Geef die man nog zijn allerlaatste kans...nog eentje danquote:Op dinsdag 12 september 2006 23:47 schreef wolferl het volgende:
Maar hoe zit het nou met Egbert?
Hij moest juist de weekopdracht laten mislukken.
Officieel gezien heeft hij verloren, dus denk ik dat Egbert weer in de stress schiet vanwege die sluetel en zijn nominatie.
zal wel weer een cliffhanger zijnquote:Op dinsdag 12 september 2006 23:47 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat klinkt weer niet als een exit, maar ja... die tekst zegt waarschijnlijk niet zoveel.
Pfffffffftquote:Op dinsdag 12 september 2006 23:48 schreef pullup het volgende:
[..]
Geef die man nog zijn allerlaatste kans...nog eentje dan
quote:Op dinsdag 12 september 2006 23:47 schreef wolferl het volgende:
Officieel gezien heeft hij verloren, dus denk ik dat Egbert weer in de stress schiet vanwege die sluetel en zijn nominatie.
Yep, die gaat weer 10 laatste peukies roken voor het slapen gaan.quote:Op dinsdag 12 september 2006 23:47 schreef wolferl het volgende:
100%quote:Op dinsdag 12 september 2006 23:49 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Yep, die gaat weer 10 laatste peukies roken voor het slapen gaan.![]()
juist,quote:
quote:Op dinsdag 12 september 2006 23:48 schreef Stereotomy het volgende:
Over een kwartier gaat de dagboektiepmiep van Talpa naar huis
dat kan ook daar ga ik niet iover strijden, maar het feit blijft dat ze geen "normaal" leventje hebbenquote:Op dinsdag 12 september 2006 23:44 schreef Tissik het volgende:
[..]
Omgekeerd (de zusjes zijn moeilijk van elkaar te onderscheiden).
Gooi ik deze er nog ff in:quote:Op dinsdag 12 september 2006 23:48 schreef versabommie het volgende:
[..]
Vraag er dan ook niet om:
[afbeelding]
dan neemt dit meisje nog maar een gele rakker!! de laatste...hihiquote:Op dinsdag 12 september 2006 23:49 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Nee als BB niet streng is (zoals ze beloofde) moeten wij of ik het maar doen.quote:Op dinsdag 12 september 2006 23:48 schreef pullup het volgende:
[..]
Geef die man nog zijn allerlaatste kans...nog eentje dan
Ik denk dat ie zn sleuteltje gewoon terugkrijgt, dit kan nooit de bedoeling zijn geweest mbt de opdracht, er is echt iets met Monique aan de hand, en dat kan alleen maar met thuis te maken hebben volgens mijquote:Op dinsdag 12 september 2006 23:49 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Hahahaha, die smiley, hahaha.quote:Op dinsdag 12 september 2006 23:50 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Gooi ik deze er nog ff in:
[afbeelding]
heb ze net gemaild dat ze maar moeten blijven tot de streams het weer doenquote:
Wat is t andere beroep dan?quote:Op dinsdag 12 september 2006 23:50 schreef Capaja het volgende:
[..]
dat kan ook daar ga ik niet iover strijden, maar het feit blijft dat ze geen "normaal" leventje hebben
tenminste...... ik heb als alleenstaande mams geen wandmeubel van glas wat ik met een AB van kleur kan laten veranderen , zelfs niet als ik fultime zou werken, 1 vriendje dat wel eens foute dingen deed kan gebeuren, maar wat ze allemaal over barry verteld .........
soms dan zegt ie dat ie lekker een weekje thuis is en dan wordt ie gebeld en HUP weg is tie voor 2 dagen ofzo en dan mag ie niet vertellen waar tei geweest is
er zijn in mijn ogen maar 2 beroepen waar dit kan gebeuren, en erbij denkend dat er een antecedenten onderzoek plaats voor mensen het huis in gaan valt er 1 voor mij meteen af
want "de vriendin van" hoort niet in het BB huis lijkt me
quote:Op dinsdag 12 september 2006 23:50 schreef Capaja het volgende:
[..]
er zijn in mijn ogen maar 2 beroepen waar dit kan gebeuren, en erbij denkend dat er een antecedenten onderzoek plaats voor mensen het huis in gaan valt er 1 voor mij meteen af
quote:Op dinsdag 12 september 2006 23:51 schreef arneaux het volgende:
Monique is weg na een vrijwillige exit.
Jeroen vraagt nu 2 dagen opeens :"Waar is Monique eigenlijk?"
Wees eens even wat duidelijker. Welke beroepen?quote:Op dinsdag 12 september 2006 23:50 schreef Capaja het volgende:
[..]
dat kan ook daar ga ik niet iover strijden, maar het feit blijft dat ze geen "normaal" leventje hebben
tenminste...... ik heb als alleenstaande mams geen wandmeubel van glas wat ik met een AB van kleur kan laten veranderen , zelfs niet als ik fultime zou werken, 1 vriendje dat wel eens foute dingen deed kan gebeuren, maar wat ze allemaal over barry verteld .........
soms dan zegt ie dat ie lekker een weekje thuis is en dan wordt ie gebeld en HUP weg is tie voor 2 dagen ofzo en dan mag ie niet vertellen waar tei geweest is
Nu dwing je me om deze weer te gebruiken:quote:Op dinsdag 12 september 2006 23:50 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Gooi ik deze er nog ff in:
[afbeelding]
ook iets foutsquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |