kan een leuk triotje met Feroen worden...jajaquote:Op woensdag 13 september 2006 20:20 schreef arneaux het volgende:
[..]
Reactie Marlies :"Jaa, ik snap het, jaaa, jaa is ook jaa."
Reactie Janine :"Ja ik ook niet hoor, ik vind dat eh, tja ik vind dat gewoon weet je wel."
leuk rijtje, alleen marcel kan niet meer stemmenquote:Op woensdag 13 september 2006 20:18 schreef Capaja het volgende:
wie heeft wie nu genomineerd dan ???
e10 egbert
hilde mo
janine e10
jeroen tijn
milica monique
monique hilde
rik milica
sabrina hilde
semih hilde
tijn milica
en op wie hebben :
marcel
marcia
marlies
micheline
egbert gestemd dan ?
Rik heeft toch op Etienne gestemd?quote:Op woensdag 13 september 2006 20:18 schreef Capaja het volgende:
wie heeft wie nu genomineerd dan ???
e10 egbert
hilde mo
janine e10
jeroen tijn
milica monique
monique hilde
rik milica
sabrina hilde
semih hilde
tijn milica
en op wie hebben :
marcel
marcia
marlies
micheline
egbert gestemd dan ?
Precies. En omdat Hilde perse Monique wilde nomienren moest haar dochter dat ook.quote:Op woensdag 13 september 2006 20:08 schreef arneaux het volgende:
[..]
Lekker debiel van ze, zowieso. Met zn tweëen 1 van de populairdere gaan nomineren, waarvan je weet dat verder niemand erop stemt.
dankje welquote:Op woensdag 13 september 2006 20:20 schreef n1ek het volgende:
[..]
http://www.talpa.tv/web/s(...)729/typeofpage=51230
alleen Egbert heeft niet gezegd op wie hij gestemd heeft
We kunnen wel melden dat ze het doen maar dat wordt ook vervelend.quote:
ff je geluid aan zetten...weet alleen niet hoe dat moet op een zx 81 dus rtfm!quote:
Al zes jaar een relatie met een jongen... dus minimaal bi. Ik denk 100% hetero.quote:Op woensdag 13 september 2006 20:22 schreef arneaux het volgende:
Wat denken we? Marcia, hetero of homo? Ik denk bi.
Ik had vroeger een c64quote:Op woensdag 13 september 2006 20:28 schreef versabommie het volgende:
[..]
ff je geluid aan zetten...weet alleen niet hoe dat moet op een zx 81 dus rtfm!![]()
Hetzelfde als bij de Sinclair rekenmachine.quote:Op woensdag 13 september 2006 20:28 schreef versabommie het volgende:
[..]
ff je geluid aan zetten...weet alleen niet hoe dat moet op een zx 81 dus rtfm!![]()
dr surrogaatdochter komt er al weer bijzittenquote:Op woensdag 13 september 2006 20:30 schreef itsme het volgende:
nieuwe tafelindeling?
Hilde en milicia aan 1 tafel de rest aan de andere?![]()
Als z alle 4 Monique genomineerd hadden, had Monique ook genomineerd gestaan. Niet dat dat zin heeft, want die gaat er na vanavond helemaal niet meer uit.quote:Op woensdag 13 september 2006 20:22 schreef itsme het volgende:
[..]
Precies. En omdat Hilde perse Monique wilde nomienren moest haar dochter dat ook.
Maar blijkbaar heeft ze dat niet overlegd met de andere 2 van hun groepje.
Moet nog even uitdokteren hoe ze allemaal genomineerd hebben om uit te vogelen of dat zin had gehad. denk het niet.
Dat doen we toch ook als ze het niet doen!quote:Op woensdag 13 september 2006 20:28 schreef bbfakir het volgende:
[..]
We kunnen wel melden dat ze het doen maar dat wordt ook vervelend.
Niets aan de hand dus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |