Omgekeerd (de zusjes zijn moeilijk van elkaar te onderscheiden).quote:Op dinsdag 12 september 2006 23:39 schreef Capaja het volgende:
[..]
was het niet Mo vorige week over een raam waar een telefoon doorheen was gegaan en een week later zij zelf ?
en sab had het toch over een vriendje die wel eens foute dingen deed, waarop Mo haar streng aankeek en sab over iets anders begon
Precies. Neus en lippen enzo. Maar dus wel gezegd, en serieus bedoeld ook.quote:Op dinsdag 12 september 2006 23:43 schreef Capaja het volgende:
[..]
het werd met een geintje gezegd, iets van telefoon erdoor, komt de ramenzetter, tiedelietie tiedelieda, lig ik er een week later zelf doorheen, komt diezelfde ramenzetter, kijkt ie me aan zo van : ken ik jou, dus ik tiedeliedie tiedelieda, nee hoor dat denk je maar
Jij kan t wel goed nadoen. Maar inderdaad zo ging t, al denk ik wel dat ze écht door t raam is gegaan.quote:Op dinsdag 12 september 2006 23:43 schreef Capaja het volgende:
[..]
het werd met een geintje gezegd, iets van telefoon erdoor, komt de ramenzetter, tiedelietie tiedelieda, lig ik er een week later zelf doorheen, komt diezelfde ramenzetter, kijkt ie me aan zo van : ken ik jou, dus ik tiedeliedie tiedelieda, nee hoor dat denk je maar
Komop, dat is al 5x gequote!quote:Op dinsdag 12 september 2006 23:45 schreef charmed_angel het volgende:
De Weekopdracht is gehaald?Als de zussen terugkomen uit de Dagboekkamer melden ze de overige Bewoners dat de Weekopdracht is gehaald.
De Bewoners zijn in de war. "Ik kan nu niet slapen""Ik denk niet dat het positief is dat ie nu al is gehaald!" "Ik geloof het niet tot ik het op het scherm zie!" Dit zijn enkele van de opmerkingen die de Bewoners uitroepen als Monique en Sabrina uit de Loungeruimte weglopen. De Bewoners durven de woorden van de zussen niet te geloven. Proberen de dames de boel te saboteren of hebben zij de blijde boodschap van Big Brother zelf vernomen? Het is de Bewoners in ieder geval nog niet duidelijk.
en dan houdt sab meteen dr mond dicht, of gaat over op een ander onderwerpquote:Op dinsdag 12 september 2006 23:43 schreef Capaja het volgende:
[..]
dit is een andere tekst... net geplaatst op talpaquote:Op dinsdag 12 september 2006 23:45 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Komop, dat is al 5x gequote!![]()
6x dus![]()
Kloptquote:Op dinsdag 12 september 2006 23:40 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja inderdaad!! Ik dacht dat ik dat verkeerd hoorde omdat er niemand op reageerde, maar Monique zei inderdaad dat ze ooit met een ruzie door een raam was gegaan.
Absoluut geen opdracht qua sabotage, dat lijkt me nu wel duidelijk.quote:Op dinsdag 12 september 2006 23:44 schreef DMZ het volgende:
van bb site:
De Weekopdracht is gehaald?Als de zussen terugkomen uit de Dagboekkamer melden ze de overige Bewoners dat de Weekopdracht is gehaald.
De Bewoners zijn in de war. "Ik kan nu niet slapen""Ik denk niet dat het positief is dat ie nu al is gehaald!" "Ik geloof het niet tot ik het op het scherm zie!" Dit zijn enkele van de opmerkingen die de Bewoners uitroepen als Monique en Sabrina uit de Loungeruimte weglopen. De Bewoners durven de woorden van de zussen niet te geloven. Proberen de dames de boel te saboteren of hebben zij de blijde boodschap van Big Brother zelf vernomen? Het is de Bewoners in ieder geval nog niet duidelijk.
Wat is je probleem?quote:Op dinsdag 12 september 2006 23:41 schreef X_Kanus_X het volgende:
[..]
Pardon !!!!!!
Het is voornamelijk Hilde zelf die het heeft over dat BB geen rekening houdt met gehandicapten.....dat ze steeds door de pijngrens moet en dat 80.000 x terug krijgt....dat ze het lieft weer alcohol wil tegen de pijn ect.ect ect.
Wat jij afschilderen noemt, noem ik quoten![]()
Ja ja, het is duidelijk.quote:Op dinsdag 12 september 2006 23:46 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Absoluut geen opdracht qua sabotage, dat lijkt me nu wel duidelijk.
Dat klinkt weer niet als een exit, maar ja... die tekst zegt waarschijnlijk niet zoveel.quote:Op dinsdag 12 september 2006 23:44 schreef DMZ het volgende:
van bb site:
net zoals de nominaties vandaag zouden komen?quote:Op dinsdag 12 september 2006 23:44 schreef Bocaj het volgende:
Morgen 19:00 uur meer in de reguliere uitzending![]()
Meer van hetzelfde danquote:Op dinsdag 12 september 2006 23:46 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dit is een andere tekst... net geplaatst op talpa![]()
Kijkers trekkenquote:Op dinsdag 12 september 2006 23:45 schreef Bocaj het volgende:
Waarom zetten ze het antwoord niet gewoon op de bb-site?
Precies.quote:Op dinsdag 12 september 2006 23:46 schreef charmed_angel het volgende:
dit is een andere tekst... net geplaatst op talpa![]()
werd niet echt met een geintje gezegd hoorquote:Op dinsdag 12 september 2006 23:43 schreef Capaja het volgende:
[..]
Vraag er dan ook niet om:quote:Op dinsdag 12 september 2006 23:47 schreef bloodymary het volgende:
Hilde klaagt steen en been, terwijl Monique er geen been meer in ziet.
Sorry, ik moest ineens aan Rob denken.....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |