*knuf*quote:Op dinsdag 12 september 2006 23:56 schreef versabommie het volgende:
[..]
tja en het leverde me ook nog eens geen ruk op in het sErvivalspel![]()
sja dan heeft ie misschien gewoonweg 2 vriendinnetjes en doet lekker geheimzinnig om het geheim te houden ofzowquote:Op dinsdag 12 september 2006 23:57 schreef Tissik het volgende:
[..]
Soms (Nou, lees het "Monsterverbond" van Carolien Roodvoets eens door) is dergelijk gedrag niet zozeer aan een beroep (of fout beroep) verbonden, maar wel aan een soort van persoonlijkheid (of persoonlijke ontwikkeling). Je hoeft dus geen crimineel te zijn, om toch enigszins verstoord gedrag te vertonen. Al leid dergelijk gedrag toch wel vaak tot criminele activiteiten... maar das weer een ander verhaal, wat je zeker niet kunt botvieren op de slachtoffers van dergelijke knakkers.
quote:Op dinsdag 12 september 2006 23:58 schreef wolferl het volgende:
[..]
Ja zo ongeveer zeker:
Sabrina: blablablabla Broer dit bla blabla broer dat blablabla.
Jeroen: Heb je alleen een broer?
Jeroen: owww dus ok een zus, Monique das een leuke naam.
Sabrina: Ja he.
Jeroen: Heey Monique jij heet toch ook monique, zou heel toevallig zijn als jij een zusje had die Sabrina heette.
Dat lijkt me nog de meest logische verklaring.quote:Op dinsdag 12 september 2006 23:59 schreef Capaja het volgende:
[..]
sja dan heeft ie misschien gewoonweg 2 vriendinnetjes en doet lekker geheimzinnig om het geheim te houden ofzow
misschien wel, maar bij gebrek aan streams gaan ensen gekke dingen doenquote:Op dinsdag 12 september 2006 23:58 schreef Frank-NL het volgende:
[..]
Volgens mij denk je een beetje te veel... sorry hoor maar dit is pure waanzin wat je hier neerzet.
klotedrank!quote:Op dinsdag 12 september 2006 23:58 schreef CartWOman het volgende:
[..]
*knuf*
Als ik niet beschonken was zou ik je ff lekker schimpen.![]()
Ja, da's waarquote:Op woensdag 13 september 2006 00:00 schreef Capaja het volgende:
[..]
misschien wel, maar bij gebrek aan streams gaan ensen gekke dingen doen
ow en dat wandmeubel vertelde sabrina en niet mo
Wie is dat E10?quote:Op woensdag 13 september 2006 00:00 schreef wolferl het volgende:
Heey we hebben het al ruim 2 uur niet over E10 gehad.
Mega record.
Die jongen die altijd iets wits aanheeft, altijd een diadeem inheeft en altijd bij Sabrina hangt, Jeroen.quote:
Dat is dan weer positief..........quote:Op woensdag 13 september 2006 00:00 schreef wolferl het volgende:
Heey we hebben het al ruim 2 uur niet over E10 gehad.
Mega record.
OK, DIT IS DE DRUPPEL, NU GA IK FUCKING LOS!quote:Op woensdag 13 september 2006 00:00 schreef Sonique het volgende:
Nou, voor old time sakes, een hele mooie foto
[afbeelding]
denk je echt dat we morgen wel kunnen kijken dan ?quote:Op woensdag 13 september 2006 00:01 schreef Frank-NL het volgende:
[..]
Ja, da's waar
Maar we zien het morgen allemaal wel mensen, tis niet het einde van de wereld hoor!
Ah nee, niet doen, Bommiequote:Op woensdag 13 september 2006 00:03 schreef versabommie het volgende:
[..]
OK, DIT IS DE DRUPPEL, NU GA IK FUCKING LOS!
HIERRRRRRRRRRRRRR:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
en hier het nekschot:
[afbeelding]
...stond trouwens op fok.blog gebeuren dat ze niet te veel wit mochten meenemen...( van die mailtje van BB aan e10)quote:Op woensdag 13 september 2006 00:02 schreef arneaux het volgende:
[..]
Die jongen die altijd iets wits aanheeft, altijd een diadeem inheeft en altijd bij Sabrina hangt, Jeroen.
quote:
Ja, jij niet?quote:Op woensdag 13 september 2006 00:03 schreef Capaja het volgende:
[..]
denk je echt dat we morgen wel kunnen kijken dan ?![]()
Die van Nattelie gaf me een flashback!!quote:Op woensdag 13 september 2006 00:03 schreef versabommie het volgende:
[..]
HIERRRRRRRRRRRRRR:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
en hier het nekschot:
[afbeelding]
jij wil ons echt allemaal naar bed hebben he ?quote:Op woensdag 13 september 2006 00:03 schreef versabommie het volgende:
[..]
HIERRRRRRRRRRRRRR:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
en hier het nekschot:
[afbeelding]
ik werd gedwongenquote:
Buiten die foto om ook.quote:Op woensdag 13 september 2006 00:03 schreef arneaux het volgende:
Die Dido heeft op de die foto ook maar een kutkop.
met geluk een reguliere uitzending, maar streams......quote:
Nee natuurlijk niet, je mag geen drugs gebruiken in het huis. Stond daar ook in trouwens...quote:Op woensdag 13 september 2006 00:04 schreef puntoortje het volgende:
[..]
...stond trouwens op fok.blog gebeuren dat ze niet te veel wit mochten meenemen...( van die mailtje van BB aan e10)
En Wouter Bos Premier? Nee!quote:Op woensdag 13 september 2006 00:05 schreef Inca het volgende:
Ow is dat die jongen van Vol is Vol?
ohwja please kan iemand dat nathalie smoelentopic nog ergens vandaan toveren ....quote:Op woensdag 13 september 2006 00:04 schreef Shirley het volgende:
Post anders wat maffe smoelen caps van Naat. Dan kunnen we weer even melig lachen.
quote:Op woensdag 13 september 2006 00:05 schreef Inca het volgende:
Ow is dat die jongen van Vol is Vol?
quote:Op woensdag 13 september 2006 00:06 schreef Sonique het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet, je mag geen drugs gebruiken in het huis. Stond daar ook in trouwens...
![]()
Het lijkt net, alsof Etiënne zn lul op zn lichaam is gefotoshopt. Het ziet er zo nep uit.quote:Op woensdag 13 september 2006 00:07 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
[afbeelding]
mocht je nog twijfelen hier is ie ook nog ff![]()
...nou doe je het weer ....dank je wel ...volgende keer kom je maar hierheen om zelf het toetsenbord en me beeldscherm schoon te maken...quote:Op woensdag 13 september 2006 00:07 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
[afbeelding]
Tip aan de bewoners :Vraag het ze.quote:Op woensdag 13 september 2006 00:08 schreef Sonique het volgende:
Als de zussen terugkomen uit de Dagboekkamer melden ze de overige Bewoners dat de Weekopdracht is gehaald.
De Bewoners zijn in de war. "Ik kan nu niet slapen""Ik denk niet dat het positief is dat ie nu al is gehaald!" "Ik geloof het niet tot ik het op het scherm zie!" Dit zijn enkele van de opmerkingen die de Bewoners uitroepen als Monique en Sabrina uit de Loungeruimte weglopen. De Bewoners durven de woorden van de zussen niet te geloven. Proberen de dames de boel te saboteren of hebben zij de blijde boodschap van Big Brother zelf vernomen? Het is de Bewoners in ieder geval nog niet duidelijk.
Is die gefotosoept?quote:Op woensdag 13 september 2006 00:07 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
[afbeelding]
Dat Vol is Vol slaat dus niet op z'n onderbroek.quote:Op woensdag 13 september 2006 00:07 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
[afbeelding]
dat dacht ik nu ook alquote:Op woensdag 13 september 2006 00:08 schreef arneaux het volgende:
[..]
Het lijkt net, alsof Etiënne zn lul op zn lichaam is gefotoshopt. Het ziet er zo nep uit.
quote:Op woensdag 13 september 2006 00:09 schreef wolferl het volgende:
Die liggen daar gewoon met zijn allen lepeltje lepeltje tegen elkaar te kroelen.
Het grote Nathalie smoelen-topic #2quote:Op woensdag 13 september 2006 00:06 schreef versabommie het volgende:
[..]
ohwja please kan iemand dat nathalie smoelentopic nog ergens vandaan toveren ....
die keek ik smorgens altijd ff als je sjaggerijnig was, zeek me broek onder halverwege het topic...vooral die mondhoekfoto's!![]()
quote:Op woensdag 13 september 2006 00:10 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Dat Vol is Vol slaat dus niet op z'n onderbroek.![]()
quote:Op woensdag 13 september 2006 00:10 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Dat Vol is Vol slaat dus niet op z'n onderbroek.![]()
Ok, that does it, off to bed.
Pijn in m'n ribben van het lachen!quote:Op woensdag 13 september 2006 00:07 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
[afbeelding]
waar ligt te ver van huis, ik ken dat plaatsje niet...quote:Op woensdag 13 september 2006 00:08 schreef puntoortje het volgende:
[..]
...nou doe je het weer ....dank je wel ...volgende keer kom je maar hierheen om zelf het toetsenbord en me beeldscherm schoon te maken...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 13 september 2006 00:10 schreef Dropkick het volgende:
[..]
Het grote Nathalie smoelen-topic #2
AUWAUWAUW, me buik!quote:Op woensdag 13 september 2006 00:10 schreef Dropkick het volgende:
[..]
Het grote Nathalie smoelen-topic #2
Ik baalde als een stekker dat ze niet weg hoefde... Ook dat was weer doorgestoken kaartquote:Op woensdag 13 september 2006 00:12 schreef X_Kanus_X het volgende:
Damned!!! ik wist niet dat ik nog zo nieuwschierig kon zijn.
Wat is er met die zusjes aan de hand????? de hele avond vraag ik me dat al af. (net als vele anderen natuurlijk)
Als het maar niks ergs is en ze het huis gaan verlaten....zitten we nog langer met die Hilde opgescheept.
Het grote Nathalie smoelen-topic #3quote:Op woensdag 13 september 2006 00:06 schreef versabommie het volgende:
[..]
ohwja please kan iemand dat nathalie smoelentopic nog ergens vandaan toveren ....
die keek ik smorgens altijd ff als je sjaggerijnig was, zeek me broek onder halverwege het topic...vooral die mondhoekfoto's!![]()
quote:Op woensdag 13 september 2006 00:13 schreef wolferl het volgende:
oke dit is COS#233 effe onthouden ik, voor morgenmiddag kan ik vanaf hier weer terug lezen.
Goodnight, ik ga lekker dromen van Hilde, hoe ze opgesloten zit met een pakje sigaretten en fles wijn op anderhalve armlengte. Zodat ze er NET niet bij kan. Trusten.
...neee te ver van thuis....vlak bij aalsmeer op het moment!!!quote:Op woensdag 13 september 2006 00:11 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
waar ligt te ver van huis, ik ken dat plaatsje niet...![]()
Ja Marcel had vorige week een grote bek over BB en Talpaquote:Op woensdag 13 september 2006 00:13 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik baalde als een stekker dat ze niet weg hoefde... Ook dat was weer doorgestoken kaart![]()
Jij hebt duidelijk dat boek nog niet gelezen. Best een aanrader, ook voor mannen.quote:Op dinsdag 12 september 2006 23:59 schreef Capaja het volgende:
[..]
sja dan heeft ie misschien gewoonweg 2 vriendinnetjes en doet lekker geheimzinnig om het geheim te houden ofzow
fipoquote:Op woensdag 13 september 2006 00:15 schreef roseann18 het volgende:
tvp
quote:Op woensdag 13 september 2006 00:15 schreef roseann18 het volgende:
tvp
ohh ok, half uurtje ofzo kzit vlakbij utrecht, maar ik zal ff rekening met je houden, je toetsenbord is oud begreep ikquote:Op woensdag 13 september 2006 00:14 schreef puntoortje het volgende:
[..]
...neee te ver van thuis....vlak bij aalsmeer op het moment!!!
geweldig weer eens te zienquote:Op woensdag 13 september 2006 00:13 schreef Dropkick het volgende:
[..]
Het grote Nathalie smoelen-topic #3
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |