Tuurlijk krijgt 'ie z'n sleutel terug, ze zijn 'm lekker aan het fucken, logisch ook wel, tis een héerlijk slachtoffer.quote:Op dinsdag 12 september 2006 23:51 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
Ik denk dat ie zn sleuteltje gewoon terugkrijgt, dit kan nooit de bedoeling zijn geweest mbt de opdracht, er is echt iets met Monique aan de hand, en dat kan alleen maar met thuis te maken hebben volgens mij
Haha een paar dagen geleden vroeg die sukkel al aan Sabrina, die over haar broer aan het vertellen was of ze ook een zus hadquote:Op dinsdag 12 september 2006 23:51 schreef arneaux het volgende:
Monique is weg na een vrijwillige exit.
Jeroen vraagt nu 2 dagen opeens :"Waar is Monique eigenlijk?"
waar heb je het nu over?????????quote:Op dinsdag 12 september 2006 23:50 schreef Capaja het volgende:
[..]
dat kan ook daar ga ik niet iover strijden, maar het feit blijft dat ze geen "normaal" leventje hebben
tenminste...... ik heb als alleenstaande mams geen wandmeubel van glas wat ik met een AB van kleur kan laten veranderen , zelfs niet als ik fultime zou werken, 1 vriendje dat wel eens foute dingen deed kan gebeuren, maar wat ze allemaal over barry verteld .........
soms dan zegt ie dat ie lekker een weekje thuis is en dan wordt ie gebeld en HUP weg is tie voor 2 dagen ofzo en dan mag ie niet vertellen waar tei geweest is
er zijn in mijn ogen maar 2 beroepen waar dit kan gebeuren, en erbij denkend dat er een antecedenten onderzoek plaats voor mensen het huis in gaan valt er 1 voor mij meteen af
want "de vriendin van" hoort niet in het BB huis lijkt me
In ieder geval 'maffiabaas' of iets in de richting. De andere misschien huurmoordernaar ofzo? Weet ik t.quote:Op dinsdag 12 september 2006 23:52 schreef Shirley het volgende:
[..]
Wees eens even wat duidelijker. Welke beroepen?
LOL zijn daar ook gratis streams of zijn die al uit de lucht gehaald?quote:Op dinsdag 12 september 2006 23:53 schreef mazaru het volgende:
Laatste bericht van Talpa,
De gouden kooi begint eerder, en BB wordt uit de lucht gehaald.
De bewoners zijn uit het huis vertrokken.
Jeroen: waar eeeeuhhh, heeft euuuhhhh iemand Monique vanmorgen nog gezien.quote:Op dinsdag 12 september 2006 23:51 schreef arneaux het volgende:
Monique is weg na een vrijwillige exit.
Jeroen vraagt nu 2 dagen opeens :"Waar is Monique eigenlijk?"
Die is te close-up, veel te confronterend.quote:Op dinsdag 12 september 2006 23:53 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nu dwing je me om deze weer te gebruiken:
[afbeelding]
Hahaha, klopt ja. En toen zei Sabrina heel verontwaardigd :"Ja! Monique toch!"quote:Op dinsdag 12 september 2006 23:54 schreef pullup het volgende:
[..]
Haha een paar dagen geleden vroeg die sukkel al aan Sabrina, die over haar broer aan het vertellen was of ze ook een zus had(geen parodie)
Of Prins van Oranjequote:Op dinsdag 12 september 2006 23:54 schreef arneaux het volgende:
[..]
In ieder geval 'maffiabaas' of iets in de richting. De andere misschien huurmoordernaar ofzo? Weet ik t.
Iig niet bij de aivd hahaha want daar weet heel nederland op elk tijdstip van wat ze doen...daar gaat het topgeheim immers niet verder dan de drempel LOLquote:
Daar zal ook wel een storing zijn.quote:Op dinsdag 12 september 2006 23:54 schreef Inca het volgende:
[..]
LOL zijn daar ook gratis streams of zijn die al uit de lucht gehaald?
tja en het leverde me ook nog eens geen ruk op in het sErvivalspelquote:Op dinsdag 12 september 2006 23:55 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Die is te close-up, veel te confronterend.![]()
Hahah, en dan idd als laatste vragen :"O ligt ze nu op bed dan?"quote:Op dinsdag 12 september 2006 23:55 schreef wolferl het volgende:
[..]
Jeroen: waar eeeeuhhh, heeft euuuhhhh iemand Monique vanmorgen nog gezien.
Tijn(in tranen): Lul de behanger, ze is al 2 dagen weg.
Jeroen: Ja.
Tijn: Ja en das jouw schuld, oelewapper.
Jeroen: pffff, jajaaaajaaa, ja ik voel me erg klote nu.
Tijn: Ja das maar goed ook.
Jeroen: Maar zit ze nog hier?
KUT KPN tochquote:Op dinsdag 12 september 2006 23:56 schreef mazaru het volgende:
[..]
Daar zal ook wel een storing zijn.
Die KPN toch
Soms (Nou, lees het "Monsterverbond" van Carolien Roodvoets eens door) is dergelijk gedrag niet zozeer aan een beroep (of fout beroep) verbonden, maar wel aan een soort van persoonlijkheid (of persoonlijke ontwikkeling). Je hoeft dus geen crimineel te zijn, om toch enigszins verstoord gedrag te vertonen. Al leid dergelijk gedrag toch wel vaak tot criminele activiteiten... maar das weer een ander verhaal, wat je zeker niet kunt botvieren op de slachtoffers van dergelijke knakkers.quote:Op dinsdag 12 september 2006 23:50 schreef Capaja het volgende:
[..]
dat kan ook daar ga ik niet iover strijden, maar het feit blijft dat ze geen "normaal" leventje hebben
tenminste...... ik heb als alleenstaande mams geen wandmeubel van glas wat ik met een AB van kleur kan laten veranderen , zelfs niet als ik fultime zou werken, 1 vriendje dat wel eens foute dingen deed kan gebeuren, maar wat ze allemaal over barry verteld .........
soms dan zegt ie dat ie lekker een weekje thuis is en dan wordt ie gebeld en HUP weg is tie voor 2 dagen ofzo en dan mag ie niet vertellen waar tei geweest is
er zijn in mijn ogen maar 2 beroepen waar dit kan gebeuren, en erbij denkend dat er een antecedenten onderzoek plaats voor mensen het huis in gaan valt er 1 voor mij meteen af
Wat heeft dat wandmeubel er mee te maken?quote:Op dinsdag 12 september 2006 23:50 schreef Capaja het volgende:
[..]
Maar is het bij Monique dan echt zo een vetpot thuis? Ik bedoel ik heb hier ook alles staan wat ik wil hebben, dvdrecorder, grote tv, cinema set blabla en ik ben ook gewoon student. t Kan toch zijn dat ervoor gewerkt is?quote:Op dinsdag 12 september 2006 23:57 schreef Capaja het volgende:
heej ik beweer niets
ik denk alleen hmmmmmm dat klinkt vreemd als je het over de zusjes hebt
in mijn ogen zijn er maar 2 soorten beroepen waar je uit je "thuissituatie" weggeroepen kan worden op elk moment van de dag en waar je dat niet mag vertellen thuis
dat is iets in de inlichtingendienst, of iets in het zwaar criminele milieu
mij lijkt dat de inlichtingendienst afvalt, omdat diezelfde inlichtingendienst het waarschijnlijk nooit toe zou laten als "de vriendin van" in BB zou zitten
nogmaals het is maar een gedachte
Ja zo ongeveer zeker:quote:Op dinsdag 12 september 2006 23:54 schreef pullup het volgende:
[..]
Haha een paar dagen geleden vroeg die sukkel al aan Sabrina, die over haar broer aan het vertellen was of ze ook een zus had(geen parodie)
Volgens mij denk je een beetje te veel... sorry hoor maar dit is pure waanzin wat je hier neerzet.quote:Op dinsdag 12 september 2006 23:57 schreef Capaja het volgende:
heej ik beweer niets
ik denk alleen hmmmmmm dat klinkt vreemd als je het over de zusjes hebt
in mijn ogen zijn er maar 2 soorten beroepen waar je uit je "thuissituatie" weggeroepen kan worden op elk moment van de dag en waar je dat niet mag vertellen thuis
dat is iets in de inlichtingendienst, of iets in het zwaar criminele milieu
mij lijkt dat de inlichtingendienst afvalt, omdat diezelfde inlichtingendienst het waarschijnlijk nooit toe zou laten als "de vriendin van" in BB zou zitten
nogmaals het is maar een gedachte
*knuf*quote:Op dinsdag 12 september 2006 23:56 schreef versabommie het volgende:
[..]
tja en het leverde me ook nog eens geen ruk op in het sErvivalspel![]()
sja dan heeft ie misschien gewoonweg 2 vriendinnetjes en doet lekker geheimzinnig om het geheim te houden ofzowquote:Op dinsdag 12 september 2006 23:57 schreef Tissik het volgende:
[..]
Soms (Nou, lees het "Monsterverbond" van Carolien Roodvoets eens door) is dergelijk gedrag niet zozeer aan een beroep (of fout beroep) verbonden, maar wel aan een soort van persoonlijkheid (of persoonlijke ontwikkeling). Je hoeft dus geen crimineel te zijn, om toch enigszins verstoord gedrag te vertonen. Al leid dergelijk gedrag toch wel vaak tot criminele activiteiten... maar das weer een ander verhaal, wat je zeker niet kunt botvieren op de slachtoffers van dergelijke knakkers.
quote:Op dinsdag 12 september 2006 23:58 schreef wolferl het volgende:
[..]
Ja zo ongeveer zeker:
Sabrina: blablablabla Broer dit bla blabla broer dat blablabla.
Jeroen: Heb je alleen een broer?
Jeroen: owww dus ok een zus, Monique das een leuke naam.
Sabrina: Ja he.
Jeroen: Heey Monique jij heet toch ook monique, zou heel toevallig zijn als jij een zusje had die Sabrina heette.
Dat lijkt me nog de meest logische verklaring.quote:Op dinsdag 12 september 2006 23:59 schreef Capaja het volgende:
[..]
sja dan heeft ie misschien gewoonweg 2 vriendinnetjes en doet lekker geheimzinnig om het geheim te houden ofzow
misschien wel, maar bij gebrek aan streams gaan ensen gekke dingen doenquote:Op dinsdag 12 september 2006 23:58 schreef Frank-NL het volgende:
[..]
Volgens mij denk je een beetje te veel... sorry hoor maar dit is pure waanzin wat je hier neerzet.
klotedrank!quote:Op dinsdag 12 september 2006 23:58 schreef CartWOman het volgende:
[..]
*knuf*
Als ik niet beschonken was zou ik je ff lekker schimpen.![]()
Ja, da's waarquote:Op woensdag 13 september 2006 00:00 schreef Capaja het volgende:
[..]
misschien wel, maar bij gebrek aan streams gaan ensen gekke dingen doen
ow en dat wandmeubel vertelde sabrina en niet mo
Wie is dat E10?quote:Op woensdag 13 september 2006 00:00 schreef wolferl het volgende:
Heey we hebben het al ruim 2 uur niet over E10 gehad.
Mega record.
Die jongen die altijd iets wits aanheeft, altijd een diadeem inheeft en altijd bij Sabrina hangt, Jeroen.quote:
Dat is dan weer positief..........quote:Op woensdag 13 september 2006 00:00 schreef wolferl het volgende:
Heey we hebben het al ruim 2 uur niet over E10 gehad.
Mega record.
OK, DIT IS DE DRUPPEL, NU GA IK FUCKING LOS!quote:Op woensdag 13 september 2006 00:00 schreef Sonique het volgende:
Nou, voor old time sakes, een hele mooie foto
[afbeelding]
denk je echt dat we morgen wel kunnen kijken dan ?quote:Op woensdag 13 september 2006 00:01 schreef Frank-NL het volgende:
[..]
Ja, da's waar
Maar we zien het morgen allemaal wel mensen, tis niet het einde van de wereld hoor!
Ah nee, niet doen, Bommiequote:Op woensdag 13 september 2006 00:03 schreef versabommie het volgende:
[..]
OK, DIT IS DE DRUPPEL, NU GA IK FUCKING LOS!
HIERRRRRRRRRRRRRR:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
en hier het nekschot:
[afbeelding]
...stond trouwens op fok.blog gebeuren dat ze niet te veel wit mochten meenemen...( van die mailtje van BB aan e10)quote:Op woensdag 13 september 2006 00:02 schreef arneaux het volgende:
[..]
Die jongen die altijd iets wits aanheeft, altijd een diadeem inheeft en altijd bij Sabrina hangt, Jeroen.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |