Ik kan het me haast niet voorstellen maargoed, in dat geval zou dat erg zonde zijn jaquote:
Je draaft door.quote:Op dinsdag 12 september 2006 23:36 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Knoopbatterij erin: bzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
Mischien ben ik jeroen wel!quote:Op dinsdag 12 september 2006 23:35 schreef arneaux het volgende:
[..]
Jij kan t veel beter dan mij. Als jij t zo tiept hoor ik t Jeroen zeggen..
.
Dat had ik al eerder opgemerkt... Ze noemt haar (ex)man weinig terwijl haar kinder toch vaker de revue passerenquote:Op dinsdag 12 september 2006 23:34 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Het verbaast me sowieso dat je haar zo weinig hoort over man en kinderen.
Ik weet het niet. Ik had altijd het idee dat de zusjes zich wel vermaakte in het huis. Ze had natuurlijk wel het gedoe met Tijn enzo, maar merendeel van de tijd oogde het gezellig en vrolijkquote:Op dinsdag 12 september 2006 23:33 schreef natronic het volgende:
Dit riekt naar een vrijwillige exit. Volgens het regelement heeft ze 24 uur bedenktijd, wat uiteraard onder deze omstandigheden niet reel is. Dit zou verklaren dat de weekopdracht afgeblazen is
Keek jij ook niet bb live streams versatel op je tv? of doen die het ook niet?quote:Op dinsdag 12 september 2006 23:36 schreef versabommie het volgende:
Wel klote om de streams te volgen zo, maar in de badkamer is weer het dagelijkse ritueel bezig....
[afbeelding]
Jeroen weet niet wat een toetsenbord is.quote:
quote:23:20“Jahaa, dat zijn twee heftige dagen"
Rik is in de Lounge bezig met opruimen en praat met Hilde en Etiënne over de vreemde avond. Ze weten allemaal niet precies wat er aan de hand is en stellen elkaar onbeantwoordbare vragen. Het blijft gissen. “Jahaa, dat zijn twee heftige dagen achter elkaar”, slaat Tijn de spijker op z’n kop. De rest van de Bewoners hult zich in zwijgen. Rik en Hilde beginnen ouderwets met grappen maken. “Je begint er steeds slechter uit te zien”, zegt ze tegen Jeroen. “Inderdaad, je overtreft ons als graftakken”, zegt Rik lachend.
quote:23:35Verbazing en onbegrip onder Bewoners
Tijn gaat naar bed. In de Keuken praten broer Rik met Marlies, Semih, Milica en Micheline over de avond. Ook zij komen er niet uit en weten niet wat er aan de hand is met de zusjes. De stemming is duidelijk omgeslagen. Verbazing en inbegrip onder de Bewoners alom. Ze snappen er echt heel weinig van en speculeren over van alles. Hoe lang kunnen ze nog in deze onzekerheid leven?
quote:Op dinsdag 12 september 2006 23:36 schreef versabommie het volgende:
Wel klote om de streams te volgen zo, maar in de badkamer is weer het dagelijkse ritueel bezig....
[afbeelding]
okee dan ligt dat dus niet aan mij...sab hoor je wel vaak over haar dochter.... ik zou denk ook wel heel de dag over me kids kunnen praten...nou je vertellen....mon het ik denk een keer of 4 iets horen vertellen over d'r man en kinderenquote:Op dinsdag 12 september 2006 23:34 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Het verbaast me sowieso dat je haar zo weinig hoort over man en kinderen.
Ja, ik schrijf het op beeld, met een viltstift.quote:Op dinsdag 12 september 2006 23:37 schreef arneaux het volgende:
[..]
Jeroen weet niet wat een toetsenbord is.
En alstie dan post denkt hij :"Maar hoe kan de computer nou terugpraten?"
neen doen het niet, en dat komt allemaal door die klotedwerg van tele2, maar ik hoorde dat er misschien toch weer streams komen...quote:Op dinsdag 12 september 2006 23:37 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Keek jij ook niet bb live streams versatel op je tv? of doen die het ook niet?
was het niet Mo vorige week over een raam waar een telefoon doorheen was gegaan en een week later zij zelf ?quote:Op dinsdag 12 september 2006 23:33 schreef puntoortje het volgende:
[..]
...dan begrepen we allebei iets anders...ik begreep dat het voor allebij al niet echt helemaal goed was...sab is daartegen nog niet zo lang (terug) bij barry...van mon weet ik geen details
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |