Dr. Phil!quote:Op dinsdag 12 september 2006 23:31 schreef arneaux het volgende:
[..]
Okay, and how does that make you feel?
Als ze wakker is kan ze toch extraveel nadenken.quote:Op dinsdag 12 september 2006 23:33 schreef natronic het volgende:
Dit riekt naar een vrijwillige exit. Volgens het regelement heeft ze 24 uur bedenktijd, wat uiteraard onder deze omstandigheden niet reel is. Dit zou verklaren dat de weekopdracht afgeblazen is
...dan begrepen we allebei iets anders...ik begreep dat het voor allebij al niet echt helemaal goed was...sab is daartegen nog niet zo lang (terug) bij barry...van mon weet ik geen detailsquote:Op dinsdag 12 september 2006 23:30 schreef arneaux het volgende:
[..]
Begrijp me niet verkeerd, als ze wil scheiden, tuurlijk doen, echt. Maar ik heb altijd begrepen dat haar huwelijk nou juist zo goed was eindelijk.
Ow ja, verrek! Ik hoor het 'm opeens zeggen.quote:
quote:Op dinsdag 12 september 2006 23:33 schreef natronic het volgende:
Dit riekt naar een vrijwillige exit. Volgens het regelement heeft ze 24 uur bedenktijd, wat uiteraard onder deze omstandigheden niet reel is. Dit zou verklaren dat de weekopdracht afgeblazen is
Zou een plausibele reden kunnen zijn jaquote:Op dinsdag 12 september 2006 23:33 schreef natronic het volgende:
Jeroen zal nee zeggen, Jeroen heb jij in je bed gezeken?quote:Op dinsdag 12 september 2006 23:29 schreef arneaux het volgende:
[..]
En dan komt Jeroen ineens uit het huis en dan zeg je eeej Jeroen moet je niet in het huis blijven en dan zegt Jeroen :"Ja? O. Ja dat zou inderdaad wel eens kunnen kloppen."
Kan haast niet slechter.quote:Op dinsdag 12 september 2006 23:33 schreef BONG4002 het volgende:
Mja, misschien is DGK toch een betere optie als dat in oktober gaat beginnen
Het verbaast me sowieso dat je haar zo weinig hoort over man en kinderen.quote:Op dinsdag 12 september 2006 23:33 schreef puntoortje het volgende:
[..]
...dan begrepen we allebei iets anders...ik begreep dat het voor allebij al niet echt helemaal goed was...sab is daartegen nog niet zo lang (terug) bij barry...van mon weet ik geen details
Jammer al mon zou gaan...quote:Op dinsdag 12 september 2006 23:34 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Zou een plausibele reden kunnen zijn ja
En wéer eenquote:Op dinsdag 12 september 2006 23:34 schreef wolferl het volgende:
[..]
Jeroen zal nee zeggen, Jeroen heb jij in je bed gezeken?
Jeroen: Ja doe maar.
Tis één groot complot!!!quote:Op dinsdag 12 september 2006 23:34 schreef arneaux het volgende:
Overigens is t wel erg toevallig dat nu opeens de streams het niet doen. Okay, gisteren deden ze ook niets meer, maarja.
als ik me comp mee mag nemen en dr is internet ga ik wel hoorquote:Op dinsdag 12 september 2006 23:34 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Kan haast niet slechter.
Maar daar wil niemand in![]()
Jij kan t veel beter dan mij. Als jij t zo tiept hoor ik t Jeroen zeggen.quote:Op dinsdag 12 september 2006 23:34 schreef wolferl het volgende:
[..]
Jeroen zal nee zeggen, Jeroen heb jij in je bed gezeken?
Jeroen: Ja doe maar.
Knoopbatterij erin: bzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzquote:Op dinsdag 12 september 2006 23:25 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
je brengt me ineens op een geweldig nieuw idee, het voorbindklitje, we gaan echt rijk worden als e10 een rage blijkt te zijn![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |