quote:Op woensdag 13 september 2006 21:18 schreef Marrije het volgende:
[..]
O jawel, haar instructies laten niets te wensen over, ze gooit zelfs een dweiltje voor je op de grond![]()
wat doet ze dan? ik heb haar niet in beeld.quote:Op woensdag 13 september 2006 21:17 schreef wolferl het volgende:
Kan Monique er gewoon niet uitgaan, dit is toch niet leuk.
Ik heb dat ook ...Vindt het een hele andere sfeer vandaag Ik mis nu al de uitbundige zussen. Hoop wel dat ze hun lol weer terug krijgenquote:Op woensdag 13 september 2006 21:18 schreef Sonique het volgende:
I vind het vandaag geen reet aan moet ik eerlijk bekennen. Ik irriteer me bijna aan iedereen...
Het laatste wat ik meekreeg was dat ze in de dbk zat, dus via de achterdeur naar huis, zoals ik al had voorspeldquote:Op woensdag 13 september 2006 21:20 schreef itsme het volgende:
[..]
wat doet ze dan? ik heb haar niet in beeld.
Neuh Rik heeft jeuk omdat het een zakratten dragende ongewassen stinkruggetufer is, ik heb jeuk omdat ik vanuit hygienisch oogpunt mijn testikelenenen met den scheermesch onderhanden neem....living on the edgequote:
Die bietst zequote:Op woensdag 13 september 2006 21:25 schreef Sonique het volgende:
Waar haalt HIlde die peuken toch vandaan, ze rookt echt continue!
Nou ze is gezellig, ze ligt nu in bed te miepen. Kan ze dat niet thuis doen.quote:Op woensdag 13 september 2006 21:20 schreef itsme het volgende:
[..]
wat doet ze dan? ik heb haar niet in beeld.
aaaaaah gadverdamme....ik kan me niet ergeren aan leuke vrouwen die een sjekkie draaien en een biertje lusten maar dit gaat me te ver!quote:
Jouwn topic is al dichtquote:Op woensdag 13 september 2006 21:26 schreef Scope het volgende:
Sht. Sluiten nu!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |