Ohwja heb mijn ava staan op "zichtbaar alleen voor leuke mokkelsquote:
quote:Op dinsdag 12 september 2006 23:25 schreef golfer het volgende:
speculatie
De man van Monique heeft aangegeven haar met haar kinderen te verlaten.
Mo gaf in de DBK aan uit BB te willen stappen.
Later kwam Sabrine erbij om haar te troosten/sussen.
BB speelt in op de gevoelens door ze in ruil voor het slagen van de WO in het huis te laten zitten, of ze 24 uur bedenktijd te geven door het afkappen van de WO.
tot zover mijn verdorven geest.![]()
Ssst. straks word Rik jaloers.quote:Op dinsdag 12 september 2006 23:22 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
E10 doet het met een kleinere klit hoor
Als je moet nadenken of je je huwelijk met 2 kinderen wil redden die voorheen goed was ben je zowieso debiel.quote:Op dinsdag 12 september 2006 23:25 schreef golfer het volgende:
speculatie
BB speelt in op de gevoelens door ze in ruil voor het slagen van de WO in het huis te laten zitten, of ze 24 uur bedenktijd te geven door het afkappen van de WO.
Ja, zoiets verwacht ik nu ook.... weird hoor.quote:Op dinsdag 12 september 2006 23:21 schreef golfer het volgende:
Er is iets gebeurd waardoor BB besloten heeft de WO af te kappen?
Die zusjes bleven ook erg lang in de DBK?
Ja, ik dacht al....quote:Op dinsdag 12 september 2006 23:25 schreef golfer het volgende:
speculatie
streng voor ons....quote:Op dinsdag 12 september 2006 23:22 schreef wolferl het volgende:
Vinden jullie ook niet dat BB dit jaar streng is, poehpoeh.
ja, dat zegt mijn gaydar ook, maar ze heeft een vriendje, dus ze moet bi zijn. hetero geloof ik niet.quote:Op dinsdag 12 september 2006 23:24 schreef wolferl het volgende:
[..]
O jawel, heb ooit mijn ex betrapt met een vrouw in bed, weet exact hoe ze dat doen.
Maar ik maakte maar een flauwe opmerking.
PS: ik denk al vanaf het begin dat Marcia van de vrouwen is.
Aalsmeer bedoel jequote:Op dinsdag 12 september 2006 23:25 schreef Sonique het volgende:
De storing heeft niets met bandbreedte te maken, er zit een storing in de lijn tussen Naarden Aalsmeer en Hilversum...
Doe dit nou nie-hiet!!! Ik word gek.quote:Op dinsdag 12 september 2006 23:25 schreef golfer het volgende:
speculatie
Wie weet heeft Hilde wel iets aangegeven waardoor ze besloten hebben te stoppen. Geen idee. Ik kan verder geen verklaring verzinnen.quote:Op dinsdag 12 september 2006 23:25 schreef arneaux het volgende:
Medisch gezien kan het niet afgeblazen zijn, van slaaptekort ga je namelijk niet dood.
quote:Op dinsdag 12 september 2006 23:25 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ohwja heb mijn ava staan op "zichtbaar alleen voor leuke mokkels"
Bullquote:Op dinsdag 12 september 2006 23:25 schreef Sonique het volgende:
De storing heeft niets met bandbreedte te maken, er zit een storing in de lijn tussen Naarden en Hilversum...
Wat jij zegt hebben wel meer mensen hier op t forum. Mo en Sab hebben zelf ook al aangegeven dat ze niet écht gelukkig zijn geweest ooit.quote:Op dinsdag 12 september 2006 23:26 schreef Tissik het volgende:
Zomaar ff een wildcard... Hoewel Hilde steeds als de zieke/gehandicapte wordt afgeschilderd, heb ik dat idee dus vanaf het begin af aan al bij de zusjes. In de eerste dagen hoorde ik ze lang praten over dingen die ze nog samen zouden willen doen, mooie plaatsen en ervaringen die ze nog(!) met elkaar wilden delen. Ik verbaas me regelmatig over het geheugen van Mo. En ik heb altijd het gevoel gehad, dat er onder al die lichtvoetige en oppervlakkige vrolijkheid, iets triests schulgaat, wat soms ook wel is af te zien.
Het is een gevoel, wat op momenten als vandaag sterker wordt. Maar ik weet het ook niet.
Het zou me niet verbazen iig.
Ver gezocht maar het zou kunnen.quote:Op dinsdag 12 september 2006 23:26 schreef Tissik het volgende:
Zomaar ff een wildcard... Hoewel Hilde steeds als de zieke/gehandicapte wordt afgeschilderd, heb ik dat idee dus vanaf het begin af aan al bij de zusjes. In de eerste dagen hoorde ik ze lang praten over dingen die ze nog samen zouden willen doen, mooie plaatsen en ervaringen die ze nog(!) met elkaar wilden delen. Ik verbaas me regelmatig over het geheugen van Mo. En ik heb altijd het gevoel gehad, dat er onder al die lichtvoetige en oppervlakkige vrolijkheid, iets triests schuilgaat, wat soms ook wel is af te zien.
Het is een gevoel, wat op momenten als vandaag sterker wordt. Maar ik weet het ook niet.
Het zou me niet verbazen iig.
Dan zou t denk ik logischer zijn om Hilde naar de DBK te roepen. En dan nogmaals, van weinig slaap ga je niet dood, ook Hilde niet.quote:Op dinsdag 12 september 2006 23:27 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Wie weet heeft Hilde wel iets aangegeven waardoor ze besloten hebben te stoppen. Geen idee. Ik kan verder geen verklaring verzinnen.
alleeen kan het ook gezellig zijn hoor...quote:Op dinsdag 12 september 2006 23:25 schreef arneaux het volgende:
[..]
Als je moet nadenken of je je huwelijk met 2 kinderen wil redden die voorheen goed was ben je zowieso debiel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |