dr surrogaatdochter komt er al weer bijzittenquote:Op woensdag 13 september 2006 20:30 schreef itsme het volgende:
nieuwe tafelindeling?
Hilde en milicia aan 1 tafel de rest aan de andere?![]()
Als z alle 4 Monique genomineerd hadden, had Monique ook genomineerd gestaan. Niet dat dat zin heeft, want die gaat er na vanavond helemaal niet meer uit.quote:Op woensdag 13 september 2006 20:22 schreef itsme het volgende:
[..]
Precies. En omdat Hilde perse Monique wilde nomienren moest haar dochter dat ook.
Maar blijkbaar heeft ze dat niet overlegd met de andere 2 van hun groepje.
Moet nog even uitdokteren hoe ze allemaal genomineerd hebben om uit te vogelen of dat zin had gehad. denk het niet.
Dat doen we toch ook als ze het niet doen!quote:Op woensdag 13 september 2006 20:28 schreef bbfakir het volgende:
[..]
We kunnen wel melden dat ze het doen maar dat wordt ook vervelend.
Niets aan de hand dus.
quote:Op woensdag 13 september 2006 20:31 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
dr surrogaatdochter komt er al weer bijzitten
beste comp ooit, c64, zoek er nog steeds 1tje, gewoon voor de fun natuurlijkquote:
HP?quote:Op woensdag 13 september 2006 20:31 schreef Bocaj het volgende:
Waar kun je in nl eigenlijk dat engelse 'Brown Sauce' kopen?
pak de emulatorquote:Op woensdag 13 september 2006 20:32 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
beste comp ooit, c64, zoek er nog steeds 1tje, gewoon voor de fun natuurlijk
Bij de Appie. Alleen grote filialen.quote:Op woensdag 13 september 2006 20:31 schreef Bocaj het volgende:
Waar kun je in nl eigenlijk dat engelse 'Brown Sauce' kopen?
quote:Op woensdag 13 september 2006 20:34 schreef schatje het volgende:
[..]
Bij de Appie. Alleen grote filialen.
Ik lees net bij de appiequote:Op woensdag 13 september 2006 20:33 schreef itsme het volgende:
[..]
HP?
Is volgens mij hetzelfde, maar als ik volgende keer naar Engeland ga wil ik er wel een voor je meenemen? bruine saus.
dat doe ik niet meer, had een oude laptop, ik die emulator geinstalleerd, opnieuw opgestart, kwamer ineens een verdachte brandlucht omhoog, laptop meteen overledenquote:Op woensdag 13 september 2006 20:34 schreef versabommie het volgende:
[..]
pak de emulatorcss64 en dan alle spellen op www.c64.com
![]()
je kan tegenwooridg zelfs online multiplayen ...pitstop!
ontopic: Hilde moeten ze in de vriezer stoppen ipv dat brood!
Ik had vroeger het spel Oberon...quote:Op woensdag 13 september 2006 20:34 schreef versabommie het volgende:
[..]
pak de emulatorcss64 en dan alle spellen op www.c64.com
![]()
je kan tegenwooridg zelfs online multiplayen ...pitstop!
ontopic: Hilde moeten ze in de vriezer stoppen ipv dat brood!
quote:Op woensdag 13 september 2006 20:33 schreef itsme het volgende:
[..]
HP?
Is volgens mij hetzelfde, maar als ik volgende keer naar Engeland ga wil ik er wel een voor je meenemen? bruine saus.
d'r ouwehoerspier ook niet!!quote:Op woensdag 13 september 2006 20:36 schreef demins het volgende:
De ziekte heeft Hilde's kauwspieren iig nog niet aangetast!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |