180 graden!!quote:Op woensdag 13 september 2006 21:01 schreef puntoortje het volgende:
[..]
....ik pak maar is een lekker biertje ( heb geen shag...bah) en een lekker peukie
goh hilde kan haar hoofd omdraaien!!!
. . . en mag meteen via de achterdeur d'r uitquote:Op woensdag 13 september 2006 21:04 schreef kukeleku het volgende:
mo moet naar de dagboekkamer
hier neem dr 1 van mijquote:Op woensdag 13 september 2006 21:01 schreef puntoortje het volgende:
[..]
....ik pak maar is een lekker biertje ( heb geen shag...bah) en een lekker peukie
goh hilde kan haar hoofd omdraaien!!!
Ze had besloten te blijven, maar manlief staat weer aan de poortquote:Op woensdag 13 september 2006 21:05 schreef Sonique het volgende:
Gadsamme, BESLUIT EENS WATTT!!!!!!
Jeeze!
Dat slappe gelul daar wordt je toch op een keer zo simpel van...
Ik had het eigenlijk over dat slappe gelul over de boodschappen....quote:Op woensdag 13 september 2006 21:06 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ze had besloten te blijven, maar manlief staat weer aan de poort![]()
die doet gewoon zielig zodat ie straks weer een excuus heb om in dat bed van sabrina te kruipenquote:Op woensdag 13 september 2006 21:09 schreef Addi het volgende:
Is E10 zielig? Zag ik die in bed??
(...dank je wel ...verbinding is gezellig vandaag ..hihi)...quote:Op woensdag 13 september 2006 21:05 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
hier neem dr 1 van mij
[afbeelding]
hoef ie niet te lopen![]()
Nee maar goed, dat ligt dan aan hilde. Die is ook niet zo slim, en blijjbaar de rest van haar crew ook niet.quote:Op woensdag 13 september 2006 20:31 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als z alle 4 Monique genomineerd hadden, had Monique ook genomineerd gestaan. Niet dat dat zin heeft, want die gaat er na vanavond helemaal niet meer uit.
ja idd, bestellen die meuk, hoe moeilijk kan dat zijnquote:Op woensdag 13 september 2006 21:11 schreef puntoortje het volgende:
[..]
(...dank je wel ...verbinding is gezellig vandaag ..hihi)...![]()
ga nou gewoon bestellen....zo moeilijk zal het niet zijn.....!!!
quote:Op woensdag 13 september 2006 21:01 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik vind vrouwen met zo'n enorme baal shag onder de armen en op hun doos enorm minder!
Ze bedoelde de camping zei zequote:Op woensdag 13 september 2006 21:14 schreef Sonique het volgende:
Is ze nou een kamper of niet?
foto?????quote:Op woensdag 13 september 2006 21:14 schreef itsme het volgende:
[..]
Wat ben ik blij dat ik me vandaag geschoren heb. geen oerwoud
![]()
Misschien heb ze vroeger wel gehockeyed bij kampong, als je die in het doel propt komt er echt geen bal meer langs denk ikquote:Op woensdag 13 september 2006 21:15 schreef Addi het volgende:
Jaaaaaaaaaaaa,waar had je vroeger kampongs....(het wordt weer steeds erger:)
O jawel, haar instructies laten niets te wensen over, ze gooit zelfs een dweiltje voor je op de grondquote:Op woensdag 13 september 2006 21:16 schreef Scarabee het volgende:
Hilde heeft volgens mij nooit van schoonmaken of wat anders in die trand gehoord. Nu is Mies bezig met een berg afwas en er is geen hond die helpt. Lekker dan zeg
Me too, liep alweer te huppelen van de jeuK!quote:Op woensdag 13 september 2006 21:14 schreef itsme het volgende:
[..]
Wat ben ik blij dat ik me vandaag geschoren heb. geen oerwoud
![]()
.....jeuk....rik.....bahquote:Op woensdag 13 september 2006 21:18 schreef versabommie het volgende:
[..]
Me too, liep alweer te huppelen van de jeuK!
Jeuk? Ik struikel altijd zo.quote:Op woensdag 13 september 2006 21:18 schreef versabommie het volgende:
[..]
Me too, liep alweer te huppelen van de jeuK!
quote:Op woensdag 13 september 2006 21:18 schreef Marrije het volgende:
[..]
O jawel, haar instructies laten niets te wensen over, ze gooit zelfs een dweiltje voor je op de grond![]()
wat doet ze dan? ik heb haar niet in beeld.quote:Op woensdag 13 september 2006 21:17 schreef wolferl het volgende:
Kan Monique er gewoon niet uitgaan, dit is toch niet leuk.
Ik heb dat ook ...Vindt het een hele andere sfeer vandaag Ik mis nu al de uitbundige zussen. Hoop wel dat ze hun lol weer terug krijgenquote:Op woensdag 13 september 2006 21:18 schreef Sonique het volgende:
I vind het vandaag geen reet aan moet ik eerlijk bekennen. Ik irriteer me bijna aan iedereen...
Het laatste wat ik meekreeg was dat ze in de dbk zat, dus via de achterdeur naar huis, zoals ik al had voorspeldquote:Op woensdag 13 september 2006 21:20 schreef itsme het volgende:
[..]
wat doet ze dan? ik heb haar niet in beeld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |