ja, zo moeder zo dochter misschien?quote:Op woensdag 13 september 2006 20:12 schreef versabommie het volgende:
[..]
lekkere vrolijke meid weer !
stop er een meter lul in dan kijkt ze weer vrolijkquote:Op woensdag 13 september 2006 20:12 schreef versabommie het volgende:
[..]
lekkere vrolijke meid weer !
Nee, een jongen moet een beetje geil praten. Dat zei ze, dat was alles dat nodig is.quote:Op woensdag 13 september 2006 20:15 schreef natronic het volgende:
[..]
stop er een meter lul in dan kijkt ze weer vrolijk
ja vind het niet gek dat Jeroentje dan niet in de smaak valtquote:Op woensdag 13 september 2006 20:16 schreef arneaux het volgende:
[..]
Nee, een jongen moet een beetje geil praten. Dat zei ze, dat was alles dat nodig is.
slapenquote:Op woensdag 13 september 2006 20:17 schreef Bocaj het volgende:
Waar zijn de zusjes?
Jeroen kan Aap, Noot, Mies en Vuur net spellen.quote:Op woensdag 13 september 2006 20:17 schreef kukeleku het volgende:
[..]
ja vind het niet gek dat Jeroentje dan niet in de smaak valt![]()
Ik wil nooit van mijn leven een relatie met Janine/marlies... veel te vermoeiendquote:Op woensdag 13 september 2006 20:17 schreef arneaux het volgende:
Is Marlies nu nog steeds aan t slijmen. Pff.
die slapen al, hadden beiden geen honger....quote:Op woensdag 13 september 2006 20:17 schreef Bocaj het volgende:
Waar zijn de zusjes?
...en dan over de tieten klaarkomenquote:Op woensdag 13 september 2006 20:16 schreef arneaux het volgende:
[..]
Nee, een jongen moet een beetje geil praten. Dat zei ze, dat was alles dat nodig is.
http://www.talpa.tv/web/s(...)729/typeofpage=51230quote:Op woensdag 13 september 2006 20:18 schreef Capaja het volgende:
wie heeft wie nu genomineerd dan ???
e10 egbert
hilde mo
janine e10
jeroen tijn
milica monique
monique hilde
rik milica
sabrina hilde
semih hilde
tijn milica
en op wie hebben :
marcel
marcia
marlies
micheline
egbert gestemd dan ?
Reactie Marlies :"Jaa, ik snap het, jaaa, jaa is ook jaa."quote:Op woensdag 13 september 2006 20:18 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Ik wil nooit van mijn leven een relatie met Janine/marlies... veel te vermoeiend![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |