Lees mijn berichten nog maar eens na dan. Dat is echt wat ik de hele tijd al schrijf. Sommigen vinden echter alleen dat Tijn zich nergens druk om hoeft te maken en gewoon Monique moet neuken als hij de kans krijgt, terwijl haar man en kinderen toekijken.quote:Op dinsdag 12 september 2006 23:15 schreef wolferl het volgende:
[..]
Waarom geef jij steeds Tijn de schuld?
Ben er van bewust dat Monique net zo'n groot, zo niet groter, aandeel heeft in deze malaise.
Ja tuurlijk had Tijn ffe snugger moeten zijn en denken van: Laat ik haar prive leven niet door de war gooien.
Maar wat moet hij dan, zeggen: Ja hallo vlinders, vlinders die in mijn buik zitten, ja sorry ik euhmkan dit niet doen.
Kijk twee kijf twee schuld.
Monique had ook moeten zeggen, laten we even afstand houden, en dan kijken of we maatjes kunnen worden ipv verliefde puppy's.
Nee Scan, durf ook toe te geven dat Monique ook behoorlijk dom is geweest.
HUH?quote:Op dinsdag 12 september 2006 23:16 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Bommie zet je ava weer aan want anders overlees ik je
wolferl kijkt in bio van cripplecrow, ziet vrouw staanquote:Op dinsdag 12 september 2006 23:16 schreef cripplecrow het volgende:
ik wil die marcia wel eens goed nemen.
Ik wil het best doen, maar hoe doe ik dat?quote:Op dinsdag 12 september 2006 23:15 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Bedank iedereen maar even die zijn streams op maximaal hebben staan ipv 256
wat voldoende is om 25 beelden in redelijke kwaliteit te zien
Dan ben ik vrijquote:Op dinsdag 12 september 2006 23:20 schreef arneaux het volgende:
Maar, als t nu donderdag is, dan heb ik morgen geen colleges..
Je AVATAR/PLAATJE/SOUTHPARKquote:
dus een vrouw kan een vrouw niet neuken denk je?quote:Op dinsdag 12 september 2006 23:21 schreef wolferl het volgende:
[..]
wolferl kijkt in bio van cripplecrow, ziet vrouw staan
Met een voorbinddildo?
Voor bind Hilde
dit lijkt op het eerste gezicht het meest logischequote:Op dinsdag 12 september 2006 23:21 schreef golfer het volgende:
Er is iets gebeurd waardoor BB besloten heeft de WO af te kappen?
Die zusjes bleven ook erg lang in de DBK?
Hey ik ook niet. Tis al weekend!quote:Op dinsdag 12 september 2006 23:20 schreef arneaux het volgende:
Maar, als t nu donderdag is, dan heb ik morgen geen colleges..
Perfect, dit is dan per stream !quote:Op dinsdag 12 september 2006 23:21 schreef avonne het volgende:
[..]
Ik wil het best doen, maar hoe doe ik dat?
(blond)
Moet ik Media Player openen en dan...
Extra
Opties
Prestaties
Verbindingssnelheid = DSL/kabel (256k)
is dat zo goed?
E10 doet het met een kleinere klit hoorquote:Op dinsdag 12 september 2006 23:22 schreef cripplecrow het volgende:
[..]
dus een vrouw kan een vrouw niet neuken denk je?
die staat er gewoon in heur!quote:
Ikke niet...quote:
O jawel, heb ooit mijn ex betrapt met een vrouw in bed, weet exact hoe ze dat doen.quote:Op dinsdag 12 september 2006 23:22 schreef cripplecrow het volgende:
[..]
dus een vrouw kan een vrouw niet neuken denk je?
Dan gaan ik nu effe prutsen aan mijn pcquote:Op dinsdag 12 september 2006 23:24 schreef versabommie het volgende:
[..]
die staat er gewoon in heur!
je brengt me ineens op een geweldig nieuw idee, het voorbindklitje, we gaan echt rijk worden als e10 een rage blijkt te zijnquote:Op dinsdag 12 september 2006 23:22 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
E10 doet het met een kleinere klit hoor
Waarom zou BB dat opeens vragen? En waarom zou Monique denken dat Egbert t heeft gedaan? Ze heeft alleen gezien dat er tijd afging, thats all. Bovendien hoeft zusje Sabrina ook niet in de DBK te komen om zoiets én kunnen ze de uitleg wel iets uitgebreider aan de bewoners geven als de melden dat de weekopdracht is gelukt.quote:Op dinsdag 12 september 2006 23:21 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Dan ben ik vrij
ontopic: Ik ben erg benieuwd naar de achterliggende gedachte... Slaat natuurlijk nergens op. Misschien heeft Mo overigens wel te horen gekregen dat iemand de boel wilde saboteren en als ze het goed zou raden zou de weekopdracht lukken....
Ja, voor ons. Ik vind het super hard om naar te kijken, want er valt niets te kijken.quote:Op dinsdag 12 september 2006 23:22 schreef wolferl het volgende:
Vinden jullie ook niet dat BB dit jaar streng is, poehpoeh.
ja maar, egbert zou toch genomineerd staan en zijn sleutel niet krijgen als hij over zijn geheime missie zou praten, had toch verder niets met het slagen van de weekopdracht te maken, de bewoners hadden toch niet als weekopdracht:"zoek de saboteur"quote:Op dinsdag 12 september 2006 23:21 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Dan ben ik vrij
ontopic: Ik ben erg benieuwd naar de achterliggende gedachte... Slaat natuurlijk nergens op. Misschien heeft Mo overigens wel te horen gekregen dat iemand de boel wilde saboteren en als ze het goed zou raden zou de weekopdracht lukken....
Ohwja heb mijn ava staan op "zichtbaar alleen voor leuke mokkelsquote:
quote:Op dinsdag 12 september 2006 23:25 schreef golfer het volgende:
speculatie
De man van Monique heeft aangegeven haar met haar kinderen te verlaten.
Mo gaf in de DBK aan uit BB te willen stappen.
Later kwam Sabrine erbij om haar te troosten/sussen.
BB speelt in op de gevoelens door ze in ruil voor het slagen van de WO in het huis te laten zitten, of ze 24 uur bedenktijd te geven door het afkappen van de WO.
tot zover mijn verdorven geest.![]()
Ssst. straks word Rik jaloers.quote:Op dinsdag 12 september 2006 23:22 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
E10 doet het met een kleinere klit hoor
Als je moet nadenken of je je huwelijk met 2 kinderen wil redden die voorheen goed was ben je zowieso debiel.quote:Op dinsdag 12 september 2006 23:25 schreef golfer het volgende:
speculatie
BB speelt in op de gevoelens door ze in ruil voor het slagen van de WO in het huis te laten zitten, of ze 24 uur bedenktijd te geven door het afkappen van de WO.
Ja, zoiets verwacht ik nu ook.... weird hoor.quote:Op dinsdag 12 september 2006 23:21 schreef golfer het volgende:
Er is iets gebeurd waardoor BB besloten heeft de WO af te kappen?
Die zusjes bleven ook erg lang in de DBK?
Ja, ik dacht al....quote:Op dinsdag 12 september 2006 23:25 schreef golfer het volgende:
speculatie
streng voor ons....quote:Op dinsdag 12 september 2006 23:22 schreef wolferl het volgende:
Vinden jullie ook niet dat BB dit jaar streng is, poehpoeh.
ja, dat zegt mijn gaydar ook, maar ze heeft een vriendje, dus ze moet bi zijn. hetero geloof ik niet.quote:Op dinsdag 12 september 2006 23:24 schreef wolferl het volgende:
[..]
O jawel, heb ooit mijn ex betrapt met een vrouw in bed, weet exact hoe ze dat doen.
Maar ik maakte maar een flauwe opmerking.
PS: ik denk al vanaf het begin dat Marcia van de vrouwen is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |