Lees mijn berichten nog maar eens na dan. Dat is echt wat ik de hele tijd al schrijf. Sommigen vinden echter alleen dat Tijn zich nergens druk om hoeft te maken en gewoon Monique moet neuken als hij de kans krijgt, terwijl haar man en kinderen toekijken.quote:Op dinsdag 12 september 2006 23:15 schreef wolferl het volgende:
[..]
Waarom geef jij steeds Tijn de schuld?
Ben er van bewust dat Monique net zo'n groot, zo niet groter, aandeel heeft in deze malaise.
Ja tuurlijk had Tijn ffe snugger moeten zijn en denken van: Laat ik haar prive leven niet door de war gooien.
Maar wat moet hij dan, zeggen: Ja hallo vlinders, vlinders die in mijn buik zitten, ja sorry ik euhmkan dit niet doen.
Kijk twee kijf twee schuld.
Monique had ook moeten zeggen, laten we even afstand houden, en dan kijken of we maatjes kunnen worden ipv verliefde puppy's.
Nee Scan, durf ook toe te geven dat Monique ook behoorlijk dom is geweest.
HUH?quote:Op dinsdag 12 september 2006 23:16 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Bommie zet je ava weer aan want anders overlees ik je
wolferl kijkt in bio van cripplecrow, ziet vrouw staanquote:Op dinsdag 12 september 2006 23:16 schreef cripplecrow het volgende:
ik wil die marcia wel eens goed nemen.
Ik wil het best doen, maar hoe doe ik dat?quote:Op dinsdag 12 september 2006 23:15 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Bedank iedereen maar even die zijn streams op maximaal hebben staan ipv 256
wat voldoende is om 25 beelden in redelijke kwaliteit te zien
Dan ben ik vrijquote:Op dinsdag 12 september 2006 23:20 schreef arneaux het volgende:
Maar, als t nu donderdag is, dan heb ik morgen geen colleges..
Je AVATAR/PLAATJE/SOUTHPARKquote:
dus een vrouw kan een vrouw niet neuken denk je?quote:Op dinsdag 12 september 2006 23:21 schreef wolferl het volgende:
[..]
wolferl kijkt in bio van cripplecrow, ziet vrouw staan
Met een voorbinddildo?
Voor bind Hilde
dit lijkt op het eerste gezicht het meest logischequote:Op dinsdag 12 september 2006 23:21 schreef golfer het volgende:
Er is iets gebeurd waardoor BB besloten heeft de WO af te kappen?
Die zusjes bleven ook erg lang in de DBK?
Hey ik ook niet. Tis al weekend!quote:Op dinsdag 12 september 2006 23:20 schreef arneaux het volgende:
Maar, als t nu donderdag is, dan heb ik morgen geen colleges..
Perfect, dit is dan per stream !quote:Op dinsdag 12 september 2006 23:21 schreef avonne het volgende:
[..]
Ik wil het best doen, maar hoe doe ik dat?
(blond)
Moet ik Media Player openen en dan...
Extra
Opties
Prestaties
Verbindingssnelheid = DSL/kabel (256k)
is dat zo goed?
E10 doet het met een kleinere klit hoorquote:Op dinsdag 12 september 2006 23:22 schreef cripplecrow het volgende:
[..]
dus een vrouw kan een vrouw niet neuken denk je?
die staat er gewoon in heur!quote:
Ikke niet...quote:
O jawel, heb ooit mijn ex betrapt met een vrouw in bed, weet exact hoe ze dat doen.quote:Op dinsdag 12 september 2006 23:22 schreef cripplecrow het volgende:
[..]
dus een vrouw kan een vrouw niet neuken denk je?
Dan gaan ik nu effe prutsen aan mijn pcquote:Op dinsdag 12 september 2006 23:24 schreef versabommie het volgende:
[..]
die staat er gewoon in heur!
je brengt me ineens op een geweldig nieuw idee, het voorbindklitje, we gaan echt rijk worden als e10 een rage blijkt te zijnquote:Op dinsdag 12 september 2006 23:22 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
E10 doet het met een kleinere klit hoor
Waarom zou BB dat opeens vragen? En waarom zou Monique denken dat Egbert t heeft gedaan? Ze heeft alleen gezien dat er tijd afging, thats all. Bovendien hoeft zusje Sabrina ook niet in de DBK te komen om zoiets én kunnen ze de uitleg wel iets uitgebreider aan de bewoners geven als de melden dat de weekopdracht is gelukt.quote:Op dinsdag 12 september 2006 23:21 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Dan ben ik vrij
ontopic: Ik ben erg benieuwd naar de achterliggende gedachte... Slaat natuurlijk nergens op. Misschien heeft Mo overigens wel te horen gekregen dat iemand de boel wilde saboteren en als ze het goed zou raden zou de weekopdracht lukken....
Ja, voor ons. Ik vind het super hard om naar te kijken, want er valt niets te kijken.quote:Op dinsdag 12 september 2006 23:22 schreef wolferl het volgende:
Vinden jullie ook niet dat BB dit jaar streng is, poehpoeh.
ja maar, egbert zou toch genomineerd staan en zijn sleutel niet krijgen als hij over zijn geheime missie zou praten, had toch verder niets met het slagen van de weekopdracht te maken, de bewoners hadden toch niet als weekopdracht:"zoek de saboteur"quote:Op dinsdag 12 september 2006 23:21 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Dan ben ik vrij
ontopic: Ik ben erg benieuwd naar de achterliggende gedachte... Slaat natuurlijk nergens op. Misschien heeft Mo overigens wel te horen gekregen dat iemand de boel wilde saboteren en als ze het goed zou raden zou de weekopdracht lukken....
Ohwja heb mijn ava staan op "zichtbaar alleen voor leuke mokkelsquote:
quote:Op dinsdag 12 september 2006 23:25 schreef golfer het volgende:
speculatie
De man van Monique heeft aangegeven haar met haar kinderen te verlaten.
Mo gaf in de DBK aan uit BB te willen stappen.
Later kwam Sabrine erbij om haar te troosten/sussen.
BB speelt in op de gevoelens door ze in ruil voor het slagen van de WO in het huis te laten zitten, of ze 24 uur bedenktijd te geven door het afkappen van de WO.
tot zover mijn verdorven geest.![]()
Ssst. straks word Rik jaloers.quote:Op dinsdag 12 september 2006 23:22 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
E10 doet het met een kleinere klit hoor
Als je moet nadenken of je je huwelijk met 2 kinderen wil redden die voorheen goed was ben je zowieso debiel.quote:Op dinsdag 12 september 2006 23:25 schreef golfer het volgende:
speculatie
BB speelt in op de gevoelens door ze in ruil voor het slagen van de WO in het huis te laten zitten, of ze 24 uur bedenktijd te geven door het afkappen van de WO.
Ja, zoiets verwacht ik nu ook.... weird hoor.quote:Op dinsdag 12 september 2006 23:21 schreef golfer het volgende:
Er is iets gebeurd waardoor BB besloten heeft de WO af te kappen?
Die zusjes bleven ook erg lang in de DBK?
Ja, ik dacht al....quote:Op dinsdag 12 september 2006 23:25 schreef golfer het volgende:
speculatie
streng voor ons....quote:Op dinsdag 12 september 2006 23:22 schreef wolferl het volgende:
Vinden jullie ook niet dat BB dit jaar streng is, poehpoeh.
ja, dat zegt mijn gaydar ook, maar ze heeft een vriendje, dus ze moet bi zijn. hetero geloof ik niet.quote:Op dinsdag 12 september 2006 23:24 schreef wolferl het volgende:
[..]
O jawel, heb ooit mijn ex betrapt met een vrouw in bed, weet exact hoe ze dat doen.
Maar ik maakte maar een flauwe opmerking.
PS: ik denk al vanaf het begin dat Marcia van de vrouwen is.
Aalsmeer bedoel jequote:Op dinsdag 12 september 2006 23:25 schreef Sonique het volgende:
De storing heeft niets met bandbreedte te maken, er zit een storing in de lijn tussen Naarden Aalsmeer en Hilversum...
Doe dit nou nie-hiet!!! Ik word gek.quote:Op dinsdag 12 september 2006 23:25 schreef golfer het volgende:
speculatie
Wie weet heeft Hilde wel iets aangegeven waardoor ze besloten hebben te stoppen. Geen idee. Ik kan verder geen verklaring verzinnen.quote:Op dinsdag 12 september 2006 23:25 schreef arneaux het volgende:
Medisch gezien kan het niet afgeblazen zijn, van slaaptekort ga je namelijk niet dood.
quote:Op dinsdag 12 september 2006 23:25 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ohwja heb mijn ava staan op "zichtbaar alleen voor leuke mokkels"
Bullquote:Op dinsdag 12 september 2006 23:25 schreef Sonique het volgende:
De storing heeft niets met bandbreedte te maken, er zit een storing in de lijn tussen Naarden en Hilversum...
Wat jij zegt hebben wel meer mensen hier op t forum. Mo en Sab hebben zelf ook al aangegeven dat ze niet écht gelukkig zijn geweest ooit.quote:Op dinsdag 12 september 2006 23:26 schreef Tissik het volgende:
Zomaar ff een wildcard... Hoewel Hilde steeds als de zieke/gehandicapte wordt afgeschilderd, heb ik dat idee dus vanaf het begin af aan al bij de zusjes. In de eerste dagen hoorde ik ze lang praten over dingen die ze nog samen zouden willen doen, mooie plaatsen en ervaringen die ze nog(!) met elkaar wilden delen. Ik verbaas me regelmatig over het geheugen van Mo. En ik heb altijd het gevoel gehad, dat er onder al die lichtvoetige en oppervlakkige vrolijkheid, iets triests schulgaat, wat soms ook wel is af te zien.
Het is een gevoel, wat op momenten als vandaag sterker wordt. Maar ik weet het ook niet.
Het zou me niet verbazen iig.
Ver gezocht maar het zou kunnen.quote:Op dinsdag 12 september 2006 23:26 schreef Tissik het volgende:
Zomaar ff een wildcard... Hoewel Hilde steeds als de zieke/gehandicapte wordt afgeschilderd, heb ik dat idee dus vanaf het begin af aan al bij de zusjes. In de eerste dagen hoorde ik ze lang praten over dingen die ze nog samen zouden willen doen, mooie plaatsen en ervaringen die ze nog(!) met elkaar wilden delen. Ik verbaas me regelmatig over het geheugen van Mo. En ik heb altijd het gevoel gehad, dat er onder al die lichtvoetige en oppervlakkige vrolijkheid, iets triests schuilgaat, wat soms ook wel is af te zien.
Het is een gevoel, wat op momenten als vandaag sterker wordt. Maar ik weet het ook niet.
Het zou me niet verbazen iig.
Dan zou t denk ik logischer zijn om Hilde naar de DBK te roepen. En dan nogmaals, van weinig slaap ga je niet dood, ook Hilde niet.quote:Op dinsdag 12 september 2006 23:27 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Wie weet heeft Hilde wel iets aangegeven waardoor ze besloten hebben te stoppen. Geen idee. Ik kan verder geen verklaring verzinnen.
alleeen kan het ook gezellig zijn hoor...quote:Op dinsdag 12 september 2006 23:25 schreef arneaux het volgende:
[..]
Als je moet nadenken of je je huwelijk met 2 kinderen wil redden die voorheen goed was ben je zowieso debiel.
Het zou ook 'de geheimen' kunnen verklaren...quote:Op dinsdag 12 september 2006 23:27 schreef arneaux het volgende:
[..]
Wat jij zegt hebben wel meer mensen hier op t forum. Mo en Sab hebben zelf ook al aangegeven dat ze niet écht gelukkig zijn geweest ooit.
De verklaring van Golfer is plausibelerquote:Op dinsdag 12 september 2006 23:27 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Wie weet heeft Hilde wel iets aangegeven waardoor ze besloten hebben te stoppen. Geen idee. Ik kan verder geen verklaring verzinnen.
En dan komt Jeroen ineens uit het huis en dan zeg je eeej Jeroen moet je niet in het huis blijven en dan zegt Jeroen :"Ja? O. Ja dat zou inderdaad wel eens kunnen kloppen."quote:Op dinsdag 12 september 2006 23:28 schreef wolferl het volgende:
Waarom boycotten we de studio niet.
nee laat maar, ik ga niet bij Talpa voor de studio protesteren, ik heb nog een leven.
Zeg me dat het niet écht 2 labiele dozen zijn... dat is me nu teveel.quote:Op dinsdag 12 september 2006 23:27 schreef arneaux het volgende:
[..]
Wat jij zegt hebben wel meer mensen hier op t forum. Mo en Sab hebben zelf ook al aangegeven dat ze niet écht gelukkig zijn geweest ooit.
Ah, dus Etiënne zit nog niet bij Sabrina?quote:Op dinsdag 12 september 2006 23:28 schreef charmed_angel het volgende:
23:20“Jahaa, dat zijn twee heftige dagen"
Rik is in de Lounge bezig met opruimen en praat met Hilde en Etiënne over de vreemde avond. Ze weten allemaal niet precies wat er aan de hand is en stellen elkaar onbeantwoordbare vragen. Het blijft gissen. “Jahaa, dat zijn twee heftige dagen achter elkaar”, slaat Tijn de spijker op z’n kop. De rest van de Bewoners hult zich in zwijgen. Rik en Hilde beginnen ouderwets met grappen maken. “Je begint er steeds slechter uit te zien”, zegt ze tegen Jeroen. “Inderdaad, je overtreft ons als graftakken”, zegt Rik lachend.
Begrijp me niet verkeerd, als ze wil scheiden, tuurlijk doen, echt. Maar ik heb altijd begrepen dat haar huwelijk nou juist zo goed was eindelijk.quote:Op dinsdag 12 september 2006 23:28 schreef puntoortje het volgende:
[..]
alleeen kan het ook gezellig zijn hoor...![]()
Dat denk ik ook jaquote:Op dinsdag 12 september 2006 23:29 schreef cripplecrow het volgende:
volgens mij is er niks aan de hand.
Nou, die vond ik toch ook vrij ver gaanquote:Op dinsdag 12 september 2006 23:29 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
De verklaring van Golfer is plausibeler![]()
Okay, and how does that make you feel?quote:Op dinsdag 12 september 2006 23:29 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Zeg me dat het niet écht 2 labiele dozen zijn... dat is me nu teveel.![]()
Ik weet haast wel zeker dat dát in ieder geval niet juist is. Ze laten de WO niet zomaar stoppen.quote:Op dinsdag 12 september 2006 23:29 schreef cripplecrow het volgende:
volgens mij is er niks aan de hand.
quote:Op dinsdag 12 september 2006 23:27 schreef CartWOman het volgende:
Doe dit nou nie-hiet!!! Ik word gek.![]()
Ik heb je weer in het snotje hoor Bommiequote:Op dinsdag 12 september 2006 23:25 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ohwja heb mijn ava staan op "zichtbaar alleen voor leuke mokkels"
Ik ben ff niet meer in touch met m'n gevoel.quote:Op dinsdag 12 september 2006 23:31 schreef arneaux het volgende:
[..]
Okay, and how does that make you feel?
Dr. Phil!quote:Op dinsdag 12 september 2006 23:31 schreef arneaux het volgende:
[..]
Okay, and how does that make you feel?
Als ze wakker is kan ze toch extraveel nadenken.quote:Op dinsdag 12 september 2006 23:33 schreef natronic het volgende:
Dit riekt naar een vrijwillige exit. Volgens het regelement heeft ze 24 uur bedenktijd, wat uiteraard onder deze omstandigheden niet reel is. Dit zou verklaren dat de weekopdracht afgeblazen is
...dan begrepen we allebei iets anders...ik begreep dat het voor allebij al niet echt helemaal goed was...sab is daartegen nog niet zo lang (terug) bij barry...van mon weet ik geen detailsquote:Op dinsdag 12 september 2006 23:30 schreef arneaux het volgende:
[..]
Begrijp me niet verkeerd, als ze wil scheiden, tuurlijk doen, echt. Maar ik heb altijd begrepen dat haar huwelijk nou juist zo goed was eindelijk.
Ow ja, verrek! Ik hoor het 'm opeens zeggen.quote:
quote:Op dinsdag 12 september 2006 23:33 schreef natronic het volgende:
Dit riekt naar een vrijwillige exit. Volgens het regelement heeft ze 24 uur bedenktijd, wat uiteraard onder deze omstandigheden niet reel is. Dit zou verklaren dat de weekopdracht afgeblazen is
Zou een plausibele reden kunnen zijn jaquote:Op dinsdag 12 september 2006 23:33 schreef natronic het volgende:
Jeroen zal nee zeggen, Jeroen heb jij in je bed gezeken?quote:Op dinsdag 12 september 2006 23:29 schreef arneaux het volgende:
[..]
En dan komt Jeroen ineens uit het huis en dan zeg je eeej Jeroen moet je niet in het huis blijven en dan zegt Jeroen :"Ja? O. Ja dat zou inderdaad wel eens kunnen kloppen."
Kan haast niet slechter.quote:Op dinsdag 12 september 2006 23:33 schreef BONG4002 het volgende:
Mja, misschien is DGK toch een betere optie als dat in oktober gaat beginnen
Het verbaast me sowieso dat je haar zo weinig hoort over man en kinderen.quote:Op dinsdag 12 september 2006 23:33 schreef puntoortje het volgende:
[..]
...dan begrepen we allebei iets anders...ik begreep dat het voor allebij al niet echt helemaal goed was...sab is daartegen nog niet zo lang (terug) bij barry...van mon weet ik geen details
Jammer al mon zou gaan...quote:Op dinsdag 12 september 2006 23:34 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Zou een plausibele reden kunnen zijn ja
En wéer eenquote:Op dinsdag 12 september 2006 23:34 schreef wolferl het volgende:
[..]
Jeroen zal nee zeggen, Jeroen heb jij in je bed gezeken?
Jeroen: Ja doe maar.
Tis één groot complot!!!quote:Op dinsdag 12 september 2006 23:34 schreef arneaux het volgende:
Overigens is t wel erg toevallig dat nu opeens de streams het niet doen. Okay, gisteren deden ze ook niets meer, maarja.
als ik me comp mee mag nemen en dr is internet ga ik wel hoorquote:Op dinsdag 12 september 2006 23:34 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Kan haast niet slechter.
Maar daar wil niemand in![]()
Jij kan t veel beter dan mij. Als jij t zo tiept hoor ik t Jeroen zeggen.quote:Op dinsdag 12 september 2006 23:34 schreef wolferl het volgende:
[..]
Jeroen zal nee zeggen, Jeroen heb jij in je bed gezeken?
Jeroen: Ja doe maar.
Knoopbatterij erin: bzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzquote:Op dinsdag 12 september 2006 23:25 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
je brengt me ineens op een geweldig nieuw idee, het voorbindklitje, we gaan echt rijk worden als e10 een rage blijkt te zijn![]()
Ik kan het me haast niet voorstellen maargoed, in dat geval zou dat erg zonde zijn jaquote:
Je draaft door.quote:Op dinsdag 12 september 2006 23:36 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Knoopbatterij erin: bzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
Mischien ben ik jeroen wel!quote:Op dinsdag 12 september 2006 23:35 schreef arneaux het volgende:
[..]
Jij kan t veel beter dan mij. Als jij t zo tiept hoor ik t Jeroen zeggen..
.
Dat had ik al eerder opgemerkt... Ze noemt haar (ex)man weinig terwijl haar kinder toch vaker de revue passerenquote:Op dinsdag 12 september 2006 23:34 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Het verbaast me sowieso dat je haar zo weinig hoort over man en kinderen.
Ik weet het niet. Ik had altijd het idee dat de zusjes zich wel vermaakte in het huis. Ze had natuurlijk wel het gedoe met Tijn enzo, maar merendeel van de tijd oogde het gezellig en vrolijkquote:Op dinsdag 12 september 2006 23:33 schreef natronic het volgende:
Keek jij ook niet bb live streams versatel op je tv? of doen die het ook niet?quote:Op dinsdag 12 september 2006 23:36 schreef versabommie het volgende:
Wel klote om de streams te volgen zo, maar in de badkamer is weer het dagelijkse ritueel bezig....
[afbeelding]
Jeroen weet niet wat een toetsenbord is.quote:
quote:23:20“Jahaa, dat zijn twee heftige dagen"
Rik is in de Lounge bezig met opruimen en praat met Hilde en Etiënne over de vreemde avond. Ze weten allemaal niet precies wat er aan de hand is en stellen elkaar onbeantwoordbare vragen. Het blijft gissen. “Jahaa, dat zijn twee heftige dagen achter elkaar”, slaat Tijn de spijker op z’n kop. De rest van de Bewoners hult zich in zwijgen. Rik en Hilde beginnen ouderwets met grappen maken. “Je begint er steeds slechter uit te zien”, zegt ze tegen Jeroen. “Inderdaad, je overtreft ons als graftakken”, zegt Rik lachend.
quote:23:35Verbazing en onbegrip onder Bewoners
Tijn gaat naar bed. In de Keuken praten broer Rik met Marlies, Semih, Milica en Micheline over de avond. Ook zij komen er niet uit en weten niet wat er aan de hand is met de zusjes. De stemming is duidelijk omgeslagen. Verbazing en inbegrip onder de Bewoners alom. Ze snappen er echt heel weinig van en speculeren over van alles. Hoe lang kunnen ze nog in deze onzekerheid leven?
quote:Op dinsdag 12 september 2006 23:36 schreef versabommie het volgende:
Wel klote om de streams te volgen zo, maar in de badkamer is weer het dagelijkse ritueel bezig....
[afbeelding]
okee dan ligt dat dus niet aan mij...sab hoor je wel vaak over haar dochter.... ik zou denk ook wel heel de dag over me kids kunnen praten...nou je vertellen....mon het ik denk een keer of 4 iets horen vertellen over d'r man en kinderenquote:Op dinsdag 12 september 2006 23:34 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Het verbaast me sowieso dat je haar zo weinig hoort over man en kinderen.
Ja, ik schrijf het op beeld, met een viltstift.quote:Op dinsdag 12 september 2006 23:37 schreef arneaux het volgende:
[..]
Jeroen weet niet wat een toetsenbord is.
En alstie dan post denkt hij :"Maar hoe kan de computer nou terugpraten?"
neen doen het niet, en dat komt allemaal door die klotedwerg van tele2, maar ik hoorde dat er misschien toch weer streams komen...quote:Op dinsdag 12 september 2006 23:37 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Keek jij ook niet bb live streams versatel op je tv? of doen die het ook niet?
was het niet Mo vorige week over een raam waar een telefoon doorheen was gegaan en een week later zij zelf ?quote:Op dinsdag 12 september 2006 23:33 schreef puntoortje het volgende:
[..]
...dan begrepen we allebei iets anders...ik begreep dat het voor allebij al niet echt helemaal goed was...sab is daartegen nog niet zo lang (terug) bij barry...van mon weet ik geen details
quote:Op dinsdag 12 september 2006 23:38 schreef wolferl het volgende:
[..]
Ja, ik schrijf het op beeld, met een viltstift.
ik trapte er BIJNA in...hhahquote:Op dinsdag 12 september 2006 23:36 schreef versabommie het volgende:
[afbeelding]
als ik dit bericht lees denk ik niet dat die streams het voorlopig weer doen, stel je voor dat we er iets van meekrijgenquote:Op dinsdag 12 september 2006 23:38 schreef versabommie het volgende:
23:35Verbazing en onbegrip onder Bewoners
Tijn gaat naar bed. In de Keuken praten broer Rik met Marlies, Semih, Milica en Micheline over de avond. Ook zij komen er niet uit en weten niet wat er aan de hand is met de zusjes. De stemming is duidelijk omgeslagen. Verbazing en inbegrip onder de Bewoners alom. Ze snappen er echt heel weinig van en speculeren over van alles. Hoe lang kunnen ze nog in deze onzekerheid leven?
Burn baby burn, Disco infernoquote:Op dinsdag 12 september 2006 23:39 schreef versabommie het volgende:
[..]
neen doen het niet, en dat komt allemaal door die klotedwerg van tele2, maar ik hoorde dat er misschien toch weer streams komen...
Maar wat een onzin dan om de weekopdracht in feite af te blazenquote:Op dinsdag 12 september 2006 23:38 schreef scanman01 het volgende:
Ik denk ook dat natronic gelijk heeft. Monique wil eruit vanwege haar gevoelens voor Tijn. Daarom werd ook Sabrina er later bijgeroepen.
Ja inderdaad!! Ik dacht dat ik dat verkeerd hoorde omdat er niemand op reageerde, maar Monique zei inderdaad dat ze ooit met een ruzie door een raam was gegaan.quote:was het niet Mo vorige week over een raam waar een telefoon doorheen was gegaan en een week later zij zelf ?
quote:Ik begrijp nog steeds niet waarom er op FOK !
wel een foto staat van het dagboekkamer gebeuren met de zusjes en wij geen beelden krijgen te zien.
Het wijst erop dat er geen storing is....maar gefaket wordt zoals gisteren.....en dat heb ik vandaag bij de KPN nagevraagd en daar weet de techn.dienst niets van een storing af ....zoals gisteren avond werd vermeld !!!! RA RA hoe zit het daar in AALSMEER !!!!
Pardon !!!!!!quote:Op dinsdag 12 september 2006 23:26 schreef Tissik het volgende:
Hoewel Hilde steeds als de zieke/gehandicapte wordt afgeschilderd,
Nee, MEnno heeft het gedaan!quote:Op dinsdag 12 september 2006 23:39 schreef versabommie het volgende:
[..]
neen doen het niet, en dat komt allemaal door die klotedwerg van tele2, maar ik hoorde dat er misschien toch weer streams komen...
Complete paranoiaquote:Op dinsdag 12 september 2006 23:41 schreef BONG4002 het volgende:
Wel een opmerkelijke RE: van een gebruiker op de Talpa site:
[..]
Kill small Billquote:
Dan kunnen ze net zo goed de DBK lock toepassen (de gang zonder geluid) of de Masterlock (gele ogen)quote:Op dinsdag 12 september 2006 23:40 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
als ik dit bericht lees denk ik niet dat die streams het voorlopig weer doen, stel je voor dat we er iets van meekrijgen![]()
WTF!quote:Op dinsdag 12 september 2006 23:40 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja inderdaad!! Ik dacht dat ik dat verkeerd hoorde omdat er niemand op reageerde, maar Monique zei inderdaad dat ze ooit met een ruzie door een raam was gegaan.
Dat wel ja, maar misschien hebben ze daar toch een redelijke verklaring voor. Dat ze Monique rustig de tijd willen geven ofzo.... en hebben ze het idee dat dat niet kan als je niet goed hebt geslapen. Zoiets.quote:Op dinsdag 12 september 2006 23:40 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Maar wat een onzin dan om de weekopdracht in feite af te blazen![]()
Hoelang kunnen wij hier nog in deze onzekerheid leven...quote:Op dinsdag 12 september 2006 23:39 schreef cripplecrow het volgende:
rbazing en onbegrip onder Bewoners
Jezus...quote:Op dinsdag 12 september 2006 23:40 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja inderdaad!! Ik dacht dat ik dat verkeerd hoorde omdat er niemand op reageerde, maar Monique zei inderdaad dat ze ooit met een ruzie door een raam was gegaan.
....mo kijkt bij sommige dingen idd wel streng naar sab als ze iets zegt of wil vertellenquote:Op dinsdag 12 september 2006 23:39 schreef Capaja het volgende:
[..]
was het niet Mo vorige week over een raam waar een telefoon doorheen was gegaan en een week later zij zelf ?
en sab had het toch over een vriendje die wel eens foute dingen deed, waarop Mo haar streng aankeek en sab over iets anders begon
het werd met een geintje gezegd, iets van telefoon erdoor, komt de ramenzetter, tiedelietie tiedelieda, lig ik er een week later zelf doorheen, komt diezelfde ramenzetter, kijkt ie me aan zo van : ken ik jou, dus ik tiedeliedie tiedelieda, nee hoor dat denk je maarquote:Op dinsdag 12 september 2006 23:40 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Omgekeerd (de zusjes zijn moeilijk van elkaar te onderscheiden).quote:Op dinsdag 12 september 2006 23:39 schreef Capaja het volgende:
[..]
was het niet Mo vorige week over een raam waar een telefoon doorheen was gegaan en een week later zij zelf ?
en sab had het toch over een vriendje die wel eens foute dingen deed, waarop Mo haar streng aankeek en sab over iets anders begon
Precies. Neus en lippen enzo. Maar dus wel gezegd, en serieus bedoeld ook.quote:Op dinsdag 12 september 2006 23:43 schreef Capaja het volgende:
[..]
het werd met een geintje gezegd, iets van telefoon erdoor, komt de ramenzetter, tiedelietie tiedelieda, lig ik er een week later zelf doorheen, komt diezelfde ramenzetter, kijkt ie me aan zo van : ken ik jou, dus ik tiedeliedie tiedelieda, nee hoor dat denk je maar
Jij kan t wel goed nadoen. Maar inderdaad zo ging t, al denk ik wel dat ze écht door t raam is gegaan.quote:Op dinsdag 12 september 2006 23:43 schreef Capaja het volgende:
[..]
het werd met een geintje gezegd, iets van telefoon erdoor, komt de ramenzetter, tiedelietie tiedelieda, lig ik er een week later zelf doorheen, komt diezelfde ramenzetter, kijkt ie me aan zo van : ken ik jou, dus ik tiedeliedie tiedelieda, nee hoor dat denk je maar
Komop, dat is al 5x gequote!quote:Op dinsdag 12 september 2006 23:45 schreef charmed_angel het volgende:
De Weekopdracht is gehaald?Als de zussen terugkomen uit de Dagboekkamer melden ze de overige Bewoners dat de Weekopdracht is gehaald.
De Bewoners zijn in de war. "Ik kan nu niet slapen""Ik denk niet dat het positief is dat ie nu al is gehaald!" "Ik geloof het niet tot ik het op het scherm zie!" Dit zijn enkele van de opmerkingen die de Bewoners uitroepen als Monique en Sabrina uit de Loungeruimte weglopen. De Bewoners durven de woorden van de zussen niet te geloven. Proberen de dames de boel te saboteren of hebben zij de blijde boodschap van Big Brother zelf vernomen? Het is de Bewoners in ieder geval nog niet duidelijk.
en dan houdt sab meteen dr mond dicht, of gaat over op een ander onderwerpquote:Op dinsdag 12 september 2006 23:43 schreef Capaja het volgende:
[..]
dit is een andere tekst... net geplaatst op talpaquote:Op dinsdag 12 september 2006 23:45 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Komop, dat is al 5x gequote!![]()
6x dus![]()
Kloptquote:Op dinsdag 12 september 2006 23:40 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Absoluut geen opdracht qua sabotage, dat lijkt me nu wel duidelijk.quote:Op dinsdag 12 september 2006 23:44 schreef DMZ het volgende:
van bb site:
De Weekopdracht is gehaald?Als de zussen terugkomen uit de Dagboekkamer melden ze de overige Bewoners dat de Weekopdracht is gehaald.
De Bewoners zijn in de war. "Ik kan nu niet slapen""Ik denk niet dat het positief is dat ie nu al is gehaald!" "Ik geloof het niet tot ik het op het scherm zie!" Dit zijn enkele van de opmerkingen die de Bewoners uitroepen als Monique en Sabrina uit de Loungeruimte weglopen. De Bewoners durven de woorden van de zussen niet te geloven. Proberen de dames de boel te saboteren of hebben zij de blijde boodschap van Big Brother zelf vernomen? Het is de Bewoners in ieder geval nog niet duidelijk.
Wat is je probleem?quote:Op dinsdag 12 september 2006 23:41 schreef X_Kanus_X het volgende:
[..]
Pardon !!!!!!
Het is voornamelijk Hilde zelf die het heeft over dat BB geen rekening houdt met gehandicapten.....dat ze steeds door de pijngrens moet en dat 80.000 x terug krijgt....dat ze het lieft weer alcohol wil tegen de pijn ect.ect ect.
Wat jij afschilderen noemt, noem ik quoten![]()
Ja ja, het is duidelijk.quote:Op dinsdag 12 september 2006 23:46 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Absoluut geen opdracht qua sabotage, dat lijkt me nu wel duidelijk.
Dat klinkt weer niet als een exit, maar ja... die tekst zegt waarschijnlijk niet zoveel.quote:Op dinsdag 12 september 2006 23:44 schreef DMZ het volgende:
van bb site:
net zoals de nominaties vandaag zouden komen?quote:Op dinsdag 12 september 2006 23:44 schreef Bocaj het volgende:
Morgen 19:00 uur meer in de reguliere uitzending![]()
Meer van hetzelfde danquote:Op dinsdag 12 september 2006 23:46 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dit is een andere tekst... net geplaatst op talpa![]()
Kijkers trekkenquote:Op dinsdag 12 september 2006 23:45 schreef Bocaj het volgende:
Waarom zetten ze het antwoord niet gewoon op de bb-site?
Precies.quote:Op dinsdag 12 september 2006 23:46 schreef charmed_angel het volgende:
dit is een andere tekst... net geplaatst op talpa![]()
werd niet echt met een geintje gezegd hoorquote:Op dinsdag 12 september 2006 23:43 schreef Capaja het volgende:
[..]
Vraag er dan ook niet om:quote:Op dinsdag 12 september 2006 23:47 schreef bloodymary het volgende:
Hilde klaagt steen en been, terwijl Monique er geen been meer in ziet.
Sorry, ik moest ineens aan Rob denken.....
Geef die man nog zijn allerlaatste kans...nog eentje danquote:Op dinsdag 12 september 2006 23:47 schreef wolferl het volgende:
Maar hoe zit het nou met Egbert?
Hij moest juist de weekopdracht laten mislukken.
Officieel gezien heeft hij verloren, dus denk ik dat Egbert weer in de stress schiet vanwege die sluetel en zijn nominatie.
zal wel weer een cliffhanger zijnquote:Op dinsdag 12 september 2006 23:47 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat klinkt weer niet als een exit, maar ja... die tekst zegt waarschijnlijk niet zoveel.
Pfffffffftquote:Op dinsdag 12 september 2006 23:48 schreef pullup het volgende:
[..]
Geef die man nog zijn allerlaatste kans...nog eentje dan
quote:Op dinsdag 12 september 2006 23:47 schreef wolferl het volgende:
Officieel gezien heeft hij verloren, dus denk ik dat Egbert weer in de stress schiet vanwege die sluetel en zijn nominatie.
Yep, die gaat weer 10 laatste peukies roken voor het slapen gaan.quote:Op dinsdag 12 september 2006 23:47 schreef wolferl het volgende:
100%quote:Op dinsdag 12 september 2006 23:49 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Yep, die gaat weer 10 laatste peukies roken voor het slapen gaan.![]()
juist,quote:
quote:Op dinsdag 12 september 2006 23:48 schreef Stereotomy het volgende:
Over een kwartier gaat de dagboektiepmiep van Talpa naar huis
dat kan ook daar ga ik niet iover strijden, maar het feit blijft dat ze geen "normaal" leventje hebbenquote:Op dinsdag 12 september 2006 23:44 schreef Tissik het volgende:
[..]
Omgekeerd (de zusjes zijn moeilijk van elkaar te onderscheiden).
Gooi ik deze er nog ff in:quote:Op dinsdag 12 september 2006 23:48 schreef versabommie het volgende:
[..]
Vraag er dan ook niet om:
[afbeelding]
dan neemt dit meisje nog maar een gele rakker!! de laatste...hihiquote:Op dinsdag 12 september 2006 23:49 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Nee als BB niet streng is (zoals ze beloofde) moeten wij of ik het maar doen.quote:Op dinsdag 12 september 2006 23:48 schreef pullup het volgende:
[..]
Geef die man nog zijn allerlaatste kans...nog eentje dan
Ik denk dat ie zn sleuteltje gewoon terugkrijgt, dit kan nooit de bedoeling zijn geweest mbt de opdracht, er is echt iets met Monique aan de hand, en dat kan alleen maar met thuis te maken hebben volgens mijquote:Op dinsdag 12 september 2006 23:49 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Hahahaha, die smiley, hahaha.quote:Op dinsdag 12 september 2006 23:50 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Gooi ik deze er nog ff in:
[afbeelding]
heb ze net gemaild dat ze maar moeten blijven tot de streams het weer doenquote:
Wat is t andere beroep dan?quote:Op dinsdag 12 september 2006 23:50 schreef Capaja het volgende:
[..]
dat kan ook daar ga ik niet iover strijden, maar het feit blijft dat ze geen "normaal" leventje hebben
tenminste...... ik heb als alleenstaande mams geen wandmeubel van glas wat ik met een AB van kleur kan laten veranderen , zelfs niet als ik fultime zou werken, 1 vriendje dat wel eens foute dingen deed kan gebeuren, maar wat ze allemaal over barry verteld .........
soms dan zegt ie dat ie lekker een weekje thuis is en dan wordt ie gebeld en HUP weg is tie voor 2 dagen ofzo en dan mag ie niet vertellen waar tei geweest is
er zijn in mijn ogen maar 2 beroepen waar dit kan gebeuren, en erbij denkend dat er een antecedenten onderzoek plaats voor mensen het huis in gaan valt er 1 voor mij meteen af
want "de vriendin van" hoort niet in het BB huis lijkt me
quote:Op dinsdag 12 september 2006 23:50 schreef Capaja het volgende:
[..]
er zijn in mijn ogen maar 2 beroepen waar dit kan gebeuren, en erbij denkend dat er een antecedenten onderzoek plaats voor mensen het huis in gaan valt er 1 voor mij meteen af
quote:Op dinsdag 12 september 2006 23:51 schreef arneaux het volgende:
Monique is weg na een vrijwillige exit.
Jeroen vraagt nu 2 dagen opeens :"Waar is Monique eigenlijk?"
Wees eens even wat duidelijker. Welke beroepen?quote:Op dinsdag 12 september 2006 23:50 schreef Capaja het volgende:
[..]
dat kan ook daar ga ik niet iover strijden, maar het feit blijft dat ze geen "normaal" leventje hebben
tenminste...... ik heb als alleenstaande mams geen wandmeubel van glas wat ik met een AB van kleur kan laten veranderen , zelfs niet als ik fultime zou werken, 1 vriendje dat wel eens foute dingen deed kan gebeuren, maar wat ze allemaal over barry verteld .........
soms dan zegt ie dat ie lekker een weekje thuis is en dan wordt ie gebeld en HUP weg is tie voor 2 dagen ofzo en dan mag ie niet vertellen waar tei geweest is
Nu dwing je me om deze weer te gebruiken:quote:Op dinsdag 12 september 2006 23:50 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Gooi ik deze er nog ff in:
[afbeelding]
ook iets foutsquote:
Tuurlijk krijgt 'ie z'n sleutel terug, ze zijn 'm lekker aan het fucken, logisch ook wel, tis een héerlijk slachtoffer.quote:Op dinsdag 12 september 2006 23:51 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
Ik denk dat ie zn sleuteltje gewoon terugkrijgt, dit kan nooit de bedoeling zijn geweest mbt de opdracht, er is echt iets met Monique aan de hand, en dat kan alleen maar met thuis te maken hebben volgens mij
Haha een paar dagen geleden vroeg die sukkel al aan Sabrina, die over haar broer aan het vertellen was of ze ook een zus hadquote:Op dinsdag 12 september 2006 23:51 schreef arneaux het volgende:
waar heb je het nu over?????????quote:Op dinsdag 12 september 2006 23:50 schreef Capaja het volgende:
[..]
In ieder geval 'maffiabaas' of iets in de richting. De andere misschien huurmoordernaar ofzo? Weet ik t.quote:Op dinsdag 12 september 2006 23:52 schreef Shirley het volgende:
[..]
Wees eens even wat duidelijker. Welke beroepen?
LOL zijn daar ook gratis streams of zijn die al uit de lucht gehaald?quote:Op dinsdag 12 september 2006 23:53 schreef mazaru het volgende:
Laatste bericht van Talpa,
De gouden kooi begint eerder, en BB wordt uit de lucht gehaald.
De bewoners zijn uit het huis vertrokken.
Jeroen: waar eeeeuhhh, heeft euuuhhhh iemand Monique vanmorgen nog gezien.quote:Op dinsdag 12 september 2006 23:51 schreef arneaux het volgende:
Die is te close-up, veel te confronterend.quote:Op dinsdag 12 september 2006 23:53 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nu dwing je me om deze weer te gebruiken:
[afbeelding]
Hahaha, klopt ja. En toen zei Sabrina heel verontwaardigd :"Ja! Monique toch!"quote:Op dinsdag 12 september 2006 23:54 schreef pullup het volgende:
[..]
Haha een paar dagen geleden vroeg die sukkel al aan Sabrina, die over haar broer aan het vertellen was of ze ook een zus had(geen parodie)
Of Prins van Oranjequote:Op dinsdag 12 september 2006 23:54 schreef arneaux het volgende:
[..]
In ieder geval 'maffiabaas' of iets in de richting. De andere misschien huurmoordernaar ofzo? Weet ik t.
Iig niet bij de aivd hahaha want daar weet heel nederland op elk tijdstip van wat ze doen...daar gaat het topgeheim immers niet verder dan de drempel LOLquote:
Daar zal ook wel een storing zijn.quote:Op dinsdag 12 september 2006 23:54 schreef Inca het volgende:
[..]
LOL zijn daar ook gratis streams of zijn die al uit de lucht gehaald?
tja en het leverde me ook nog eens geen ruk op in het sErvivalspelquote:Op dinsdag 12 september 2006 23:55 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Die is te close-up, veel te confronterend.![]()
Hahah, en dan idd als laatste vragen :"O ligt ze nu op bed dan?"quote:Op dinsdag 12 september 2006 23:55 schreef wolferl het volgende:
[..]
Jeroen: waar eeeeuhhh, heeft euuuhhhh iemand Monique vanmorgen nog gezien.
Tijn(in tranen): Lul de behanger, ze is al 2 dagen weg.
Jeroen: Ja.
Tijn: Ja en das jouw schuld, oelewapper.
Jeroen: pffff, jajaaaajaaa, ja ik voel me erg klote nu.
Tijn: Ja das maar goed ook.
Jeroen: Maar zit ze nog hier?
KUT KPN tochquote:Op dinsdag 12 september 2006 23:56 schreef mazaru het volgende:
[..]
Daar zal ook wel een storing zijn.
Die KPN toch
Soms (Nou, lees het "Monsterverbond" van Carolien Roodvoets eens door) is dergelijk gedrag niet zozeer aan een beroep (of fout beroep) verbonden, maar wel aan een soort van persoonlijkheid (of persoonlijke ontwikkeling). Je hoeft dus geen crimineel te zijn, om toch enigszins verstoord gedrag te vertonen. Al leid dergelijk gedrag toch wel vaak tot criminele activiteiten... maar das weer een ander verhaal, wat je zeker niet kunt botvieren op de slachtoffers van dergelijke knakkers.quote:Op dinsdag 12 september 2006 23:50 schreef Capaja het volgende:
[..]
Wat heeft dat wandmeubel er mee te maken?quote:Op dinsdag 12 september 2006 23:50 schreef Capaja het volgende:
[..]
Maar is het bij Monique dan echt zo een vetpot thuis? Ik bedoel ik heb hier ook alles staan wat ik wil hebben, dvdrecorder, grote tv, cinema set blabla en ik ben ook gewoon student. t Kan toch zijn dat ervoor gewerkt is?quote:Op dinsdag 12 september 2006 23:57 schreef Capaja het volgende:
heej ik beweer niets
ik denk alleen hmmmmmm dat klinkt vreemd als je het over de zusjes hebt
in mijn ogen zijn er maar 2 soorten beroepen waar je uit je "thuissituatie" weggeroepen kan worden op elk moment van de dag en waar je dat niet mag vertellen thuis
dat is iets in de inlichtingendienst, of iets in het zwaar criminele milieu
mij lijkt dat de inlichtingendienst afvalt, omdat diezelfde inlichtingendienst het waarschijnlijk nooit toe zou laten als "de vriendin van" in BB zou zitten
nogmaals het is maar een gedachte
Ja zo ongeveer zeker:quote:Op dinsdag 12 september 2006 23:54 schreef pullup het volgende:
[..]
Haha een paar dagen geleden vroeg die sukkel al aan Sabrina, die over haar broer aan het vertellen was of ze ook een zus had(geen parodie)
Volgens mij denk je een beetje te veel... sorry hoor maar dit is pure waanzin wat je hier neerzet.quote:Op dinsdag 12 september 2006 23:57 schreef Capaja het volgende:
heej ik beweer niets
ik denk alleen hmmmmmm dat klinkt vreemd als je het over de zusjes hebt
in mijn ogen zijn er maar 2 soorten beroepen waar je uit je "thuissituatie" weggeroepen kan worden op elk moment van de dag en waar je dat niet mag vertellen thuis
dat is iets in de inlichtingendienst, of iets in het zwaar criminele milieu
mij lijkt dat de inlichtingendienst afvalt, omdat diezelfde inlichtingendienst het waarschijnlijk nooit toe zou laten als "de vriendin van" in BB zou zitten
nogmaals het is maar een gedachte
*knuf*quote:Op dinsdag 12 september 2006 23:56 schreef versabommie het volgende:
[..]
tja en het leverde me ook nog eens geen ruk op in het sErvivalspel![]()
sja dan heeft ie misschien gewoonweg 2 vriendinnetjes en doet lekker geheimzinnig om het geheim te houden ofzowquote:Op dinsdag 12 september 2006 23:57 schreef Tissik het volgende:
[..]
Soms (Nou, lees het "Monsterverbond" van Carolien Roodvoets eens door) is dergelijk gedrag niet zozeer aan een beroep (of fout beroep) verbonden, maar wel aan een soort van persoonlijkheid (of persoonlijke ontwikkeling). Je hoeft dus geen crimineel te zijn, om toch enigszins verstoord gedrag te vertonen. Al leid dergelijk gedrag toch wel vaak tot criminele activiteiten... maar das weer een ander verhaal, wat je zeker niet kunt botvieren op de slachtoffers van dergelijke knakkers.
quote:Op dinsdag 12 september 2006 23:58 schreef wolferl het volgende:
[..]
Ja zo ongeveer zeker:
Sabrina: blablablabla Broer dit bla blabla broer dat blablabla.
Jeroen: Heb je alleen een broer?
Jeroen: owww dus ok een zus, Monique das een leuke naam.
Sabrina: Ja he.
Jeroen: Heey Monique jij heet toch ook monique, zou heel toevallig zijn als jij een zusje had die Sabrina heette.
Dat lijkt me nog de meest logische verklaring.quote:Op dinsdag 12 september 2006 23:59 schreef Capaja het volgende:
[..]
sja dan heeft ie misschien gewoonweg 2 vriendinnetjes en doet lekker geheimzinnig om het geheim te houden ofzow
misschien wel, maar bij gebrek aan streams gaan ensen gekke dingen doenquote:Op dinsdag 12 september 2006 23:58 schreef Frank-NL het volgende:
[..]
Volgens mij denk je een beetje te veel... sorry hoor maar dit is pure waanzin wat je hier neerzet.
klotedrank!quote:Op dinsdag 12 september 2006 23:58 schreef CartWOman het volgende:
[..]
*knuf*
Als ik niet beschonken was zou ik je ff lekker schimpen.![]()
Ja, da's waarquote:Op woensdag 13 september 2006 00:00 schreef Capaja het volgende:
[..]
misschien wel, maar bij gebrek aan streams gaan ensen gekke dingen doen
ow en dat wandmeubel vertelde sabrina en niet mo
Wie is dat E10?quote:Op woensdag 13 september 2006 00:00 schreef wolferl het volgende:
Heey we hebben het al ruim 2 uur niet over E10 gehad.
Mega record.
Die jongen die altijd iets wits aanheeft, altijd een diadeem inheeft en altijd bij Sabrina hangt, Jeroen.quote:
Dat is dan weer positief..........quote:Op woensdag 13 september 2006 00:00 schreef wolferl het volgende:
Heey we hebben het al ruim 2 uur niet over E10 gehad.
Mega record.
OK, DIT IS DE DRUPPEL, NU GA IK FUCKING LOS!quote:Op woensdag 13 september 2006 00:00 schreef Sonique het volgende:
Nou, voor old time sakes, een hele mooie foto
[afbeelding]
denk je echt dat we morgen wel kunnen kijken dan ?quote:Op woensdag 13 september 2006 00:01 schreef Frank-NL het volgende:
[..]
Ja, da's waar
Maar we zien het morgen allemaal wel mensen, tis niet het einde van de wereld hoor!
Ah nee, niet doen, Bommiequote:Op woensdag 13 september 2006 00:03 schreef versabommie het volgende:
[..]
OK, DIT IS DE DRUPPEL, NU GA IK FUCKING LOS!
HIERRRRRRRRRRRRRR:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
en hier het nekschot:
[afbeelding]
...stond trouwens op fok.blog gebeuren dat ze niet te veel wit mochten meenemen...( van die mailtje van BB aan e10)quote:Op woensdag 13 september 2006 00:02 schreef arneaux het volgende:
[..]
Die jongen die altijd iets wits aanheeft, altijd een diadeem inheeft en altijd bij Sabrina hangt, Jeroen.
quote:
Ja, jij niet?quote:Op woensdag 13 september 2006 00:03 schreef Capaja het volgende:
[..]
denk je echt dat we morgen wel kunnen kijken dan ?![]()
Die van Nattelie gaf me een flashback!!quote:Op woensdag 13 september 2006 00:03 schreef versabommie het volgende:
[..]
HIERRRRRRRRRRRRRR:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
en hier het nekschot:
[afbeelding]
jij wil ons echt allemaal naar bed hebben he ?quote:Op woensdag 13 september 2006 00:03 schreef versabommie het volgende:
[..]
HIERRRRRRRRRRRRRR:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
en hier het nekschot:
[afbeelding]
ik werd gedwongenquote:
Buiten die foto om ook.quote:Op woensdag 13 september 2006 00:03 schreef arneaux het volgende:
Die Dido heeft op de die foto ook maar een kutkop.
met geluk een reguliere uitzending, maar streams......quote:
Nee natuurlijk niet, je mag geen drugs gebruiken in het huis. Stond daar ook in trouwens...quote:Op woensdag 13 september 2006 00:04 schreef puntoortje het volgende:
[..]
...stond trouwens op fok.blog gebeuren dat ze niet te veel wit mochten meenemen...( van die mailtje van BB aan e10)
En Wouter Bos Premier? Nee!quote:Op woensdag 13 september 2006 00:05 schreef Inca het volgende:
Ow is dat die jongen van Vol is Vol?
ohwja please kan iemand dat nathalie smoelentopic nog ergens vandaan toveren ....quote:Op woensdag 13 september 2006 00:04 schreef Shirley het volgende:
Post anders wat maffe smoelen caps van Naat. Dan kunnen we weer even melig lachen.
quote:Op woensdag 13 september 2006 00:05 schreef Inca het volgende:
Ow is dat die jongen van Vol is Vol?
quote:Op woensdag 13 september 2006 00:06 schreef Sonique het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet, je mag geen drugs gebruiken in het huis. Stond daar ook in trouwens...
![]()
Het lijkt net, alsof Etiënne zn lul op zn lichaam is gefotoshopt. Het ziet er zo nep uit.quote:Op woensdag 13 september 2006 00:07 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
[afbeelding]
mocht je nog twijfelen hier is ie ook nog ff![]()
...nou doe je het weer ....dank je wel ...volgende keer kom je maar hierheen om zelf het toetsenbord en me beeldscherm schoon te maken...quote:Op woensdag 13 september 2006 00:07 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
[afbeelding]
Tip aan de bewoners :Vraag het ze.quote:Op woensdag 13 september 2006 00:08 schreef Sonique het volgende:
Als de zussen terugkomen uit de Dagboekkamer melden ze de overige Bewoners dat de Weekopdracht is gehaald.
Is die gefotosoept?quote:Op woensdag 13 september 2006 00:07 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
[afbeelding]
Dat Vol is Vol slaat dus niet op z'n onderbroek.quote:Op woensdag 13 september 2006 00:07 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
[afbeelding]
dat dacht ik nu ook alquote:Op woensdag 13 september 2006 00:08 schreef arneaux het volgende:
[..]
Het lijkt net, alsof Etiënne zn lul op zn lichaam is gefotoshopt. Het ziet er zo nep uit.
quote:Op woensdag 13 september 2006 00:09 schreef wolferl het volgende:
Die liggen daar gewoon met zijn allen lepeltje lepeltje tegen elkaar te kroelen.
Het grote Nathalie smoelen-topic #2quote:Op woensdag 13 september 2006 00:06 schreef versabommie het volgende:
[..]
ohwja please kan iemand dat nathalie smoelentopic nog ergens vandaan toveren ....
die keek ik smorgens altijd ff als je sjaggerijnig was, zeek me broek onder halverwege het topic...vooral die mondhoekfoto's!![]()
quote:Op woensdag 13 september 2006 00:10 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Dat Vol is Vol slaat dus niet op z'n onderbroek.![]()
quote:Op woensdag 13 september 2006 00:10 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Dat Vol is Vol slaat dus niet op z'n onderbroek.![]()
Ok, that does it, off to bed.
Pijn in m'n ribben van het lachen!quote:Op woensdag 13 september 2006 00:07 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
[afbeelding]
waar ligt te ver van huis, ik ken dat plaatsje niet...quote:Op woensdag 13 september 2006 00:08 schreef puntoortje het volgende:
[..]
...nou doe je het weer ....dank je wel ...volgende keer kom je maar hierheen om zelf het toetsenbord en me beeldscherm schoon te maken...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 13 september 2006 00:10 schreef Dropkick het volgende:
[..]
Het grote Nathalie smoelen-topic #2
AUWAUWAUW, me buik!quote:Op woensdag 13 september 2006 00:10 schreef Dropkick het volgende:
[..]
Het grote Nathalie smoelen-topic #2
Ik baalde als een stekker dat ze niet weg hoefde... Ook dat was weer doorgestoken kaartquote:Op woensdag 13 september 2006 00:12 schreef X_Kanus_X het volgende:
Damned!!! ik wist niet dat ik nog zo nieuwschierig kon zijn.
Wat is er met die zusjes aan de hand????? de hele avond vraag ik me dat al af. (net als vele anderen natuurlijk)
Als het maar niks ergs is en ze het huis gaan verlaten....zitten we nog langer met die Hilde opgescheept.
Het grote Nathalie smoelen-topic #3quote:Op woensdag 13 september 2006 00:06 schreef versabommie het volgende:
[..]
ohwja please kan iemand dat nathalie smoelentopic nog ergens vandaan toveren ....
die keek ik smorgens altijd ff als je sjaggerijnig was, zeek me broek onder halverwege het topic...vooral die mondhoekfoto's!![]()
quote:Op woensdag 13 september 2006 00:13 schreef wolferl het volgende:
oke dit is COS#233 effe onthouden ik, voor morgenmiddag kan ik vanaf hier weer terug lezen.
Goodnight, ik ga lekker dromen van Hilde, hoe ze opgesloten zit met een pakje sigaretten en fles wijn op anderhalve armlengte. Zodat ze er NET niet bij kan. Trusten.
...neee te ver van thuis....vlak bij aalsmeer op het moment!!!quote:Op woensdag 13 september 2006 00:11 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
waar ligt te ver van huis, ik ken dat plaatsje niet...![]()
Ja Marcel had vorige week een grote bek over BB en Talpaquote:Op woensdag 13 september 2006 00:13 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik baalde als een stekker dat ze niet weg hoefde... Ook dat was weer doorgestoken kaart![]()
Jij hebt duidelijk dat boek nog niet gelezen. Best een aanrader, ook voor mannen.quote:Op dinsdag 12 september 2006 23:59 schreef Capaja het volgende:
[..]
sja dan heeft ie misschien gewoonweg 2 vriendinnetjes en doet lekker geheimzinnig om het geheim te houden ofzow
fipoquote:Op woensdag 13 september 2006 00:15 schreef roseann18 het volgende:
tvp
quote:Op woensdag 13 september 2006 00:15 schreef roseann18 het volgende:
tvp
ohh ok, half uurtje ofzo kzit vlakbij utrecht, maar ik zal ff rekening met je houden, je toetsenbord is oud begreep ikquote:Op woensdag 13 september 2006 00:14 schreef puntoortje het volgende:
[..]
...neee te ver van thuis....vlak bij aalsmeer op het moment!!!
geweldig weer eens te zienquote:Op woensdag 13 september 2006 00:13 schreef Dropkick het volgende:
[..]
Het grote Nathalie smoelen-topic #3
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |