Neuh Rik heeft jeuk omdat het een zakratten dragende ongewassen stinkruggetufer is, ik heb jeuk omdat ik vanuit hygienisch oogpunt mijn testikelenenen met den scheermesch onderhanden neem....living on the edgequote:
Die bietst zequote:Op woensdag 13 september 2006 21:25 schreef Sonique het volgende:
Waar haalt HIlde die peuken toch vandaan, ze rookt echt continue!
Nou ze is gezellig, ze ligt nu in bed te miepen. Kan ze dat niet thuis doen.quote:Op woensdag 13 september 2006 21:20 schreef itsme het volgende:
[..]
wat doet ze dan? ik heb haar niet in beeld.
aaaaaah gadverdamme....ik kan me niet ergeren aan leuke vrouwen die een sjekkie draaien en een biertje lusten maar dit gaat me te ver!quote:
Jouwn topic is al dichtquote:Op woensdag 13 september 2006 21:26 schreef Scope het volgende:
Sht. Sluiten nu!
quote:Op woensdag 13 september 2006 21:27 schreef versabommie het volgende:
[..]
aaaaaah gadverdamme....ik kan me niet ergeren aan leuke vrouwen die een sjekkie draaien en een biertje lusten maar dit gaat me te ver!
Cool!!quote:Op woensdag 13 september 2006 21:16 schreef Scope het volgende:
Dienstmededeling
Het volgende topic staat klaar op perron 5.
[COS #242] Met z'n allen op de Kampong!
quote:Op woensdag 13 september 2006 21:25 schreef versabommie het volgende:
[..]
Neuh Rik heeft jeuk omdat het een zakratten dragende ongewassen stinkruggetufer is, ik heb jeuk omdat ik vanuit hygienisch oogpunt mijn testikelenenen met den scheermesch onderhanden neem....living on the edge![]()
alleen het gaat zo fucking jeuken als je ff een dag of 5 niet geschoren hebt...loop je erbij als Lucky luke die net op een stekelvarken een concours heeft gereden!
ergeren aan vrouwen die bier drinken en shag draaien is een te groot woord, maar ik moet bij bier en shag toch meer aan bouwvakkers en dergelijke denken....quote:Op woensdag 13 september 2006 21:27 schreef versabommie het volgende:
[..]
aaaaaah gadverdamme....ik kan me niet ergeren aan leuke vrouwen die een sjekkie draaien en een biertje lusten maar dit gaat me te ver!
quote:Op woensdag 13 september 2006 21:25 schreef versabommie het volgende:
[..]
Neuh Rik heeft jeuk omdat het een zakratten dragende ongewassen stinkruggetufer is, ik heb jeuk omdat ik vanuit hygienisch oogpunt mijn testikelenenen met den scheermesch onderhanden neem....living on the edge![]()
alleen het gaat zo fucking jeuken als je ff een dag of 5 niet geschoren hebt...loop je erbij als Lucky luke die net op een stekelvarken een concours heeft gereden!
Nee je bent geen zeikerd hoor want het viel mij ook al op. Hij zal zich wel weer schuldig voelen.quote:Op woensdag 13 september 2006 21:30 schreef scanman01 het volgende:
Ik ben natuurlijk weer een zeikerd, maar sinds Tijn aan Milica heeft verteld dat hij haar heeft genomineerd, is hij niet meer bij haar weg te slaan volgens mij.
Of Milica is zijn nieuwe slachtoffer.quote:Op woensdag 13 september 2006 21:32 schreef BBoon het volgende:
[..]
Nee je bent geen zeikerd hoor want het viel mij ook al op. Hij zal zich wel weer schuldig voelen.
Die is niet 'bezet' genoeg.quote:Op woensdag 13 september 2006 21:35 schreef wolferl het volgende:
[..]
Of Milica is zijn nieuwe slachtoffer.
denk het niet. Niet gezellig genoeg. Te vaak sjacherijnigquote:Op woensdag 13 september 2006 21:35 schreef wolferl het volgende:
[..]
Of Milica is zijn nieuwe slachtoffer.
ziu best eens kunnen.quote:Op woensdag 13 september 2006 21:39 schreef BBoon het volgende:
Marlies is vrolijk vandaag Ziet ze eindelijk weer kans om Tijn naar haar toe te halen???
Onderschat Marlies niet...quote:Op woensdag 13 september 2006 21:40 schreef wolferl het volgende:
Ja Marlies bestaat ook nog natuurlijk.
Die met iedereen meelevende, puur oprechte meidquote:Op woensdag 13 september 2006 21:40 schreef wolferl het volgende:
marlies lult met alle windrichtingen mee.....quote:Op woensdag 13 september 2006 21:41 schreef Sonique het volgende:
[..]
Onderschat Marlies niet...
Marlies is van begin af aan al iedereen aan het peilen. Die is de hele tijd al de kat uit de boom aan het kijken...
quote:Op woensdag 13 september 2006 21:41 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Die met iedereen meelevende, puur oprechte meid
Ietwat sarcastisch?quote:Op woensdag 13 september 2006 21:41 schreef scanman01 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 13 september 2006 21:41 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nóg wel.quote:Op woensdag 13 september 2006 21:40 schreef wolferl het volgende:
als je het mij vraagt is zij de molquote:Op woensdag 13 september 2006 21:41 schreef Sonique het volgende:
[..]
Marlies is van begin af aan al iedereen aan het peilen. Die is de hele tijd al de kat uit de boom aan het kijken...
Dat is zoooo lekkkeerrrrr met een glaasje wijn enzo... gewoon genieten weetje...quote:Op woensdag 13 september 2006 21:42 schreef puntoortje het volgende:
[..]
marlies lult met alle windrichtingen mee.....![]()
![]()
![]()
Jammer dat ze zo openlijk slijmt met alles wat leeft.quote:Op woensdag 13 september 2006 21:41 schreef scanman01 het volgende:
[..]
die moet toch wel goed met janine kunnen opschieten.quote:Op woensdag 13 september 2006 21:41 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja hoor van Bassiequote:Op woensdag 13 september 2006 21:44 schreef BBoon het volgende:
Broterhammenworst??? bestaat dat???
... volgens mij kijk ze ook de lul uit Tijn z'n broekquote:Op woensdag 13 september 2006 21:41 schreef Sonique het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 13 september 2006 21:46 schreef natronic het volgende:
[..]
... volgens mij kijk ze ook de lul uit Tijn z'n broek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |