Het grote Nathalie smoelen-topic #2quote:Op woensdag 13 september 2006 00:06 schreef versabommie het volgende:
[..]
ohwja please kan iemand dat nathalie smoelentopic nog ergens vandaan toveren ....
die keek ik smorgens altijd ff als je sjaggerijnig was, zeek me broek onder halverwege het topic...vooral die mondhoekfoto's!![]()
quote:Op woensdag 13 september 2006 00:10 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Dat Vol is Vol slaat dus niet op z'n onderbroek.![]()
quote:Op woensdag 13 september 2006 00:10 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Dat Vol is Vol slaat dus niet op z'n onderbroek.![]()
Ok, that does it, off to bed.
Pijn in m'n ribben van het lachen!quote:Op woensdag 13 september 2006 00:07 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
[afbeelding]
mocht je nog twijfelen hier is ie ook nog ff![]()
waar ligt te ver van huis, ik ken dat plaatsje niet...quote:Op woensdag 13 september 2006 00:08 schreef puntoortje het volgende:
[..]
...nou doe je het weer ....dank je wel ...volgende keer kom je maar hierheen om zelf het toetsenbord en me beeldscherm schoon te maken...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 13 september 2006 00:10 schreef Dropkick het volgende:
[..]
Het grote Nathalie smoelen-topic #2
AUWAUWAUW, me buik!quote:Op woensdag 13 september 2006 00:10 schreef Dropkick het volgende:
[..]
Het grote Nathalie smoelen-topic #2
Ik baalde als een stekker dat ze niet weg hoefde... Ook dat was weer doorgestoken kaartquote:Op woensdag 13 september 2006 00:12 schreef X_Kanus_X het volgende:
Damned!!! ik wist niet dat ik nog zo nieuwschierig kon zijn.
Wat is er met die zusjes aan de hand????? de hele avond vraag ik me dat al af. (net als vele anderen natuurlijk)
Als het maar niks ergs is en ze het huis gaan verlaten....zitten we nog langer met die Hilde opgescheept.
Het grote Nathalie smoelen-topic #3quote:Op woensdag 13 september 2006 00:06 schreef versabommie het volgende:
[..]
ohwja please kan iemand dat nathalie smoelentopic nog ergens vandaan toveren ....
die keek ik smorgens altijd ff als je sjaggerijnig was, zeek me broek onder halverwege het topic...vooral die mondhoekfoto's!![]()
quote:Op woensdag 13 september 2006 00:13 schreef wolferl het volgende:
oke dit is COS#233 effe onthouden ik, voor morgenmiddag kan ik vanaf hier weer terug lezen.
Goodnight, ik ga lekker dromen van Hilde, hoe ze opgesloten zit met een pakje sigaretten en fles wijn op anderhalve armlengte. Zodat ze er NET niet bij kan. Trusten.
...neee te ver van thuis....vlak bij aalsmeer op het moment!!!quote:Op woensdag 13 september 2006 00:11 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
waar ligt te ver van huis, ik ken dat plaatsje niet...![]()
Ja Marcel had vorige week een grote bek over BB en Talpaquote:Op woensdag 13 september 2006 00:13 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik baalde als een stekker dat ze niet weg hoefde... Ook dat was weer doorgestoken kaart![]()
Jij hebt duidelijk dat boek nog niet gelezen. Best een aanrader, ook voor mannen.quote:Op dinsdag 12 september 2006 23:59 schreef Capaja het volgende:
[..]
sja dan heeft ie misschien gewoonweg 2 vriendinnetjes en doet lekker geheimzinnig om het geheim te houden ofzow
fipoquote:Op woensdag 13 september 2006 00:15 schreef roseann18 het volgende:
tvp
quote:Op woensdag 13 september 2006 00:15 schreef roseann18 het volgende:
tvp
ohh ok, half uurtje ofzo kzit vlakbij utrecht, maar ik zal ff rekening met je houden, je toetsenbord is oud begreep ikquote:Op woensdag 13 september 2006 00:14 schreef puntoortje het volgende:
[..]
...neee te ver van thuis....vlak bij aalsmeer op het moment!!!
geweldig weer eens te zienquote:Op woensdag 13 september 2006 00:13 schreef Dropkick het volgende:
[..]
Het grote Nathalie smoelen-topic #3
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |