Ik denk dat Hilde schizofreen is.....quote:Op woensdag 13 september 2006 20:55 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
Hilde "Ik ben wie ik ben en ik vind iedereen aardig en lief, maar hier zijn 2 mensen" zit ze tegen zichzelf te lullen "die creeren de hele sfeer", zou ze het nou over of tegen zichzelf hebben...
Dan ben jij nog netjes, ik schoof het zo dr ... inquote:Op woensdag 13 september 2006 20:57 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
en iedereen helpt ff met opruimen, zij ruimt dr eigen bord nog niet eens op, geloof me, als ik in dat huis zat dan had ik dr bord zo in dr schoot geworpen nu![]()
Hilde ruimt de keuken opquote:
quote:Op woensdag 13 september 2006 20:57 schreef wolferl het volgende:
Er hangt een gespannen sfeer.
Maak daar maar graadje van, graatje is in dit geval zeer ongepast.quote:Op woensdag 13 september 2006 20:57 schreef BONG4002 het volgende:
Holt was al erg maar Hilde is nog een graatje erger
het valt me nog mee dat ze het niet voorgekauwd wil hebben....en daarna nog gevoerd worden natuurlijk!!!quote:Op woensdag 13 september 2006 20:57 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
en iedereen helpt ff met opruimen, zij ruimt dr eigen bord nog niet eens op, geloof me, als ik in dat huis zat dan had ik dr bord zo in dr schoot geworpen nu![]()
Graatje?quote:Op woensdag 13 september 2006 20:57 schreef BONG4002 het volgende:
Absoluut,Hilde is de champion vergeleken bij Holt!quote:Op woensdag 13 september 2006 20:57 schreef BONG4002 het volgende:
Hilde zit te roken als ik me niet vergisquote:Op woensdag 13 september 2006 20:58 schreef BBoon het volgende:
[..]
Is dat Hilde aan de afwas Of Hilde aan het tafel opruimen ??? Kan het niet goed zien![]()
quote:Op woensdag 13 september 2006 20:58 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Maak daar maar graadje van, graatje is in dit geval zeer ongepast.![]()
een occasional biertje is geen probleem vind ik, maar shag is gewoon niet vrouwelijk, maar ja zij ook niet dus dant klopt het plaatje wel weer...quote:Op woensdag 13 september 2006 20:59 schreef Sonique het volgende:
Ik vind bij voorbaat een vrouw die bier drink al minder....
helemaal als ze shag rookt...
Ik vind vrouwen met zo'n enorme baal shag onder de armen en op hun doos enorm minder!quote:Op woensdag 13 september 2006 20:59 schreef Sonique het volgende:
quote:Op woensdag 13 september 2006 21:01 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik vind vrouwen met zo'n enorme baal shag onder de armen en op hun doos enorm minder!
....ik pak maar is een lekker biertje ( heb geen shag...bah) en een lekker peukiequote:Op woensdag 13 september 2006 20:59 schreef Sonique het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |