Oberon is kewlquote:Op woensdag 13 september 2006 20:37 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Ik had vroeger het spel Oberon...![]()
Lekker eten hebben ze daar bij bb!![]()
quote:Op woensdag 13 september 2006 20:36 schreef demins het volgende:
De ziekte heeft Hilde's kauwspieren iig nog niet aangetast!![]()
Daar ben ik dus niet zo zeker van (had het ook al getypt in het topic tv uitzending, maar nog een keer kan geen kwaad): Monique is een enorme gans om te zeggen dat ze Tijn zo koestert en hem zo'n lief mens vindt. Daarmee is haar man niet gerustgesteld. Bij mij kweken die opmerkingen in elk geval geen goed gevoel. En dat gejank, en tussendoor ginnegappen: "wie opent de vergadering? oh nee, ik moet nu echt ophouden", ja weer ff terug in je rol van arm schaapquote:Op woensdag 13 september 2006 20:31 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als z alle 4 Monique genomineerd hadden, had Monique ook genomineerd gestaan. Niet dat dat zin heeft, want die gaat er na vanavond helemaal niet meer uit.
Ik zie haar nooit vrolijk kijken....quote:Op woensdag 13 september 2006 20:38 schreef Fruitloops het volgende:
is er wat met marcia vandaag? die zit zo sip te kijken
en bedanktquote:
Je het is niet echt een persoonlijkheidquote:Op woensdag 13 september 2006 20:41 schreef n1ek het volgende:
die Jeroen, je moet er ff een tijdje op letten en je hebt weer voldoende gelachen, wat een nietszeggend figuur
goed zoekenquote:Op woensdag 13 september 2006 20:32 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
beste comp ooit, c64, zoek er nog steeds 1tje, gewoon voor de fun natuurlijk
Net ook hebben ze het over pindarotsjes, hij half uur later: 'Ja pindarotsjes, Jaah, euh ja zeker ja!'quote:Op woensdag 13 september 2006 20:42 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Je het is niet echt een persoonlijkheid![]()
En toch een persoonlijkheidsstoornis! Mijn bewondering voor Jeroen neemt toe!quote:Op woensdag 13 september 2006 20:42 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Understatement van het jaar.quote:Op woensdag 13 september 2006 20:42 schreef Bocaj het volgende:
[..]
En run-startquote:Op woensdag 13 september 2006 20:43 schreef D.Rose het volgende:
[..]
goed zoeken
Kennis van mij heeft er laatst op een rommelmarkt eentje gevonden, nieuw in doos, helemaal compleet, voor ¤10
Er komt een nieuwe C64 op de marktquote:
run-stopquote:
Ik ga altijd naar de verkeerde winkelquote:Op woensdag 13 september 2006 20:45 schreef Sonique het volgende:
[..]
HP is braunsauce en gewoon te koop bij de betere AH en Toko
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |