaal compleet, voor ¤10
Er komt een nieuwe C64 op de marktquote:
run-stopquote:
Ik ga altijd naar de verkeerde winkelquote:Op woensdag 13 september 2006 20:45 schreef Sonique het volgende:
[..]
HP is braunsauce en gewoon te koop bij de betere AH en Toko
Ja, u mag 3 dagen lang maar 15 uur slapenquote:Op woensdag 13 september 2006 20:46 schreef versabommie het volgende:
Ohw please laat die foon overgaan!
als je normaal dit vreet wel jaquote:Op woensdag 13 september 2006 20:50 schreef Addi het volgende:
1x in de drie maanden moet je toch wel stamppot eten vindt Hilde,whahahaha
quote:Op woensdag 13 september 2006 20:55 schreef Addi het volgende:
Ik bedoel dat gelul in haarzelf tegen de streamers??!!
Ik denk dat Hilde schizofreen is.....quote:Op woensdag 13 september 2006 20:55 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
Hilde "Ik ben wie ik ben en ik vind iedereen aardig en lief, maar hier zijn 2 mensen" zit ze tegen zichzelf te lullen "die creeren de hele sfeer", zou ze het nou over of tegen zichzelf hebben...
Dan ben jij nog netjes, ik schoof het zo dr ... inquote:Op woensdag 13 september 2006 20:57 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
en iedereen helpt ff met opruimen, zij ruimt dr eigen bord nog niet eens op, geloof me, als ik in dat huis zat dan had ik dr bord zo in dr schoot geworpen nu![]()
Hilde ruimt de keuken opquote:
quote:Op woensdag 13 september 2006 20:57 schreef wolferl het volgende:
Er hangt een gespannen sfeer.
Maak daar maar graadje van, graatje is in dit geval zeer ongepast.quote:Op woensdag 13 september 2006 20:57 schreef BONG4002 het volgende:
Holt was al erg maar Hilde is nog een graatje erger
het valt me nog mee dat ze het niet voorgekauwd wil hebben....en daarna nog gevoerd worden natuurlijk!!!quote:Op woensdag 13 september 2006 20:57 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
en iedereen helpt ff met opruimen, zij ruimt dr eigen bord nog niet eens op, geloof me, als ik in dat huis zat dan had ik dr bord zo in dr schoot geworpen nu![]()
Graatje?quote:Op woensdag 13 september 2006 20:57 schreef BONG4002 het volgende:
Absoluut,Hilde is de champion vergeleken bij Holt!quote:Op woensdag 13 september 2006 20:57 schreef BONG4002 het volgende:
Hilde zit te roken als ik me niet vergisquote:Op woensdag 13 september 2006 20:58 schreef BBoon het volgende:
[..]
Is dat Hilde aan de afwas Of Hilde aan het tafel opruimen ??? Kan het niet goed zien![]()
quote:Op woensdag 13 september 2006 20:58 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Maak daar maar graadje van, graatje is in dit geval zeer ongepast.![]()
een occasional biertje is geen probleem vind ik, maar shag is gewoon niet vrouwelijk, maar ja zij ook niet dus dant klopt het plaatje wel weer...quote:Op woensdag 13 september 2006 20:59 schreef Sonique het volgende:
Ik vind bij voorbaat een vrouw die bier drink al minder....
helemaal als ze shag rookt...
Ik vind vrouwen met zo'n enorme baal shag onder de armen en op hun doos enorm minder!quote:Op woensdag 13 september 2006 20:59 schreef Sonique het volgende:
quote:Op woensdag 13 september 2006 21:01 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik vind vrouwen met zo'n enorme baal shag onder de armen en op hun doos enorm minder!
....ik pak maar is een lekker biertje ( heb geen shag...bah) en een lekker peukiequote:Op woensdag 13 september 2006 20:59 schreef Sonique het volgende:
180 graden!!quote:Op woensdag 13 september 2006 21:01 schreef puntoortje het volgende:
[..]
....ik pak maar is een lekker biertje ( heb geen shag...bah) en een lekker peukie
goh hilde kan haar hoofd omdraaien!!!
. . . en mag meteen via de achterdeur d'r uitquote:Op woensdag 13 september 2006 21:04 schreef kukeleku het volgende:
mo moet naar de dagboekkamer
hier neem dr 1 van mijquote:Op woensdag 13 september 2006 21:01 schreef puntoortje het volgende:
[..]
....ik pak maar is een lekker biertje ( heb geen shag...bah) en een lekker peukie
goh hilde kan haar hoofd omdraaien!!!
Ze had besloten te blijven, maar manlief staat weer aan de poortquote:Op woensdag 13 september 2006 21:05 schreef Sonique het volgende:
Gadsamme, BESLUIT EENS WATTT!!!!!!
Jeeze!
Dat slappe gelul daar wordt je toch op een keer zo simpel van...
Ik had het eigenlijk over dat slappe gelul over de boodschappen....quote:Op woensdag 13 september 2006 21:06 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ze had besloten te blijven, maar manlief staat weer aan de poort![]()
die doet gewoon zielig zodat ie straks weer een excuus heb om in dat bed van sabrina te kruipenquote:Op woensdag 13 september 2006 21:09 schreef Addi het volgende:
Is E10 zielig? Zag ik die in bed??
(...dank je wel ...verbinding is gezellig vandaag ..hihi)...quote:Op woensdag 13 september 2006 21:05 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
hier neem dr 1 van mij
[afbeelding]
hoef ie niet te lopen![]()
Nee maar goed, dat ligt dan aan hilde. Die is ook niet zo slim, en blijjbaar de rest van haar crew ook niet.quote:Op woensdag 13 september 2006 20:31 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als z alle 4 Monique genomineerd hadden, had Monique ook genomineerd gestaan. Niet dat dat zin heeft, want die gaat er na vanavond helemaal niet meer uit.
ja idd, bestellen die meuk, hoe moeilijk kan dat zijnquote:Op woensdag 13 september 2006 21:11 schreef puntoortje het volgende:
[..]
(...dank je wel ...verbinding is gezellig vandaag ..hihi)...![]()
ga nou gewoon bestellen....zo moeilijk zal het niet zijn.....!!!
quote:Op woensdag 13 september 2006 21:01 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik vind vrouwen met zo'n enorme baal shag onder de armen en op hun doos enorm minder!
Ze bedoelde de camping zei zequote:Op woensdag 13 september 2006 21:14 schreef Sonique het volgende:
Is ze nou een kamper of niet?
foto?????quote:Op woensdag 13 september 2006 21:14 schreef itsme het volgende:
[..]
Wat ben ik blij dat ik me vandaag geschoren heb. geen oerwoud
![]()
Misschien heb ze vroeger wel gehockeyed bij kampong, als je die in het doel propt komt er echt geen bal meer langs denk ikquote:Op woensdag 13 september 2006 21:15 schreef Addi het volgende:
Jaaaaaaaaaaaa,waar had je vroeger kampongs....(het wordt weer steeds erger:)
O jawel, haar instructies laten niets te wensen over, ze gooit zelfs een dweiltje voor je op de grondquote:Op woensdag 13 september 2006 21:16 schreef Scarabee het volgende:
Hilde heeft volgens mij nooit van schoonmaken of wat anders in die trand gehoord. Nu is Mies bezig met een berg afwas en er is geen hond die helpt. Lekker dan zeg
Me too, liep alweer te huppelen van de jeuK!quote:Op woensdag 13 september 2006 21:14 schreef itsme het volgende:
[..]
Wat ben ik blij dat ik me vandaag geschoren heb. geen oerwoud
![]()
.....jeuk....rik.....bahquote:Op woensdag 13 september 2006 21:18 schreef versabommie het volgende:
[..]
Me too, liep alweer te huppelen van de jeuK!
Jeuk? Ik struikel altijd zo.quote:Op woensdag 13 september 2006 21:18 schreef versabommie het volgende:
[..]
Me too, liep alweer te huppelen van de jeuK!
quote:Op woensdag 13 september 2006 21:18 schreef Marrije het volgende:
[..]
O jawel, haar instructies laten niets te wensen over, ze gooit zelfs een dweiltje voor je op de grond![]()
wat doet ze dan? ik heb haar niet in beeld.quote:Op woensdag 13 september 2006 21:17 schreef wolferl het volgende:
Kan Monique er gewoon niet uitgaan, dit is toch niet leuk.
Ik heb dat ook ...Vindt het een hele andere sfeer vandaag Ik mis nu al de uitbundige zussen. Hoop wel dat ze hun lol weer terug krijgenquote:Op woensdag 13 september 2006 21:18 schreef Sonique het volgende:
I vind het vandaag geen reet aan moet ik eerlijk bekennen. Ik irriteer me bijna aan iedereen...
Het laatste wat ik meekreeg was dat ze in de dbk zat, dus via de achterdeur naar huis, zoals ik al had voorspeldquote:Op woensdag 13 september 2006 21:20 schreef itsme het volgende:
[..]
wat doet ze dan? ik heb haar niet in beeld.
Neuh Rik heeft jeuk omdat het een zakratten dragende ongewassen stinkruggetufer is, ik heb jeuk omdat ik vanuit hygienisch oogpunt mijn testikelenenen met den scheermesch onderhanden neem....living on the edgequote:
Die bietst zequote:Op woensdag 13 september 2006 21:25 schreef Sonique het volgende:
Waar haalt HIlde die peuken toch vandaan, ze rookt echt continue!
Nou ze is gezellig, ze ligt nu in bed te miepen. Kan ze dat niet thuis doen.quote:Op woensdag 13 september 2006 21:20 schreef itsme het volgende:
[..]
wat doet ze dan? ik heb haar niet in beeld.
aaaaaah gadverdamme....ik kan me niet ergeren aan leuke vrouwen die een sjekkie draaien en een biertje lusten maar dit gaat me te ver!quote:
Jouwn topic is al dichtquote:Op woensdag 13 september 2006 21:26 schreef Scope het volgende:
Sht. Sluiten nu!
quote:Op woensdag 13 september 2006 21:27 schreef versabommie het volgende:
[..]
aaaaaah gadverdamme....ik kan me niet ergeren aan leuke vrouwen die een sjekkie draaien en een biertje lusten maar dit gaat me te ver!
Cool!!quote:Op woensdag 13 september 2006 21:16 schreef Scope het volgende:
Dienstmededeling
Het volgende topic staat klaar op perron 5.
[COS #242] Met z'n allen op de Kampong!
quote:Op woensdag 13 september 2006 21:25 schreef versabommie het volgende:
[..]
Neuh Rik heeft jeuk omdat het een zakratten dragende ongewassen stinkruggetufer is, ik heb jeuk omdat ik vanuit hygienisch oogpunt mijn testikelenenen met den scheermesch onderhanden neem....living on the edge![]()
alleen het gaat zo fucking jeuken als je ff een dag of 5 niet geschoren hebt...loop je erbij als Lucky luke die net op een stekelvarken een concours heeft gereden!
ergeren aan vrouwen die bier drinken en shag draaien is een te groot woord, maar ik moet bij bier en shag toch meer aan bouwvakkers en dergelijke denken....quote:Op woensdag 13 september 2006 21:27 schreef versabommie het volgende:
[..]
aaaaaah gadverdamme....ik kan me niet ergeren aan leuke vrouwen die een sjekkie draaien en een biertje lusten maar dit gaat me te ver!
quote:Op woensdag 13 september 2006 21:25 schreef versabommie het volgende:
[..]
Neuh Rik heeft jeuk omdat het een zakratten dragende ongewassen stinkruggetufer is, ik heb jeuk omdat ik vanuit hygienisch oogpunt mijn testikelenenen met den scheermesch onderhanden neem....living on the edge![]()
alleen het gaat zo fucking jeuken als je ff een dag of 5 niet geschoren hebt...loop je erbij als Lucky luke die net op een stekelvarken een concours heeft gereden!
Nee je bent geen zeikerd hoor want het viel mij ook al op. Hij zal zich wel weer schuldig voelen.quote:Op woensdag 13 september 2006 21:30 schreef scanman01 het volgende:
Ik ben natuurlijk weer een zeikerd, maar sinds Tijn aan Milica heeft verteld dat hij haar heeft genomineerd, is hij niet meer bij haar weg te slaan volgens mij.
Of Milica is zijn nieuwe slachtoffer.quote:Op woensdag 13 september 2006 21:32 schreef BBoon het volgende:
[..]
Nee je bent geen zeikerd hoor want het viel mij ook al op. Hij zal zich wel weer schuldig voelen.
Die is niet 'bezet' genoeg.quote:Op woensdag 13 september 2006 21:35 schreef wolferl het volgende:
[..]
Of Milica is zijn nieuwe slachtoffer.
denk het niet. Niet gezellig genoeg. Te vaak sjacherijnigquote:Op woensdag 13 september 2006 21:35 schreef wolferl het volgende:
[..]
Of Milica is zijn nieuwe slachtoffer.
ziu best eens kunnen.quote:Op woensdag 13 september 2006 21:39 schreef BBoon het volgende:
Marlies is vrolijk vandaag Ziet ze eindelijk weer kans om Tijn naar haar toe te halen???
Onderschat Marlies niet...quote:Op woensdag 13 september 2006 21:40 schreef wolferl het volgende:
Ja Marlies bestaat ook nog natuurlijk.
Die met iedereen meelevende, puur oprechte meidquote:Op woensdag 13 september 2006 21:40 schreef wolferl het volgende:
marlies lult met alle windrichtingen mee.....quote:Op woensdag 13 september 2006 21:41 schreef Sonique het volgende:
[..]
Onderschat Marlies niet...
Marlies is van begin af aan al iedereen aan het peilen. Die is de hele tijd al de kat uit de boom aan het kijken...
quote:Op woensdag 13 september 2006 21:41 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Die met iedereen meelevende, puur oprechte meid
Ietwat sarcastisch?quote:Op woensdag 13 september 2006 21:41 schreef scanman01 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 13 september 2006 21:41 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nóg wel.quote:Op woensdag 13 september 2006 21:40 schreef wolferl het volgende:
als je het mij vraagt is zij de molquote:Op woensdag 13 september 2006 21:41 schreef Sonique het volgende:
[..]
Marlies is van begin af aan al iedereen aan het peilen. Die is de hele tijd al de kat uit de boom aan het kijken...
Dat is zoooo lekkkeerrrrr met een glaasje wijn enzo... gewoon genieten weetje...quote:Op woensdag 13 september 2006 21:42 schreef puntoortje het volgende:
[..]
marlies lult met alle windrichtingen mee.....![]()
![]()
![]()
Jammer dat ze zo openlijk slijmt met alles wat leeft.quote:Op woensdag 13 september 2006 21:41 schreef scanman01 het volgende:
[..]
die moet toch wel goed met janine kunnen opschieten.quote:Op woensdag 13 september 2006 21:41 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja hoor van Bassiequote:Op woensdag 13 september 2006 21:44 schreef BBoon het volgende:
Broterhammenworst??? bestaat dat???
... volgens mij kijk ze ook de lul uit Tijn z'n broekquote:Op woensdag 13 september 2006 21:41 schreef Sonique het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 13 september 2006 21:46 schreef natronic het volgende:
[..]
... volgens mij kijk ze ook de lul uit Tijn z'n broek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |